Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля робіт за державні кошти по робочому проекту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі по вул. Шкільна, 6, м. Чорнобиль»
Очікувана вартість
16 066 819,00 UAH
UA-2018-09-11-000663-b ● a2a964d8078c4a0abb6193249fa4f980
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ") |
Код ЄДРПОУ: | 37197046 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. Радянська, 10 |
Контактна особа: |
Сириця Ігор Юрійович +380459351308 ukbzv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2018 19:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2018 19:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2018 19:48 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2018 15:22 |
Очікувана вартість: | 16 066 819,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,24% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Закупівля робіт за державні кошти по робочому проекту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі по вул. Шкільна, 6, м. Чорнобиль»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, м.Чорнобиль, вул. Шкільна,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2018 19:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2018 19:44 |
д 6.pdf | |
11 вересня 2018 19:44 |
д 5.pdf | |
11 вересня 2018 19:44 |
д 4.pdf | |
11 вересня 2018 19:44 |
д 3.pdf | |
11 вересня 2018 19:44 |
д 2.pdf | |
11 вересня 2018 19:44 |
д 1.pdf | |
11 вересня 2018 19:44 |
1ТД Ш6.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз'яснень.
Дата подання: 14 вересня 2018 13:34
Дата відповіді: 14 вересня 2018 15:22
Товариство з обмеженою відповідальністю «Монтаж-Енергобуд» (Код ЄДРПОУ: 35511429, Адреса: 07101, Київська обл., м.Славутич, Тбіліський квартал, 5/9, к.т. +380462653998) користуючись правом, передбаченим Розділом 1 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просить Вас надати роз’яснення щодо 10 (десяти) наступних питань.
Враховуючи той факт, що на ринку існує велика кількість профільних систем, що застосовується для виробництва віконних та дверних металопластикових конструкцій, та для запобігання факту маніпуляцій Учасників під час розрахунку тендерних пропозицій, просимо надати конкретну інформацію щодо технічних характеристик віконних та дверних металопластикових блоків, а саме: 1. Мінімальна кількість повітряних камер в профільній системі; 2. Мінімальну монтажну ширину конструкцій; 3. Мінімальну товщину зовнішньої стінки профілю. 4. Товщину елементу жорсткості (вид металевого армування та товщину металу); 5. Показник мінімального опору теплопередачі; 6. Фурнітуру (країно-виробник); 7. Країну виробника профільної системи; 8. Товщину склопакета (бажано вказати формулу); 9. До якого класу повинні відноситись віконні блоки за показником приведеного опоре теплопередачі. 10. Необхідність надання документів (копій), підтверджуючих технічні характеристики віконних блоків (паспортів заводу-виробника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для отримання відповіді необхідно ознайомитися із змістом додатків №№2, 4 до тендерної документації. За зверненням учасника замовник надасть можливість його представникам ознайомитися з об'єктом за місцем його розташування.
Щодо радіаційного забруднення.
Дата подання: 15 вересня 2018 10:13
Дата відповіді: 15 вересня 2018 21:30
В зв’язку з тим, що фасад основної будівлі, фасад і покрівля Литотеки мають радіаційне забруднення, для визначення рівня небезпечного впливу іонізуючого випромінювання на персонал, який буде задіяний під час виконання робіт, просимо Вас надати картограму рівнів радіаційного забруднення поверхні фасадів, покрівлі та прилеглої території.
Відповідь: У додатку до Експертного звіту (додаток №4 до тендерної документації) зазначено, що у місті базуються основні підприємства, зайняті на роботах з підтримки зони в екологічно безпечному стані, у тому числі підприємства, які контролюють радіаційний стан 30-кілометрової зони відчуження. Тому викладені у запитанні учасника обставини щодо радіаційного забруднення вимагають підтвердження автором запитання з посиланням на офіційні дані компетентних органів.
Щодо утилызації будівельного сміття.
Дата подання: 15 вересня 2018 10:32
Дата відповіді: 15 вересня 2018 21:07
Згідно Додатку до Експертного Звіту № 501-Е-18/БВ від 17.05.2018 року залишковими впливами на компонент навколишнього середовища під час реалізації планової діяльності є: 1. утворення будівельних відходів під час виконання робіт; 2. утворення твердих побутових відходів в період виконання будівельних робіт. Утворені в процесі виконання робіт будівельні відходи будуть розміщуватися на спеціалізовано відведеному майданчику, а далі будуть вивозитися на смітник, який розташований на відстані 10 км.
Оскільки, кошторисна документація не містить інформацію (розцінки) про навантаження сміття та Перевезення сміття до 10 км, просимо Вас роз’яснити за чий кошт буде здійснюватись навантаження сміття, перевезення на відстань 10 км та утилізація.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За кошти підрядника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000663-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ-ЕНЕРГОБУД", Код ЄДРПОУ:35511429
Дата подання: 13 вересня 2018 13:52
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Монтаж-Енергобуд» (Код ЄДРПОУ: 35511429, Адреса: 07100, Україна, Київська обл., м.Славутич, Тбіліський квартал, буд.5, кв. 9, к.т. +380504425745 , e-mail: montazhenergobud@ukr.net) даною Вимогою повідомляє про грубе порушення Державним спеціалізованим підприємством з Управління капітального будівництва зони відчуження (далі - Замовник) принципів здійснення закупівель, передбачених Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі по вул.Шкільна, 6, м.Чорнобиль» (номер закупівлі у ЦБД: UA-2018-09-11-000663-b). Відповідно до вимог передбачених підпунктом 8 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, від Учасника вимагається надання довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма №КБ-3) на загальну вартість не менше 10 (десяти) відсотків від очікуваної вартості закупівлі (не менше 1 606 681,90 грн.). В свою чергу повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує кількість учасників та добросовісну конкуренцію серед учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас усунути дане порушення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2018 09:45
Вимога замовника відповідає положенням ч.ч.3, 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує конкуренцію, не призводить до дискримінації учасників у розумінні ст.5 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000663-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ-ЕНЕРГОБУД", Код ЄДРПОУ:35511429
Дата подання: 13 вересня 2018 14:40
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Монтаж-Енергобуд» (Код ЄДРПОУ: 35511429, Адреса: 07101, Київська обл., м.Славутич, Тбіліський квартал, 5/9, к.т. +380462653998) даною Вимогою повідомляє про грубе порушення Державним спеціалізованим підприємством з Управління капітального будівництва зони відчуження (далі - Замовник) принципів здійснення закупівель, передбачених Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі по вул.Шкільна, 6, м.Чорнобиль» (номер закупівлі у ЦБД: UA-2018-09-11-000663-b).
Відповідно до вимог передбачених підпунктом 6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, від Учасника вимагається надання діючої ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5, а згідно з вимогами пункту 2.3 Додатку до тендерної документації Учасник повинен виконати розрахунки в програмному комплексі АВК-5, з документальним підтвердженням: правомірності використання учасником ліцензованого програмного забезпечення.
В свою чергу повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною і обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, оскільки учасник в своїй роботі може використовувати одну з ліцензійних програм, які є аналогами програмного комплексу «АВК-5» - «Експерт-Кошторис», «Будівельні технології Кошторис», «Кошторис 2000», «АС-4», «АКР-2», «Тендер-Контракт», та інші. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас усунути дане порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог передбачених підпунктом 6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, від Учасника вимагається надання діючої ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5, а згідно з вимогами пункту 2.3 Додатку до тендерної документації Учасник повинен виконати розрахунки в програмному комплексі АВК-5, з документальним підтвердженням: правомірності використання учасником ліцензованого програмного забезпечення.
В свою чергу повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною і обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, оскільки учасник в своїй роботі може використовувати одну з ліцензійних програм, які є аналогами програмного комплексу «АВК-5» - «Експерт-Кошторис», «Будівельні технології Кошторис», «Кошторис 2000», «АС-4», «АКР-2», «Тендер-Контракт», та інші. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас усунути дане порушення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2018 09:49
Вимога замовника відповідає положенням ч.ч.3, 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує конкуренцію, не призводить до дискримінації учасників у розумінні ст.5 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000663-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ-ЕНЕРГОБУД", Код ЄДРПОУ:35511429
Дата подання: 15 вересня 2018 11:23
Щодо технічних характеристик віконних та дверних металопластикових блоків.
14.09.2018 р. о 13:34 год. ТОВ «Монтаж-Енергобуд» відповідно до Розділу 1 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» через електронну систему закупівель звернулось до замовника за роз’ясненнями щодо технічних характеристик віконних та дверних металопластикових блоків. 14.09.2018 р. о 15:22 год. Замовником було надано формальну відповідь, що зовсім не надає відповіді на жодне запитання. Замовником зазначив, що для отримання відповіді необхідно ознайомитися із змістом додатків № 2 та 4 до тендерної документації. ТОВ «Монтаж-Енергобуд», в свою чергу радить Вам уважніше ознайомитися із змістом додатків № 2 та 4 до тендерної документації та впевнитись, що Додатки 2 та 4 до тендерної документації не містять технічної інформації, щодо якої було надано запит на роз’яснення. ТОВ ТОВ «Монтаж-Енергобуд» наполегливо просить Вас надати конкретну інформацію щодо технічних характеристик віконних та дверних металопластикових блоків, а саме: 1. Мінімальна кількість повітряних камер в профільній системі; 2. Мінімальну монтажну ширину конструкцій; 3. Мінімальну товщину зовнішньої стінки профілю. 4. Товщину елементу жорсткості (вид металевого армування та товщину металу); 5. Показник мінімального опору теплопередачі; 6. Фурнітуру (країно-виробник); 7. Країну виробника профільної системи; 8. Товщину склопакета (бажано вказати формулу); 9. До якого класу повинні відноситись віконні блоки за показником приведеного опоре теплопередачі. 10. Необхідність надання документів (копій), підтверджуючих технічні характеристики віконних блоків (паспортів заводу-виробника).
Також, нагадуємо Вам, що ігнорування запитів та вимог потенційних учасників (наданням формальних відписок) порушують вимоги Статтей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і подальшому подібне відношення з боку Замовника до потенційних учасників, змушують нас звернутись з відповідно скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Також, нагадуємо Вам, що ігнорування запитів та вимог потенційних учасників (наданням формальних відписок) порушують вимоги Статтей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і подальшому подібне відношення з боку Замовника до потенційних учасників, змушують нас звернутись з відповідно скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2018 20:48
Згідно з ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Для отримання відповіді на питання щодо тендерної документації необхідно ознайомитися з додатками №№2, 4 до цієї документації. При потребі, учасник може звернутися до замовника та отримати можливість ознайомитися з об'єктом за місцем його розташування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Віртус-2008" |
14 535 200,00
UAH з ПДВ
|
14 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Київська девелоперська компанія |
14 867 888,63
UAH з ПДВ
|
14 535 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
16 009 741,33
UAH з ПДВ
|
16 009 741,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Віртус-2008" #35978145 |
Відхилено |
14 100 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 19:26
|
ТОВ Київська девелоперська компанія #25274325 |
Відхилено |
14 535 100,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 19:33
|
ТОВ "ДІОРО" #22960999 |
Переможець |
16 009 741,33
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 15:43
|
ДУ 6 дог 07-10-18 Ш-6.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 16:00
|
ДУ 5 дог 07-10-18 Ш-6.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2018 13:36
|
ДУ 4 д-Ш 6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2018 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 12:47
|
ДУ 3 д-Ш 6.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2018 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 12:23
|
ДУ 2 д-Ш 6.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2018 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2018 13:44
|
ДУ 1 д-Ш 6.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2018 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2018 22:09
|
Договір | укладений |
18 жовтня 2018 20:01
|
Договір | укладений |
18 жовтня 2018 20:01
|
Договір | укладений |
18 жовтня 2018 17:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 07/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 07/10-18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 07/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 07/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. Узгоджене зменшення ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 07/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторони у зв’язку із припиненням ДСП «УКБЗВ» код ЄДРПОУ 37197046 до наказу ДАЗВ від 29.03.2019 № 65-19 «Про припинення діяльності ДСП "УКБЗВ" в результаті реорганізації шляхом його приєднання до ДСП "ЦППРВ", яке визначено правонаступником майна, прав і обов’язків ДСП «УКБЗВ» |
Номер договору про закупівлю: | 07/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07/10-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 07/10-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |