природний газ
Очікувана вартість
1 478 824,00 UAH
UA-2018-09-11-002793-c 71add48808dd43f7a17f0de85e38bf4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41950410
Місцезнаходження замовника: 38754, Україна, Полтавська обл., Полтавський район, село Мачухи, вул. Історична, будинок 1
Контактна особа замовника: Олена Григорівна Пиварович
+380992327048
puvarovuch@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 28 вересня 2018 15:07
Очікувана вартість: 1 478 824,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 394,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110360 метр кубічний
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Відповідно до документації, -, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 вересня 2018 16:35
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2018 16:33
Проект договору.docx
11 вересня 2018 16:33
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-11-002793-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39869593
Дата подання: 10 жовтня 2018 09:23
Вимога до усунення порушень
На підставі протоколу засідання тендерного комітету Гуманітарного відділу виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (надалі – Замовник) №35 від 03.09.2018 відхилено пропозицію Учасника ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» (надалі – Учасник).
Підставою для прийняття такого рішення, на думку комітету, стало те, що Учасником надано лист про згоду про обробку персональних даних щодо лише директора, а не надано згоди щодо інших працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, який надано на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у відповідності до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, відповідно до вимог п. 5.1. Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації від учасників вимагалося надати заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника.
Особою, що була залучена до підготовки тендерної пропозиції та виконання договірних відносин є Директор Учасника. Інші працівники до вищеописаних
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 16:00
Шановний Учасник, повідомляємо, що ТОВ «Укртранссервіс Груп» надано лист на обробку персональних даних в якому зазначено лише Каратаєву К.Б., однак відповідно до наданої інформації за даними Довідки "Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", Вами зазначено і інших посадових осіб, згоду на обробку персональних даний яких Учасником (із додатковим зазначенням П.І.П., посад серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника), не надано.
На підставі вищевикладеного, Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції Заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника, чим в свою чергу Учасником не виконано вимог пункту 5.1. Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, та не відповідає вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-11-002793-c.a1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 05 жовтня 2018 17:57
Скарга на неправомірні дії Замовника
Товариство не погоджується щодо прийняття Замовником неправомірного рішення по відхиленню тендерної пропозиції ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"з підстав викладених в скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2018 16:42
Дата рішення: 26 жовтня 2018 17:29
рішення від 10.10.2018 № 10421 + запит замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 16:42
Рішення від 23.10.2018 № 10869.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2018 17:29

Документи подані скаржником

05 жовтня 2018 17:57
Xerox WorkCentre 3220_20181005174627.pdf
05 жовтня 2018 17:57
Xerox WorkCentre 3220_20181005174825.pdf

Документи подані замовником

18 жовтня 2018 15:29
відповідь на АКМУ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000802 ● 2367609cc1e1475292878018a3c86878
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-11-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-11-13 18:52:44
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-28 12:41:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-11-002793-c) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. На яких підставах гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (далі – Замовник) не встановив вимогу у тендерній документації щодо надання учасниками довідки у довільній формі із зазначенням інформації, визначеної пунктами 3, 5, 8, 9 та 10 частини першої статті 17 Закону?
2. На яких підставах Замовник 01.11.2018 уклав договір з переможцем торгів (ТОВ «Енергогазрезерв») у строк, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір (03.10.2018), визначений частиною другою статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-30 15:07:21

Пояснення на вимогу Державної аудиторської служби України

Уважно розглянувши вимогу щодо надання пояснень Державній аудиторській службі України, на підставі даних автоматичних індекаторів ризику, відповідно до проекту моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2018-10-16-000802), від 16.10.2018 р, тендерний комітет Гуманітарного відділу виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (далі – Замовник), щодо проведення відкритих торгів за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15530000-2 - 09120000-6 - Газове паливо (природний газ), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-11-002793-c, повідомляє наступне.
1) Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон). Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Підтвердження вимог, зазначених у пункті 3, пункті 8 та пункті 9 частини 1 статті 17 Закону щодо учасників процедури закупівлі перевіряються Замовником у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Спосіб підтвердження вимог, встановлених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону зазначено у таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації. Спосіб підтвердження вимог, визначених пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону, не зазначений у тендерній документації, так як очікувана вартість товару, що є предметом закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень.
Слід зазначити, що вимогами частини 1 статті 17 Закону чітко зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо замовником буде виявлено підставу або підстави, визначені пунктами частини 1 статті 17 Закону.
На підставі вищевикладеного, тендерним комітетом гуманітарного відділу виконавчого комітету Мачухівської сільської ради не встановлювались вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками довідки у довільній формі із зазначенням інформації, визначеної пунктами 3, 5, 8, 9 та 10 частини першої статті 17 Закону, так як відповідна інформація перевіряється Замовником у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу, доступ до яких є вільним.
Слід зазначити, що довідки у довільній формі, не можуть бути доказом наявності або відсутності підстав, визначених частиною 1 статті 17, на відміну від інформації, яка перевіряється Замовником у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2) Пропозицію учасника ТОВ «Енергогазрезерв» було розглянуто та визначено учасника переможцем процедури закупівлі рішенням тендерного комітету Замовника, зазначеного у протоколі засідання №38 від 03.09.2018 р. Цього ж дня рішення щодо визначення учасника переможцем було опубліковано, відповідно до вимог статті 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу. 05.10.2018 року учасником процедури закупівлі ТОВ «Укр Газ Ресурс» було подано скаргу на неправомірні дії Замовника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та яка була прийнята до розгляду органом оскарження, відповідно до інформації з Рішення №10421-р/пк-пз від 10.10.2018 р. Електронною системою закупівель 05 жовтня 2018 року було автоматично заблоковано процедуру закупівлі, Замовнику заборонено укладання договору про закупівлю, відповідно до вимог, викладених у частині 7 статті 18 Закону. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10869-р/ПК-пз щодо відмови ТОВ «Укр Газ Ресурс» у задоволенні його скарги було прийнято 23.10.2018 р.
Відповідно до вимог, визначених частиною 8 статті 18 Закону, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 2 статті 32 Закону. Перебіг цього строку продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги. Таким чином, строк укладання договору продовжився з 24.10.2018 року, з урахуванням строку, який сплинув з дня прийняття рішення про намір укласти договір до прийняття скарги до розгляду, договір був укладений Замовником з дотриманням строків, установлених частиною 2 статті 32 Закону.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 грудня 2018 ● Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2018

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради, 41950410, Україна, Полтавський район, село Мачухи, вул. Історична, будинок 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: природний газ, 1478824UAH, 09120000-6, ДК021, 110360, метр кубічний
  3. Інформація про оприлюднення: 71add48808dd43f7a17f0de85e38bf4c, 2018-09-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 листопада 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план замовника на 2018 рік, тендерна документація замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції ТОВ «Інвестсервіс», ТОВ «Укртранссервіс-Груп», ТОВ «Енергія України», ТОВ «Укр Газ Ресурс» та ТОВ «Енергогазрезерв», пояснення замовника, отримане через електронну систему закупівель, протокол засідання тендерного комітету від 02.09.2018 № 34, від 03.09.2018 № 35, № 36, № 37 та № 38, договір від 01.11.2018 № С/374-18. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається учасниками в довільній формі. При цьому тендерна документація Замовника не містить вимогу щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 5, 8, 9 та 10 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону., 04 грудня 2018
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу закупівлі на стадії планування закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. За результатами моніторингу закупівлі на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону. За результатами моніторингу закупівлі на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_1

RISK1-8_2

RISK2-13

RISK1-13_1

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_2

RISK2-17_2

RISK2-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" 1 122 357,23
UAH з ПДВ
1 122 357,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 1 226 982,48
UAH з ПДВ
1 213 739,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" 1 330 941,60
UAH з ПДВ
1 226 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 476 616,80
UAH з ПДВ
1 469 222,68
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 1 477 715,98
UAH з ПДВ
1 470 321,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2018 15:26
sign.p7s
27 вересня 2018 15:26
sign.p7s
27 вересня 2018 15:22
7б Протокол завірений.PDF
27 вересня 2018 15:22
7а Наказ на директора.pdf
27 вересня 2018 15:22
7 Про уповноваженого.pdf
27 вересня 2018 15:22
6 Копія статуту завірена.PDF
27 вересня 2018 15:22
32.1 Гарантійний лист.pdf
27 вересня 2018 15:22
31 Проект договору.pdf
27 вересня 2018 15:22
26 Довідка ДІ МВС.PDF
27 вересня 2018 15:22
25 Витяг 24.07.18.pdf
27 вересня 2018 15:22
1Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2018 15:22
16 ПДВ завірений.pdf
27 вересня 2018 15:22
15 Виписка.pdf
27 вересня 2018 15:22
11 Про санкції.pdf
27 вересня 2018 15:21
10 Технічна специфікація.pdf
27 вересня 2018 15:21
08,12Договір Сумське НВО.pdf

Публічні документи

27 вересня 2018 10:28
sign.p7s
27 вересня 2018 10:27
Технічне завдання.pdf
27 вересня 2018 10:27
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2018 10:27
Статут +опис коп.pdf
27 вересня 2018 10:27
Сетиртифікат ISO 14001.pdf
27 вересня 2018 10:27
СГ-6-газ-23.02.17-13185.pdf
27 вересня 2018 10:27
С-4а-газ-23.02.17-13186.pdf
27 вересня 2018 10:27
Проект договору.pdf
27 вересня 2018 10:27
Опис формальних помилок.pdf
27 вересня 2018 10:27
Копія ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2018 10:27
Копія ВИТЯГ ЄДР.pdf
27 вересня 2018 10:27
КОПІЯ ВИПИСКИ.pdf
27 вересня 2018 10:27
Істотні умови договору.pdf
27 вересня 2018 10:27
Закон.pdf
27 вересня 2018 10:27
ДОДАТКОВІ УГОДИ ХІМ ТЕХ.pdf
27 вересня 2018 10:27
Договір зберігання.pdf
27 вересня 2018 10:27
Довідка ч.2 ст. 17.pdf
27 вересня 2018 10:27
Довідка п. 9 ч.1 ст. 17.pdf
27 вересня 2018 10:27
Довідка п. 8 ч.1 ст. 17.pdf
27 вересня 2018 10:27
Довідка п. 6 ч.1 ст. 17.pdf
27 вересня 2018 10:27
Довідка п. 4 ч.1 ст. 17.pdf
27 вересня 2018 10:27
Довідка п. 3 ч.1 ст. 17.pdf
27 вересня 2018 10:27
Довідка п. 2 ч.1 ст. 17.pdf
27 вересня 2018 10:27
Довідка п. 10 ч.1 ст. 17.pdf
27 вересня 2018 10:27
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
27 вересня 2018 10:27
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

27 вересня 2018 16:59
sign.p7s
27 вересня 2018 16:58
8. Довідка з банку 21.09.2018.pdf
27 вересня 2018 16:58
5. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2018 16:58
4. Витяг 27.09.18.pdf
27 вересня 2018 16:58
34. Проект договора ЕУ.pdf
27 вересня 2018 16:58
31.Технічне завдання.pdf
27 вересня 2018 16:58
3. Статут копія + код.pdf
27 вересня 2018 16:58
22. Про печатку.pdf
27 вересня 2018 16:57
2. Відомості по Учасника.pdf
27 вересня 2018 16:57
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2018 09:30
sign.p7s
27 вересня 2018 09:29
Установчі документи.pdf
27 вересня 2018 09:29
Пропозиція.pdf
27 вересня 2018 09:29
Документи до тендеру.pdf

Публічні документи

27 вересня 2018 17:14
sign.p7s
27 вересня 2018 17:13
Форма Пропозиція.pdf
27 вересня 2018 17:13
Технічні вимоги.pdf
27 вересня 2018 17:13
Проект договору.pdf
27 вересня 2018 17:13
Постанова НКРЕКП.pdf
27 вересня 2018 17:13
Паспорт якості.pdf
27 вересня 2018 17:13
Обсяги постачання.pdf
27 вересня 2018 17:13
Копія Сертифікату_.PDF
27 вересня 2018 17:13
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
27 вересня 2018 17:13
Копія Витягу з ЄДР.PDF
27 вересня 2018 17:13
Копія Виписки з ЄДР.pdf
27 вересня 2018 17:13
Довідка ПСГ.pdf
27 вересня 2018 17:13
Відповідність ст.17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС"
#38983870
Відхилено 1 122 357,23
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 17:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Відхилено 1 213 739,28
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 16:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
Відхилено 1 226 982,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 16:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
Відхилено 1 469 222,68
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 17:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Переможець 1 470 321,85
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 17:04

Документи

02 жовтня 2018 17:57
sign.p7s
28 вересня 2018 15:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 жовтня 2018 16:55
sign.p7s

Документи

03 жовтня 2018 16:59
sign.p7s

Документи

03 жовтня 2018 17:02
sign.p7s

Документи

03 жовтня 2018 17:04
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2018 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
1 470 321,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2018 17:04
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 листопада 2018 10:22
Договір.pdf укладений
01 листопада 2018 10:20
sign.p7s зміни до договору
04 січня 2019 14:52
sign.p7s зміни до договору
04 січня 2019 14:50
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 січня 2019 14:48
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 13:05
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 13:03
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 12:54
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Договору № С/374-18 від 01 листопада 2018 року на 626338 грн. 73 коп. (шістсот двадцять шість тисяч триста тридцять вісім гривень 73 коп.) 2. Підпункт 3.3. викласти в наступній редакції: Загальна вартість Договору № С/374-18 від 01 листопада 2018 року, становить 843983 грн. 12 коп. (вісімсот сорок три тисячі дев’ятсот вісімдесят три гривні 12 коп.)
Номер договору про закупівлю: С/374-18
Договір:
Номер додаткової угоди: С/374-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 3.1 доповнити наступним абзацом: постачальник передає Споживачу природний газ, у січні 2019 року в обсягах 12669.56 куб.м. 2. Ціна газу, що передається по цій додатковій угоді за 1000.0 кубічних метрів без ПДВ складає 11102,47 грн. (одинадцять тисяч сто дві гривні 47 коп.), крім того ПДВ 20% - 2220 грн. 49 коп. (дві тисячі двісті двадцять гривень 49 коп.) Разом 13322 грн. 96 коп. (тринадцять тисяч триста двадцять дві гривні 96 коп.) 3. Загальна вартість цієї додаткової угоди складає: 168796 грн. 04 коп. (сто шістдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто шість гривень 04 коп.)
Номер договору про закупівлю: С/374-18
Договір:
Номер додаткової угоди: С/374-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору №С/374-18 від 01 листопада 2018 року на 168796 грн. 04 коп. 2. Підпункт 3.3. викласти в наступній редакції: загальна вартість договору №С/374-18 від 01 листопада 2018 року становить 843983 грн. 12 коп.3. Сторони вирішили припинити дію Договору №С/374-18 від 01 листопада 2018 року за взаємною згодою з 04.01.2019 року.
Номер договору про закупівлю: С/374-18
Договір:
Номер додаткової угоди: С/374-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2018 — 04 січня 2019
Сума оплати за договором: 843 983,12
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку