Вугілля кам’яне ДГР (0-200)
Очікувана вартість
1 447 267,96 UAH
UA-2018-09-10-000654-a ed0401025dca4874a9bcfc25097e209a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144915
Місцезнаходження замовника: 55222, Україна, Миколаївська обл., Первомайський район селище міського типу Підгородна, вулиця Шкільна, 88
Контактна особа замовника: Кочерга Світлана Сергіївна
+380516142139
osvita220517@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 10:00
Початок аукціону: 27 вересня 2018 11:26
Очікувана вартість: 1 447 267,96 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
643 т
Вугілля кам’яне ДГР (0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, підпорядковані замовнику навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 вересня 2018 19:06
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2018 19:04
ТД_ВО ПЕРВОМАЙСЬКОЇ РДА 3.doc
10 вересня 2018 19:04
ПД_ВО ПЕРВОМАЙСЬКОЇ РДА 3.doc
10 вересня 2018 19:04
ДОДАТОК 1_ВО ПЕРВОМАЙСЬКОЇ РДА 3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-26-000014 ● 0215fcda4eea4828b79dd54f548c0afd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-12-26
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-12-26 17:58:06
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.12.2018 № 3
Миколаїв


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель відповідно до пункту 1 цього наказу.
3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26 грудня 2018 року № 3

Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір
на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Унікальний номер
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1. UA-2018-09-10-000654-a 10.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2. UA-2018-11-08-000353-a 08.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3. UA-2018-12-07-001094-a 07.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4. UA-2018-12-14-000586-c 14.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
5. UA-2018-12-17-000745-a 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. UA-2018-12-21-001194-a 21.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНОВОЛ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-28 10:58:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГР (0-200))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
- щодо відповідності дій посадових осіб відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації умовам, визначеним частиною четвертою статті 36 Закону та порядком внесення змін до договору від 23.10.2018 № 514/18, при укладанні додаткових угод від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-02 18:09:06

Пояснення на запит

На виконання Вашого запиту щодо відповідності дій посадових осіб відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації умовам, визначеним частиною четвертою статті 36 Закону та порядком внесення змін до договору від 23.10.2018 № 514/18, при укладанні додаткових угод від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2 надаємо пояснення. Пояснення з відповідним документальним підтвердженням додається (файл "Відповідь моніторинг" у форматі ".pdf").

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-11 10:00:11

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГР (0-200))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В пункті 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації закупівлі вугілля кам’яного ДГР (0-200), затвердженої рішенням тендерного комітету відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 10.09.2018 року (далі – тендерна документація), визначено порядок внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадку коливання ціни товару на ринку в бік збільшення.
У зв’язку з вищенаведеним надати пояснення з наступних питань:
1) яким чином норми пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації реалізовані в договорі від 23.10.2018 № 514/18?
2) яким чином інформація довідок Одеської регіональної торгово-промислової палати (далі – Одеська РТПП) від 25.10.2018 № 000574 та від 08.11.2018 № 000608 щодо орієнтовних цін комерційних пропозицій на вугілля підтверджує збільшення середньоринкової ціни за одиницю товару та узгоджується з вимогами пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
3) яким чином інформація довідок Одеської РТПП від 25.10.2018 № 000574 та від 08.11.2018 № 000608 обґрунтовує рішення Замовника збільшити ціну за 1 тонну вугілля саме на 10 % при укладанні додаткової угоди від 12.11.2018 № 1 до договору від 23.10.2018 № 514/18?
4) яким чином інформація довідки Одеської РТПП від 05.12.2018 № 000635 щодо орієнтовної ціни комерційних пропозицій на вугілля підтверджує збільшення середньоринкової ціни за одиницю товару та узгоджується з вимогами пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
5) яким чином інформація довідки Одеської РТПП від 05.12.2018 № 000635 обґрунтовує рішення Замовника збільшити ціну за 1 тонну вугілля саме на 10 % при укладанні додаткової угоди від 06.12.2018 № 2 до договору від 23.10.2018 № 514/18?
6) як підвищення ставки плати за використання вагонів перевізника ПАТ «Укрзалізниця» узгоджується з умовами порядку внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, визначеному в пункті 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-16 17:00:06

Відповідь замовника на пояснення

На Ваш запит від 11.01.2019 року, наданий до відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації, надаємо пояснення. Пояснення додається (файл "Відповідь стосовно моніторинга Держаудитслужби" у форматі ".pdf").

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання заперечення до висновку згідно ч. 8 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами).

2019-01-25 16:26:10

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації, 02144915, Україна, Первомайський район селище міського типу Підгородна, вулиця Шкільна, 88
  2. Інформація про предмет закупівлі: Вугілля кам’яне ДГР (0-200), 1447267.96UAH, 09110000-3, ДК021, 643, т
  3. Інформація про оприлюднення: ed0401025dca4874a9bcfc25097e209a, 2018-09-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 грудня 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовані: тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 10.09.2018, в частині проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов та пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» в частині гарантійного листа щодо згоди учасника з умовами збільшення ціни від 24.09.2018 № 315/28 (далі – гарантійний лист); договір від 23.10.2018 № 514/18, укладений Замовником з ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД»; додаткові угоди від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2 до договору від 23.10.2018 № 514/18; пояснення від 02.01.2019 та від 16.01.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 7 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) безпосередньо проект договору про закупівлю не передбачає порядку змін його умов. Крім того, умови проекту договору не відповідають вимогам тендерної документації. Зокрема, в підпункті 4.6 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (далі – підпункт 4.6 ТД) визначено порядок внесення змін у випадку коливання ціни товару на ринку в бік збільшення. Проте, зазначений в підпункті 4.6 ТД порядок внесення змін відсутній в проекті договору та в укладеному договорі про закупівлю. Відповідно до гарантійного листа, наданого на вимогу тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД», учасник гарантує повну та безумовну згоду з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю, передбаченими підпунктом 4.6 ТД. Аналіз договору від 23.10.2018 № 514/18, укладеного за результатами процедури закупівлі, засвідчив, що його умови на порушення частини четвертої статті 36 Закону, відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД», а саме: відсутні умови щодо порядку змін у випадку коливання ціни товару на ринку в бік збільшення, які Замовник визначив в підпункті 4.6 ТД як обов’язкові, що включаються до договору про закупівлю, та щодо яких ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» надавав гарантійний лист. Зважаючи на вищенаведене, додаткові угоди від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2 до договору від 23.10.2018 № 514/18 в частині збільшення ціни за одиницю товару укладені з порушенням умов гарантійного листа та підпункту 4.6 ТД., 18 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 7 частини другої статті 22 та частини четвертої статті 36 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6, пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
  3. Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" 1 211 412,00
UAH з ПДВ
1 034 587,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ" 1 446 750,00
UAH з ПДВ
1 035 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 1 440 320,00
UAH з ПДВ
1 440 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2018 09:33
sign.p7s
26 вересня 2018 09:24
Файл - 5.pdf
26 вересня 2018 09:24
Файл - 4.pdf
26 вересня 2018 09:24
Файл - 3.pdf
26 вересня 2018 09:24
Файл - 2.pdf
26 вересня 2018 09:24
Файл - 1.pdf

Публічні документи

25 вересня 2018 22:01
sign.p7s
25 вересня 2018 21:56
скани.rar

Публічні документи

12 жовтня 2018 10:51
Документи переможця
25 вересня 2018 12:01
sign.p7s
25 вересня 2018 10:44
Виписка з рахунку.PDF
25 вересня 2018 10:44
Підписаний_Лицензия.pdf
25 вересня 2018 10:44
Підписаний_G0918-3247-GL_tender.pdf
25 вересня 2018 10:44
Інші документи.pdf
25 вересня 2018 10:44
Ст.17.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"
#41818003
Відхилено 1 034 587,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 18:17
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"
#41701548
Відхилено 1 035 230,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 18:31
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 1 440 320,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 17:42

Документи

04 жовтня 2018 18:17
sign.p7s
04 жовтня 2018 18:14
70.pdf
27 вересня 2018 11:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 жовтня 2018 18:31
sign.p7s
04 жовтня 2018 18:29
Протокол (рішення)

Документи

11 жовтня 2018 17:42
sign.p7s
11 жовтня 2018 17:39
72.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2018 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
1 440 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2018 17:42
sign.p7s
11 жовтня 2018 17:39
72.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 жовтня 2018 22:16
Д 514_18.pdf укладений
23 жовтня 2018 22:10
sign.p7s зміни до договору
29 січня 2019 17:59
ДУ 4 до дог 514_18.pdf зміни до договору
29 січня 2019 17:58
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 18:01
20 ДУ 514_18 від 23.10.2018.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 17:59
sign.p7s зміни до договору
06 грудня 2018 17:41
ДУ 2 до дог 514-18.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 17:38
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2018 11:22
дод уг 1до дог 514_18 від 23.10.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 11:18
дод уг 1до дог 514_18 від 23.10.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 07:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з коливанням на ринку середньої ціни за одиницю товару в бік збільшення
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з допущенням технічної помилки при заповненні паперового варіанту договору, викласти скан-копію ДУ №1 у виправленій версії. В назві місяця укладання ДУ замість "Жовтень" необхідно "Листопад"
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з коливанням на ринку середньої ціни за одиницю товару в бік збільшення
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №3 від 29.12.2018 року
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з технічним обмеженням електронного майданчика зміст змін читати в редакції додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 514/18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку