Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2018-09-11-000873-c 4de689bda28b4681a6ced219d5223abc
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Владига Ірина Олександрівна

380322958216 zalszl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Залізничний відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26094903
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Івана Виговського 34
Контактна особа: Владига Ірина Олександрівна
380322958216
zalszl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2018 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2018 00:00
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля персональних комп'ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Закупівля персональних комп'ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, Львів, І.Виговського,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2018 11:28
Договір.doc
11 вересня 2018 11:20
Договір.doc
11 вересня 2018 11:20
Документація тендер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 вересня 2018 08:17
Дата відповіді: 12 вересня 2018 09:15
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. По суті заданого запитання повідомляємо наступне. Відповідно до опублікованої документації закупівлі, у разі, якщо Учасником закупівлі пропонується еквівалентні марки обладнання, товару тощо критерієм еквівалентності визначається можливість застосування зазначеного обладнання, товару тощо за призначенням, для виконання функцій, покладених на таке обладнання, товар. Еквівалентом вважається аналог, технічні вимоги якого відповідають вимогам наведеного обладнання.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій