Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) в с. Калинівка Березанського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Очікувана вартість
6 865 000,00 UAH
UA-2018-09-10-000647-a d56f43af1295427d83049f79f1c87071
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 27 вересня 2018 13:14
Очікувана вартість: 6 865 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) в с. Калинівка Березанського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с. Калинівка Березанський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2018 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 18:14
ТД Калинівка.doc
10 вересня 2018 18:14
ТД Калинівка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТБУД" 6 068 646,00
UAH з ПДВ
6 068 646,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП" 6 855 168,12
UAH з ПДВ
6 855 168,12
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕРКУРИЙ ПЛЮС" 6 864 206,59
UAH з ПДВ
6 864 206,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2018 16:30
Електронний підпис
26 вересня 2018 16:30
1 мтб (1).pdf
26 вересня 2018 16:30
2 квалыф (2).pdf
26 вересня 2018 15:44
Електронний підпис
26 вересня 2018 15:44
3.1 дог + дод степове (1).pdf
26 вересня 2018 15:05
Електронний підпис
26 вересня 2018 15:04
2 квалыф (1).pdf
26 вересня 2018 14:11
Електронний підпис
26 вересня 2018 14:06
об кошт 7-3,7-4.pdf
26 вересня 2018 14:06
об 2-1, лок 2-1-13,2-1-14,2-1-15,2-1-16.pdf
26 вересня 2018 14:06
об кошт 6-1.pdf
26 вересня 2018 14:06
об 2-1, лок 2-1-9,2-1-10,2-1-11,2-1-12.pdf
26 вересня 2018 14:06
об кошт 7-1,7-2.pdf
26 вересня 2018 14:06
об 2-1, лок 2-1-17,2-1-18,2-1-20.pdf
26 вересня 2018 14:06
об 2-1, лок 2-1-7,2-1-8.pdf
26 вересня 2018 14:06
об 2-1, лок 2-1-3,2-1-4.pdf
26 вересня 2018 14:06
об 2-1, лок 2-1.pdf
26 вересня 2018 14:06
дц.pdf
26 вересня 2018 14:06
об 1-1.pdf
26 вересня 2018 14:06
об 2-1, лок 2-1-2.pdf
26 вересня 2018 14:06
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
26 вересня 2018 14:06
Підписаний_Лицензия _.pdf
26 вересня 2018 14:06
Підписаний_G0918-3183-GL_tender.pdf
26 вересня 2018 14:06
13 проект договру.pdf
26 вересня 2018 14:06
10 пыдпис.pdf
26 вересня 2018 14:06
11 субпыдрядник.pdf
26 вересня 2018 14:06
8 витяг.pdf
26 вересня 2018 14:06
9 погодження.pdf
26 вересня 2018 14:06
7 статут.pdf
26 вересня 2018 14:06
6 тенд пропоз.pdf
26 вересня 2018 14:06
3.4 відгук степове.pdf
26 вересня 2018 14:06
4 ст 17.pdf
26 вересня 2018 14:06
3.1 дог + дод степове.pdf
26 вересня 2018 14:06
1 мтб.pdf
26 вересня 2018 14:06
3.2-3.3 відгу + дог 130.pdf
26 вересня 2018 14:06
2 квалыф.pdf
26 вересня 2018 14:06
3 досвыд.pdf

Публічні документи

26 вересня 2018 13:15
Електронний підпис
26 вересня 2018 13:13
ТРУДОВИЙ ДОГОВІР.pdf
26 вересня 2018 13:13
Статут.pdf
26 вересня 2018 13:13
Ст 17 Калинівка .pdf
26 вересня 2018 13:13
Ст 16 Калинівка .pdf
26 вересня 2018 13:13
Протокол зборів 1.pdf
26 вересня 2018 13:13
Пропозиція Калинівка .pdf
26 вересня 2018 13:13
Платника податку.JPG
26 вересня 2018 13:13
Лицнзия.pdf
26 вересня 2018 13:13
Договора та відгуки.pdf
26 вересня 2018 13:13
договора аренд.pdf
26 вересня 2018 13:13
Договор аренди.pdf
26 вересня 2018 13:13
Довідки Калинівка .pdf
26 вересня 2018 13:13
714.rar

Публічні документи

26 вересня 2018 15:31
Наказ Супрунов А.М..pdf
26 вересня 2018 15:28
КАЛИНІВКА.rar
26 вересня 2018 15:28
ТЕНДЕР КАЛИНІВКА .pdf
26 вересня 2018 15:28
Адмінбудівля.png
26 вересня 2018 15:28
Адмінбудівля 2.png

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТБУД"

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП"

ПП "МЕРКУРИЙ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТБУД"
#35106778
Переможець 6 068 646,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 14:28

Документи

18 жовтня 2018 14:28
Електронний підпис
18 жовтня 2018 14:27
НАМІР Калинівка .pdf
18 жовтня 2018 14:26
Розгляд Калинівка .pdf
27 вересня 2018 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТБУД"
#35106778
6 068 646,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 14:28
Електронний підпис
18 жовтня 2018 14:27
НАМІР Калинівка .pdf
18 жовтня 2018 14:26
Розгляд Калинівка .pdf
27 вересня 2018 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 13:43
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 11:36
Д.у. № 5 Калиновка.FR12.pdf зміни до договору
20 березня 2019 11:31
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 10:46
Д.у. № 4 Калиновка.FR12.pdf зміни до договору
20 березня 2019 10:45
Д.у. 3 Калиновка.FR12.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 16:07
Д.у 2 від 28.12.18 Калинівка.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:11
Д.у. 1 від 14.11.18 підряду.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 11:51
Договір №14 від 30.10.2018.pdf укладений
30 жовтня 2018 12:48
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6068646,00 грн (шість мільйонів шістдесят вісім тисяч шістсот сорок шість гривень 00 коп.) без ПДВ, обладнання – 1178274,00 грн., без ПДВ. з них на поточний рік – 3802497,20 грн. (три мільйони вісімсот дві тисячі чотириста дев’яносто сім гривень 20 коп.), без ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3716500,00 грн. (три мільйони сімсот шістнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), без ПДВ. кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 85997,20 грн. (вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 20коп.)без ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 14 від 30.10.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 14 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6068646,00 грн (шість мільйонів шістдесят вісім тисяч шістсот сорок шість гривень 00 коп.) без ПДВ, обладнання – 1178274,00 грн., без ПДВ. з них на поточний рік – 1114950, 00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.), без ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1114950, 00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.), без ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 14 від 30.10.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 14 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6068646,00 грн. (шість мільйонів шістдесят вісім тисяч шістсот сорок шість гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ 795502,00 грн., обладнання – 1178274,00 грн.(один мільйон сто сімдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири гривні 00 копійок) з ПДВ. з них на 2018 рік – 1114950, 00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.), без ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 4076362,00 грн. (чотири мільйона сімдесят шість тисяч триста шістдесят дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 679393,67 грн, обладнання – 300940,00 грн.(триста тисяч дев’ятсот сорок гривень 00 копійок) з ПДВ. з них на 2020 рік – 877334,00 грн. (вісімсот сімдесят сім тисяч триста тридцять чотири гривні 00 копійок) в тому числі ПДВ 116108,33 грн., обладнання – 877334,00 грн. (вісімсот сімдесят сім тисяч триста тридцять чотири гривні 00 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4076362,00 грн. (чотири мільйона сімдесят шість тисяч триста шістдесят дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 679393,67 грн., обладнання – 300940,00 грн.(триста тисяч дев’ятсот сорок гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на спів фінансування - 977134,50 грн. (дев’ятсот сімдесят сім тисяч сто тридцять чотири гривні 50 копійок), в тому числі ПДВ – 128408,02 грн., обладнання – 977134,50 грн. (дев’ятсот сімдесят сім тисяч сто тридцять чотири гривні 50 копійок) з ПДВ. 3. Відповідно до статті 36 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 4. Інші умови договору підряду № 14 від 30.10.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 14 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6068646,00 грн. (шість мільйонів шістдесят вісім тисяч шістсот сорок шість гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ - 795502,00 грн., обладнання – 1178274,00 грн.(один мільйон сто сімдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири гривні 00 копійок) з ПДВ. з них на 2018 рік – 1114950, 00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.), без ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 4953696,00 грн. (чотири мільйона дев’ятсот п’ятдесят три тисячі шістсот дев’яносто шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 795502,00 грн, обладнання – 1178274,00 грн.(один мільйон сто сімдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири гривні 00 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4385422,00 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят п’ять тисяч чотириста двадцять дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 715131,35 грн., обладнання – 610000,00 грн.(шістсот десять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на спів фінансування – 568274,00 грн. (п’ятсот шістдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 80370,65 грн., втому числі обладнання – 568274,00 грн. (п’ятсот шістдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири гривні 00 копійок) з ПДВ. 2. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2 Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2019, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 3. Інші умови договору підряду № 14 від 30.10.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 14 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6068646,00 грн. (шість мільйонів шістдесят вісім тисяч шістсот сорок шість гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ – 936725,01 грн., обладнання – 577292,77 грн.(п’ятсот сімдесят сім тисяч двісті дев’яносто дві гривні 77 копійок) з ПДВ. з них на 2018 рік – 1114950, 00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.), без ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 4953696,00 грн. (чотири мільйона дев’ятсот п’ятдесят три тисячі шістсот дев’яносто шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 936725,01 грн., обладнання – 577292,77 грн.(п’ятсот сімдесят сім тисяч двісті дев’яносто дві гривні 77 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4385422,00 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят п’ять тисяч чотириста двадцять дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 857026,81 грн., обладнання – 240498,77 грн.(двісті сорок тисяч чотириста дев’яносто вісім гривень 77 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на спів фінансування – 568274,00 грн. (п’ятсот шістдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 79698,20 грн., втому числі обладнання – 336794,00 грн. (триста тридцять шість тисяч сімсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 14 від 30.10.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 14 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 068 646,00
UAH з ПДВ