Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини для системи зберігання даних IBM Storwize V5000
Очікувана вартість
2 743 920,00 UAH
UA-2018-09-12-002171-c 72ce87afc57f40c8867fc4158b80be52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазін Володимир Олександрович

+380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Мазін Володимир Олександрович
+380442472654
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 28 вересня 2018 12:37
Очікувана вартість: 2 743 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 439,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27439 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Батарея кешу для керуючого блоку IBM STORWIZE 5000 Gen1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
32 шт
Жорсткі диски тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Жорсткі диски тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
16 шт
Жорсткі диски тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
Жорсткі диски тип 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 17:02
Зміни до ТД Запчастини для СЗД.docx
20 вересня 2018 17:02
ТД зі змінами Запчастини для СЗД V5000.docx
20 вересня 2018 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 17:02
Зміни до ТД Запчастини для СЗД.docx
20 вересня 2018 17:02
ТД зі змінами Запчастини для СЗД V5000.docx
12 вересня 2018 15:09
ТД Запчастини для СЗД V5000.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-12-002171-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3250511416
Дата подання: 14 вересня 2018 13:15
Дискримінаційна вимога Замовника
Шановний Замовник, у Додатку 4 до тендерної документації вимагається:
"Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представництва на території України, щодо партнерських відносин з Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro (документальне підтвердження надається лише якщо Учасник не є безпосередньо виробником обладнання)."
Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників , що не є виробниками, або офіційними представниками в Україні, і не мають змогу надати авторизаційний лист, хочу в свою чергу мають змогу запропонувати найбільш економічно вигідну пропозицію. Тим самим порушено Норми та принципи ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
Стаття 22, ч.2 "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку, чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ, або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"".
Стаття 22, ч.4 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників"
Стаття 5, ч.3 "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників"
Стаття 3, ч.1 "Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням."
Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційні вимоги, та привести документацію у відповідність да закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2018 19:04
За результатами розгляду звернення до тендерної документації будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАБЛУЧКО ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ" 1 245 800,00
UAH з ПДВ
1 245 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 2 682 750,00
UAH з ПДВ
2 654 124,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МУК СЕРВІС 2 698 740,00
UAH з ПДВ
2 671 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 14:34
Довідка ДФС.pdf
05 жовтня 2018 14:34
Довідка МВС.pdf
26 вересня 2018 13:59
15Довідка про санкції.pdf
26 вересня 2018 13:59
13Паспорт Каблучко Д.О.pdf
26 вересня 2018 13:59
9Довідка про Статут.pdf
26 вересня 2018 13:59
8Ст.17.pdf
26 вересня 2018 13:59
1Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАБЛУЧКО ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ МУК СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАБЛУЧКО ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ"
#3243116790
Переможець 1 245 800,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 15:03

Документи

05 жовтня 2018 15:03
Електронний підпис
28 вересня 2018 13:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 вересня 2018 13:04
Звіт з ЄДР (припинено)
28 вересня 2018 13:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2018 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАБЛУЧКО ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ"
#3243116790
1 245 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2018 15:03
Електронний підпис
28 вересня 2018 13:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 вересня 2018 13:04
Звіт з ЄДР (припинено)
28 вересня 2018 13:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 20:29
Договір № 97 від 16.10.2018 укладений
17 жовтня 2018 20:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 245 800,00
UAH з ПДВ