Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Вугілля кам’яне ДГР (0-200)
Очікувана вартість
1 447 267,96 UAH
UA-2018-09-10-000654-a ed0401025dca4874a9bcfc25097e209a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочерга Світлана Сергіївна

+380516142139 osvita220517@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144915
Місцезнаходження: 55222, Україна , Миколаївська обл., Первомайський район селище міського типу Підгородна, вулиця Шкільна, 88
Контактна особа: Кочерга Світлана Сергіївна
+380516142139
osvita220517@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 10:00
Початок аукціону: 27 вересня 2018 11:26
Очікувана вартість: 1 447 267,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
643 т
Вугілля кам’яне ДГР (0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, підпорядковані замовнику навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-26-000014 ● 0215fcda4eea4828b79dd54f548c0afd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2018 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.12.2018 № 3
Миколаїв


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель відповідно до пункту 1 цього наказу.
3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26 грудня 2018 року № 3

Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір
на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Унікальний номер
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1. UA-2018-09-10-000654-a 10.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2. UA-2018-11-08-000353-a 08.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3. UA-2018-12-07-001094-a 07.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4. UA-2018-12-14-000586-c 14.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
5. UA-2018-12-17-000745-a 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. UA-2018-12-21-001194-a 21.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-28 10:58:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГР (0-200))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
- щодо відповідності дій посадових осіб відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації умовам, визначеним частиною четвертою статті 36 Закону та порядком внесення змін до договору від 23.10.2018 № 514/18, при укладанні додаткових угод від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-02 18:09:06

Пояснення на запит

На виконання Вашого запиту щодо відповідності дій посадових осіб відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації умовам, визначеним частиною четвертою статті 36 Закону та порядком внесення змін до договору від 23.10.2018 № 514/18, при укладанні додаткових угод від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2 надаємо пояснення. Пояснення з відповідним документальним підтвердженням додається (файл "Відповідь моніторинг" у форматі ".pdf").

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-11 10:00:11

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГР (0-200))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В пункті 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації закупівлі вугілля кам’яного ДГР (0-200), затвердженої рішенням тендерного комітету відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 10.09.2018 року (далі – тендерна документація), визначено порядок внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадку коливання ціни товару на ринку в бік збільшення.
У зв’язку з вищенаведеним надати пояснення з наступних питань:
1) яким чином норми пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації реалізовані в договорі від 23.10.2018 № 514/18?
2) яким чином інформація довідок Одеської регіональної торгово-промислової палати (далі – Одеська РТПП) від 25.10.2018 № 000574 та від 08.11.2018 № 000608 щодо орієнтовних цін комерційних пропозицій на вугілля підтверджує збільшення середньоринкової ціни за одиницю товару та узгоджується з вимогами пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
3) яким чином інформація довідок Одеської РТПП від 25.10.2018 № 000574 та від 08.11.2018 № 000608 обґрунтовує рішення Замовника збільшити ціну за 1 тонну вугілля саме на 10 % при укладанні додаткової угоди від 12.11.2018 № 1 до договору від 23.10.2018 № 514/18?
4) яким чином інформація довідки Одеської РТПП від 05.12.2018 № 000635 щодо орієнтовної ціни комерційних пропозицій на вугілля підтверджує збільшення середньоринкової ціни за одиницю товару та узгоджується з вимогами пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
5) яким чином інформація довідки Одеської РТПП від 05.12.2018 № 000635 обґрунтовує рішення Замовника збільшити ціну за 1 тонну вугілля саме на 10 % при укладанні додаткової угоди від 06.12.2018 № 2 до договору від 23.10.2018 № 514/18?
6) як підвищення ставки плати за використання вагонів перевізника ПАТ «Укрзалізниця» узгоджується з умовами порядку внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, визначеному в пункті 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-16 17:00:06

Відповідь замовника на пояснення

На Ваш запит від 11.01.2019 року, наданий до відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації, надаємо пояснення. Пояснення додається (файл "Відповідь стосовно моніторинга Держаудитслужби" у форматі ".pdf").

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання заперечення до висновку згідно ч. 8 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами).

2019-01-25 16:26:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" 1 211 412,00
UAH з ПДВ
1 034 587,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ" 1 446 750,00
UAH з ПДВ
1 035 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 1 440 320,00
UAH з ПДВ
1 440 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2018 09:33
Електронний підпис
26 вересня 2018 09:24
Файл - 5.pdf
26 вересня 2018 09:24
Файл - 4.pdf
26 вересня 2018 09:24
Файл - 3.pdf
26 вересня 2018 09:24
Файл - 2.pdf
26 вересня 2018 09:24
Файл - 1.pdf

Публічні документи

25 вересня 2018 22:01
Електронний підпис
25 вересня 2018 21:56
скани.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"

ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"
#41818003
Відхилено 1 034 587,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 18:17
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"
#41701548
Відхилено 1 035 230,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 18:31
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 1 440 320,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 17:42

Документи

04 жовтня 2018 18:17
Електронний підпис
04 жовтня 2018 18:14
70.pdf
27 вересня 2018 11:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 жовтня 2018 18:31
Електронний підпис
04 жовтня 2018 18:29
Протокол (рішення)

Документи

11 жовтня 2018 17:42
Електронний підпис
11 жовтня 2018 17:39
72.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2018 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
1 440 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2018 17:42
Електронний підпис
11 жовтня 2018 17:39
72.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2018 22:16
Д 514_18.pdf укладений
23 жовтня 2018 22:10
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 19:50
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 17:59
ДУ 4 до дог 514_18.pdf зміни до договору
29 січня 2019 17:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 18:01
20 ДУ 514_18 від 23.10.2018.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 17:59
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 17:41
ДУ 2 до дог 514-18.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 17:38
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 11:22
дод уг 1до дог 514_18 від 23.10.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 11:18
дод уг 1до дог 514_18 від 23.10.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 07:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливанням на ринку середньої ціни за одиницю товару в бік збільшення
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 514/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущенням технічної помилки при заповненні паперового варіанту договору, викласти скан-копію ДУ №1 у виправленій версії. В назві місяця укладання ДУ замість "Жовтень" необхідно "Листопад"
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 514/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливанням на ринку середньої ціни за одиницю товару в бік збільшення
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 514/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №3 від 29.12.2018 року
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 514/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічним обмеженням електронного майданчика зміст змін читати в редакції додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 514/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 728 377,28
UAH з ПДВ