Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прання білизни
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2018-09-12-002957-c ● 125b0fdc8c4f46429af5b0769cb08fe4
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Львівська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 02071010 |
Вебсайт: | http://lp.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12 |
Контактна особа: |
Ковалишин Тарас Андрійович 380322582564 postach@polynet.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2018 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2018 14:37 |
Очікувана вартість: | 147 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 735,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограми
Послуги з прання білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79012, Україна, Львівська область, Львів, згідно графіку та дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2018 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2018 16:54 |
ТД.docx | |
12 вересня 2018 16:54 |
ТД_додаток4.docx | |
12 вересня 2018 16:54 |
ТД_додаток3.docx | |
12 вересня 2018 16:54 |
ТД_додаток2.docx | |
12 вересня 2018 16:54 |
ТД_додаток1.docx | |
12 вересня 2018 16:54 |
ТД_додаток5.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-12-002957-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН", Код ЄДРПОУ:37288660
Дата подання: 10 жовтня 2018 15:36
Щодо відповіді Замовника
Шановний Замовнику, Ви дискваліфікували учасників з економічною ціною, вказавши на недоліки, а саме:
ФОП Підганюк Микола Богданович, не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
- Частиною 1 №Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тд було встановлено вимогу щодо надання учасником інформацією про використання учасником печатки (зазначена інформація викладається у вигляді довідки, яка підписується керівником учасника або уповноваженою особою, скріплюється печаткою учасника (у разі її використання учасником) та повинна містити інформацію про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки; на виконання цієї вимоги учасник надав довідку де вказує що використовує у своїй діяльності печатку, але не надав перелік документів на яких проставляє відбиток печатки.
ТзОВ фірма «Медклін» , не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
- У складі тендерної пропозиції учасникос всупереч вимогам п.п 1.2 таб 1 додатку 2 до тд відсутні копії документів ,які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов закупівлі зазначеного у поданій учасником довідці від 17.09.2018 року, файл : «1.наявність обладнання та мтб»
- У складі тендерної пропозиції учасника всупереч вимогам п.п.2.1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації відсутня інформація про спеціальність за освітою працівників, вказаних у довідці 17.09.2018 року файл «2 наявність працівників відповідної кваліфікації»
Отже, пропонуємо надати пояснення, як Ви акцептували учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЧУК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА, яка також не надала усіх документів, а саме:
- У складі тендерної пропозиції учасника ВСУПЕРЕЧ вимогам п.п 3.1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації , які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору - відсутній документ , а саме ((копією договору з ДОДАТКАМИ, які становлять його невід’ємну частину та копією накладних або актів передачі-приймання товару (при закупівлі товару), актів передачі-приймання виконаних робіт або наданих послуг (при закупівлі робіт або послуг). Інформація може надаватися про договір, який виконується (за умови його часткового виконання). Учасник надав аналогічний договір , але без ДОДАТКІВ, в предметі договору – ДОДАТОК- відповідно до акту виконаних робіт, а учасник надає акт виконаних послуг!!!! А це суперечить умовам тендерної документації!!!
Запропоновані нами послуги є економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від виконавця та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Просимо! провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Підганюк Микола Богданович, не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
- Частиною 1 №Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тд було встановлено вимогу щодо надання учасником інформацією про використання учасником печатки (зазначена інформація викладається у вигляді довідки, яка підписується керівником учасника або уповноваженою особою, скріплюється печаткою учасника (у разі її використання учасником) та повинна містити інформацію про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки; на виконання цієї вимоги учасник надав довідку де вказує що використовує у своїй діяльності печатку, але не надав перелік документів на яких проставляє відбиток печатки.
ТзОВ фірма «Медклін» , не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
- У складі тендерної пропозиції учасникос всупереч вимогам п.п 1.2 таб 1 додатку 2 до тд відсутні копії документів ,які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов закупівлі зазначеного у поданій учасником довідці від 17.09.2018 року, файл : «1.наявність обладнання та мтб»
- У складі тендерної пропозиції учасника всупереч вимогам п.п.2.1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації відсутня інформація про спеціальність за освітою працівників, вказаних у довідці 17.09.2018 року файл «2 наявність працівників відповідної кваліфікації»
Отже, пропонуємо надати пояснення, як Ви акцептували учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЧУК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА, яка також не надала усіх документів, а саме:
- У складі тендерної пропозиції учасника ВСУПЕРЕЧ вимогам п.п 3.1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації , які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору - відсутній документ , а саме ((копією договору з ДОДАТКАМИ, які становлять його невід’ємну частину та копією накладних або актів передачі-приймання товару (при закупівлі товару), актів передачі-приймання виконаних робіт або наданих послуг (при закупівлі робіт або послуг). Інформація може надаватися про договір, який виконується (за умови його часткового виконання). Учасник надав аналогічний договір , але без ДОДАТКІВ, в предметі договору – ДОДАТОК- відповідно до акту виконаних робіт, а учасник надає акт виконаних послуг!!!! А це суперечить умовам тендерної документації!!!
Запропоновані нами послуги є економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від виконавця та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Просимо! провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ПІДГАНЮК МИКОЛА БОГДАНОВИЧ |
98 000,00
UAH з ПДВ
|
98 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
130 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЧУК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА |
137 500,00
UAH з ПДВ
|
130 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПІДГАНЮК МИКОЛА БОГДАНОВИЧ #2432918956 |
Відхилено |
98 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 17:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" #37288660 |
Відхилено |
130 500,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2018 11:57
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЧУК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА #2898420506 |
Переможець |
130 550,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2018 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2018 12:28
|
Договір №1725 від 30.10.2018 ФОП Ільчук Н.А..pdf | укладений |
31 жовтня 2018 12:27
|
Відповідь на вимогу UA-2018-09-12-002957-c.c1.pdf | укладений |
31 жовтня 2018 12:27
|