Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (паливні брикети)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2018-09-10-000774-c 87cd404c004347118a3f7eacc3c451da
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Савчук

+380372536265
+380506780920
chonrc01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр №1"
Код ЄДРПОУ: 14271109
Вебсайт: http://chonrc.com
Місцезнаходження: 58022, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Василя Аксенина, 6
Контактна особа: Олена Савчук
+380372536265,+380506780920
chonrc01@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2018 21:00
Початок аукціону: 26 вересня 2018 11:42
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 тони
Код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (паливні брикети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58022, Україна, Чернівецька область, Чернівці, в.Аксенина, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 11:34
ТД брикети 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-10-000774-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Ковальчук Євген Володимирович, Код ЄДРПОУ:3172208897
Дата подання: 01 жовтня 2018 14:18
Неправомірне визнання переможця
Оскарження процедури закупівлі
з приводу неправомірного визначення переможця
(Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-10-000774-c)

Фізична особа – підприємець Ковальчук Євген Володимирович є учасником закупівлі, Комунального загальноосвітнього навчального закладу «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр №1» (далі - Замовник) через систему «Prozorro», на предмет закупівлі: «Код ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина ( паливні брикети).
На розгляд було подано цінові пропозиції наступних учасників: ФОП СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА", ФОП Ковальчук Євген Володимирович.
Вивчивши та проаналізувавши подані документи учасника ФОП СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА, потрібно визнати, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, тому тендерний комітет зобов’язаний прийняти рішення про не відповідність пропозиції учасника ФОП СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА вимогам, зазначеним у тендерній документації та відхилити її з наступних підстав:
1.В п.2.1 Додатку 3 тендерної документації вказано, що має бути надана Довідка в довільній формі, що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи.
В порушення вимог Замовника, Учасник не забезпечив надання інформації яка вимагалася.
2. В п.3.2 Додатку 3 тендерної документації вказано: Обов’язково до зазначеної довідки надаються копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання. ФОП Стінська Алла Броніславівна до аналогічних договорів не надала жодного підтверджуючого документа про їх виконання, чим порушила вимоги тендерної документації,
що ставить під сумнів виконання аналогічного договору.
3. В п. 5.4 тендерної документації зазначено: Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме наступне:
- довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону; Учасник не забезпечив надання інформації яка вимагалася.
4. В п. 5.4.1 тендерної документації зазначено: У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань*.
*Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно перевіряє дані щодо наявності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Дана інформаційна довідка відсутня у складі пропозиції учасника ФОП Стінська Алла Броніславівна.
5. В п. 1.1 Додатку 3 вимагається Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи. Дана довідка надана учасника ФОП Стінська Алла Броніславівна, але перелічене обладнання в данній довідці ставить під сумнів можливість даного учасника виконувати у майбутньому покладені на нього обов’язки.
Відповідно до ст. 3 Закону України (далі - Закон) встановлені принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний відбір переможця.
На підставі ст. 30 Закону та розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника зазначеним в документації.
Наявні вищеперелічені обставини дають підстави для твердження, що пропозиція даного учасника містить грубі порушення та повинна б бути відхилена Замовником так, як учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям встановленим в тендерній документації, а не бути визнаною переможцем.
Велика кількість вищевказаних помилок у документації тендерної пропозиції Учасника ФОП СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА, які тендерний комітет Замовника відніс до несуттєвих або просто проігнорував, самі по собі вже ставлять під сумнів кваліфікацію Учасника, як такого, що неспроможний підготувати тендерну пропозицію у відповідності до вимог Замовника та чинного законодавства.
На підставі наведених фактів пропозиція ФОП СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА відповідно до чинного законодавства, мала б бути дискваліфікована. Проте Замовником порушено принципи публічних закупівель, та всупереч законодавству визначено її переможцем.
Просимо Замовника переглянути своє рішення, відхилити пропозицію ФОП СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА, та завершити процедури відповідно до законодавства.
У іншому випадку, змушені будемо звертатись до контролюючих та правоохоронних органів, з метою захисту порушених прав та притягнення до відповідальності винних осіб.

З повагою,
ФОП Ковальчук Є.В. «01» жовтня 2018 року
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" 129 195,00
UAH з ПДВ
119 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 119 988,00
UAH з ПДВ
119 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2018 09:46
цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2018 09:46
угода.pdf
25 вересня 2018 09:46
технічні вимоги.pdf
25 вересня 2018 09:46
договір оренди.pdf
25 вересня 2018 09:46
проект угоди.pdf
25 вересня 2018 09:46
Паспорт та і.к..pdf
25 вересня 2018 09:46
договір 60001.pdf
25 вересня 2018 09:46
довідки Стінська.pdf
25 вересня 2018 09:46
довідка ст 17.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2018 16:02
Електронний підпис
09 жовтня 2018 16:01
Переможець
25 вересня 2018 20:27
Електронний підпис
25 вересня 2018 20:22
Електронний підпис
25 вересня 2018 15:57
28 Додаток 1 цінова проп.pdf
25 вересня 2018 15:57
27 довідки.pdf
25 вересня 2018 15:57
26 Додаток 5.pdf
25 вересня 2018 15:57
25 Додаток 4.pdf
25 вересня 2018 15:57
24 Додаток 3.pdf
25 вересня 2018 15:57
23 Додаток 2 тех вимоги.pdf
25 вересня 2018 15:57
22 договір.pdf
25 вересня 2018 15:57
21 Техпаспорта авто.pdf
25 вересня 2018 15:57
20 Витяг з ЄДР.pdf
25 вересня 2018 15:57
19 Витяг з ДФС ориг.pdf
25 вересня 2018 15:57
18 витяг з ДФС копія (1).pdf
25 вересня 2018 15:57
17 Замовлення.pdf
25 вересня 2018 15:57
11 Договір на зважування.pdf
25 вересня 2018 15:57
11 Дог Дераж оригінал.pdf
25 вересня 2018 15:57
9 Дог Брикет Бердичів.pdf
25 вересня 2018 15:57
6 виписка коп.PDF
25 вересня 2018 15:57
5 виписка оригінал.pdf
25 вересня 2018 15:57
4 ІПН копія.pdf
25 вересня 2018 15:57
3 ІПН оригінал.PDF
25 вересня 2018 15:57
2 паспорт_-_копія.PDF
25 вересня 2018 15:57
1 паспорт_оригінал.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"
#2533014826
Рішення скасоване 119 980,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 12:44
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"
#2533014826
Відхилено 119 980,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 11:39
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Переможець 119 988,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 10:32

Документи

01 жовтня 2018 14:00
Електронний підпис
01 жовтня 2018 13:57
Протокол.PDF
26 вересня 2018 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 жовтня 2018 11:39
Електронний підпис
02 жовтня 2018 12:46
Протокол1.PDF

Документи

09 жовтня 2018 10:32
Електронний підпис
09 жовтня 2018 10:30
Протокол.PDF
08 жовтня 2018 13:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2018 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
119 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2018 10:32
Електронний підпис
09 жовтня 2018 10:30
Протокол.PDF
08 жовтня 2018 13:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 08:34
Договір.PDF зміни до договору
01 листопада 2018 08:32
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 14:10
Договір.PDF укладений
29 жовтня 2018 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML