Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
6 501,00 UAH
UA-2018-09-11-001909-c 76e4ff63f5cc48ce96c93a259abcb5da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кушнір Лілія Джорджівна

380459465853 pfu_028@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Броварське об'єднане управління Пенсійного фонду України Київської області
Код ЄДРПОУ: 37892505
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, бульвар Незалежності 11
Контактна особа: Кушнір Лілія Джорджівна
380459465853
pfu_028@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2018 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2018 14:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2018 15:10
Початок аукціону: 17 вересня 2018 12:01
Очікувана вартість: 6 501,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Канцтовари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1285 Одиниця
Коректор – 20 шт.; Скоби № 10 – 100 пачок; Скоби № 24/6 – 100 пачок; Клей-олівець – 50 шт.; Клей-ПВА (100 мл) – 50 шт.; Файл-карманець А4+ (100 шт. 235х305 мм) – 20 уп.; Папка паперова на зав’язках – 300 шт.; Папка швидкозшивач – 400 шт.; Антистеплер – 10 шт; Лінійка пластмасова (30см.) – 10 шт.;Ножниці (stainless steel) – 10 шт.; Скоч широкий – 10 шт., Скоч малий – 20 шт., Книги обліку – 20 шт., Штемпельна краска (kores) – 20 шт., Скрепки канцелярські 22мм – 25 пач.; Скрепки канцелярські 48 мм- 20 пач.; Степлер металевий на 20 аркушів (скоби №24/6) – 20 шт.; Степлер металевий на 20 аркушів (скоби №10) – 20 шт.; Ніж канцелярський 18 мм пластиковий -10 шт.; Біндери 32мм – 6 уп.; Біндери 19мм- 10 уп.; Маркер текстовий 1-55 мм жовтий – 10 шт.; Резинки канцелярські – 2 уп.; Папка-регістратор А-4 70мм синя (Buromax або аналог) – 20 шт.; Папка для документів на підпис з українською символікою Ф-4 матеріал-вініл – 2 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, Бровари, бульвар Незалежності будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2018 14:34
Проект договору.doc
11 вересня 2018 14:34
Вимоги Додаток 1.docx
11 вересня 2018 14:34
Кваліфікаційні критерії.docx
11 вересня 2018 14:33
Форма пропозиції канцтовари.doc
11 вересня 2018 14:33
ОГОЛОШЕННЯ канцтовари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 вересня 2018 08:12
Дата відповіді: 12 вересня 2018 09:33
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми готові розглянути пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, головна умова щоб товар був не гіршої якості ніж дана торгівельна марка.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 6 153,30
UAH з ПДВ
6 153,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 6 466,50
UAH з ПДВ
6 466,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2018 14:37
Витяг квітень 2018р..pdf
14 вересня 2018 14:37
Витяг ПДВ загальний.pdf
14 вересня 2018 14:37
Статут ВАШ АВТОГРАФ 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 6 153,30
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 16:41

Документи

18 вересня 2018 16:40
ріш№14.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2018 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
6 153,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2018 16:40
ріш№14.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 37.PDF укладений
21 вересня 2018 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 153,00
UAH з ПДВ