Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу механіко-математичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Е у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації
Очікувана вартість
79 789 310,00 UAH
UA-2018-09-12-003076-c 329c808b2f284f219ee438377e307cb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 15:41
Очікувана вартість: 79 789 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 398 946,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (2% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу механіко-математичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Е у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 4 е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2018 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 13:30
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Е зміни2.doc
25 жовтня 2018 13:30
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Е перелік змін2.docx
26 вересня 2018 17:48
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Е перелік змін.docx
26 вересня 2018 17:48
Додаток 6. Проект договоруТМ_зміни.doc
25 жовтня 2018 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 13:30
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Е зміни2.doc
26 вересня 2018 17:48
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Е зміни.doc
12 вересня 2018 17:16
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Е.doc
25 жовтня 2018 13:30
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Е перелік змін2.docx
26 вересня 2018 17:48
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Е перелік змін.docx
26 вересня 2018 17:48
Додаток 6. Проект договоруТМ_зміни.doc
12 вересня 2018 17:16
Додаток 6. Проект договоруТМ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-12-003076-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Едельвейс Плес", Код ЄДРПОУ:33080947
Дата подання: 21 вересня 2018 17:32
Щодо необхідності уточнення вимог Тендерної документації та внесення змін до неї
Добрий день!
При детальному розгляді Тендерної документації та вимог до неї, просимо дати роз’яснення з наступних питань:
1. Не зрозумілим є тлумачення пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 Тендерної документації - Найменування товару, що пропонується до постачання, внутрішні документи Учасника можуть бути подані українською, російською або англійською мовами.
Оскільки в попередньому абзаці вимагається: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову, засвідчений перекладацькою агенцією.».
Зокрема що мається на увазі під «внутрішні документи Учасника» ?

2. Пунктом 1 Таблиця 1 «Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації вимагається надання - Довідка, за формою, зазначеною в таблиці 2 Додатку 1, про наявність власного (або орендованого) обладнання і матеріально-технічної бази (машин, механізмів інструментів і т.п.), необхідних для виконання робіт відповідно до мети та цілей цього тендеру та документів підтверджуючих право на користування зазначеного обладнання.
У разі якщо це буде орендоване обладнання і матеріально-технічної бази (машин, механізмів інструментів і т.п.) таку інформацію можливо лише надати після підписання договору на виконання робіт відповідно до цього тендеру. Оскільки наразі не має сенсу учасникам укладати такі договори оренди та нести додаткові витрати.

3. Пунктом 3 Таблиця 1 «Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації вимагається надання - Оригінали позитивних листів-відгуків (не менше трьох) від Замовників-контрагентів (згідно п. 3.1.) про співпрацю з Учасником стосовно виконання робіт та Балансоутримувачів будівлі або обладнання (не менше трьох).
У разі якщо Замовником виконаних робіт не є балансоутримувач, отримати від балансоутримувача позитивний лист-відгук не є можливим, так як жодних взаємовідносин (в т.ч. договірних) між виконавцем та балансоутримувачем не існує. Такі листи-відгуки можна отримати безпосередньо у Замовника.

4. Пунктом 14 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» вимагається надання - Документ (и) на підтвердження наявності в учасника і/або його субпідрядній організації сертифікатів щодо енергоефективності та енергозбереження об’єктів.
Просимо дати роз’яснення який саме документ необхідно надати учасникам на виконання цього пункту, та відповідно до яких норм чинного законодавства вимагається його надання.

5. Пунктом 15 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» вимагається надання – Фінансової звітності за останні три роки.
Вважаємо що ця вимога є дискримінаційною, оскільки дозволяє приймати участь лише компаніям, які створенні більше трьох років, тому така вимога потребує відповідного корегування.

6. В додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації визначено дуже багато марок, виробників, фірм необхідного обладнання та матеріалів. Просимо дати необхідні характеристики цього обладнання та матеріалів, які вимагаються замовником, з метою якісної та конкурентної підготовки учасниками своїх пропозицій.
7. Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації вимагається: «2.4. Місце поставки товарів DDP об’єкт 2.5. Строк поставки товарів: протягом 6 – 8 тижнів з дати укладення договору.».
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є роботи
«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації», а зазначеною умовою вимагається постачання товарів. Крім того, в оголошенні зазначено строк виконання робіт 31.12.2019, в той час як зазначена умова вимагає: строк поставки товарів: протягом 6 – 8 тижнів з дати укладення договору.
Просимо надати роз’яснення з цього питання.
8. Пунктом 1 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» до Тендерної документації вимагається надання – «Тендерна пропозиція».
Форма тендерної пропозиції наведена в додатку № 4 до Тендерної документації, в якій вказана таблиця, яку необхідно заповнити:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ*
* відповідає детальному опису робіт, зазначеному у додатку 3 тендерної документації
№ з/п
Найменування Оди-ниця виміру Кількість Ціна за одиницю без ПДВ Загальна вартість без ПДВ
1.
Всього без ПДВ
ПДВ
Всього з ПДВ*
Загальна вартість пропозиції складає: ______________ грн. _______ коп. ( ____________ прописом ____________ грн. ______ коп.), в т. ч. ПДВ ______________ грн. _______ коп.

Незрозуміло як заповнювати колонки «одиниця виміру» та «кількість», враховуючи, що предметом закупівлі є роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації».
9. В додатку 6 до Тендерної документації надано Проект договору в якому викладені істотні умови, так не зрозумілими є положення деяких пунктів зазначеного Проекту договору, а саме:
- «3.1.1. вартість робіт передбачених до виконання у 2018 році становить 0,00 грн. (сума прописом) в тому числі ПДВ 0,00 грн.
3.1.2. вартість робіт передбачених до виконання у 2019 році становить 0,00 грн. (сума прописом) в тому числі ПДВ 0,00 грн.» - визначено вартість робіт яка становить 0,00 грн.;
- «5.1.6. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором Робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування Робіт.» - Кінцевий розрахунок з підрядником неможливо прив’язувати до реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, оскільки їх отримання не залежить від волі підрядника.
Просимо Вас дати роз’яснення по вищезазначеним питанням та у разі необхідності внести відповідні зміни до Тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2018 17:24
Здрастуйте, Ваша вимога розглянута на засідання тендерного комітету. За результатами розгляду прийнято рішення за окремими пунктами задовольнити вимогу, за окремими - надати роз'яснення. З роз'ясненнями Ви можете ознайомитися у файлі, що додається. Сподіваємося, зміни до тендерної документації, що будуть найближчим часом оприлюдені в системі "Прозорро", знімуть потенційно наявні перешкоди для участі в тендері.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-12-003076-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Едельвейс Плес", Код ЄДРПОУ:33080947
Дата подання: 27 вересня 2018 18:58
Щодо порушення законодавтсва в сфері публічних закупівель
Детальний опис вимог в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2018 14:57
Рішення від 01.10.2018 № 10037+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 14:57
рішення від 17.10.2018 № 10583.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2018 16:08
Рішення від 17.10.2018 № 10650.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2018 19:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня, рішення щодо внесення змін до тендерної документації з метою усунення порушень виконано. Також додатоково уточнюємо, що у замовника відсутній проект стадії "Р" (є лише "П"), тому він (проект стадії "Р") і не був включений до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2018 13:35
Номер скарги: UA-2018-09-12-003076-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТЕПЛЕ МІСТО, Код ЄДРПОУ:41314895
Дата подання: 27 вересня 2018 21:33
скарга
скарга квитанция
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2018 15:00
Рішення від 01.10.2018 № 10035+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 15:00
Рішення від 17.10.2018 № 10652.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2018 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня, рішення щодо внесення змін до тендерної документації з метою усунення порушень виконано. Також додатково уточнюємо, що у замовника відсутній проект стадії "Р" (є лише "П"), тому він (проект стадії "Р") і не був включений до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2018 13:37
Номер скарги: UA-2018-09-12-003076-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Едельвейс Плес", Код ЄДРПОУ:33080947
Дата подання: 27 жовтня 2018 16:07
щодо необхідності внесення змін до ТД
в тексті скарги
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2018 18:02
Рішення від 31.10.2018 № 11125.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 18:02
Рішення від 13.11.2018 № 11604.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2018 19:35

Документи подані скаржником

27 вересня 2018 18:58
квитанція 1774.pdf

Документи подані замовником

25 жовтня 2018 13:35
виконання скарги АМКУ1.pdf

Документи подані скаржником

27 вересня 2018 21:33
квитанция 2.PDF

Документи подані замовником

25 жовтня 2018 13:37
виконання скарги АМКУ2.pdf

Документи подані скаржником

27 жовтня 2018 16:07
СКАРГА ШЕВЧЕНКА 003076-С.pdf
27 жовтня 2018 16:07
КВИТАНЦІЯ 3.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

16 листопада 2018 19:35
Рішення від 13.11.2018 № 11604.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР" 79 745 983,20
UAH з ПДВ
79 347 036,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ" 79 789 273,88
UAH з ПДВ
79 390 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2018 14:29
Довідка ДФС.pdf
26 листопада 2018 14:29
Копія антикорупц. та наказу.pdf
26 листопада 2018 14:29
Лист-пояснення.pdf
26 листопада 2018 14:29
ТП_Ягуар_.pdf
21 листопада 2018 19:24
Гарантія Г.2018.697.08.rar
21 листопада 2018 17:02
375.imd
01 листопада 2018 15:30
Документи ПрАТ КСМ.pdf
01 листопада 2018 15:27
Завершений проект_ТП Ягуар_.pdf
01 листопада 2018 14:46
Розрахунок показників.pdf
01 листопада 2018 14:46
Довідки ст.17_ТП Ягуар_.pdf
01 листопада 2018 14:46
Гарантійні листи_ТП Ягуар_.pdf
01 листопада 2018 14:29
statut-crystalbank.rar
01 листопада 2018 14:29
Свідоцтва на техніку.pdf
01 листопада 2018 14:29
Дозволи на роботи механ.pdf
03 жовтня 2018 17:37
Водійські посвідчення.pdf
03 жовтня 2018 17:15
Довідки ст.17_ТП Ягуар_.pdf
03 жовтня 2018 16:58
паспорта на техніку.pdf
03 жовтня 2018 16:44
ПрАТ КСМ.7z
03 жовтня 2018 16:44
ТОВ МВК Гіскон.pdf
03 жовтня 2018 16:44
Посвідчення.pdf
03 жовтня 2018 16:44
Довідка про кваліф ІТП.pdf
03 жовтня 2018 16:44
Дипломи ІТР_ТП Ягуар_.pdf
03 жовтня 2018 16:27
Листи-відгуки (7 шт.).pdf
03 жовтня 2018 14:55
свідоцтва на техніку.pdf
03 жовтня 2018 14:55
Дозволи на роботи мех.pdf
03 жовтня 2018 14:55
Договори на обл та МТБ.pdf
03 жовтня 2018 14:48
кал граф Глушкова,4-Е.pdf
03 жовтня 2018 14:48
ТП Яугар Глушкова,4-Е.pdf
03 жовтня 2018 14:48
Глушкова, 4-Е_253.7z

Публічні документи

03 жовтня 2018 17:31
Електронний підпис
03 жовтня 2018 17:29
2.5. Гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"

ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
Переможець 79 347 036,65
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 19:39

Документи

22 листопада 2018 19:39
Електронний підпис
19 листопада 2018 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2018 19:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
79 347 036,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2018 19:39
Електронний підпис
19 листопада 2018 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 17:16
К 202 ДУ4.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 17:14
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 16:51
K 202 DU3.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 16:51
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 16:42
К 202 ДУ1.pdf зміни до договору
26 липня 2019 16:41
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 15:58
K 202_dodatok 01.pdf укладений
13 грудня 2018 15:56
K 202_dodatok 02.pdf укладений
13 грудня 2018 15:56
K 202_dodatok 03.pdf укладений
13 грудня 2018 15:56
K 202_dodatok 04.pdf укладений
13 грудня 2018 15:56
K 202_dodatok 07.pdf укладений
13 грудня 2018 15:56
K 202_dodatok 06.pdf укладений
13 грудня 2018 15:56
K 202_dodatok 05.pdf укладений
13 грудня 2018 15:56
K 202_dodatok 08.pdf укладений
13 грудня 2018 15:56
K 202.pdf укладений
13 грудня 2018 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни локального кошторису за результатами експертної оцінки
Номер договору про закупівлю: K 202
Договір:
Номер додаткової угоди: К 202 Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до локального кошторису за результатами експертної оцінки кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: K 202
Договір:
Номер додаткової угоди: K 202 (додаткова угода №3)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: K 202
Договір:
Номер додаткової угоди: К 202 додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML