Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Халат медичний
Очікувана вартість
86 000,00 UAH
UA-2018-09-12-000597-a 23e58e82ff9b49ea89aaaf631a9757fd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 21 вересня 2018 12:38
Початок аукціону: 21 вересня 2018 12:38
Очікувана вартість: 86 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Халат медичний (стерильний) -1800шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 60 (шістдесят) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку. 8. Накладні та договір з відкритою датою.

За рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 штуки
Халат медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київ, Київ, вул. Василя Кучера,7
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2018 16:46
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ.doc
12 вересня 2018 16:46
Кваліфікаційні та технічні вимоги.doc
12 вересня 2018 16:46
Халати.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-12-000597-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КОСТЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2930210527
Дата подання: 25 вересня 2018 14:55
Скарга.
Добрий день, прошу прийняти до уваги на наявність документів які вимає Замовник, а саме:
1. Пропозиція була надана під файлом "Специфікація", оскільки форму пропозиції Замовник не вніс до документів-вимог згідно торгів, а лише Договір і специфікацію.
2. Довідка з зазначеними банківськими реквізитами присутня в файлі "Інформація про учасника" Де вкінці файлу чітко прописані банківські реквізити.
3. Сертифікат якості ІSО не вимагався в документах Замовника, а лише паспорт якості залишки етилен оскду. На вимогі Замовника готові надати сертифікат ISO/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2018 12:08
Доброго дня! Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу, що згідно кваліфікаційних вимог замовника були чітко вказані документи, в тому числі їх назви, які мали надати учасники закупівлі. При поданні своєї пропозиції ФОП Костенко О.В. погодилася з вимогами Замовника, оскільки жодних запитань чи уточнень щодо пакету документів Замовнику не надходило. При розгляді пропозиції, яка була надана учасником ФОП Костенко Оксана Вікторівна, були відсутні документи, які вказані у рішенні №160 від 25.09.2018 року, тому комітет замовника перейшов до розгляду наступної пропозиції учасника. Додатково звертаємо Вашу увагу, що комітетом Замовника оцінюються лише ті документи, які надані учасником до закінчення терміну подання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2018-09-12-000597-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КОСТЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2930210527
Дата подання: 25 вересня 2018 16:26
Невідповідність документів ТОВ "Фірма "Технокомплекс"
Прошу розглянути скаргу з приводу надання Учасником ТОВ «Фірма Технокомплекс» невідповідного документу, а саме «Протокол досліджень ЕО. Виробнича лабораторія ТОВ «Фірма Технокомплекс». Хімічна лабораторія Протокол № 399 від 06.09.18 р.” Зазначений документ не відповідає вимогам Замовника.
Згідно тендерної документації Учасник повинен надати документ (паспорт якості) в якому зазначено: “Залишок оксиду етилену має бути підтвердженим протоколом досліджень залишку етиленоксиду продукції, що пропонується до закупівлі, виданого сертифікованою лабораторією”.
ТОВ “Фірма “Технокомплекс” надає протокол, виданий своєю виробничою лабараторією, яка не є сертифікованою і не має акредитації Лабораторії.
Учасник посилається на Сертифікат визначення вимірювальних можливостей,
виданий ДП “Черкаський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації”. Зазначений Центр не проводить валідацію залишків етилен оксиду та не є сертифікованою лабораторією на зазначений вид робіт.
Тому Учасник не має підтвердження результатів, щодо залишків оксид етилену у своїй продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2018 12:30
Пропозиція даного учасника не розглядалась тендерним комітетом Замовника.
Номер вимоги: UA-2018-09-12-000597-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КОСТЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2930210527
Дата подання: 25 вересня 2018 17:11
Невідповідність документів ПП РЕЛАКС
Прошу розглянути скаргу з приводу надання Учасником ПП «РЕЛАКС» невідповідних документів, а саме:
згідно Медико-технічних вимог Замовника предметом торгів є: “Стерильний халат: Халат медичний (хірургічний) на зав'язках довжиною 130 см (розмір 50-52, СМС 35 г/м2.).
ПП “РЕЛАКС” надає свою Пропозицію, де вказує Халат медичний (хірургічний) на зав'язках довжиною 130 см ,розмір 50-52, СММС 35 г/м2.
Даний матеріал халату не відповідає медико-технічним вимогам, оскільки виготовлений не з матеріалу СМС, а з матеріалу СММС.
Учасник не надав Протокол випробувань залишку етилен оксиду саме на запропонований вид халату.
Згідно протоколу, ЕКОГІНТОКС (Дослідницько-випробувальний токсикологічний центр) висновок виданий на Халат медичний хірургічний на зав'язках 132 см, (розмір 54-56), СМС 35 г/м2 № 226/2 № 551/2.
Тобто висновок Протоколу надано на халат, який не відповідає Пропозиції Учасника та вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2018 12:29
Відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" та листа роз'яснення №3302-06/31462-06 від 30.09.2016 року при проведенні допорогових закупівель, замовник самостійно приймає рішення про розгляд та вибір переможця торгів в зв'язку з чим тендерним комітетом було прийнято рішення про розгляд та акцепт пропозиції учасника ПП Релакс.

Документи подані скаржником

25 вересня 2018 16:26
Скарга-Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОСТЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА" 53 478,00
UAH з ПДВ
53 478,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Релакс" 64 998,00
UAH з ПДВ
64 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фірма "Технокомплекс" 85 938,12
UAH з ПДВ
85 938,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2018 14:53
Паспорт якості Халат.pdf
19 вересня 2018 10:59
Сертифікат якості.pdf
19 вересня 2018 10:59
Договір Халати.pdf
19 вересня 2018 10:59
Гарантійний лист Халат.pdf
19 вересня 2018 10:59
Висновок СЕС.pdf
19 вересня 2018 10:59
Інформація про учасника.pdf

Публічні документи

20 вересня 2018 14:58
Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2018 09:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2018 10:54
Документація.pdf
18 вересня 2018 10:54
Установчі документи.pdf
18 вересня 2018 10:54
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОСТЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА"

ПП "Релакс"

ТОВ "Фірма "Технокомплекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КОСТЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА"
#2930210527
Відхилено 53 478,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2018 12:20
ПП "Релакс"
#30454707
Переможець 64 998,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2018 16:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

25 вересня 2018 12:20
Рішення №160.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Релакс" #30454707

№ рішення у справі

54/56-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

25 вересня 2018 16:00
Рішення №161.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2018 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Релакс"
#30454707
64 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2018 16:00
Рішення №161.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог №104 ПП Релакс.PDF укладений
02 жовтня 2018 11:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 64 998,00
UAH з ПДВ