Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Construction of the Syretsko-Pecherska Kyiv Metro Line section from "Syrets" station to Vynohradar Residential Area with the Depot, located in Podilskyi district (the section from "Syrets" station to "Prospekt Pravdy" station with two stations ("Mostytska" and "Prospekt Pravdy") and with the section of the fork ramification of a track towards "Vynohradar" station (1st stage of construction)) (construction of bridges and tunnels, mines and undergrounds (metros), under the Code 45221000-2 according to the State Classifier of Production and Services ДК 021:2015)
Очікувана вартість
5 993 482 614,00 UAH
UA-2018-09-10-000597-b d985082d04304a2d84013ec0dbd54c82
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Ведмідь Олексій Миколайович
(044) 238-54-01
O.Vedmid@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Sas Valentyna
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Additional contacts: Ведмідь Олексій Миколайович
(044) 238-54-01
O.Vedmid@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 18:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2018 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2018 19:30
Початок аукціону: 08 листопада 2018 14:59
Очікувана вартість: 5 993 482 614,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 900 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 10 вересня 2018 18:56
Enquiries until: 01 жовтня 2018 19:30
Complaints submission until: до 07 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 жовтня 2018 19:30

Information

Estimated total value: 5 993 482 614 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 900 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Строк виконання робіт до 36 місяців.

A detailed description of the purchase pursuant to the tender documentation
Terms of work: up to 36 months.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська обл., Київ, Подільський район
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Construction of the Syretsko-Pecherska Kyiv Metro Line section from "Syrets" station to Vynohradar Residential Area with the Depot, located in Podilskyi district (the section from "Syrets" station to "Prospekt Pravdy" station with two stations ("Mostytska" and "Prospekt Pravdy") and with the section of the fork ramification of a track towards "Vynohradar" station (1st stage of construction))
Розгорнути Згорнути
CPV: 45221000-2
Період постачання: по 01 листопада 2021

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2018 19:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 18:26
Повідомлення учасникам.doc
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 7.docx
04 жовтня 2018 18:26
ТД Виноградар.doc
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 6.docx
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 5.docx
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 4.docx
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 3.docx
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 2.docx
10 вересня 2018 18:53
Том 7 Книга 1.rar
10 вересня 2018 18:53
Перегінні тунелі.rar
10 вересня 2018 18:53
Ст. Мостицька.rar
10 вересня 2018 18:53
Ст. Поспект Правди.rar
10 вересня 2018 18:53
Відомість ресурсів.docx
10 вересня 2018 18:53
Додаток 1.docx
04 жовтня 2018 19:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 18:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 19:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 18:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 18:26
Повідомлення учасникам.doc
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 7.docx
04 жовтня 2018 18:26
ТД Виноградар.doc
10 вересня 2018 19:19
ТД Виноградар.doc
10 вересня 2018 18:53
ТД Виноградар.doc
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 6.docx
10 вересня 2018 18:53
Додаток 6.docx
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 5.docx
10 вересня 2018 18:53
Додаток 5.docx
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 4.docx
10 вересня 2018 18:53
Додаток 4.docx
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 3.docx
10 вересня 2018 18:53
Додаток 3.docx
04 жовтня 2018 18:26
Додаток 2.docx
10 вересня 2018 18:53
Додаток 2.docx
10 вересня 2018 18:53
Том 7 Книга 1.rar
10 вересня 2018 18:53
Перегінні тунелі.rar
10 вересня 2018 18:53
Ст. Мостицька.rar
10 вересня 2018 18:53
Ст. Поспект Правди.rar
10 вересня 2018 18:53
Відомість ресурсів.docx
10 вересня 2018 18:53
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 13 вересня 2018 11:14
Дата відповіді: 17 вересня 2018 16:02
В тендерній документації не вказано, за який звітний період повинна надаватись оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї. Просимо внести зміни в тендерну документацію, в яких чітко вказати звітний період, за який повинна надаватись оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї.
Відповідь: Оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї (для іншого обладнання та засобів), підписану уповноваженою особою власника, надається у складі пропозиції учасника тендерних торгів за останній звітний період.
Загальне запитання
Дата подання: 27 вересня 2018 09:34
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 17:01
В тендерній документації в підпункті 3.1. пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вказано надати «Довідку про виконання Учасником (як Генпідрядником) аналогічного договору будівельного підряду на будівництво, що включає …». Ми як потенційний учасник тендеру виконували будівництво транспортного тунелю по одному договору, а роботи методом «стіна в ґрунті» по іншому договору. Ми вважаємо, що одна з основних умов якісного виконання договору на будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену це досвід учасника виконання аналогічних робіт (не залежно від того, чи роботи виконувались в одному договорі чи в декількох), а вимога де необхідно вказати ці роботи в одному договорі є дискримінаційною та такою, що обмежує принципи чесної конкуренції. Просимо внести зміни в тендерну документацію, в яких вказати «аналогічного (-них) договору (-ів)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.».
Що в свою чергу відповідно пункту 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», є цілком законною вимогою та не може розглядатися як дискримінація така, що обмежує принципи чесної конкуренції.
Загальне запитання
Дата подання: 01 жовтня 2018 15:42
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 19:21
В тендерній документації в пункті 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вказано аналогічний договір надавати Учасником (як Генпідрядником). Таку вимогу ми вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує принципи чесної конкуренції. Ми не бачимо об’єктивних причин, з яких субпідрядник не може показувати виконання аналогічного договору. В зв’язку з вище вказаним, просимо внести настуні зміни в тендерну документацію: п. 3.1. «Довідка про виконання Учасником або субпідрядником (у разі залучення) (як Генпідрядником)... далі по тексту» п. 3.3. «Довідку від учасника у довільній формі з інформацією, що підтверджує наявність у зазначеному договорі робіт, визначених у п.п 3.1 та їх виконання учасником або субпідрядником (у разі залучення).» 3.4. «Позитивний відгук від замовника, наданий учаснику або субпідряднику (у разі залучення) щодо виконання договору будівельного підряду, зазначеного в довідці, наданій відповідно до п.п. 3.1.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи рівень складності об’єкту та вимоги до рівня безпеки, надійності та строку його експлуатації, закупівля робіт з будівництва такого цілісного будівельного комплексного багатопрофільного проекту транспортної інфраструктури, як дільниця метрополітену, потребує формування до учасника відповідних вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до положень чинного законодавства. Підтвердженням досвіду зокрема є виконання укладеного з замовником договору та позитивний відгук замовника про виконання зазначеного договору. Будівельні роботи з будівництва дільниці метрополітену, враховуючи складність та розширений характер робіт, з урахуванням положень чинного законодавства, зокрема постанови КМУ від 01.08.2005 №668, може виконати генеральна підрядна організація (Генпідрядник), із залученням спеціалізованих профільних організацій, виконавців окремих видів робіт - субпідрядників. При цьому, замовник будівництва укладає договір з Генпідрядником, а останній, в свою чергу – з підрядними організаціями, генпідрядник при цьому, виступає перед підрядниками як замовник. Оцінити якість виконання робіт та їх своєчасність в такому випадку може лише генпідрядник. Замовник зі своєї сторони не має відносин з підрядними організаціями і не в змозі підтвердити/оцінити їх роботу, що в свою чергу призводить до сумнівності підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи викладене, у Замовнику відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Загальне запитання
Дата подання: 01 жовтня 2018 15:43
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 19:22
Пункт 8. Розділу «Інша інформація» просимо викласти в наступній редакції: «8. Ліцензії учасника та субпідрядника (ів), у разі залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, на провадження господарської діяльності, пов’язаної із будівництвом об’єктів архітектури, які відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС3 або V категорії складності (до введення в дію Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 №1817-VIII) та діючих в Україні на час розкриття тендерних пропозицій. Учасник та субпідрядник (ки) згідно додатку до ліцензії повинні мати право виконувати роботи з будівництва тунелів та метрополітенів.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи те, що Учасником можуть залучатись підрядні організації, які виконуватимуть загальнобудівельні роботи (електропостачання, водопостачання, водовідведення, тощо), які не стосуються безпосередньо будівництва тунелів та метрополітенів, то вони можуть мати ліцензію лише на зазначений окремий (і) вид(и) робіт. При цьому, наявність робіт з будівництва тунелів та метрополітенів для них не є обов’язковою.
Враховуючи викладене, у Замовнику відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-10-000597-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ", Код ЄДРПОУ:36972558
Дата подання: 02 жовтня 2018 20:47
Скарга
Скарга щодо порушення законодавства
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2018 16:07
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликання скарги у зв'язку з відмовою в поданні тендерної пропозиції в якості участника закупівлі.
Дата: 16 жовтня 2018 17:09
Рішення від 04.10.2018 № 10203+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 16:07
Рішення від 22.10.2018 № 10791.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2018 17:41

Документи подані скаржником

02 жовтня 2018 20:47
Скарга.pdf
02 жовтня 2018 20:47
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-08-000569 ● 3b3e5fc66d27441ea8033f304997bf91
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018 17:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.11.2018 № 259

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.11.2018 № 259


Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 листопада 2018
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2018-12-28-000011 ● d07503f4a58c4c808aa2cd78115fe989
  • Статус: завершено ● Дата: 23 травня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.12.2018 № 318

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 28.12.2018 № 318


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель (за даними підприємства)


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 листопада 2018
UA-2018-09-10-000597-bd985082d04304a2d84013ec0dbd54c82
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
ПрАТ Будівельна асоціація Інтербудмонтаж Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕТРОБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД " Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 листопада 2018 12:40
Протокол від 02.11.2018 №2881.pdf
02 листопада 2018 12:41
Електронний підпис

Публічні документи

11 жовтня 2018 15:21
5.4. Позитивний відгук.pdf
11 жовтня 2018 15:21
2. Умови пропозиції.pdf
11 жовтня 2018 15:21
1. Договірна ціна.pdf
11 жовтня 2018 15:21
Guarantee_18-1GR0089.rar
11 жовтня 2018 15:21
7.4 Банківська гарантія.pdf

Документи

02 листопада 2018 12:42
Протокол від 02.11.2018 №2881.pdf
02 листопада 2018 12:42
Електронний підпис

Публічні документи

14 листопада 2018 17:30
Довідка ДФС від 14.11.2018.pdf
12 листопада 2018 08:36
Довідка п.1. ч.2 ст.17.pdf
12 листопада 2018 08:36
Довідка МВС Метелиця О.М..pdf
12 листопада 2018 08:36
Довідка МВС Мазорчук С.В..pdf
12 листопада 2018 08:36
Довідка МВС Кобіль В.П..pdf
11 жовтня 2018 19:25
Електронний підпис
11 жовтня 2018 19:24
Електронний підпис
11 жовтня 2018 18:44
13 Ліцензія будівельна.pdf
11 жовтня 2018 15:35
КИЇВМЕТРОБУД 10492-2 p7s.7z
11 жовтня 2018 15:35
КИЇВМЕТРОБУД 10492-2 medoc.7z
11 жовтня 2018 15:34
7.3. Довіреність.pdf
11 жовтня 2018 15:34
4.3. Протоколи з ОП.pdf
11 жовтня 2018 15:33
3.6 Лист згода НРТБ.pdf
11 жовтня 2018 15:33
3.5 Договір з НРТБ.pdf
11 жовтня 2018 15:33
2. Умови пропозиції.pdf

Документи

02 листопада 2018 12:44
Протокол від 02.11.2018 №2881.pdf
02 листопада 2018 12:44
Електронний підпис

Публічні документи

11 жовтня 2018 19:26
Лист згода оренди.pdf
11 жовтня 2018 18:59
Довідка акції.PDF
11 жовтня 2018 18:59
11500 ТУНЕЛЬБУД p7s.zip
11 жовтня 2018 18:59
Умови пропозиції.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Технічна специфікація.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Проект договору.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Працівники 3.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Працівники 2.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Працівники 1.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Наказ.pdf
11 жовтня 2018 18:59
Лист-відгук_дог 2.pdf
11 жовтня 2018 18:59
Лист-відгук_дог 1.pdf
11 жовтня 2018 18:59
Лист згода персон дані.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Дозвіл ТунельБуд.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Довідка Субпідрядники.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Довідка працівники.pdf
11 жовтня 2018 18:59
Довідка мат-техн бази.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Довідка ліцензія.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Довідка законодавство.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Довідка довкілля.PDF
11 жовтня 2018 18:59
Аналогічний договір 09.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Будівельна асоціація Інтербудмонтаж

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕТРОБУД"

ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД "

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2018 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕТРОБУД" 5 981 268 736,07
UAH з ПДВ
5 981 268 736,07
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Будівельна асоціація Інтербудмонтаж 5 988 481 000,00
UAH з ПДВ
5 988 481 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 17:30
Довідка ДФС від 14.11.2018.pdf
12 листопада 2018 08:36
Довідка п.1. ч.2 ст.17.pdf
12 листопада 2018 08:36
Довідка МВС Метелиця О.М..pdf
12 листопада 2018 08:36
Довідка МВС Мазорчук С.В..pdf
12 листопада 2018 08:36
Довідка МВС Кобіль В.П..pdf
11 жовтня 2018 19:25
Електронний підпис
11 жовтня 2018 19:24
Електронний підпис
11 жовтня 2018 18:44
13 Ліцензія будівельна.pdf
11 жовтня 2018 15:35
КИЇВМЕТРОБУД 10492-2 p7s.7z
11 жовтня 2018 15:35
КИЇВМЕТРОБУД 10492-2 medoc.7z
11 жовтня 2018 15:34
7.3. Довіреність.pdf
11 жовтня 2018 15:34
4.3. Протоколи з ОП.pdf
11 жовтня 2018 15:33
3.6 Лист згода НРТБ.pdf
11 жовтня 2018 15:33
3.5 Договір з НРТБ.pdf
11 жовтня 2018 15:33
2. Умови пропозиції.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 15:21
5.4. Позитивний відгук.pdf
11 жовтня 2018 15:21
2. Умови пропозиції.pdf
11 жовтня 2018 15:21
1. Договірна ціна.pdf
11 жовтня 2018 15:21
Guarantee_18-1GR0089.rar
11 жовтня 2018 15:21
7.4 Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕТРОБУД"

ПрАТ Будівельна асоціація Інтербудмонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕТРОБУД"
#01387432
Переможець 5 981 268 736,07
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 12:52

Документи

09 листопада 2018 12:52
Електронний підпис
09 листопада 2018 12:51
Протокол від 09.11.18 №2964.pdf
08 листопада 2018 15:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕТРОБУД"
#01387432
5 981 268 736,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2018 12:52
Електронний підпис
09 листопада 2018 12:51
Протокол від 09.11.18 №2964.pdf
08 листопада 2018 15:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 09:55
Звіт до договору від 20.11.2018 №744-ДБМ-18.pdf укладений
13 грудня 2023 09:55
Звіт до договору від 20.11.2018 №744-ДБМ-18.pdf укладений
13 грудня 2023 09:54
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 10:49
744-ДБМ-18 від 20.11.18 - АТ КИЇВМЕТРОБУД - ДУ13 від 24.11.2021.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 10:39
744-ДБМ-18 від 20.11.18 - АТ КИЇВМЕТРОБУД - ДУ12 від 24.11.2021.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:43
744-ДБМ-18 від 20.11.18 - АТ КИЇВМЕТРОБУД - ДУ11 від 21.12.2020 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 12:12
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ 10 від 01.09.2020 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 12:11
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:18
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД -ДУ 9 від 24.12.2019-обгрунтування (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:18
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД -ДУ 9 від 24.12.2019 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:18
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:01
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ 8 від 24.12.2019-обгрунтування (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:01
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ 8 від 24.12.2019 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:01
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 16:23
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД- ДУ №7 від 20.11.19 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2019 16:23
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 09:53
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД- ДУ №6 від 27.08.19 (1).pdf зміни до договору
28 серпня 2019 09:53
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 18:19
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД- ДУ №5 від 20.12.18 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2018 18:18
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 14:29
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД- ДУ №4 від 11.12.18 (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2018 14:28
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 17:09
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД- ДУ №3 від 28.11.18 (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2018 17:09
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 15:45
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД- ДУ №2 від 26.11.18 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2018 15:45
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 16:46
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД- ДУ №1 від 20.11.18 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2018 16:45
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 16:33
744-ДБМ-18 від 20.11.18-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД.pdf укладений
20 листопада 2018 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку з визначенням фінансових зобов’язань на поточний рік, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.3 розділу 13 Договору, пунктами 18.2, 18.10, 18.11 розділу 18 Договору, прийшли до згоди внести наступні доповнення та зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 744-ДБМ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку з уточненням реквізитів Підрядника, направлених листом від 23.11.2018 №523, керуючись пунктами 18.2, 18.10, 18.11 розділу 18 Договору, прийшли до згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 744-ДБМ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку з збільшенням фінансових зобов’язань на поточний рік, відповідно до рішення Київської міської ради від 20.11.2018 №146/6197 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049» домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 744-ДБМ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою здійснення Замовником контролю використання Підрядником отриманих від Замовника авансових платежів за Договором, контролю обсягів та видів виконаних Підрядником робіт, Сторони дійшли взаємної згоди внести до Договору зміни.
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 744-ДБМ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку зі зміною законодавства та враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року №1084 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 і від 23 квітня 2014 р. №117», а також враховуючи лист підрядника від 17.12.2018 №575 про зміну юридичної адреси, керуючись пунктом 15.3 розділу 15 Договору, пунктами 18.2, 18.10, 18.11 розділу 18 Договору, прийшли до згоди внести зміни до нього.
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 744-ДБМ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі змінами законодавства України стосовно рівня оплати праці для об’єктів, що фінансуються із залученням коштів місцевого бюджету відповідно до рішення Київської міської ради від 20.12.2018 №485/6536 «Про встановлення для комунальних підприємств, установ, організацій розміру кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів місцевого бюджету» та на підставі листа ПАТ «Київметробуд» від 08.08.2019 №620 про корегування Договірної ціни (Додаток 1 до Договору), керуючись пунктом 3.6 та пунктом 3.7 розділу 3 Договору, пунктами 18.2, 18.10, 18.11 розділу 18 Договору, виникла необхідність привести договірну ціну у відповідність до чинного законодавства України. Відповідно до п.3.2 розділу 3 Договору договірна ціна є динамічною та може бути уточнена на підставі обґрунтованих розрахунків Підрядника згідно п.3.7.1 розділу 3 Договору. Враховуючі зазначені вище підстави та законодавче підґрунтя, а також керуючись пунктом 3.4 розділу 3 Договору пунктами 18.2, 18.10,18.11 розділу 18 Договору, Сторони прийшли до згоди відкоригувати Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) та викласти в редакції Додатку 1 до даної Додаткової угоди, без збільшення загальної вартості робіт (суми Договору) та без зменшення обсягів робіт визначених у Договорі. Сума Договору після внесення змін до Договору - 5 981 268 736,07 грн. Обсяг виконання роіб після внесення змін до Договору - 1 робота
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог постанови Національного банку України від 28.12.2018 № 162 Сторони прийшли до згоди внести зміни в розділ 23 "Юридичні адреси та банківські реквізити сторін" шляхом укладення даної додаткової угоди.Сума Договору після внесення змін до Договору - 5 981 268 736,07 грн. Обсяг виконання роіб після внесення змін до Договору - 1 робота
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Порядку використання бюджетних коштів за капітальними видатками на будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі, затвердженого Наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.12.2019 № Н-217, Сторони, прийшли до згоди внести зміни до Договору. Вищезазначені зміни до Договору не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі. Сума Договору після внесення змін до Договору -5 981 268 736,07 грн, Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з збільшенням фінансових зобов’язань на поточний рік, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.3 розділу 13 Договору, пунктами 18.2, 18.10, 18.11 розділу 18 Договору, Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни до Договору. Доповнити підпунктами 3.2.3, 3.2.4, 3.2.5 пункт 3.2 розділу 3 Договору та викласти в наступній редакції: «3.2.3. Сума зобов’язань Сторін за Договором на 2019 рік відповідно до рішення Київської міської ради від 12.12.2019 №457/8031 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року №1042/4049» становлять 1 413 935 216,80 грн (один мільярд чотириста тринадцять мільйонів дев`ятсот тридцять п`ять тисяч двiстi шiстнадцять гривень 80 копійок), з урахуванням ПДВ 20%. 3.2.4. Загальна сума зобов’язань з початку будівництва (бюджетні періоди 2018, 2019) складає 4 001 930 216,80 грн (чотири мільярди один мiльйон дев`ятсот тридцять тисяч двiстi шiстнадцять гривень 80 копiйок), з урахуванням ПДВ 20%. 3.2.5. Сума зобов’язань Сторін за Договором на наступні періоди на залишкову вартість робіт за Договором, що складають 1 979 338 519,27 грн (один мільярд дев`ятсот сiмдесят дев`ять мiльйонiв триста тридцять вiсiм тисяч п`ятсот дев`ятнадцять гривень 27 копiйок), з урахуванням ПДВ 20%, будуть визначені окремими додатковими угодами після доведення відповідних планових показників, визначених Програмою економічного та соціального розвитку м. Києва або іншими розпорядчими документами щодо фінансування у відповідному бюджетному періоді. Бюджетні зобов’язання щодо оплати робіт за цим Договором перед Підрядником виникають після доведення до Замовника планових показників відповідних цільових бюджетних призначень та укладання Сторонами відповідної додаткової угоди.». Враховуючи лист Підрядника від 20.12.2019 №1163, Сторони прийшли до згоди внести зміни в розділ 23 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору ( в частині реквізитів Підрядника). Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі. Сума Договору після внесення змін до Договору - 5 981 268 736,07 грн, Обсяг виконання робіт після внесення змін до Договору - 1 робота
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Сторін та керуючись пунтками 18.2, 18.10, 18.11 Договору Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 5 981 268 736,07 грн з ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови КМУ від 16.12.2020 №1281 "Про внесення зміни до пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва", затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 №1764 та за згодою Сторін збільшено строк використання попередньої оплати на 10 (десять) місяців з 24-х до 34-х місяців (сума договору після внесення змін - 5981268736,07грн, в тому числі ПДВ (20%) - 996878122,68грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020) на виконання рішення ГС м. Києва від 23.09.2021 у справі №910/13557/21, залишеного без змін постановою Північного апеляційного ГС від 16.11.2021 та за згодою Сторін продовжено строк виконання робіт до 23.12.2022 та строк дії Договору до 24.01.2023, а також змінена адреса Підрядника (сума договору після внесення змін - 5981268736,07грн, в тому числі ПДВ (20%) - 996878122,68грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін внесено зміни щодо порядку оформлення пакету документів при здаванні-прийманні виконаних робіт, змінено доменне ім'я електронних адрес Замовника та відкориговано Календарний план виконання та фінансування робіт (Додаток 2) до Договору (сума договору після внесення змін - 5981268736,07грн, в тому числі ПДВ (20%) - 996878122,68грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 744-ДБМ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2018 — 24 січня 2023
Сума оплати за договором: 4 001 930 216,80
UAH (в тому числі ПДВ 666 988 369,47 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до ст. 615 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов'язання однією стороною друга сторона має право частково або в повному обсязі відмовитися від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом. Внаслідок односторонньої відмови від зобов'язання частково або у повному обсязі відповідно змінюються умови зобов'язання або воно припиняється. Умовами п. 4.2.6. Договору визначено право Замовника відмовитися від цього Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений цим Договором, стає неможливим. Враховуючи викладене та керуючись ст. 615 Цивільного кодексу України, п. 4.2.6 Договору та Постановою Північного апеляційного господарського суду від 09.11.2023 у справі № 910/13227/22 КП «Київський метрополітен» відмовляється від зобов’язань в частині виконання будівельних робіт за договором № 744-ДБМ-18 від 20.11.2018 про що повідомлено Підрядника.