Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова твердих порід (включаючи доставку, погрузку і розгрузку)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2018-09-07-002318-c 3b2aac7a10fc403bafa07f1a5720c0c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипка Олена

+380574143425 cpmsdvovch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ВОВЧАНСЬКОГО РАЙОНУ" ВОВЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38565550
Місцезнаходження: 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, Вовчанський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 24
Контактна особа: Скрипка Олена
+380574143425
cpmsdvovch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2018 21:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 00:01
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 00:01
Початок аукціону: 25 вересня 2018 12:51
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Дрова твердих порід (включаючи доставку, погрузку і розгрузку), код за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000-7 - "Деревина", технічні вимоги до предмету закупівлі наведені в в додатку №2 до тендерної документації
Місце поставки - структурні підрозділи комунального підприємства «Центр первинної медико – санітарної допомоги Вовчанського району» Вовчанської районної ради Харківської області наведено в Додатку № 7 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 м3
Дрова твердих порід (включаючи доставку, погрузку і розгрузку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 6250, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, Шевченка, будинок 24 (структурні підрозділи комунального підприємства «Центр первинної медико – санітарної допомоги Вовчанського району» Вовчанської районної ради Харківської області наведено в Додатку № 7 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2018 21:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2018 21:21
ТД ВТ 0341.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 10 вересня 2018 21:45
Дата відповіді: 12 вересня 2018 21:08
Вами в технічних вимогах зазначається, що предметом закупівлі є дерева твердих порід,Чи є можливим здійснювати поставку предмета закупівлі інших порід дерев, які мають аналогічні характеристики горіння (температура горіння, тепловіддача та інше), а саме фруктові породи дерев?
Відповідь: В технічних вимогах зазначено, що предметом закупілі є дрова твердих порід. Вищевказана вимога базується на наступному: опалювальна цінність деревини визначається її теплотворністю.
Робоча об’ємна теплотворність твердих порід : наприклад, дуб - 3240 ккал/дм3, ясень - 3 000 ккал/дм3. Горіння дров з твердих порід проходить довго з виділенням великої кількості жару.
Робоча об’ємна теплотворність фруктових порід: наприклад, яблуня 2880 ккал/дм3, груша 2600 ккал/дм3, що значно нижче, ніж у твердих порід. Крім того, вони важче розгоряються. Ще приклад, вишня відноситься до порід середньої твердості, її важко також розтоплювати.
Тому вимога закупівлі – дрова твердих порід – залишається актуальною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2018 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс" 270 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАКУЛІН ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ 289 728,00
UAH з ПДВ
289 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2018 16:59
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАКУЛІН ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс"
#30429974
Переможець 270 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 15:50

Документи

27 вересня 2018 15:50
Електронний підпис
27 вересня 2018 15:49
ПВП 0341.doc
25 вересня 2018 13:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс"
#30429974
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2018 15:50
Електронний підпис
27 вересня 2018 15:49
ПВП 0341.doc
25 вересня 2018 13:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2018 09:26
ДУ 2 2275 80 (1).PDF зміни до договору
25 жовтня 2018 09:25
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 14:43
ДУ 2 2275 80 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 14:43
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 11:07
ДУ 1 2275 80 (1).pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 11:06
2275 80.pdf укладений
17 жовтня 2018 11:06
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 14:35
2275 80.pdf укладений
08 жовтня 2018 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди внести зміни згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «щодо покращення якості предмета закупівлі», а саме: - п.п. 5.1. п. V. «Поставка товару» Договору №2275/80 від 8 жовтня 2018 року та викласти в наступній редакції: «5.1. Строк поставки товару: до 31 жовтня 2018 року»; - п.п. 5.2. п. V. «Поставка товару» Договору №2275/80 від 8 жовтня 2018 року та викласти в наступній редакції: «5.2. Місця поставки: 62504, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, Шевченка, будинок 24 (структурні підрозділи комунального підприємства «Центр первинної медико – санітарної допомоги Вовчанського району» Вовчанської районної ради Харківської області наведено в Додатку No 7 до тендерної документації), та відповідно до Додатку №2 до Договору №2275/80 від 8 жовтня 2018 року «Кількість Дров твердих порід (включаючи доставку, погрузну і розгрузку) в розрізі структурних підрозділів та відстань до структурних підрозділів комунального підприємства «Центр первинної медико – санітарної допомоги Вовчанського району» Вовчанського районної ради Харківської області від залізничної станції «Вовчанськ».
Номер договору про закупівлю: 2275/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2275/80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди внести зміни згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «щодо покращення якості предмета закупівлі», а саме п.п. 5.2. п. V. «Поставка товару» Договору №2275/80 від 8 жовтня 2018 року та викласти в наступній редакції: «5.2. Місця поставки: 6250, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, Шевченка, будинок 24 (структурні підрозділи комунального підприємства «Центр первинної медико – санітарної допомоги Вовчанського району» Вовчанської районної ради Харківської області наведено в Додатку No 7 до тендерної документації).
Номер договору про закупівлю: 2275/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2275/80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди внести зміни згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «щодо покращення якості предмета закупівлі», а саме п.п. 5.2. п. V. «Поставка товару» Договору №2275/80 від 8 жовтня 2018 року та викласти в наступній редакції: «5.2. Місця поставки: 6250, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, Шевченка, будинок 24 (структурні підрозділи комунального підприємства «Центр первинної медико – санітарної допомоги Вовчанського району» Вовчанської районної ради Харківської області наведено в Додатку No 7 до тендерної документації).
Номер договору про закупівлю: 2275/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2275/80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 270 000,00
UAH з ПДВ