Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2018-09-10-002768-c ● bcefda7f116c4964b850593135a3ea65
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5 м.Маріуполя" |
Код ЄДРПОУ: | 42278319 |
Місцезнаходження: | 87545, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Українського козацтва, будинок 56 |
Контактна особа: |
Жмиря Світлана Ігорівна +380675914024 centr5.mariupol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2018 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2018 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 17 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Дезінфекційний засіб Біомой, мішок 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Українського Козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 уп
Дезінфекційний засіб «Бланідас 300» (госпісепт) таблетки №300/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Українського Козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 флакон
Засіб дезінфікуючий Вернедор, флак 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Українського Козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 флакон
Засіб дезінфекційний «НОР-експрес», флакон 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Українського Козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2018 13:24 |
Додаток 3 ( медико-технічні вимоги) (2).docx |
10 вересня 2018 18:10 |
Оголошення.doc |
10 вересня 2018 18:10 |
Додаток 4 Проект договору.doc |
12 вересня 2018 13:24 |
Додаток 3 ( медико-технічні вимоги) (2).docx
|
||
10 вересня 2018 18:10 |
Оголошення.doc
|
||
10 вересня 2018 18:10 |
Додаток 4 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо продукції
Дата подання: 11 вересня 2018 10:51
Дата відповіді: 12 вересня 2018 13:09
шановний Замовнику! Термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію на засіб "Біомий" закінчується в жовтні 2018 року. Орган реєстрації не працює вже понад 2 років. Питання: зважаючи на вищевикладену інформацію Ви будете розглядати пропозиції з засобом Біомий? Чи тільки з еквівалентами? Нагадуємо, що закупівля та використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих належним чином згідно чинного Законодавства протизаконна!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У додатку 3 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ вказано - Предмет закупівлі(конкретна назва або еквівалент)
Щодо дезінфікуючого засобу Біомой
Дата подання: 11 вересня 2018 15:31
Дата відповіді: 12 вересня 2018 13:11
Шановний Замовнику вирішили прийняти участь в обговоренні питання реєстраці "Біомий".
На дезінфікуючий засіб «Біомий» чинний Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, яка була основним етапом в реєстрації дезінфекційних засобів і до 30 червня 2016 р. коли діяв порядок реєстрації дезінфікуючих засобів згідно Постанови КМ України №908 у редакції 2006 року, і залишилась такою у відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р., цитуємо п.4 вказаної Постанови: Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком». У відповідності до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст..34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок , як вказувалось вище, викладений в Постанові КМ України №178 і в п 4. Прописано за якими документами МОЗ реєструє деззасоби – і як уже й писали – за Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи.
Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинне зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на 11.09.2018р. МОЗ України (не дивлячись на те, що вже з моменту виходу Постанови №178 пройшло 5 місяців) не ведеться Реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду. Так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби України до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації), цей Обліковий перелік не тільки не доступний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені червнем 2015 р. І що , в такому випаду всі деззасоби, на які видавались Свідоцтва про державну реєстрацію з 06.2015 до 30.06.2016р. , але про них відсутні відомості щодо включення в обліковий перелік дезінфекційних засобів також вважати не зареєстрованими.
Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст..1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні.
Учасник, який пише про протизаконне застосування «Біомою», зазвичай (відомості почерпнуті із інших оголошених процедур торгів) ще й дописує що буде звертатись «до контролюючих органів та представників Громадського контролю!». І справді є таке право звертатись і отримувати відповіді, в т.ч. і до Ради бізнес -омбусмена, який ще в березні місяці 2018 р. відзвітував перед Верховною Радою України, Президентом України, перед Кабінетом Міністрів України, про те , що в Україні повністю відновилась реєстрація дезінфікуючих засобів і стала дуже простою (і дійсно – подав в МОЗ України позитивний результат санітарно-епідеміологічної експертизи, оформлений у вигляді Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий уповноваженим державою Україна органом чи установою, і все, зареєстрований) ! Є право звертатися в Антимонопольний комітет України для підтвердження про те, що в Україні штучно створена монополія одного-двох виробників та постачальників дезінфікуючих засобів .
Важливо – ось уже протягом довгого періоду застосовуються одній й ті ж дезінфікуючі засоби, не появилось нових, що створює загрозу розповсюдження стійких до деззасобів мікроорганізмів, а отже – є загроза епідемічному благополуччю, створюється можливість розповсюдження інфекцій, - що є порушенням і Закону «Про санітарно-епідеміологічне благополуччя населення», І Закону «Про захист від інфекційних хвороб», до речі – за таку загрозу існує відповідальність не тільки адміністративна, але й кримінальна.
Отже, дезінфікуючий засіб «Біомий» має Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за роз'яснення та співпрацю.
Щодо дезінфікуючого засобу Бланідас
Дата подання: 11 вересня 2018 16:00
Дата відповіді: 12 вересня 2018 13:17
Шановний Замовнику уточніть будь ласка (внесіть зміни в документацію торгів) який засіб Ви оголосили до закупівлі "Бланідас" 300 хлорвмісний дезінфекційний засіб чи дезінфікуючий засіб. концентрат у вигляді рідини? В технічному описі та в оголошенні різні дані.
Відповідь: Дезінфекційний засіб «Бланідас 300 таблетки
Щодо Засобу Біомий
Дата подання: 12 вересня 2018 13:31
Дата відповіді: 12 вересня 2018 13:48
Шановний Замовнику! Згідно «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб» забороняється закупівля та використання дезінфікуючих засобів, які не зареєстровані в установленому порядку. На сьогоднішній день реєстрація дезіфікуючого засобу передбачає - наявність діючого свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючого засобу, Висновка санітарно-гігієнічної експертизи, також наявність сертифіката якості та затвердженних методичних вказівок. Не більше і не менше. Ніякі розмірковування на тему, що цей пакет документів може бути скорочений до висновка санітарно-гігієнічної експертизи є нісенітницею та може розцінюватись як думка та припущення нефахової людини. Термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію на засіб "Біомий" спливає в жовтні 2018 року! Питання: дивлячись на вищевикладене, чи будете Ви розглядати ПРОТИЗАКОННО пропозиції з засобом "Біомий"???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. У додатку 3 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ вказано:
- Предмет закупівлі(конкретна назва або еквівалент),
– повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам;
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– претензії щодо якості товару приймаються протягом 2-х місяців з моменту поставки;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну зберігання;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
- Предмет закупівлі(конкретна назва або еквівалент),
– повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам;
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– претензії щодо якості товару приймаються протягом 2-х місяців з моменту поставки;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну зберігання;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
щодо реєстрації "Біомой"
Дата подання: 12 вересня 2018 15:28
Дата відповіді: 13 вересня 2018 08:57
Що учасник, який так печеться про чинність реєстрації "Біомою" називає розмірковуванням та не фаховістю? Були повністю процитовані пункти чинної Постанови КМ України щодо реєстрації дезінфікуючих засобів. Приведені чинні Закони України - це розмірковування? Цитуємо чинний п.2. Постанови КМ України №908 2006р. «Установити, що свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу і посвідчення дезінфекційного засобу, включеного до облікового переліку дезінфекційних засобів в Україні, методичні вказівки, інструкції та регламенти їх застосування чинні до закінчення строку дії державної реєстрації дезінфекційного засобу.». Тобто , залишаються чинними ті Свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобі та методичні вказівки, які видавались раніше, та зверніть увагу «дезінфекційного засобу включеного до облікового переліку". Про це писалось в обговоренні і раніше. Порядок реєстрації змінено і він чинний в редакції Постанови КМ України №178 від 14 березня 2018р., в попередньому обговоренні наводився повністю п.4 цього Порядку. Чинним Порядком не передбачено ні свідоцтво , ні Методичні вказівки щодо застосування. Чи може Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не є документом для виконання для українських чиновників.
Вибачте будь ласка, але не можемо не зауважити, дуже вже хоче один із учасників ринку дезінфікуючих засобів залишатись і далі в монопольному становищі, в якому він перебував протягом останнього досить тривалого часу, маючи раніше зареєстровані деззасоби, тоді як інші учасники ринку реєструвати не могли із-за відсутності уповноваженої на це державою установи/органу, що є дискримінацією по відношенню до цих виробників та дистриб’юторів деззасобів. Тому й була подана скарга до Ради бізнес-омбудсмена, та за результатми її розгляду керівництво країни було завірене, про зняття напруги і вирішення проблеми не реєстрації дезінфікуючих засобів.
При цьому, учасник, який так виступає за неправомірність включення в торги "Біомою", не звертає уваги на те. що має цілий ряд дезінфікуючих засобів 2016р., які не включені ні до облікового переліку дезінфікуючих засобів, адже в останній в 2016 р. не внесено жодного дезінфікуючого засобу, ні до Реєстру дезінфікуючих засобів, які повинен би уже вести МОЗ України на виконання Постанови КМ №178. І це він вважає фаховою діяльністю і таким, що відповідає чинному законодавству ? Для реєстрації деззасобів до 30 червня 2016р. (Постанова 908) - включення в обліковий перелік дезінфікуючих засобів було також однією з умов її виконання.
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ результатів «САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ», і учасник, який так хоче виключити із закупівлі «Біомиой», дуже добре знає, що саме за результатами санітарно-епідеміологічної експертизи і видавався такий документ як Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу та затверджувались Методичні вказівки щодо застосування дезінфікуючого засобу, проект яких надавався в пакеті документів для санітарно-епідеміологічної експертизи та вносились відомості до Облікового переліку дезінфікуючих засобів.
А от в п.4 Постанови КМ України №178 якраз і чітко прописано. Що для реєстрації зараз - подається в МОЗ або пакет документів. Перелічених в п.5 (це для тих дезінфікуючих засобів, які не подавались раніше для процедури санітарно-епідеміологічної експертизи), або Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, адже санітарно-епідеміологічна експертиза проводилась уповноваженими державними установами на основі того ж пакету документів, що перелічений в п.5 Порядку. Для чого лукавити?
Крім цього, мало того що у «Біомою» ще не закінчилася попередня реєстрація (перечитайте Постанову 908) для засобу оновлена санітарно-епідеміологічна експертиза, Висновок якої надається для реєстрації за чинним Порядком, затвердженим Постановою КМ України №178.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: – повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам;
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– претензії щодо якості товару приймаються протягом 2-х місяців з моменту поставки;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну зберігання;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– претензії щодо якості товару приймаються протягом 2-х місяців з моменту поставки;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну зберігання;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Переможець |
16 900,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2018 21:24
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 листопада 2018 13:47 |
Коментар щодо відміни: | переможець відмовився від підписання договору |
Документи:
01 листопада 2018 13:46
|
звіт про виконання |