Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41950410 |
Місцезнаходження: | 38754, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, село Мачухи, вул. Історична, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олена Григорівна Пиварович +380992327048 puvarovuch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2018 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2018 15:07 |
Очікувана вартість: | 1 478 824,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 394,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2018 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2018 16:33 |
Проект договору.docx | |
11 вересня 2018 16:33 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Підставою для прийняття такого рішення, на думку комітету, стало те, що Учасником надано лист про згоду про обробку персональних даних щодо лише директора, а не надано згоди щодо інших працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, який надано на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у відповідності до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, відповідно до вимог п. 5.1. Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації від учасників вимагалося надати заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника.
Особою, що була залучена до підготовки тендерної пропозиції та виконання договірних відносин є Директор Учасника. Інші працівники до вищеописаних
На підставі вищевикладеного, Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції Заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника, чим в свою чергу Учасником не виконано вимог пункту 5.1. Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, та не відповідає вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 жовтня 2018 17:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-000802 ● 2367609cc1e1475292878018a3c86878
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2018 18:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-11-28 12:41:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-11-002793-c) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. На яких підставах гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (далі – Замовник) не встановив вимогу у тендерній документації щодо надання учасниками довідки у довільній формі із зазначенням інформації, визначеної пунктами 3, 5, 8, 9 та 10 частини першої статті 17 Закону?
2. На яких підставах Замовник 01.11.2018 уклав договір з переможцем торгів (ТОВ «Енергогазрезерв») у строк, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір (03.10.2018), визначений частиною другою статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-11-30 15:07:21
Пояснення на вимогу Державної аудиторської служби України
Уважно розглянувши вимогу щодо надання пояснень Державній аудиторській службі України, на підставі даних автоматичних індекаторів ризику, відповідно до проекту моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2018-10-16-000802), від 16.10.2018 р, тендерний комітет Гуманітарного відділу виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (далі – Замовник), щодо проведення відкритих торгів за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15530000-2 - 09120000-6 - Газове паливо (природний газ), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-11-002793-c, повідомляє наступне.
1) Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон). Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Підтвердження вимог, зазначених у пункті 3, пункті 8 та пункті 9 частини 1 статті 17 Закону щодо учасників процедури закупівлі перевіряються Замовником у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Спосіб підтвердження вимог, встановлених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону зазначено у таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації. Спосіб підтвердження вимог, визначених пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону, не зазначений у тендерній документації, так як очікувана вартість товару, що є предметом закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень.
Слід зазначити, що вимогами частини 1 статті 17 Закону чітко зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо замовником буде виявлено підставу або підстави, визначені пунктами частини 1 статті 17 Закону.
На підставі вищевикладеного, тендерним комітетом гуманітарного відділу виконавчого комітету Мачухівської сільської ради не встановлювались вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками довідки у довільній формі із зазначенням інформації, визначеної пунктами 3, 5, 8, 9 та 10 частини першої статті 17 Закону, так як відповідна інформація перевіряється Замовником у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу, доступ до яких є вільним.
Слід зазначити, що довідки у довільній формі, не можуть бути доказом наявності або відсутності підстав, визначених частиною 1 статті 17, на відміну від інформації, яка перевіряється Замовником у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2) Пропозицію учасника ТОВ «Енергогазрезерв» було розглянуто та визначено учасника переможцем процедури закупівлі рішенням тендерного комітету Замовника, зазначеного у протоколі засідання №38 від 03.09.2018 р. Цього ж дня рішення щодо визначення учасника переможцем було опубліковано, відповідно до вимог статті 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу. 05.10.2018 року учасником процедури закупівлі ТОВ «Укр Газ Ресурс» було подано скаргу на неправомірні дії Замовника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та яка була прийнята до розгляду органом оскарження, відповідно до інформації з Рішення №10421-р/пк-пз від 10.10.2018 р. Електронною системою закупівель 05 жовтня 2018 року було автоматично заблоковано процедуру закупівлі, Замовнику заборонено укладання договору про закупівлю, відповідно до вимог, викладених у частині 7 статті 18 Закону. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10869-р/ПК-пз щодо відмови ТОВ «Укр Газ Ресурс» у задоволенні його скарги було прийнято 23.10.2018 р.
Відповідно до вимог, визначених частиною 8 статті 18 Закону, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 2 статті 32 Закону. Перебіг цього строку продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги. Таким чином, строк укладання договору продовжився з 24.10.2018 року, з урахуванням строку, який сплинув з дня прийняття рішення про намір укласти договір до прийняття скарги до розгляду, договір був укладений Замовником з дотриманням строків, установлених частиною 2 статті 32 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2018 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_1
RISK1-8_2
RISK2-13
RISK1-13_1
RISK1-14
RISK1-3_1
RISK1-3_2
RISK2-17_2
RISK2-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" |
1 122 357,23
UAH з ПДВ
|
1 122 357,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
1 226 982,48
UAH з ПДВ
|
1 213 739,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
1 330 941,60
UAH з ПДВ
|
1 226 982,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 476 616,80
UAH з ПДВ
|
1 469 222,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
1 477 715,98
UAH з ПДВ
|
1 470 321,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" #38983870 |
Відхилено |
1 122 357,23
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2018 17:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Відхилено |
1 213 739,28
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 16:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Відхилено |
1 226 982,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 16:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
1 469 222,68
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 17:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Переможець |
1 470 321,85
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2019 14:50
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
04 січня 2019 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:05
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 12:54
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2018 10:22
|
Договір.pdf | укладений |
01 листопада 2018 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити суму Договору № С/374-18 від 01 листопада 2018 року на 626338 грн. 73 коп. (шістсот двадцять шість тисяч триста тридцять вісім гривень 73 коп.) 2. Підпункт 3.3. викласти в наступній редакції: Загальна вартість Договору № С/374-18 від 01 листопада 2018 року, становить 843983 грн. 12 коп. (вісімсот сорок три тисячі дев’ятсот вісімдесят три гривні 12 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | С/374-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | С/374-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Підпункт 3.1 доповнити наступним абзацом: постачальник передає Споживачу природний газ, у січні 2019 року в обсягах 12669.56 куб.м. 2. Ціна газу, що передається по цій додатковій угоді за 1000.0 кубічних метрів без ПДВ складає 11102,47 грн. (одинадцять тисяч сто дві гривні 47 коп.), крім того ПДВ 20% - 2220 грн. 49 коп. (дві тисячі двісті двадцять гривень 49 коп.) Разом 13322 грн. 96 коп. (тринадцять тисяч триста двадцять дві гривні 96 коп.) 3. Загальна вартість цієї додаткової угоди складає: 168796 грн. 04 коп. (сто шістдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто шість гривень 04 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | С/374-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | С/374-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити суму договору №С/374-18 від 01 листопада 2018 року на 168796 грн. 04 коп. 2. Підпункт 3.3. викласти в наступній редакції: загальна вартість договору №С/374-18 від 01 листопада 2018 року становить 843983 грн. 12 коп.3. Сторони вирішили припинити дію Договору №С/374-18 від 01 листопада 2018 року за взаємною згодою з 04.01.2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | С/374-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | С/374-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |