Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво захисної дамби на аварійній ділянці р. Дунай (108 км)»
Очікувана вартість
4 807 680,00 UAH
UA-2018-09-10-001138-c 8bcff6c5d87a43ad8921f03582f20d7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бузіян Георгій Дмитрович

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Бузіян Георгій Дмитрович
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2018 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2018 12:08
Очікувана вартість: 4 807 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 076,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24038 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво захисної дамби на аварійній ділянці р. Дунай (108 км)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68664, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, Матроська сільська рада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 16:47
Перелік змін до ТД.pdf
20 вересня 2018 16:47
Додаток 2 із змінами.doc
20 вересня 2018 16:47
Зміни до тендерної документації.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 6.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 5.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 4.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 3.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 1.doc
20 вересня 2018 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 16:47
Перелік змін до ТД.pdf
20 вересня 2018 16:47
Додаток 2 із змінами.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 2.doc
20 вересня 2018 16:47
Зміни до тендерної документації.doc
10 вересня 2018 12:58
Тендерна документація.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 6.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 5.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 4.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 3.doc
10 вересня 2018 12:58
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікації
Дата подання: 14 вересня 2018 14:52
Дата відповіді: 17 вересня 2018 12:47
Підпунктом 3.2. П.3 Таблиці Додатку 2 до Тд визначено, що учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку зазначені у даній довідці. У таблиці (форма №3) додатку №2 визначено, що У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Просимо надати роз’яснення У разі, якщо у договорі щодо користування автотранспортом та спецтехнікою визначено, що транспортний засіб надається орендарю на підставі заявок та договорами не передбачено надання стороні копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, чи буде вважатись за помилку не надання актів приймання-передачі з свідоцтвами про реєстрацію ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Затверджена тендерна документація передбачає невід’ємні її частини. Отже, додаток №2 до тендерної документації встановлює кваліфікаційні вимоги до учасників. З метою підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт за формою №3 цього додатку та копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку зазначені у даній довідці. Крім того, у випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Отже, учасник повинен документально підтвердити факт або власної матеріально – технічної бази або орендованої. Виходячи з Вашого питання, не надання акту приймання – передачі та копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів є невиконання вищезазначеного пункту додатку №2 до тендерної документації.
щодо мови документації
Дата подання: 14 вересня 2018 14:53
Дата відповіді: 17 вересня 2018 12:47
П. 7 Розділу 1 ТД визначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою винятком може бути додаток №6 до цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція та всі документи, що її стосуються і підготовлені безпосередньо учасником, подаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові - учасник повинен надати завірений переклад цього документу. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатись помилкою надання договорів укладених між учасником та його контрагентами, інші документи, які розроблені не учасником закупівлі та складені російською мовою без надання перекладу ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» затвердженої тендерної документації передбачено наступне: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою винятком може бути додаток №6 до цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція та всі документи, що її стосуються і підготовлені безпосередньо учасником, подаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові - учасник повинен надати завірений переклад цього документу. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. Договірна ціна з розрахунками згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва” , що надається в складі тендерної пропозиції, має бути складена українською мовою. Таким чином, документи повинні бути викладені українською мовою при цьому якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові - учасник повинен надати завірений переклад цього документу.
гарантійний строк
Дата подання: 14 вересня 2018 14:53
Дата відповіді: 17 вересня 2018 12:48
Який гарантійний строк експлуатації об’єкта ?
Відповідь: Затверджена тендерна документація передбачає невід’ємні її частини. Звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації встановлено гарантійні строки експлуатації об’єкта.
проект договору
Дата подання: 14 вересня 2018 14:54
Дата відповіді: 17 вересня 2018 12:49
Чи буде вважатись помилкою надання проекту договору разом із його змінами ?
Відповідь: Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затвердженої тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). До складу тендерної пропозиції учасник повинен надати зокрема, проект Договору (викладений в додатку №4) заповнений та завізований з боку учасника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Нікопольська-СТК 4 807 300,10
UAH з ПДВ
4 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" 4 470 987,60
UAH з ПДВ
4 390 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" 4 805 034,85
UAH з ПДВ
4 756 958,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Білден корпорейтед 4 800 000,00
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2018 10:50
Електронний підпис
27 вересня 2018 10:48
4.3 Паспорт іпн копія.PDF
27 вересня 2018 10:48
договірна ціна.PDF
27 вересня 2018 10:48
19. Дозвіл копія.PDF
27 вересня 2018 10:48
18. Ліцензія копія.PDF
27 вересня 2018 10:48
17. Копія Статуту.PDF
27 вересня 2018 10:48
10. відсутність санкцій.PDF
27 вересня 2018 10:48
7. лист згода додаток 5.PDF
27 вересня 2018 10:48
2. тендерна пропозиція.PDF
27 вересня 2018 10:48
1.реєстр документів.PDF

Публічні документи

27 вересня 2018 20:35
Електронний підпис
27 вересня 2018 20:27
кваліфікаційна частина.rar
27 вересня 2018 20:27
технічна частина.rar
27 вересня 2018 20:27
інші документи.rar

Публічні документи

27 вересня 2018 21:23
Билден.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нікопольська-СТК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"

ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"

ТОВ Білден корпорейтед

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Нікопольська-СТК
#34610536
Відхилено 4 280 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 17:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"
#41052432
Відхилено 4 390 400,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 14:18
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"
#01035845
Переможець 4 756 958,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 17:05

Документи

01 жовтня 2018 17:26
Електронний підпис
01 жовтня 2018 17:25
Протокол відхилення
01 жовтня 2018 17:25
Протокол розглядуТП
28 вересня 2018 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 жовтня 2018 14:17
Електронний підпис
04 жовтня 2018 14:15
Протокол відхилення
04 жовтня 2018 14:15
Протокол розглядуТП

Документи

05 жовтня 2018 17:05
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:03
Протокол розглядуТП

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2018 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"
#01035845
4 756 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2018 17:05
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:03
Протокол розглядуТП

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 10:10
ДУ _6.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 10:08
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 10:30
ДУ _ 5.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 10:28
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 11:04
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 12:34
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 12:33
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 11:13
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
18 жовтня 2018 11:11
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2018 13:12
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2018 13:02
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2018 12:26
Договір укладений
16 жовтня 2018 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Договорі в пункті 12.6. та викласти його в наступній редакції: До виконання основних робіт Генпідрядник приступає після проведення відповідних підготовчих заходів і робіт та після отримання авансу у розмірі 30%, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» п.1 підпункту 3) на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації , капітального ремонту та технічного переоснащення , придбання основних засобів і житла, але не пізніше 31.12.2018р та листа Держводагентства України від 01.10.2018 р № 5894/12/11-18. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - План фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни в Договорі в пункті 2.1. та викласти його в наступній редакції: Генпідрядник зобов’язується виконати роботи до 31 грудня 2018 року. Початок робіт, зазначених у п. 1.2. Договору визначається календарним графіком виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але не раніше 7 (семи) днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо: - передачі проектної документації; - передачі дозвільної документації; - надання будівельного майданчика та/або фронту робіт.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести наступні зміни: Додаткову угоду №1від 16 жовтня 2018р п.5. читати у наступний редакції: Ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами і діє до 31.12.2019 року. Додаткову угоду №2 від 18 жовтня 2018р п.4. читати у наступний редакції: Ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами і діє до 31.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у «Замовника» посади директора ДП «Одеська ОДБВО» Бузіяна Г. Д. на виконуючого обов’язки директора ДП «Одеська ОДБВО» Бузіяна Г. Д., що підтверджено Наказом Держводагентства України № 137- ОС від 30.05.2019 року «Про виконання обов’язків» та Наказу ДП «Одеська ОДБВО» № 08-О від 03.06.2019 року «Про виконання обов’язків» внести зміни в преамбулі Договору № 19 від 16.10.2018 р. та викласти його в наступній редакції: Державне Підприємство «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських Об’єктів» (ДП «Одеська ОДБВО»), в особі в. о. директора Бузіяна Г. Д., що діє на підставі Статуту, і називається у подальшому “Замовник”, та Генпідрядник ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» Дунайводбуд» (ПрАТ «ПМК-15» Дунайводбуд»), в особі директора Бабенко О. В., і називається у подальшому “Генпідрядник“, уклали цю Додаткову угоду на виконання будівництва по об’єкту: «Будівництво захисної дамби на аварійній ділянці р. Дунай (108 км)» про наступне. Додаткова угода складена на підставі Плану виконання природоохоронних заходів по напрямкам та об’єктах, що фінансуються з державного бюджету по КПКВ 2407070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса Закарпатський області» на 2019 рік, затвердженого Держводагентством України №379 від 09.07.2019р. Замовник забезпечує безперервне і своєчасне фінансування робіт на підставі договірної ціни, згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2), графік фінансування робіт (додаток №3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2018 рік – 1 743, 43836 тис. грн., на 2019 рік – 3 013, 51964 тис. грн.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Наказу Держводагентства України від 25.10.2019 року № 248-ос «Про увільнення Г. Бузіяна» Сторони вирішили внести зміни до Договору № 19 від 16.10.2018 року, виклавши в новій редакції Преамбулу і Реквізити та підписи сторін, зокрема: Преамбула: Державне Підприємство «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських Об’єктів» (ДП «Одеська ОДБВО»), в особі в. о. директора Гальчук Лідії Кирилівни, що діє на підставі Статуту і називається у подальшому «Замовник», та Генпідрядник ПрАТ «Пересувна механізована колона – 15» Дунайводбуд» (ПрАТ «ПМК-15» Дунайводбуд») в особі директора Бабенко Олексія Вікторовича і називається у подальшому «Генпідрядник»; та внесено зміни до реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода складена на підставу Плану виконання природоохоронних заходів по напрямкам та об’єктах, що фінансуються з державного бюджету по КПКВ 2407070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса Закарпатської області» на 2019 рік, затвердженого Держводагентством України № 379 від 09.07.2019 рік. Замовник забезпечує безперервне і своєчасне фінансування робіт на підставі Договірної ціни, згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (Додаток № 2), графіка фінансування робіт (Додаток № 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2018 рік – 1 743,43836 тис. грн., на 2019 рік – 3 013,51964 тис. грн.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 756 958,00
UAH (в тому числі ПДВ 792 826,33 UAH)