Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт спортивної зали НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступеня ім. Володимира Мономаха )
Очікувана вартість
2 677 875,00 UAH
UA-2018-09-10-000050-a fbebcc0728054b6787cdbec28b16307b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мисник Тетяна Василівна

+380459563661 ukb_borispol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Мисник Тетяна Василівна
+380459563661
ukb_borispol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2018 12:00
Початок аукціону: 26 вересня 2018 14:15
Очікувана вартість: 2 677 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 389,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13389.37 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт спортивної зали НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступеня ім. Володимира Мономаха )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Київський Шлях 97-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2018 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 09:57
техспортзал Перспектива.docx
10 вересня 2018 09:57
договір тендер ПЕРСПЕКТИВА.doc
10 вересня 2018 09:57
Тендерна документація_капітальний ремонт Перспектива.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-10-000050-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ"КРАЙ-БУД", Код ЄДРПОУ:37118649
Дата подання: 11 жовтня 2018 00:02
Голові тендерного комітету
фчччччччччччччччччччччччччччччччччччччччччччч
Скасована
Дата: 11 жовтня 2018 00:08
Причина: ввввввввввввввввввввввввввввввв
Номер вимоги: UA-2018-09-10-000050-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39781692
Дата подання: 11 жовтня 2018 00:10
Голові тендерного комітету
Рішення тендерного комітету (Протокол від 01.10.2018 №51 засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Бориспільської міської ради по об’єкту: «ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт спортивної зали НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступеня ім. Володимира Мономаха ) ДСТУ БД.1.1-1:2013») щодо визначення переможцем торгів на закупівлю вищезазначених робіт ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» та відповідно про заключення договору з зазначеним підприємством є неправомірним, так як прийняте в супереч вимогам тендерної документації затвердженої тендерним комітетом управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (Протокол від 10.09.2018р. №49) та в супереч ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII (далі – Закон)
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Замовником вимагалось від Учасників торгів надати інформацію та документи зазначених в Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема п. 3 Додатку 1 вимагалось надати «копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці»
Дана вимога ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» не виконана, в тендерній пропозиції цього підприємства зазначені документи ВІДСУТНІ !. Це свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» вимогам тендерної документації та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII (далі – Закон).
Крім того, п.3 «Відхилення тендерної пропозиції» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації зазначається, що «Тендерна пропозиція відхиляється Замовником якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону»
Таким чином, не виконання Замовником вимог тендерної документації та Закону є грубим порушення процедури закупівлі.
З огляду на викладене, ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС» просить переглянути неправомірне рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «ВС СТРОМАСТЕР»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2018 15:11
Роз’яснення
На Ваше звернення за роз'ясненнями від 11.10.2018 № ID: UA-2018-09-10-000050-a.a2, щодо прийнятого рішення тендерним комітетом від 01.10.2018, повідомляємо наступне,
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Частиною 3 ст.16 вказаного Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення аукціону
Згідно із 3 Додатку№1 тендерної документації на закупівлю робіт «ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт спортивної зали НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступеня ім. Володимира Мономаха ) ДСТУ БД.1.1-1:2013») документальне підтвердження виконання аналогічних договорів повинно містити: оригінал відгуку, копії договорів, копії актів КБ-2в, КБ-3.
Окрім того, відповідно до п.2. ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надання учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям. Встановлена в тендерній документації вимога щодо підтвердження обсягу виконаних учасником робіт відноситься до кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законом дозволено Замовнику на власний розсуд встановлювати документальне підтвердження кваліфікаційним вимогам у відповідності до предмету закупівлі. При встановлені вказаної вимоги щодо надання документального підтвердження Замовник керувався наступними мотивами: важливим, для замовника є досвід учасника у виконанні аналогічних договорів з підстав підтвердження позитивної роботи підприємства в цілому, на підставі наданих учасником підтверджуючих документів.
Учасником ТОВ «ВС Строймастер», було надано: два аналогічні договори на виконання робіт з капітального ремонту з додатками, відгуки та копією актів, які підтверджують виконання зазначених договорів в повному обсязі
Отже, замовник вважає, що наявність поданих учасником документів повністю підтверджують досвід виконання аналогічних договорів компанією ТОВ «ВС Строймастер», тому не має підстав для перегляду прийнятого рішення щодо прийняття переможця ТОВ «ВС Строймастер».

Документи

11 жовтня 2018 15:10
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС СТРОЙМАСТЕР" 2 667 524,67
UAH з ПДВ
2 654 135,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" 2 674 295,78
UAH з ПДВ
2 660 906,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"КРАЙ-БУД" 2 676 315,42
UAH з ПДВ
2 676 315,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛЬМІР" 2 677 875,00
UAH з ПДВ
2 677 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 17:27
Пояснювальна записка.pdf
05 жовтня 2018 17:27
Кошторисний прибуток.pdf
05 жовтня 2018 17:27
56.imd
25 вересня 2018 11:30
артеменко 6-16-26(2).jpg
25 вересня 2018 11:30
артеменко 6-16-26.jpg
25 вересня 2018 11:30
артеменко 3-16-11(2).jpg
25 вересня 2018 11:30
артеменко 3-16-11.jpg
25 вересня 2018 11:30
артеменко 2-16-20(2).jpg
25 вересня 2018 11:30
артеменко 2-16-20.jpg
25 вересня 2018 11:23
Штатний розклад.PDF
25 вересня 2018 11:23
Тендерна пропозиція.PDF
25 вересня 2018 11:23
Статут (1).PDF
25 вересня 2018 11:23
Проект договору.PDF
25 вересня 2018 11:23
Пояснювальна записка.PDF
25 вересня 2018 11:23
Несін М.В. Посвідчення.PDF
25 вересня 2018 11:23
Ліцензія і додаток.PDF
25 вересня 2018 11:23
Листи-відкуги.PDF
25 вересня 2018 11:23
Кошторисний прибуток.PDF
25 вересня 2018 11:23
КБ-3 договір №58 оригінал.PDF
25 вересня 2018 11:23
КБ-3 Договір 71 Оригінал.pdf
25 вересня 2018 11:23
Екологічна політика.PDF
25 вересня 2018 11:23
Дозвіл від 26.06.2018 р.PDF
25 вересня 2018 11:23
Додаток 2 у пункті 4 ст.17.PDF
25 вересня 2018 11:23
Договірна ціна.PDF
25 вересня 2018 11:23
Договір 71.pdf
25 вересня 2018 11:23
Аналогічні договори.PDF
25 вересня 2018 11:23
53.imd

Публічні документи

23 вересня 2018 21:29
Електронний підпис
23 вересня 2018 21:28
Проект договору.pdf
21 вересня 2018 23:40
Електронний підпис
21 вересня 2018 23:31
Банківська гарантія.rar
21 вересня 2018 23:24
Локальні кошториси.pdf
21 вересня 2018 23:22
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 вересня 2018 17:33
Електронний підпис
24 вересня 2018 17:22
В_дом_сть ресурс_в.pdf
24 вересня 2018 17:22
Виписка з протоколу.pdf
24 вересня 2018 17:22
Догов_рна ц_на.pdf
24 вересня 2018 17:22
Локальн_ кошториси.pdf
24 вересня 2018 17:22
Наказ про призначення.pdf
24 вересня 2018 17:21
пояснювальна записка.pdf
24 вересня 2018 17:19
тендерна пропозиц_я.pdf

Публічні документи

25 вересня 2018 09:49
Електронний підпис
25 вересня 2018 09:48
тендер Спортзал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС СТРОЙМАСТЕР"

ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"

ТОВ"КРАЙ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛЬМІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС СТРОЙМАСТЕР"
#38550990
Переможець 2 654 135,29
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 10:39

Документи

01 жовтня 2018 10:39
Електронний підпис
01 жовтня 2018 10:38
Протокол
26 вересня 2018 14:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС СТРОЙМАСТЕР"
#38550990
2 654 135,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2018 10:39
Електронний підпис
01 жовтня 2018 10:38
Протокол
26 вересня 2018 14:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:44
15.PDF зміни до договору
09 жовтня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:05
1-14.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 10:44
13-1.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 14:33
Дод.уг._12доДог._1від19.10.2018.PDF зміни до договору
24 червня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 10:41
Дод.уг._11доДог._1від19.10.2018.PDF зміни до договору
13 травня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 12:25
10.PDF зміни до договору
26 березня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 09:42
Дод.уг._9доДог._1від19.10.2018.PDF зміни до договору
06 березня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:48
8.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:35
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:47
1-7.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 09:20
6.PDF зміни до договору
27 вересня 2019 09:17
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 15:26
1.PDF зміни до договору
24 червня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 13:38
4.PDF зміни до договору
25 березня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 09:24
1.PDF зміни до договору
20 березня 2019 09:21
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 15:19
1-2.PDF зміни до договору
28 лютого 2019 15:15
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 09:12
19-10.PDF зміни до договору
02 листопада 2018 09:07
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 11:30
Договір укладений
19 жовтня 2018 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна обсягу річного фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування проекту
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): річна сума фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору для виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії для виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії для виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виконання пусконалагоджувальних робыт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виконання пусконалагоджувальних робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2018 — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 2 654 135,29
UAH (в тому числі ПДВ 442 355,88 UAH)