Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт спортивної зали НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступеня ім. Володимира Мономаха )
Очікувана вартість
2 677 875,00 UAH
UA-2018-09-10-000050-a ● fbebcc0728054b6787cdbec28b16307b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35652032 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 |
Контактна особа: |
Мисник Тетяна Василівна +380459563661 ukb_borispol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2018 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2018 14:15 |
Очікувана вартість: | 2 677 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 389,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13389.37 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт спортивної зали НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступеня ім. Володимира Мономаха )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Київський Шлях 97-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2018 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2018 09:57 |
техспортзал Перспектива.docx | |
10 вересня 2018 09:57 |
договір тендер ПЕРСПЕКТИВА.doc | |
10 вересня 2018 09:57 |
Тендерна документація_капітальний ремонт Перспектива.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-10-000050-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ"КРАЙ-БУД", Код ЄДРПОУ:37118649
Дата подання: 11 жовтня 2018 00:02
Голові тендерного комітету
фчччччччччччччччччччччччччччччччччччччччччччч
Скасована
Дата: 11 жовтня 2018 00:08
Причина: ввввввввввввввввввввввввввввввв
Номер вимоги: UA-2018-09-10-000050-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39781692
Дата подання: 11 жовтня 2018 00:10
Голові тендерного комітету
Рішення тендерного комітету (Протокол від 01.10.2018 №51 засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Бориспільської міської ради по об’єкту: «ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт спортивної зали НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступеня ім. Володимира Мономаха ) ДСТУ БД.1.1-1:2013») щодо визначення переможцем торгів на закупівлю вищезазначених робіт ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» та відповідно про заключення договору з зазначеним підприємством є неправомірним, так як прийняте в супереч вимогам тендерної документації затвердженої тендерним комітетом управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (Протокол від 10.09.2018р. №49) та в супереч ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII (далі – Закон)
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Замовником вимагалось від Учасників торгів надати інформацію та документи зазначених в Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема п. 3 Додатку 1 вимагалось надати «копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці»
Дана вимога ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» не виконана, в тендерній пропозиції цього підприємства зазначені документи ВІДСУТНІ !. Це свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» вимогам тендерної документації та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII (далі – Закон).
Крім того, п.3 «Відхилення тендерної пропозиції» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації зазначається, що «Тендерна пропозиція відхиляється Замовником якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону»
Таким чином, не виконання Замовником вимог тендерної документації та Закону є грубим порушення процедури закупівлі.
З огляду на викладене, ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС» просить переглянути неправомірне рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «ВС СТРОМАСТЕР»
Розгорнути
Згорнути
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Замовником вимагалось від Учасників торгів надати інформацію та документи зазначених в Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема п. 3 Додатку 1 вимагалось надати «копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці»
Дана вимога ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» не виконана, в тендерній пропозиції цього підприємства зазначені документи ВІДСУТНІ !. Це свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» вимогам тендерної документації та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII (далі – Закон).
Крім того, п.3 «Відхилення тендерної пропозиції» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації зазначається, що «Тендерна пропозиція відхиляється Замовником якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону»
Таким чином, не виконання Замовником вимог тендерної документації та Закону є грубим порушення процедури закупівлі.
З огляду на викладене, ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС» просить переглянути неправомірне рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «ВС СТРОМАСТЕР»
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2018 15:11
Роз’яснення
На Ваше звернення за роз'ясненнями від 11.10.2018 № ID: UA-2018-09-10-000050-a.a2, щодо прийнятого рішення тендерним комітетом від 01.10.2018, повідомляємо наступне,
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Частиною 3 ст.16 вказаного Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення аукціону
Згідно із 3 Додатку№1 тендерної документації на закупівлю робіт «ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт спортивної зали НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступеня ім. Володимира Мономаха ) ДСТУ БД.1.1-1:2013») документальне підтвердження виконання аналогічних договорів повинно містити: оригінал відгуку, копії договорів, копії актів КБ-2в, КБ-3.
Окрім того, відповідно до п.2. ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надання учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям. Встановлена в тендерній документації вимога щодо підтвердження обсягу виконаних учасником робіт відноситься до кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законом дозволено Замовнику на власний розсуд встановлювати документальне підтвердження кваліфікаційним вимогам у відповідності до предмету закупівлі. При встановлені вказаної вимоги щодо надання документального підтвердження Замовник керувався наступними мотивами: важливим, для замовника є досвід учасника у виконанні аналогічних договорів з підстав підтвердження позитивної роботи підприємства в цілому, на підставі наданих учасником підтверджуючих документів.
Учасником ТОВ «ВС Строймастер», було надано: два аналогічні договори на виконання робіт з капітального ремонту з додатками, відгуки та копією актів, які підтверджують виконання зазначених договорів в повному обсязі
Отже, замовник вважає, що наявність поданих учасником документів повністю підтверджують досвід виконання аналогічних договорів компанією ТОВ «ВС Строймастер», тому не має підстав для перегляду прийнятого рішення щодо прийняття переможця ТОВ «ВС Строймастер».
На Ваше звернення за роз'ясненнями від 11.10.2018 № ID: UA-2018-09-10-000050-a.a2, щодо прийнятого рішення тендерним комітетом від 01.10.2018, повідомляємо наступне,
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Частиною 3 ст.16 вказаного Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення аукціону
Згідно із 3 Додатку№1 тендерної документації на закупівлю робіт «ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт спортивної зали НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступеня ім. Володимира Мономаха ) ДСТУ БД.1.1-1:2013») документальне підтвердження виконання аналогічних договорів повинно містити: оригінал відгуку, копії договорів, копії актів КБ-2в, КБ-3.
Окрім того, відповідно до п.2. ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надання учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям. Встановлена в тендерній документації вимога щодо підтвердження обсягу виконаних учасником робіт відноситься до кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законом дозволено Замовнику на власний розсуд встановлювати документальне підтвердження кваліфікаційним вимогам у відповідності до предмету закупівлі. При встановлені вказаної вимоги щодо надання документального підтвердження Замовник керувався наступними мотивами: важливим, для замовника є досвід учасника у виконанні аналогічних договорів з підстав підтвердження позитивної роботи підприємства в цілому, на підставі наданих учасником підтверджуючих документів.
Учасником ТОВ «ВС Строймастер», було надано: два аналогічні договори на виконання робіт з капітального ремонту з додатками, відгуки та копією актів, які підтверджують виконання зазначених договорів в повному обсязі
Отже, замовник вважає, що наявність поданих учасником документів повністю підтверджують досвід виконання аналогічних договорів компанією ТОВ «ВС Строймастер», тому не має підстав для перегляду прийнятого рішення щодо прийняття переможця ТОВ «ВС Строймастер».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС СТРОЙМАСТЕР" |
2 667 524,67
UAH з ПДВ
|
2 654 135,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" |
2 674 295,78
UAH з ПДВ
|
2 660 906,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"КРАЙ-БУД" |
2 676 315,42
UAH з ПДВ
|
2 676 315,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛЬМІР" |
2 677 875,00
UAH з ПДВ
|
2 677 875,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС СТРОЙМАСТЕР" #38550990 |
Переможець |
2 654 135,29
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2018 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 15:44
|
15.PDF | зміни до договору |
09 жовтня 2020 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 16:05
|
1-14.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2020 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 10:44
|
13-1.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 14:33
|
Дод.уг._12доДог._1від19.10.2018.PDF | зміни до договору |
24 червня 2020 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2020 10:41
|
Дод.уг._11доДог._1від19.10.2018.PDF | зміни до договору |
13 травня 2020 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 12:25
|
10.PDF | зміни до договору |
26 березня 2020 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 09:42
|
Дод.уг._9доДог._1від19.10.2018.PDF | зміни до договору |
06 березня 2020 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:48
|
8.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 10:47
|
1-7.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 09:20
|
6.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2019 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 15:26
|
1.PDF | зміни до договору |
24 червня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 13:38
|
4.PDF | зміни до договору |
25 березня 2019 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2019 09:24
|
1.PDF | зміни до договору |
20 березня 2019 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 15:19
|
1-2.PDF | зміни до договору |
28 лютого 2019 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2018 09:12
|
19-10.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2018 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 11:30
|
Договір | укладений |
19 жовтня 2018 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна обсягу річного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування проекту |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | річна сума фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору для виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії для виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії для виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виконання пусконалагоджувальних робыт |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виконання пусконалагоджувальних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |