Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузники дитячі (11-25 кг)
Очікувана вартість
27 664,00 UAH
UA-2018-09-10-000579-c ● 923c95add46a46ebb71bebd8acd00531
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" |
Код ЄДРПОУ: | 37899762 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПАНІКАХИ, будинок 53 |
Контактна особа: |
Андрій Олександрович Лукомський +380981608821 zakupki_centr3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2018 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2018 10:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2018 11:04 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2018 14:59 |
Очікувана вартість: | 27 664,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Підгузники дитячі (11-25 кг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4256 штука
Підгузники дитячі (11-25 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2018 17:32 |
Додаток 1 Тех вимоги.docx |
10 вересня 2018 11:01 |
Додаток №3 кваліфікаційні критерії допорогової закупівлі (1).docx |
10 вересня 2018 11:01 |
Додаток №2 Графік поставки до договору (1).xls |
10 вересня 2018 11:01 |
Договір поставки товарів.docx |
10 вересня 2018 11:01 |
додаток№2 тендернапропозиція.doc |
10 вересня 2018 11:01 |
оголошення підгузник дитячий 2018.docx |
11 вересня 2018 17:32 |
Додаток 1 Тех вимоги.docx
|
||||
10 вересня 2018 11:01 |
Додаток №3 кваліфікаційні критерії допорогової закупівлі (1).docx
|
||||
10 вересня 2018 11:01 |
Додаток №2 Графік поставки до договору (1).xls
|
||||
10 вересня 2018 11:01 |
Договір поставки товарів.docx
|
||||
10 вересня 2018 11:01 |
додаток№2 тендернапропозиція.doc
|
||||
10 вересня 2018 11:01 |
оголошення підгузник дитячий 2018.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставок
Дата подання: 10 вересня 2018 16:44
Дата відповіді: 11 вересня 2018 17:18
Оскільки файл з графіком поставок не дає змоги визначити кількість та терміни поставок, звертаємось за дозволом зробити разове відвантаження повної партії протягом Вересня 2018 року.
Дякуємо
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за запитання. Поставка товару здійснюється однією партією протягом Жовтня 2018 року.
Дякуємо за запитання. Поставка товару здійснюється однією партією протягом Жовтня 2018 року.
Порушення чинного законодавства
Дата подання: 11 вересня 2018 13:17
Дата відповіді: 11 вересня 2018 17:25
Шановний замовник.
Звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами, а Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35.
В документації оголошення наявні дискримінаційні вимоги, які відносяться до п.2 Законоу України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами.
Виключіть дані вимоги з оголошення, так як вони не мають відношення до допорогової закупівлі, яка регулюється Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. У відповідності із п.6.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
уточнення
Дата подання: 12 вересня 2018 11:57
Дата відповіді: 13 вересня 2018 13:16
Доброго дня. Чи можемо ми подавати свою цінову пропозицію не в штуках , а в упаковках?
Відповідь: Доброго дня. Ні, цінову пропозицію необхідно подавати не в упаковках, а тільки в штуках, згідно із Додатком 2.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-10-000579-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАРМА МЕД", Код ЄДРПОУ:41418671
Дата подання: 11 вересня 2018 13:19
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з оголошення про проведення закупівлі.
Шановний замовник.
Наголошуємо, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами, а Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35.
В документації оголошення наявні дискримінаційні вимоги, які відносяться до п.2 Законоу України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами.
Виключіть дані вимоги з оголошення, так як вони не мають відношення до допорогової закупівлі, яка регулюється Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35.
Вимагаємо видалити ці вимоги з оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Наголошуємо, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами, а Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35.
В документації оголошення наявні дискримінаційні вимоги, які відносяться до п.2 Законоу України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII зі змінами.
Виключіть дані вимоги з оголошення, так як вони не мають відношення до допорогової закупівлі, яка регулюється Порядоком проведення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35.
Вимагаємо видалити ці вимоги з оголошення про проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 17:24
Шановний учасник. У відповідності із п.6.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-09-10-000579-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФАРМА МЕД", Код ЄДРПОУ:41418671
Дата подання: 11 вересня 2018 13:29
Незрозумілі вимоги до учасників
В додатку 1 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено "- обов’язково надати характеристики на вироби від виробника".
Які саме документи повинен надати учасник для обгрунтування характеристик?
Це інструкція по використанню чи сертифікат якості чи паспорт якості ?
Внесіть розяснення по даному пункту оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Які саме документи повинен надати учасник для обгрунтування характеристик?
Це інструкція по використанню чи сертифікат якості чи паспорт якості ?
Внесіть розяснення по даному пункту оголошення про проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2018 17:37
Шановний учасник! В технічні вимоги були внесені зміни. Нам потрібен документ, за яким можливо провести кваліфікацію товару. Деякі постачальники при проведенні продажу пишуть – «так-відповідає», але при поставці з’ясовується, що це неправдива інформація.
Якщо в інструкції з використання, сертифікаті якості чи в паспорт якості прописані технічні характеристики продукції, які вимагає Замовник, то додаткового документу не потрібно.
Якщо в інструкції з використання, сертифікаті якості чи в паспорт якості не прописані технічні характеристики продукції - надати документ (лист) від виробника, уповноваженого представника виробника, дистриб’ютора або учасника закупівлі, яким підтверджується відповідність технічним вимогам підгузників (опис зовнішнього та інших шарів, наявність застібки-липучки, виготовлення з гіпоалергенних матеріалів, відсутність ароматів та ін.)
Якщо в інструкції з використання, сертифікаті якості чи в паспорт якості прописані технічні характеристики продукції, які вимагає Замовник, то додаткового документу не потрібно.
Якщо в інструкції з використання, сертифікаті якості чи в паспорт якості не прописані технічні характеристики продукції - надати документ (лист) від виробника, уповноваженого представника виробника, дистриб’ютора або учасника закупівлі, яким підтверджується відповідність технічним вимогам підгузників (опис зовнішнього та інших шарів, наявність застібки-липучки, виготовлення з гіпоалергенних матеріалів, відсутність ароматів та ін.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2018 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Альтернатива Трейд |
17 040,00
UAH з ПДВ
|
15 063,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Б"777"" |
17 875,20
UAH з ПДВ
|
15 066,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАРОН ГРУП УКРАЇНА" |
17 534,72
UAH з ПДВ
|
16 257,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Альтернатива Трейд #37878035 |
Переможець |
15 063,36
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2018 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 143 Підгузки дитячі.pdf | укладений |
26 вересня 2018 15:24
|