Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144915 |
Місцезнаходження: | 55222, Україна , Миколаївська обл., Первомайський район селище міського типу Підгородна, вулиця Шкільна, 88 |
Контактна особа: |
Кочерга Світлана Сергіївна +380516142139 osvita220517@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2018 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2018 11:26 |
Очікувана вартість: | 1 447 267,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 43000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2018 19:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2018 19:04 |
ТД_ВО ПЕРВОМАЙСЬКОЇ РДА 3.doc | |
10 вересня 2018 19:04 |
ПД_ВО ПЕРВОМАЙСЬКОЇ РДА 3.doc | |
10 вересня 2018 19:04 |
ДОДАТОК 1_ВО ПЕРВОМАЙСЬКОЇ РДА 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-26-000014 ● 0215fcda4eea4828b79dd54f548c0afd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2018 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2018 № 3
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель відповідно до пункту 1 цього наказу.
3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26 грудня 2018 року № 3
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір
на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Унікальний номер
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1. UA-2018-09-10-000654-a 10.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2. UA-2018-11-08-000353-a 08.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3. UA-2018-12-07-001094-a 07.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4. UA-2018-12-14-000586-c 14.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
5. UA-2018-12-17-000745-a 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. UA-2018-12-21-001194-a 21.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-28 10:58:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГР (0-200))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
- щодо відповідності дій посадових осіб відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації умовам, визначеним частиною четвертою статті 36 Закону та порядком внесення змін до договору від 23.10.2018 № 514/18, при укладанні додаткових угод від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-02 18:09:06
Пояснення на запит
На виконання Вашого запиту щодо відповідності дій посадових осіб відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації умовам, визначеним частиною четвертою статті 36 Закону та порядком внесення змін до договору від 23.10.2018 № 514/18, при укладанні додаткових угод від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2 надаємо пояснення. Пояснення з відповідним документальним підтвердженням додається (файл "Відповідь моніторинг" у форматі ".pdf").
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-11 10:00:11
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГР (0-200))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В пункті 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації закупівлі вугілля кам’яного ДГР (0-200), затвердженої рішенням тендерного комітету відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 10.09.2018 року (далі – тендерна документація), визначено порядок внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадку коливання ціни товару на ринку в бік збільшення.
У зв’язку з вищенаведеним надати пояснення з наступних питань:
1) яким чином норми пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації реалізовані в договорі від 23.10.2018 № 514/18?
2) яким чином інформація довідок Одеської регіональної торгово-промислової палати (далі – Одеська РТПП) від 25.10.2018 № 000574 та від 08.11.2018 № 000608 щодо орієнтовних цін комерційних пропозицій на вугілля підтверджує збільшення середньоринкової ціни за одиницю товару та узгоджується з вимогами пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
3) яким чином інформація довідок Одеської РТПП від 25.10.2018 № 000574 та від 08.11.2018 № 000608 обґрунтовує рішення Замовника збільшити ціну за 1 тонну вугілля саме на 10 % при укладанні додаткової угоди від 12.11.2018 № 1 до договору від 23.10.2018 № 514/18?
4) яким чином інформація довідки Одеської РТПП від 05.12.2018 № 000635 щодо орієнтовної ціни комерційних пропозицій на вугілля підтверджує збільшення середньоринкової ціни за одиницю товару та узгоджується з вимогами пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
5) яким чином інформація довідки Одеської РТПП від 05.12.2018 № 000635 обґрунтовує рішення Замовника збільшити ціну за 1 тонну вугілля саме на 10 % при укладанні додаткової угоди від 06.12.2018 № 2 до договору від 23.10.2018 № 514/18?
6) як підвищення ставки плати за використання вагонів перевізника ПАТ «Укрзалізниця» узгоджується з умовами порядку внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, визначеному в пункті 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-16 17:00:06
Відповідь замовника на пояснення
На Ваш запит від 11.01.2019 року, наданий до відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації, надаємо пояснення. Пояснення додається (файл "Відповідь стосовно моніторинга Держаудитслужби" у форматі ".pdf").
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання заперечення до висновку згідно ч. 8 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами).
2019-01-25 16:26:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" |
1 211 412,00
UAH з ПДВ
|
1 034 587,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ" |
1 446 750,00
UAH з ПДВ
|
1 035 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" |
1 440 320,00
UAH з ПДВ
|
1 440 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" #41818003 |
Відхилено |
1 034 587,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 18:17
|
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ" #41701548 |
Відхилено |
1 035 230,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 18:31
|
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" #41750087 |
Переможець |
1 440 320,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 19:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 17:59
|
ДУ 4 до дог 514_18.pdf | зміни до договору |
29 січня 2019 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 18:01
|
20 ДУ 514_18 від 23.10.2018.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2018 17:41
|
ДУ 2 до дог 514-18.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2018 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2018 11:22
|
дод уг 1до дог 514_18 від 23.10.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2018 11:18
|
дод уг 1до дог 514_18 від 23.10.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2018 07:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2018 22:16
|
Д 514_18.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2018 22:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коливанням на ринку середньої ціни за одиницю товару в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 514/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 514/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з допущенням технічної помилки при заповненні паперового варіанту договору, викласти скан-копію ДУ №1 у виправленій версії. В назві місяця укладання ДУ замість "Жовтень" необхідно "Листопад" |
Номер договору про закупівлю: | 514/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 514/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коливанням на ринку середньої ціни за одиницю товару в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 514/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 514/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №3 від 29.12.2018 року |
Номер договору про закупівлю: | 514/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 514/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з технічним обмеженням електронного майданчика зміст змін читати в редакції додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 514/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 514/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |