Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації
Очікувана вартість
90 251 165,00 UAH
UA-2018-09-12-003052-c 7bb41881527a403db1e4aded7d6e107f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2018 11:27
Очікувана вартість: 90 251 165,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 451 255,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (2% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 4 д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2018 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 13:40
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Д перелік змін2.docx
25 жовтня 2018 13:40
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Д зміни2.doc
26 вересня 2018 17:42
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Д перелік змін.docx
26 вересня 2018 17:42
Додаток 6. Проект договоруТМ_зміни.doc
25 жовтня 2018 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 13:40
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Д перелік змін2.docx
25 жовтня 2018 13:40
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Д зміни2.doc
26 вересня 2018 17:42
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Д зміни.doc
12 вересня 2018 17:09
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Д.doc
26 вересня 2018 17:42
ТЕНДЕР ГЛУШКОВА 4 Д перелік змін.docx
26 вересня 2018 17:42
Додаток 6. Проект договоруТМ_зміни.doc
12 вересня 2018 17:09
Додаток 6. Проект договоруТМ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-12-003052-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Едельвейс Плес", Код ЄДРПОУ:33080947
Дата подання: 21 вересня 2018 17:41
Щодо необхідності уточнення вимог Тендерної документації та внесення змін до неї
Добрий день!
При детальному розгляді Тендерної документації та вимог до неї, просимо дати роз’яснення з наступних питань:
1. Не зрозумілим є тлумачення пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 Тендерної документації - Найменування товару, що пропонується до постачання, внутрішні документи Учасника можуть бути подані українською, російською або англійською мовами.
Оскільки в попередньому абзаці вимагається: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову, засвідчений перекладацькою агенцією.».
Зокрема що мається на увазі під «внутрішні документи Учасника» ?

2. Пунктом 1 Таблиця 1 «Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації вимагається надання - Довідка, за формою, зазначеною в таблиці 2 Додатку 1, про наявність власного (або орендованого) обладнання і матеріально-технічної бази (машин, механізмів інструментів і т.п.), необхідних для виконання робіт відповідно до мети та цілей цього тендеру та документів підтверджуючих право на користування зазначеного обладнання.
У разі якщо це буде орендоване обладнання і матеріально-технічної бази (машин, механізмів інструментів і т.п.) таку інформацію можливо лише надати після підписання договору на виконання робіт відповідно до цього тендеру. Оскільки наразі не має сенсу учасникам укладати такі договори оренди та нести додаткові витрати.

3. Пунктом 3 Таблиця 1 «Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації вимагається надання - Оригінали позитивних листів-відгуків (не менше трьох) від Замовників-контрагентів (згідно п. 3.1.) про співпрацю з Учасником стосовно виконання робіт та Балансоутримувачів будівлі або обладнання (не менше трьох).
У разі якщо Замовником виконаних робіт не є балансоутримувач, отримати від балансоутримувача позитивний лист-відгук не є можливим, так як жодних взаємовідносин (в т.ч. договірних) між виконавцем та балансоутримувачем не існує. Такі листи-відгуки можна отримати безпосередньо у Замовника.

4. Пунктом 14 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» вимагається надання - Документ (и) на підтвердження наявності в учасника і/або його субпідрядній організації сертифікатів щодо енергоефективності та енергозбереження об’єктів.
Просимо дати роз’яснення який саме документ необхідно надати учасникам на виконання цього пункту, та відповідно до яких норм чинного законодавства вимагається його надання.

5. Пунктом 15 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» вимагається надання – Фінансової звітності за останні три роки.
Вважаємо що ця вимога є дискримінаційною, оскільки дозволяє приймати участь лише компаніям, які створенні більше трьох років, тому така вимога потребує відповідного корегування.

6. В додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації визначено дуже багато марок, виробників, фірм необхідного обладнання та матеріалів. Просимо дати необхідні характеристики цього обладнання та матеріалів, які вимагаються замовником, з метою якісної та конкурентної підготовки учасниками своїх пропозицій.
7. Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації вимагається: «2.4. Місце поставки товарів DDP об’єкт 2.5. Строк поставки товарів: протягом 6 – 8 тижнів з дати укладення договору.».
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є роботи
«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації», а зазначеною умовою вимагається постачання товарів. Крім того, в оголошенні зазначено строк виконання робіт 31.12.2019, в той час як зазначена умова вимагає: строк поставки товарів: протягом 6 – 8 тижнів з дати укладення договору.
Просимо надати роз’яснення з цього питання.
8. Пунктом 1 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» до Тендерної документації вимагається надання – «Тендерна пропозиція».
Форма тендерної пропозиції наведена в додатку № 4 до Тендерної документації, в якій вказана таблиця, яку необхідно заповнити:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ*
* відповідає детальному опису робіт, зазначеному у додатку 3 тендерної документації
№ з/п
Найменування Оди-ниця виміру Кількість Ціна за одиницю без ПДВ Загальна вартість без ПДВ
1.
Всього без ПДВ
ПДВ
Всього з ПДВ*
Загальна вартість пропозиції складає: ______________ грн. _______ коп. ( ____________ прописом ____________ грн. ______ коп.), в т. ч. ПДВ ______________ грн. _______ коп.

Незрозуміло як заповнювати колонки «одиниця виміру» та «кількість», враховуючи, що предметом закупівлі є роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації».
9. В додатку 6 до Тендерної документації надано Проект договору в якому викладені істотні умови, так не зрозумілими є положення деяких пунктів зазначеного Проекту договору, а саме:
- «3.1.1. вартість робіт передбачених до виконання у 2018 році становить 0,00 грн. (сума прописом) в тому числі ПДВ 0,00 грн.
3.1.2. вартість робіт передбачених до виконання у 2019 році становить 0,00 грн. (сума прописом) в тому числі ПДВ 0,00 грн.» - визначено вартість робіт яка становить 0,00 грн.;
- «5.1.6. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором Робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування Робіт.» - Кінцевий розрахунок з підрядником неможливо прив’язувати до реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, оскільки їх отримання не залежить від волі підрядника.
Просимо Вас дати роз’яснення по вищезазначеним питанням та у разі необхідності внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2018 17:23
Здрастуйте, Ваша вимога розглянута на засідання тендерного комітету. За результатами розгляду прийнято рішення за окремими пунктами задовольнити вимогу, за окремими - надати роз'яснення. З роз'ясненнями Ви можете ознайомитися у файлі, що додається. Сподіваємося, зміни до тендерної документації, що будуть найближчим часом оприлюдені в системі "Прозорро", знімуть потенційно наявні перешкоди для участі в тендері.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-12-003052-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Едельвейс Плес", Код ЄДРПОУ:33080947
Дата подання: 27 вересня 2018 18:50
про зобо'вязання внести зміни до тендерної документації
Детальний опис вимог в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2018 15:04
Рішення від 01.10.2018 № 10036+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 15:04
Рішення від 17.10.2018 № 10582.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2018 16:12
Рішення від 17.10.2018 № 10651.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2018 19:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня, повідомляємо про виконання рішення Органу оскарження шляхом внесення змін до тендерної документації з метою усунення виявлених порушень. Додатково повідомляємо, що у замовника відсутній проект стадії "Р" (лише стадії "П"), тому він (проект стадії "Р") не включений до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2018 13:46
Номер скарги: UA-2018-09-12-003052-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ТЕПЛЕ МІСТО, Код ЄДРПОУ:41314895
Дата подання: 27 вересня 2018 21:31
квитанция
квитанция скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: збої в системі
Дата: 28 вересня 2018 16:20
Рішення від 01.10.2018 № 10034.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 15:02
Номер скарги: UA-2018-09-12-003052-c.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ТЕПЛЕ МІСТО, Код ЄДРПОУ:41314895
Дата подання: 28 вересня 2018 16:23
квитанція
квитанція
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: технічні причини
Дата: 28 вересня 2018 16:28
Рішення від 03.10.2018 № 10158.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2018 18:24
Номер скарги: UA-2018-09-12-003052-c.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ТЕПЛЕ МІСТО, Код ЄДРПОУ:41314895
Дата подання: 28 вересня 2018 16:30
скарга,квитанція
скарга, квитанція
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.10.2018 № 10157.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2018 18:25
Номер скарги: UA-2018-09-12-003052-c.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Едельвейс Плес", Код ЄДРПОУ:33080947
Дата подання: 27 жовтня 2018 16:00
Про необхідність внесення змін до ТД
детально в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2018 18:01
Рішення від 31.10.2018 № 11126.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 18:00
Рішення від 16.11.2018 № 11712.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2018 18:17
Рішення від 16.11.2018 № 11761.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 19:33

Документи подані скаржником

27 вересня 2018 18:50
квитанція 1775.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

28 вересня 2018 16:23
скарга
28 вересня 2018 16:27
квитанція

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

28 вересня 2018 16:30
квитанция 1.PDF

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

27 жовтня 2018 16:00
СКАРГА ШЕВЧЕНКА 003052-С.pdf
27 жовтня 2018 16:00
платіжне доручення 2.pdf
16 листопада 2018 11:10
доповнення до скарги 2.pdf

Документи подані замовником

15 листопада 2018 13:54
dodatkovi_poyasnennya.pdf
19 листопада 2018 15:25
povidomlennya_uchasnykam.pdf

Документи Органу Оскарження

16 листопада 2018 18:17
Рішення від 16.11.2018 № 11712.pdf
21 листопада 2018 19:33
Рішення від 16.11.2018 № 11761.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР" 88 932 109,20
UAH з ПДВ
88 480 853,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ" 89 799 204,10
UAH з ПДВ
88 932 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 13:19
лист-пояснення 4-Д.pdf
03 грудня 2018 13:19
Довідка МВС України.pdf
03 грудня 2018 13:19
Довідка ДФС.pdf
28 листопада 2018 16:12
127.imd
26 листопада 2018 12:00
гарантія Г.2018.696-08.rar
01 листопада 2018 15:22
Документи ПрАТ КСМ.pdf
01 листопада 2018 15:22
Завершений проект_ТП Ягуар_.pdf
01 листопада 2018 15:02
Довідки ст.17_ТП Ягуар_.pdf
01 листопада 2018 15:02
Гарантійні листи_ТП Ягуар_.pdf
01 листопада 2018 14:34
statut-crystalbank.rar
01 листопада 2018 14:34
Розрахунок показників.pdf
01 листопада 2018 14:34
Свідоцтва на техніку.pdf
01 листопада 2018 14:34
Дозволи на роботи механ.pdf
03 жовтня 2018 17:37
Водійські посвідчення.pdf
03 жовтня 2018 17:16
Довідки ст.17_ТП Ягуар_.pdf
03 жовтня 2018 16:58
паспорта на техніку.pdf
03 жовтня 2018 16:43
ПрАТ КСМ.7z
03 жовтня 2018 16:43
ТОВ МВК Гіскон.pdf
03 жовтня 2018 16:43
Посвідчення.pdf
03 жовтня 2018 16:43
Довідка про кваліф ІТП.pdf
03 жовтня 2018 16:43
Дипломи ІТР_ТП Ягуар_.pdf
03 жовтня 2018 16:28
Листи-відгуки (7 шт.).pdf
03 жовтня 2018 14:53
свідоцтва на техніку.pdf
03 жовтня 2018 14:53
Дозволи на роботи мех.pdf
03 жовтня 2018 14:53
Договори на обл та МТБ.pdf
03 жовтня 2018 14:37
Глушкова, 4-Д_254.7z

Публічні документи

03 жовтня 2018 17:25
Електронний підпис
03 жовтня 2018 17:21
2.5. Гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"

ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
Переможець 88 480 853,36
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 17:16

Документи

29 листопада 2018 17:16
Електронний підпис
26 листопада 2018 11:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
88 480 853,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 17:16
Електронний підпис
26 листопада 2018 11:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 17:10
К 213 ДУ4.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 17:02
K 213 DU3.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 16:56
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 16:48
К 213 ДУ1.pdf зміни до договору
26 липня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 17:58
K 213_dodatki01.pdf укладений
18 грудня 2018 17:57
K 213_dodatki00.pdf укладений
18 грудня 2018 17:57
K 213.pdf укладений
18 грудня 2018 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна локального кошторису за результатами експертної оцінки
Номер договору про закупівлю: K 213
Договір:
Номер додаткової угоди: К 213 Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до локального кошторису за результатами оцінки кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: K 213
Договір:
Номер додаткової угоди: K 213 (додаткова угода 3)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: K 213
Договір:
Номер додаткової угоди: К 213 додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML