Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з капітального ремонту системи автоматизованих механізмів доступу (болардів)
Очікувана вартість
361 100,00 UAH
UA-2018-09-10-002420-c 25103fa2b8204ce694c5070b8d8f07c6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сопіга Юлія Валеріївна

380444252394 podilblag@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Поділ-благоустрій"
Код ЄДРПОУ: 19033672
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київ обл., Київ, вул. Костянтинівська, 9/6
Контактна особа: Сопіга Юлія Валеріївна
380444252394
podilblag@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 10:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 14:48
Очікувана вартість: 361 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 611,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Андріївський узвіз
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2018 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 16:33
ТД капремонт болардів.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 15 вересня 2018 15:23
Дата відповіді: 18 вересня 2018 17:23
В підпункті 3.1. пункту 3 Додатку №1 документації конкурсних торгів Міститься Вимога щодо надання Інформації (довідка або лист) у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), бажано на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х), у вигляді таблиці з зазначенням інформації про найменування контрагента по договору, предмету договору, дати укладення та номеру договору та контактними даними особи попереднього замовника (ПІБ., номер телефону, e-mail). З цього приводу маємо зазначити, що відповідно до вимог абз. 4 ч. 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник може встановити в якості кваліфікаційного критерію "наявність документально підтвердженОГО досвіду виконання аналогічнОГО договорУ". Тобто Законодавець обмежив Замовника щодо права вимагати від Учасників конкурсних торгів більше ніж один аналогічний договорів в якості підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційному критерію. Пропонуємо підпункт 3.1. пункту 3 Додатку №1 документації конкурсних торгів викласти у наступній редакції: "3.1. Інформація (довідка або лист) у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), бажано на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічного договору (або аналогічних договорів), у вигляді таблиці з зазначенням інформації про найменування контрагента по договору, предмету договору, дати укладення та номеру договору, та контактними даними особи замовника (ПІБ., номер телефону, e-mail). У випадку Вашої відмови привести ДКТ до вимог чинного законодавства ми будемо змушені звертатися до АМКУ, також пропоную Вам вивчити існуючу практику прийняття рішень АМКУ, щодо скарг про кількість аналогічних договорів. Також у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації міститься вимога про те що, Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця) та Додатку 5 до цієї тендерної документації. Пропоную визначити спосіб подання такої інформації і документів, а саме, завантажити скан-копії в систему прозоро.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки дана система пропуску, відносно якої проводиться закупівля, знаходиться в історичній частині міста і постійно контролюється з боку районної та міської адміністрації. Ми, як Замовник, повинні бути впевнені в тому, що Учасник/Переможець має відповідний досвід та надасть послугу якісно та в найкоротший термін.
Враховуючи вищевикладене та відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст.16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір», а також конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачена. Отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності в учасниках торгів достатнього досвіду надання послуг. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеного кваліфікаційного критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч.3 ст.5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст.3 Закону.
Відповідно до Закону Переможець у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовникові документи, зазначені в тендерній документації, а не розмістити сканкопії на веб-порталі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-10-002420-c.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Профібуд сервіс, Код ЄДРПОУ:40544655
Дата подання: 21 вересня 2018 22:10
проханням виключити вимогу щодо надання відомостей більше одного договору
пп. 3.1, 3.2, 3.3 п. 3 Додатку № 1 до ТД передбачено, що учасники мають надати в складі своєї тендерної пропозиції: довідку/листа про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х), копії виконаних аналогічних договорів, всіх що вказані в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, позитивні листи відгуки від усіх контрагентів, що вказані в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Вищевказана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2018 16:29
рішення від 26.09.2018 № 9931 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2018 16:29
Рішення від 11.10.2018 № 10509.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2018 19:28

Документи подані скаржником

21 вересня 2018 22:10
скарга АМКУ

Документи подані замовником

04 жовтня 2018 14:50
відповідь.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 жовтня 2018 16:08
Коментар щодо відміни: На підставі ч.1 ст.31 Закону - в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
26 жовтня 2018 16:01
Протокол 37.pdf