Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Звукове обладнання
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-09-11-001599-c 2b29ad72542d43eda2311d9d170d7090
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурдій Олександр Дмитрович

380444235361 CK_Sviatoshyn@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Культурно-просвітний заклад "Центр культури"Святошин"
Код ЄДРПОУ: 26021413
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бурдій Олександр Дмитрович
380444235361
CK_Sviatoshyn@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2018 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2018 14:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2018 14:25
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Звукове обладнання для зали ЦК "Святошин"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 штуки
Мікрофони та гучномовці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги буд.112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2018 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2018 13:56
Додаток 7.pdf
11 вересня 2018 13:55
Додаток 6.pdf
11 вересня 2018 13:55
Додаток 5.pdf
11 вересня 2018 13:54
Додаток 4.pdf
11 вересня 2018 13:53
Додаток 3.pdf
11 вересня 2018 13:53
Додаток 2.pdf
11 вересня 2018 13:51
Додаток 1.pdf
11 вересня 2018 13:50
Тендерная документация Звук.pdf
11 вересня 2018 13:48
Огол.про відк.тлоги -3.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-11-001599-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Смарт Інжінірінг", Код ЄДРПОУ:41613567
Дата подання: 21 вересня 2018 18:49
СКАРГА ЩОДО УМОВ ЗАКУПIВЛI
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», Культурно – просвітній заклад «Центр культури «Святошин»» (далі за текстом Замовник) було оголошено закупівлю ID: UA – 018-09-11-001599-c щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 Код 32340000-8 «Мікрофони та гучномовці» (далі за текстом Торги, Закупівлі). Детально проаналізувавши тендерну документацію Торгів, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право Скаржника брати участь у даних Торгах згідно встановленого законом порядку. По – перше, згідно технічним вимогам тендерної документації «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» (додаток № 2) передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме Замовник конкретно вказує торгову марку, конкретного виробника та конкретний регіон виготовлення предмету Закупівлі, без будь – якого обґрунтування, а фраза «або еквівалент» взагалі в специфікації не міститься. Замість цього, Додаток № 2 містить тільки таблицю, яка містить тільки опис предмету Торгів, і жодним чином не згадує та не посилається на можливий «еквівалент», як того вимагає закон України «Про публічні закупівлі» від 27.01.18р. № 922-VIII (далі за текстом Закон № 922). Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". При цьому, поняття «еквівалент» використовується Замовником не по відношенню до технічних, якісних та інших критеріїв оцінки предмету Закупівлі, а пов’язано із джерелом походження та придбання товару. Таким чином дана вимога суттєво обмежує можливість взяти участь у Торгах представників бізнесу, у яких є в наявності товар, що є еквівалентом предмету Торгів, або ж тих представників бізнесу, які планують придбати даний товар в інших регіонах або в інших країнах. По – друге, у Додатку № 2 Замовником вказано, що «все звукове обладнання повинно бути придбано через офіційного імпортера (дистриб’ютора) обладнання в Україну, з відповідними підтверджуючими документами». Ця вимога є дискримінаційною, оскільки, виходячи з її змісту, приймати участь у Закупівлі можуть лише ті учасники, які або: - безпосередньо співпрацюють із виробниками, тобто є імпортерами товару що є предметом Торгів, і не просто з імпортерами, а імпортерами, якім офіційно надано виробником право щодо реалізації даного товару на території України. Це переважно великі компанії – дистриб’ютори, оскільки компанії – виробники зазвичай не співпрацюють із малими суб’єктами господарювання. - які знаходяться в господарських відносинах безпосередньо з імпортером – офіційним дистриб’ютором. В той же час для того щоб підтвердити статус офіційного дистриб’ютора, учасник повинен отримати від нього чимало підтверджуючих документів, в числі яких повинен бути офіційний зовнішньоекономічний дистриб’юторський контракт безпосередньо з виробником та офіційний лист від виробника, який підтверджує статус імпортера, як офіційного дистриб’ютора даного товару на території України. Більш того, теза «з відповідними підтверджуючими документами» створює невизначеність для учасника і носить суб'єктивний характер щодо документів, які, на думку Замовника, можуть підтвердити статус імпортера, як офіційного дистриб’ютора, або статус придбаного товару у такого імпортера – офіційного дистриб’ютора. Такими чином, тендерна документація містить умови, що обмежують участь суб’єктів малого та середнього бізнесу в Закупівлі, тим самим порушуючи принципи «недискримінації учасників» та «добросовісна конкуренція серед учасників», визначених ст. 3 Закону № 922 та порушує права Скаржника, як потенційного учасника даних Торгів. По – третє, додатковими вимогами Додатку № 2 визначено, що учасник, у складі тендерної пропозиції повинен надати «оригінал документу (гарантійний лист, договір, декларація, тощо) від виробника, про те, що Учасник може здійснювати гарантійні сервісні послуги». Встановлення Замовником в тендерній документації вимоги щодо необхідності надання учасником гарантійного листа саме від виробника товару, що є предметом Торгів є дискримінаційною по відношенню до учасників Закупівлі, які можуть запропонувати даний товар та роботи (послуги). Але з незалежних від них обставин не мають змоги отримати вищевказаний гарантійний лист від виробника до моменту до моменту визнання таких учасників переможцем Закупівлі. При цьому умови Додатку № 2 не передбачають та не дають можливість надання вищевказаного гарантійного листа від дилера або дистриб’ютора або іншого представника виробника та/або можливості надання такого листа безпосередньо від переможця Закупівлі. Крім цього Замовник не довів та не обґрунтував необхідності встановлення у тендерній документації вищевказаної вимоги, як того вимагає Закон № 922. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведеної вимоги порушують вимоги ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 3 ст. 22 Закону № 922, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Закупівлі, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях Закупівлі, визначені ст. 3 Закону № 922. Окрім того, тендерна документація передбачає застереження про те, що тендерна пропозиція, яка не містить визначеного документа, та/або не відповідає вимогам, передбаченим Додатком № 2, вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації. З урахуванням вищевикладеного, тендерна документація Закупівлі значно обмежує коло осіб, що можуть прийняти участь у Торгах, тобто – містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію між учасниками Закупівлі. Зазначене є порушенням вимог ст. 22 Закону № 922, що в свою чергу є підставою приведення цієї тендерної документації у відповідність до вимог діючого законодавства шляхом усунення дискримінаційних умов та внесення відповідних змін у тендерну документацію Торгів. Відповідно ч. 9 ст. 18 Закону № 922, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Культурно – просвітній заклад «Центр культури «Святошин»» внести зміни до тендерної документації закупівлі закупівлю ID UA- 2018-09-11-001599-c щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 Код 32340000-8 «Мікрофони та гучномовці» з метою усунення дискримінаційних порушень зазначених у цій скарзі, а у разі неможливості усунення – відмінити закупівлю ID UA- 2018-09-11-001599-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2018 18:06
рішення від 26.09.2018 № 9908 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2018 18:06
рішення від 10.10.2018 №10459.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2018 18:58

Документи подані скаржником

21 вересня 2018 18:47
СКАРГА.pdf
21 вересня 2018 18:47
Платіжне доручення № 96.pdf
21 вересня 2018 18:47
Выписка.pdf
21 вересня 2018 18:47
Документація.pdf

Документи подані замовником

05 жовтня 2018 15:44
Пояснення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ніколаєв Владислав Ігорович 1 855 946,38
UAH з ПДВ
1 855 946,38
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шелковенко Анатолій Іванович 1 999 900,00
UAH з ПДВ
1 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ромашко Сергій Олексійович 2 000 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2018 16:04
Довідка_Ніколаєв.pdf
25 жовтня 2018 19:02
Паспорт TG V35.pdf
25 жовтня 2018 19:02
Паспорт ACT2400.pdf
24 жовтня 2018 21:28
MB100-0056-02 Focus 15 ua.pdf
24 жовтня 2018 21:28
MB100-0041-02 Паспорт Cluster UA.pdf
24 жовтня 2018 21:28
MB100-0018-02 Паспорт Sub 18 ua.pdf
24 жовтня 2018 21:07
Довідка_Ніколаєв.pdf
24 жовтня 2018 21:07
Паспорт Х4.png
24 жовтня 2018 21:02
Паспорт Duecanali4804.png
24 жовтня 2018 20:23
Паспорт Duecanali4804.pdf
24 жовтня 2018 20:23
Паспорт AR2412.pdf
24 жовтня 2018 20:22
Паспорт SQ-6.pdf
24 жовтня 2018 20:22
Паспорт Х4.pdf
27 вересня 2018 13:55
довідка БАНК Ніколаєв.pdf
27 вересня 2018 13:55
Графік монтажу Ніколаєв.pdf
27 вересня 2018 13:55
Пропозиція Ніколаєв.pdf
27 вересня 2018 13:55
паспорт Ніколаєв.pdf
27 вересня 2018 13:55
Накладна №29.pdf
27 вересня 2018 13:55
Накладна №13.pdf
27 вересня 2018 13:55
Накладна №9.pdf
27 вересня 2018 13:55
Накладна №4.pdf
27 вересня 2018 13:55
Лист-згода.pdf
27 вересня 2018 13:55
лист про ціну.pdf
27 вересня 2018 13:55
Договір №198.pdf
27 вересня 2018 13:55
Договір №13.pdf
27 вересня 2018 13:55
Договір №9.pdf
27 вересня 2018 13:55
договір №4.pdf
27 вересня 2018 13:55
Витяг з ЄДР Ніколаєв150.pdf
27 вересня 2018 13:55
виписка Ніколаєв.pdf
27 вересня 2018 13:55
авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

26 вересня 2018 20:00
Лист-згода.pdf
26 вересня 2018 20:00
Досвід Театр Дітей.pdf
26 вересня 2018 20:00
Досвід Драма.pdf
26 вересня 2018 20:00
Досвід.pdf
26 вересня 2018 20:00
Контракт.pdf
26 вересня 2018 20:00
Довідка довкілля.pdf
26 вересня 2018 20:00
Інформаційна довідка.pdf
26 вересня 2018 20:00
Витяг з ЄДР.pdf
26 вересня 2018 20:00
Копія довідка ІПН.pdf
26 вересня 2018 20:00
Копія паспорту.pdf
26 вересня 2018 20:00
Довідка працівники.pdf
26 вересня 2018 20:00
17 ст..pdf
26 вересня 2018 20:00
Право підпису.pdf
26 вересня 2018 20:00
Довідка-сертифікат.pdf
26 вересня 2018 19:59
Лист-гарантія (2).pdf
26 вересня 2018 19:59
Дистрибюція.pdf
26 вересня 2018 19:59
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2018 10:47
Електронний підпис
27 вересня 2018 10:34
ФОП Ромашко реквизиты.docx
27 вересня 2018 10:34
розрах.pdf
27 вересня 2018 10:34
выписка Ромашко.pdf
27 вересня 2018 10:34
витяг.pdf
27 вересня 2018 10:34
pasp.pdf
27 вересня 2018 10:34
Ident.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Ніколаєв Владислав Ігорович

ФОП Шелковенко Анатолій Іванович

ФОП Ромашко Сергій Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Ніколаєв Владислав Ігорович
#3450802197
Переможець 1 855 946,38
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ніколаєв Владислав Ігорович
#3450802197
1 855 946,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 11:44
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
13 листопада 2018 11:41
Протокол 38.18.PDF зміни до договору
13 листопада 2018 11:41
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 13:42
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 13:27
Договір звукове обладнання 07.11.18.pdf укладений
07 листопада 2018 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно звіту за результатами закупівлі на звукове обладнання № UA-2018-09-11-001599-с по класифікатору ДК 021:2015 код 32340000-8 «Мікрофони та гучномовці» переможцем визнано Фізичну особу-підприємця Ніколаєва Владислава Ігоровича. Сума тендерної пропозиції переможця складає 1855946,38 грн., яка відповідає звіту за результатами вищезазначеної закупівлі. Але, в зв’язку з пониженням ціни на 0,53 грн. по позиції 11 Специфікації до договору змінено загальну ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та укладено договір на суму 1855945,85 грн.
Номер договору про закупівлю: № 07.11-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 07.11-11 від 07.11.2018 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 855 945,85
UAH