Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення
Очікувана вартість
62 800,00 UAH
UA-2018-09-12-000821-c 4e323722be954f6d9e4d8ff417ef59ad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Светлана

+380676336319
+380563702951
svetlanavkn36@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Светлана
+380676336319,+380563702951
svetlanavkn36@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 11:00
Очікувана вартість: 62 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%

Інформація про предмет закупівлі

Додаткові кошти загального фонду згідно довідки про зміни від 21.08.18 № 2/1496/0/197-18
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
397 набір
Медичне обладнання та вироби медичного призначення (згідно оголошення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Гавриленка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  27 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2018 11:07
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По МТВ
Дата подання: 16 вересня 2018 22:56
Дата відповіді: 17 вересня 2018 11:48
Тільки в Дніпрі в кожній лікарні "гарантійний лист" і "ув'язнення" аукціон якимось товаром. Шановний пане головний лікар! Зверніть увагу на умови закупівлі та дайте оцінку МТВ даної закупи. Одночасно прошу уточнити, яким законом керується тендерний комітет при розгляді ціновой пропозиції стосовно ціноутворення, чи це все на розсуд Постачальника? Чи може постанова КМУ №955 все ще діє в Вашій лікарні- це дуже важливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня !
Розглянув Ваше питання та за результатами розгляду інформуємо:
Перш за все слід знати, що гарантійний лист — це офіційний лист підприємства, установи, організації, що є юридичним гарантом виконання підприємством викладених у ньому зобов’язань. Можна з упевненістю сказати, що гарантійний лист є способом забезпечення виконання зобов'язання стороною угоди. Гарантійний лист часто вирушає після отримання претензії і є одним із способів врегулювати спірне питання.( Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.)
Як свідчить наш попередній досвід закупівель, постачальники, які є «перекупниками», не рідко не виконують умови закупівель, тому вважаємо надання гарантійного листа, певним «запобіжником» від недобросовісних постачальників. Вже на переддоговірному етапі відносин з постачальником, відмова у наданні гарантійного листа викликає певні сумніви щодо перспектив своєчасних поставок.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
- уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперебійного процесу лабораторних досліджень для онкохорих. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та медикотехнічним вимогам предмету закупівлі.
- забезпечення високої якості продукції, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
- забезпеченні мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ).
- надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
- в разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Згідно чинного законодавства, саме Замовник встановлює вимоги проведення закупівель. Попередня практика закупівель свідчить про те, що надійні постачальники безперешкодно надають гарантійні листи. Ми впевнені, що і у Вас зазначена вимога не потребує надлишкових зусиль.
Крім того, нашим закладом не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учасникам аукціонів.
Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі для проведення закупівлі виробів медичного призначення сформовано з урахуванням принципів публічних закупівель та на підставі замовлень від відділень закладу.
Тому, технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі були прописані саме до потреби закладу та раціонального використання даного предмета закупівлі.
Одним із принципів здійснення закупівель, на нашу думку є максимальна економія та ефективність використання у подальшому придбаного товару.
Стосовно постанови КМУ № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби» то цей документ є чинним,але ця постанова регулює ціни на лікарські засоби і медичні вироби, а не на предмети медичного призначення. Питання стосовно цієї постанови е некоректне,так як Заклад є бюджетною установою, головною метою якої є здійснення медичної практики для забезпечення висококваліфікованої медичної допомоги онкохворим відповідно чинного законодавства України та Статуту, а не ціноутворення.
Крім добросовісної конкуренції серед учасників, максімальної економії та ефектівності, відкритісті та прозорісті нам, як Замовнику бажано отримувати якісний товар, так як нізька ціна товару це не ознака якості.
Сподіваємося, що Ваша пропозиція надасть нам можливість максімально зекономити бюджетні кошти та отримати товар який буде відповідати всім заявленим нами крітеріям.


Ми розуміємо Вашу стурбованість та дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2018 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Великий Віктор Павлович 62 450,00
UAH з ПДВ
62 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2018 11:57
Документи ФОП Великий.pdf
18 вересня 2018 11:57
Кваліфікаційна частина.pdf
18 вересня 2018 11:57
Можливість поставки.pdf
18 вересня 2018 11:57
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Великий Віктор Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Великий Віктор Павлович
#2237200497
Переможець 62 450,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 12:41

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2018 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Великий Віктор Павлович
#2237200497
62 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sndt539c.pdf укладений
26 вересня 2018 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 62 450,00
UAH з ПДВ