Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
45310000-3 Електромонтажні роботи (роботи з капітального ремонту циліндрів та роторів турбіни К-300-240-2 ст.№3 Вуглегірської ТЕС (додатковий обсяг за результатами дефектації))
Очікувана вартість
11 580 308,33 UAH
UA-2018-09-12-002934-c 9197de8d56ca4e0f9b219506db3fc5b5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Наталія В’ячеславівна

+380443640245 natalia.melnik@centrenergo.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Козацька, 120/4, (літ. «Є»)
Контактна особа: Мельник Наталія В’ячеславівна
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Для виконання капітального ремонту турбіни ст.№3 Вуглегірської ТЕС в 2018 році ПАТ «Центренерго» провело відкриті торги та за результатами торгів Вуглегірська ТЕС уклала з переможцем – ТОВ «ІНТЕЛ ЕНЕРГО», договір №16/2 від 15.06.2018 року (лот №1 оголошення UA-2018-05-08-000520-b). Під час проведення дефектації турбоагрегату ст.№3 Вуглегірської ТЕС, який знаходиться в капітальному ремонті, було виявлено дефекти робочих лопаток 5 ступені I потоку РСТ, без усунення яких експлуатація турбіни неможлива. Враховуючи правові та економічні засади здійснення закупівлі робіт по капітальному ремонту турбіни К-300-240 ст.№3 Вуглегірської ТЕС, встановлені Законом України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та виходячи з того, що додаткові роботи по заміні робочих лопаток 5 ступені I потоку РСТ, проводяться в межах одного вузла (турбоагрегату) і потребують проведення балансування роторів, що є важливим фактором якісного та надійного поєднання елементів роторів в єдину систему з дотриманням вимог надійності і збереження гарантійних зобов’язань на даний вузол та враховуючи, що заміна Виконавця може призвести до виникнення серйозних проблем технічного характеру щодо експлуатації турбоагрегату, до даної закупівлі, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону, може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 23 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

додатковий обсяг за результатами дефектації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з капітального ремонту циліндрів та роторів турбіни К-300-240-2 ст.№3 Вуглегірської ТЕС (додатковий обсяг за результатами дефектації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2018  —  11 листопада 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО"
#37553777
Переможець 11 580 304,44
UAH
12 вересня 2018 16:56

Документи

12 вересня 2018 16:56
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2018 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО"
#37553777
11 580 304,44
UAH
Документи

Документи

12 вересня 2018 16:56
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 жовтня 2018 11:53
ДОГОВІР №16-5 від 08.10.2018р..pdf укладений
08 жовтня 2018 11:52
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2019 13:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 11 570 814,60
UAH

Актуальні тендери

До пошуку