Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцтовари
Очікувана вартість
6 501,00 UAH
UA-2018-09-11-001909-c ● 76e4ff63f5cc48ce96c93a259abcb5da
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Броварське об'єднане управління Пенсійного фонду України Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 37892505 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, бульвар Незалежності 11 |
Контактна особа: |
Кушнір Лілія Джорджівна 380459465853 pfu_028@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2018 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2018 14:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2018 15:10 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2018 12:01 |
Очікувана вартість: | 6 501,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Канцтовари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1285 Одиниця
Коректор – 20 шт.; Скоби № 10 – 100 пачок; Скоби № 24/6 – 100 пачок; Клей-олівець – 50 шт.; Клей-ПВА (100 мл) – 50 шт.; Файл-карманець А4+ (100 шт. 235х305 мм) – 20 уп.; Папка паперова на зав’язках – 300 шт.; Папка швидкозшивач – 400 шт.; Антистеплер – 10 шт; Лінійка пластмасова (30см.) – 10 шт.;Ножниці (stainless steel) – 10 шт.; Скоч широкий – 10 шт., Скоч малий – 20 шт., Книги обліку – 20 шт., Штемпельна краска (kores) – 20 шт., Скрепки канцелярські 22мм – 25 пач.; Скрепки канцелярські 48 мм- 20 пач.; Степлер металевий на 20 аркушів (скоби №24/6) – 20 шт.; Степлер металевий на 20 аркушів (скоби №10) – 20 шт.; Ніж канцелярський 18 мм пластиковий -10 шт.; Біндери 32мм – 6 уп.; Біндери 19мм- 10 уп.; Маркер текстовий 1-55 мм жовтий – 10 шт.; Резинки канцелярські – 2 уп.; Папка-регістратор А-4 70мм синя (Buromax або аналог) – 20 шт.; Папка для документів на підпис з українською символікою Ф-4 матеріал-вініл – 2 шт.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, бульвар Незалежності будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2018 14:34 |
Проект договору.doc |
11 вересня 2018 14:34 |
Вимоги Додаток 1.docx |
11 вересня 2018 14:34 |
Кваліфікаційні критерії.docx |
11 вересня 2018 14:33 |
Форма пропозиції канцтовари.doc |
11 вересня 2018 14:33 |
ОГОЛОШЕННЯ канцтовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 вересня 2018 08:12
Дата відповіді: 12 вересня 2018 09:33
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми готові розглянути пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, головна умова щоб товар був не гіршої якості ніж дана торгівельна марка.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
6 153,30
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2018 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 37.PDF | укладений |
21 вересня 2018 16:25
|