Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний проектор
Очікувана вартість
35 371,00 UAH
UA-2018-09-11-000313-c 19405b9a301045e0a8fd16bedf8e5f14
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Фефелова

+380563771947 e-tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Наталія Фефелова
+380563771947
e-tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2018 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2018 13:00
Очікувана вартість: 35 371,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 177,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Мультимедійний проектор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Мультимедійний проектор Vivitek DH833 в комплекті з додатковою оригінальною лампою в оригінальному модулі Vivitek 5811120589-S (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  15 листопада 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 вересня 2018 08:24
Дата відповіді: 12 вересня 2018 08:31
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, аналоги Замовника не влаштовують. У Додатку № 1 «Специфікація» інформації про проведення закупівлі через систему електронних торгів, Замовник чітко все зазначив. Замовник приймає тільки еквіваленти технічні характеристики яких повинні ПОВНІСТЮ співпадають з технічними характеристиками оригінальних картриджів. (Еквівалент - повністю співпадає, аналог - схожий).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Алексєєв Денис Віталійович 34 900,00
UAH з ПДВ
34 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2018 22:30
Сертифікат ISO9001
19 вересня 2018 22:30
Сертифікат ISO14001
19 вересня 2018 22:30
Сертифікат X8000
19 вересня 2018 11:14
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2018 11:14
Інформація про учасника.pdf
19 вересня 2018 11:14
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Алексєєв Денис Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Алексєєв Денис Віталійович
#3567212235
Відхилено 34 900,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 12:45

Документи

24 вересня 2018 12:45
ПР. відхилення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій