Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Морозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Луганська обл., Міловський р-н, с.Морозівка вул. Центральна,24А
Очікувана вартість
3 929 811,40 UAH
UA-2018-09-12-003329-c b69afa61f5a5419fa32aea60b2238946
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мішура Тетяна Володимирівна

+380646521733 mel_obrazovan09lk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142069
Місцезнаходження: 92500, Україна , Луганська обл., Мілове, Миру, 40
Контактна особа: Мішура Тетяна Володимирівна
+380646521733
mel_obrazovan09lk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018 20:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 13:08
Очікувана вартість: 3 929 811,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 649,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19649.06 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Морозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Луганська обл., Міловський р-н, с.Морозівка вул. Центральна,24А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92520, Україна, Луганська область, с. Морозівка, вул. Центральна, 24А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2018 20:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 20:48
ТД_реконструкція_Міловський відділ освіти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо умов документації
Дата подання: 17 вересня 2018 11:50
Дата відповіді: 17 вересня 2018 15:23
Доброго дня! Наше підприємство має намір взяти участь в торгах «Капітальний ремонт Морозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Луганська обл., Міловський р-н, с.Морозівка вул. Центральна,24А. Однак, при ознайомленні з тендерною документацією нами було виявлено ряд невідповідностей діючому законодавству, а саме: П. 5.4 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Вами передбачено, що учасники повинні підтвердити наявність фінансової спроможності, а саме надати: - «5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки * *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки. 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки роки * Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за звітний період та чотири попередні роки (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та чотири попередні роки, якщо Учасник платник єдиного податку. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника*; Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції.» Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» вищезазначені кваліфікаційні критерії для учасників НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ. Можливо Вами при формуванні тендерної документації були застосовані кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність 01.08.2016. В зазначеному Законі був наявний такий кваліфікаційний критерій як «наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами)». Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та виключити з неї п.5.4 з Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, оскільки він суперечити діючому законодавству України. Також, тендерною документацією визначені кваліфікаційні критерії щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору, де включена така умова – «Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.» По-перше, що в розумінні умов тендерної документації є «не менше 4 років», (календарна тривалість, звітна або інша)? По-друге, відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.». А умова щодо обмеження періоду діяльності учасника є дискримінаційна, чим порушуються п.1 ст.3 та п. 3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо Вас внести зміни до тендерної документації п.5.3 з Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, оскільки він суперечити діючому законодавству України. Вдячні за розуміння!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації
Луганської області

ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішенням тендерного комітету
Протокол № 58 від 17 вересня 2018 року

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ ДО ПРОЦЕДУРИ
потенційного учасника процедури закупівлі робіт за предметом:
«Капітальний ремонт Морозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Луганська обл., Міловський р-н, с.Морозівка вул. Центральна,24А» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 - 45453000-7 — капітальний ремонт і реставрація)
(ідентифікатор торгів у системі «Prozorro» UA-2018-09-12-003329-c).

Доброго Дня!
Частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону…».
Процедура закупівлі робіт за проектом «Капітальний ремонт Морозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Луганська обл., Міловський р-н, с.Морозівка вул. Центральна,24А» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 - 45453000-7 — капітальний ремонт і реставрація) здійснюється в рамках проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України", далі - Програма)» від 22.04.2015 року № 346-VIII.
Постановою КМУ «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» від 25.11.2015 р. №1068 поміж іншим визначається перелік об’єктів, роботи за якими фінансуються за рахунок коштів Програми, та до якого включено всі об’єкти, роботи за якими становлять предмет даної закупівлі.
Зазначені у вашій вимозі умови тендерної документації, відносяться до кваліфікаційних умов, що встановлюються у відповідності до вимог Європейського Інвестиційного банку для закупівельних процедур такого роду та є обов’язковими при проведенні процедур в рамках реалізації Програми (п.4.3. «Посібника із закупівель» для проектів, що фінансуються ЄІБ, ознайомитись з яким можна на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf ).
Тендерна документація на закупівлю по предмету: «Капітальний ремонт Морозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Луганська обл., Міловський р-н, с.Морозівка вул. Центральна,24А» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 - 45453000-7 — капітальний ремонт і реставрація) була затверджена засіданням Робочої групи з питань ініціювання, підготовки та реалізації проектів, що підтримуються Європейським інвестиційним банком, від 08 червня 2018 року.
Таким чином, замовник не вбачає за можливе внесення змін до тендерної документації, в частині зміни кваліфікаційних вимог, які стосуються наявності фінансової спроможності та досвіду виконання саме двох аналогічних договорів на протязі останніх чотирьох років, як таких, що не відповідають типовим вимогам ЄІБ, визначеним для даної процедури.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Петров і К" 3 878 823,10
UAH з ПДВ
3 878 823,10
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Спайс-Буд" 3 928 432,22
UAH з ПДВ
3 928 432,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 12:18
Пропозиція.pdf
27 вересня 2018 18:17
Пропозиція.pdf
27 вересня 2018 18:17
Лист тлумачення.pdf
27 вересня 2018 18:17
довідка про обіг.pdf
27 вересня 2018 18:17
Довідка банк.pdf
27 вересня 2018 18:17
Графік.pdf
27 вересня 2018 18:17
СТАТУТ ПЕТРОВ.pdf
27 вересня 2018 18:17
Паспорт.pdf
27 вересня 2018 18:17
Наказ.pdf
27 вересня 2018 18:17
Ліцензія.pdf
27 вересня 2018 18:17
Лист підтвердження.pdf
27 вересня 2018 18:17
Лист згода.pdf
27 вересня 2018 18:17
Лист гарантія.pdf
27 вересня 2018 18:17
Інформаційний лист.pdf
27 вересня 2018 18:17
ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2018 18:17
довідка про банкрутство.pdf
27 вересня 2018 18:17
Довідка Платник ПДВ.pdf
27 вересня 2018 18:17
довідка обладнання 1.pdf
27 вересня 2018 18:17
ВИТЯГ З ПДВ.pdf
27 вересня 2018 18:17
Виписка ЄДР.pdf
27 вересня 2018 18:17
Смета.pdf
27 вересня 2018 18:17
Проект договора.pdf
27 вересня 2018 18:17
Пакт.pdf
27 вересня 2018 18:17
Лист про св ПДВ.pdf
27 вересня 2018 18:17
Лист гарант коригування.pdf
27 вересня 2018 18:17
видгук.PDF
27 вересня 2018 18:17
видгук (2).pdf
27 вересня 2018 18:17
Баланс.pdf
27 вересня 2018 18:17
Аналог.дог 2.pdf
27 вересня 2018 18:17
Аналог.дог 1.PDF
27 вересня 2018 18:17
Акт2.PDF
27 вересня 2018 18:17
Акт1.PDF

Публічні документи

16 жовтня 2018 21:31
справка налоговая.pdf
16 жовтня 2018 21:31
mvd.pdf
06 жовтня 2018 12:36
тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2018 10:07
довидка про договори.pdf
28 вересня 2018 10:07
лист відгук.pdf
28 вересня 2018 10:07
Довідка заборгованість.pdf
28 вересня 2018 10:07
лист про Св-во ПДВ.pdf
28 вересня 2018 10:07
Акт _.PDF
28 вересня 2018 10:07
1ПД_КБ2в.pdf
28 вересня 2018 10:07
паспорт.pdf
28 вересня 2018 10:07
Фінансовий звіт 2016.pdf
28 вересня 2018 10:07
Фінансовий звіт 2014.pdf
28 вересня 2018 10:07
Довідка антикоррупція.pdf
28 вересня 2018 10:07
Гарантійний лист.pdf
28 вересня 2018 10:07
2ПД_КБ2в.pdf
28 вересня 2018 10:07
Проект договору.pdf
28 вересня 2018 10:07
Додаток до ліцензії.pdf
28 вересня 2018 10:07
Довідка працівники.pdf
28 вересня 2018 10:07
Фінансовий звіт 2015.pdf
28 вересня 2018 10:07
Довідка на ПДВ.pdf
28 вересня 2018 10:07
Згода з дод.3.pdf
28 вересня 2018 10:07
наказ.pdf
28 вересня 2018 10:07
Аналогічний договір 2.PDF
28 вересня 2018 10:07
Довідка не судимість.pdf
28 вересня 2018 10:06
Пакт про згоду.pdf
28 вересня 2018 10:06
20503_ДЦ_ССР.pdf
28 вересня 2018 10:06
Аналогічний договір 1.PDF
28 вересня 2018 10:06
Фінансовий звіт 2017.pdf
28 вересня 2018 10:06
Гарант лист.pdf
28 вересня 2018 10:06
Довідка обладнання.pdf
28 вересня 2018 10:06
витяг пдв.pdf
28 вересня 2018 10:06
витяг з єдр.pdf
28 вересня 2018 10:06
Акт.PDF
28 вересня 2018 10:06
лицензия.pdf
28 вересня 2018 10:06
Аналогічний договір 3.PDF
28 вересня 2018 10:06
тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2018 10:06
рух.pdf
28 вересня 2018 10:06
Лист-видгук.pdf
28 вересня 2018 10:06
график.pdf
28 вересня 2018 10:06
Статут.pdf
28 вересня 2018 10:06
Довідка уповноваж.особи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Петров і К"

Спайс-Буд ПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Петров і К"
#39887282
Відхилено 3 878 823,10
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 13:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Приватне підприємство "Спайс-Буд"
#33619297
Переможець 3 928 432,22
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 11:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "Петров і К" #39887282

№ рішення у справі

70/25-р/к

Дата рішення у справі

11.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/62-р/к

Дата рішення у справі

29.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

05 жовтня 2018 13:22
Електронний підпис
05 жовтня 2018 13:20
протокол 61.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "Спайс-Буд" #33619297

№ рішення у справі

70/25-р/к

Дата рішення у справі

11.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/62-р/к

Дата рішення у справі

29.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 жовтня 2018 11:14
Електронний підпис
11 жовтня 2018 11:11
протокол 63.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2018 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Спайс-Буд"
#33619297
3 928 432,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2018 11:14
Електронний підпис
11 жовтня 2018 11:11
протокол 63.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:51
додаткова 3 до дог 506.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 15:48
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:46
додаткова 2 до дог 506.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 15:44
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:37
додаткова 1 до дог 506.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 15:35
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:33
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 17:46
дод 5 до договору 506 работы.pdf укладений
30 жовтня 2018 17:43
дод 4 до договору 506 работи.pdf укладений
30 жовтня 2018 17:43
дод 3 до договору 506 работи.pdf укладений
30 жовтня 2018 17:43
дод 2 до договору 506 работи.pdf укладений
30 жовтня 2018 17:42
дод 1 до договору 506 работи.pdf укладений
30 жовтня 2018 17:42
договор 506 работы.pdf укладений
30 жовтня 2018 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 506
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №2 "Календарний графік виконання робіт" та Додатку №3 "План фінансування виконаних робіт"
Номер договору про закупівлю: 506
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 506
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML