Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картридж з тонером
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-09-11-000514-c 2972ad701bf642cd9a3940b7df949d54
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Миколаївна Гайдай

+380462253021
+380462256412
+380631838592
kolujejka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО - ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАКЛАД "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02006113
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25
Контактна особа: Валентина Миколаївна Гайдай
+380462253021,+380462256412,+380631838592
kolujejka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2018 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2018 11:30
Початок аукціону: 14 вересня 2018 13:34
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Строк поставки товарів: з моменту укладення договору по 31.10.2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Картридж з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2018 16:51
ogoloshennya.doc
11 вересня 2018 16:51
ogoloshennya.doc
11 вересня 2018 16:48
ogoloshennya.doc
11 вересня 2018 16:46
ogoloshennya.doc
11 вересня 2018 10:19
ogoloshennya.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сумісні картриджі
Дата подання: 11 вересня 2018 12:30
Дата відповіді: 11 вересня 2018 16:27
Добрий день! Чи можна Вам пропонувати сумісні картриджі з не гіршими технічними характеристиками?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Вся необхідна інформація знаходиться в оголошенні. Аналоги не пропонувати. Ви маєте право пропонувати товар, який має спеціальний отвір для повторних заправок.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-11-000514-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 11 вересня 2018 12:54
Дискримінаційні вимоги
Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Так , як Ви закуповуєте не оригінальні витратні матеріали Ви повині приймати до розгляду Сумісних виробників з не гіршими технічними характеристиками
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 16:29
Вся необхідна інформація знаходиться в оголошенні. Аналоги не пропонувати. Ви маєте право пропонувати товар, який має спеціальний отвір для повторних заправок.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000514-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 11 вересня 2018 13:03
Дискримінаційні вимоги
Пункт договору 2.3. Товар повинен мати необхідні сертифікати якості, технічні паспорти, тощо відповідно до вимог чинного законодавства.
Така вимога є дискримінаційною оскільки картриджі не підпадають сертифікації в Україні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 16:42
Дана вимога не є дискримінаційною, так як в п.2.3. Договору вказано: "... тощо, відповідно до вимог чинного законодавства". Зазначені в проекті Договору умови не є остаточними та вичерпними і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем в залежності від специфіки предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000514-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 11 вересня 2018 13:10
Дискримінаційні вимоги
Пункт договору 5.1. Товар поставляється партіями згідно заявок Покупця транспортом Постачальника, в термін до 2-х днів з моменту надходження заявки.
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників з інших регіонів України, та може звузити кількість потенційно можливих учасників, що призведе до збільшення ціни закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2018 16:45
Термін поставки не є принциповим. На Вашу вимогу найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до проекту Договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000514-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 11 вересня 2018 17:05
Дискримінаційні вимоги
Всі аналоги які Ми пропонуємо мають можливість перезаправки!!!
Ви закуповуєте не оригінальні картриджі і не приймаючи до розгляду аналоги ви порушуєте статтю 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2018 10:59
Закупівля картриджів проводиться із застосуванням допорогових закупівель, механізм проведення яких не врегульований ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до п.6.4 "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом № 35 від 13.04.16 зазначено, що Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку (знак для товарів) або виробника та МОЖЕ вказати, які аналоги прийматимуться (тобто за бажанням).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000514-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 11 вересня 2018 17:13
Порушення конкуренції!!!
Вимога про документальне підтвердження про право розповсюдження товару, а саме - картриджів Xerox. Таке підтвердження має бути надано офіційними представництвами виробника товару в Україні - така вимога є дискримінаційною!!!
Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Просуваючи конкретну марку виробника картриджів, ви зменшуєте кількість потенційно можливих учасників, що призводить до збільшення закупівельної ціни, це веде за собою не доцільне використання державних коштів!!!
Основним критерієм оцінки закупівель - є ціна !!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2018 10:59
Закупівля картриджів проводиться із застосуванням допорогових закупівель, механізм проведення яких не врегульований ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до п.6.4 "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом № 35 від 13.04.16 зазначено, що Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку (знак для товарів) або виробника та МОЖЕ вказати, які аналоги прийматимуться (тобто за бажанням).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

11 вересня 2018 13:03
11. Додаток _2013-122577-09.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2018 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 5 780,00
UAH з ПДВ
5 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 9 824,86
UAH з ПДВ
9 824,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2018 19:24
Електронний підпис
12 вересня 2018 19:24
3. Паспорт.pdf
12 вересня 2018 19:24
Витяг з реєстру.pdf
12 вересня 2018 19:24
Кваліфікація.pdf
12 вересня 2018 19:24
Порівняльна таблиця.pdf
12 вересня 2018 19:24
Довідка МВС.pdf
12 вересня 2018 19:24
Цінова пропозиція.pdf
12 вересня 2018 19:24
4. Виписка з реєстру.pdf
12 вересня 2018 19:24
8. ІПН.pdf
12 вересня 2018 19:24
Договір.pdf
12 вересня 2018 19:24
11. Додаток _2013-122577-09.pdf

Публічні документи

12 вересня 2018 16:57
Documeynt_BOM.zip
12 вересня 2018 16:57
PPIP.zip
12 вересня 2018 16:57
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
12 вересня 2018 16:57
сертификация_С_2017.pdf
12 вересня 2018 16:57
Довідка.pdf
12 вересня 2018 16:57
Довідка гарант срок .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Переможець 5 780,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 15:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

20 вересня 2018 15:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2018 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
5 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2018 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 10:40
договір № 228.pdf укладений
02 жовтня 2018 10:39