Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна вікон і дверей в приміщеннях КНП «Івано-Франківський міський клінічний перинатальний центр»
Очікувана вартість
991 000,00 UAH
UA-2018-09-12-002996-c 7b734d8f7bb14c0599f0949e67164f9e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паньо Ігор Ярославович

380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Паньо Ігор Ярославович
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2018 21:00
Початок аукціону: 28 вересня 2018 13:15
Очікувана вартість: 991 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
114 штуки
Заміна вікон і дверей в приміщеннях КНП «Івано-Франківський міський клінічний перинатальний центр»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Ребета, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 11:56
Зміни, що вносились.doc
18 вересня 2018 11:48
ДОДАТОК 2.doc
12 вересня 2018 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 17:02
Додаток 4.doc
12 вересня 2018 17:02
Додаток 3.xls
12 вересня 2018 17:01
Додаток 1.doc
12 вересня 2018 17:01
ТД.doc
18 вересня 2018 11:56
Зміни, що вносились.doc
18 вересня 2018 11:48
ДОДАТОК 2.doc
12 вересня 2018 17:01
ДОДАТОК 2.doc
12 вересня 2018 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 17:02
Додаток 4.doc
12 вересня 2018 17:02
Додаток 3.xls
12 вересня 2018 17:01
Додаток 1.doc
12 вересня 2018 17:01
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 вересня 2018 12:43
Дата відповіді: 18 вересня 2018 11:50
згідно п.2 Додатку 2 вимогою Замовника встановлено: Сканована (у форматі PDF) копія договору про виконання аналогічних робіт (робіт з будівництва басейнів). Просимо Вас змінити вимогу щодо виконання аналогічних договорів робіт з будівництва басейнів на роботи по заміні вікон та дверей. Також надайте роз"яснення в даному випадку це є роботи, послуги чи поставка товару з монтажем (демонтажем). Тобто за яким КЕКВ здійснюється оплата? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оплата буде здійснюватися за поставку товару (У вартість входять заміри, доставка, демонтаж та монтаж згідно з п.6 Розділу 3 Тендерної документації)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2018 15:12
Коментар щодо відміни: абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
27 вересня 2018 15:10
Протокол відміни.pdf