Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузники дитячі (11-25 кг)
Очікувана вартість
27 664,00 UAH
UA-2018-09-10-000579-c 923c95add46a46ebb71bebd8acd00531
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Олександрович Лукомський

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПАНІКАХИ, будинок 53
Контактна особа: Андрій Олександрович Лукомський
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 10:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2018 11:04
Початок аукціону: 19 вересня 2018 14:59
Очікувана вартість: 27 664,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Підгузники дитячі (11-25 кг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4256 штука
Підгузники дитячі (11-25 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 10 вересня 2018 16:44
Дата відповіді: 11 вересня 2018 17:18
Оскільки файл з графіком поставок не дає змоги визначити кількість та терміни поставок, звертаємось за дозволом зробити разове відвантаження повної партії протягом Вересня 2018 року. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за запитання. Поставка товару здійснюється однією партією протягом Жовтня 2018 року.
Порушення чинного законодавства
Дата подання: 11 вересня 2018 13:17
Дата відповіді: 11 вересня 2018 17:25
Шановний замовник. Звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами, а Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35. В документації оголошення наявні дискримінаційні вимоги, які відносяться до п.2 Законоу України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами. Виключіть дані вимоги з оголошення, так як вони не мають відношення до допорогової закупівлі, яка регулюється Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. У відповідності із п.6.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
уточнення
Дата подання: 12 вересня 2018 11:57
Дата відповіді: 13 вересня 2018 13:16
Доброго дня. Чи можемо ми подавати свою цінову пропозицію не в штуках , а в упаковках?
Відповідь: Доброго дня. Ні, цінову пропозицію необхідно подавати не в упаковках, а тільки в штуках, згідно із Додатком 2.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-10-000579-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАРМА МЕД", Код ЄДРПОУ:41418671
Дата подання: 11 вересня 2018 13:19
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з оголошення про проведення закупівлі.
Шановний замовник.
Наголошуємо, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами, а Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35.
В документації оголошення наявні дискримінаційні вимоги, які відносяться до п.2 Законоу України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами.
Виключіть дані вимоги з оголошення, так як вони не мають відношення до допорогової закупівлі, яка регулюється Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35.

Вимагаємо видалити ці вимоги з оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 17:24
Шановний учасник. У відповідності із п.6.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-09-10-000579-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФАРМА МЕД", Код ЄДРПОУ:41418671
Дата подання: 11 вересня 2018 13:29
Незрозумілі вимоги до учасників
В додатку 1 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено "- обов’язково надати характеристики на вироби від виробника".
Які саме документи повинен надати учасник для обгрунтування характеристик?
Це інструкція по використанню чи сертифікат якості чи паспорт якості ?
Внесіть розяснення по даному пункту оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2018 17:37
Шановний учасник! В технічні вимоги були внесені зміни. Нам потрібен документ, за яким можливо провести кваліфікацію товару. Деякі постачальники при проведенні продажу пишуть – «так-відповідає», але при поставці з’ясовується, що це неправдива інформація.
Якщо в інструкції з використання, сертифікаті якості чи в паспорт якості прописані технічні характеристики продукції, які вимагає Замовник, то додаткового документу не потрібно.
Якщо в інструкції з використання, сертифікаті якості чи в паспорт якості не прописані технічні характеристики продукції - надати документ (лист) від виробника, уповноваженого представника виробника, дистриб’ютора або учасника закупівлі, яким підтверджується відповідність технічним вимогам підгузників (опис зовнішнього та інших шарів, наявність застібки-липучки, виготовлення з гіпоалергенних матеріалів, відсутність ароматів та ін.)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд 17 040,00
UAH з ПДВ
15 063,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б"777"" 17 875,20
UAH з ПДВ
15 066,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАРОН ГРУП УКРАЇНА" 17 534,72
UAH з ПДВ
16 257,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2018 09:44
ЦП оновлена
20 вересня 2018 15:13
ЦП оновлена
20 вересня 2018 09:32
ЦП.pdf

Публічні документи

14 вересня 2018 17:13
Витяг 23.08 скан.pdf
14 вересня 2018 16:57
гар лист товар (5).pdf
14 вересня 2018 16:57
Протокол зборів ст. 2.pdf
14 вересня 2018 16:57
Протокол зборів ст. 1.pdf
14 вересня 2018 16:57
наказ про призначення (2).pdf
14 вересня 2018 16:57
Проект договору (10).pdf
14 вересня 2018 16:57
накладна 2017.pdf
14 вересня 2018 16:57
накладна 2016 .pdf
14 вересня 2018 16:57
2018-06-22 15_23_12.925893.zip
14 вересня 2018 16:57
2018-06-20 17_14_50.620943.zip
14 вересня 2018 16:57
гар лист поставка (8).pdf
14 вересня 2018 16:57
довідка про реквізити (7).pdf
14 вересня 2018 16:57
свідоцтво ПДВ (3).pdf
14 вересня 2018 16:57
виписка ст. 2.pdf
14 вересня 2018 16:57
виписка ст. 1.pdf
14 вересня 2018 16:57
СТАТУТ Нова ред (2).pdf
14 вересня 2018 16:57
довідка довкілля (8).pdf
14 вересня 2018 16:57
довідка про ліцензію (6).pdf
14 вересня 2018 16:57
інструкція БКХІМ 2.pdf
14 вересня 2018 16:57
інструкція БКХІМ (1).pdf
14 вересня 2018 16:57
Протокол досл 5.PDF
14 вересня 2018 16:57
протокол досл 3,4.PDF
14 вересня 2018 16:57
Висновок.PDF
14 вересня 2018 16:57
Висновок на ТУ (1).PDF
14 вересня 2018 16:57
ТУ подгузники.PDF
14 вересня 2018 16:57
Додаток 1 Тех вимоги.pdf

Публічні документи

17 вересня 2018 11:18
Наявнiсть досвiду.pdf
17 вересня 2018 11:18
Лист про штат.pdf
17 вересня 2018 11:18
графік поставки.pdf
17 вересня 2018 11:18
Статут.pdf
17 вересня 2018 11:18
Висновок.pdf
17 вересня 2018 11:18
Протокол.pdf
17 вересня 2018 11:18
Згода.pdf
17 вересня 2018 11:18
Гарантiйний лист.pdf
17 вересня 2018 11:18
Контактнi даннi.pdf
17 вересня 2018 11:18
Аналогiчний договiр.pdf
17 вересня 2018 11:18
Характеристики.pdf
17 вересня 2018 11:18
Договiр поставки товарiв.pdf
17 вересня 2018 11:18
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альтернатива Трейд

ТОВ "Б"777""

ТОВ "БАРОН ГРУП УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Переможець 15 063,36
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 13:40

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2018 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
15 063,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 143 Підгузки дитячі.pdf укладений
26 вересня 2018 15:24