Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС
Spare parts for diesel generator unit 12ZV40/48 for South Ukraine NPP.
Очікувана вартість
239 107 980,24 UAH
UA-2018-09-07-001288-c 59a921b23c1f4b56aa0df283a0ef8783
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Khudenko Irina
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 вересня 2018 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 11:00
Початок аукціону: 17 січня 2019 14:26
Очікувана вартість: 239 107 980,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 239 107,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2391079.8 UAH
Publication date: 07 вересня 2018 14:44
Enquiries until: 06 листопада 2018 11:00
Complaints submission until: до 12 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 листопада 2018 11:00

Information

Estimated total value: 239 107 980 UAH including VAT
Minimal lowering step: 239 108 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1954 од.
Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»
ДК 021:2015: 31160000-5 — Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів

Spare parts for diesel generator unit 12ZV40/48 for South Ukraine NPP.
CPV: 31160000-5
Період постачання: по 01 квітня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2018 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 13:47
Додаток 3 проект договору-10.docx
08 листопада 2018 13:47
5889-ТД -10.doc
08 листопада 2018 13:47
5889-перелік ЗТД-10 .doc
06 листопада 2018 14:22
5889-перелік ЗТД-9 .doc
01 листопада 2018 09:16
5889-перелік ЗТД-8 .doc
30 жовтня 2018 13:58
5889-перелік ЗТД-7 .doc
25 жовтня 2018 10:54
5889-перелік ЗТД-6 .doc
24 жовтня 2018 11:32
ТВтаУП (Додаток 4) -5.pdf
24 жовтня 2018 11:32
5889-перелік ЗТД-5 .doc
23 жовтня 2018 16:40
5889-перелік ЗТД-4 .doc
17 жовтня 2018 14:01
5889-перелік ЗТД-3 .doc
11 жовтня 2018 12:19
5889-перелік ЗТД-2 .doc
02 жовтня 2018 14:40
5889-перелік ЗТД-1 .doc
07 вересня 2018 14:41
5889- витяг з протоколу ТК.pdf
07 вересня 2018 14:41
Додаток 7 - митні платежі.docx
07 вересня 2018 14:41
Оголошення англійською.docx
07 вересня 2018 14:41
Додаток 2 інф про тех хар -.docx
07 вересня 2018 14:41
Додаток 5 - досвід виконання.docx
07 вересня 2018 14:41
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
07 вересня 2018 14:41
Додаток 1 тен проп цін.docx
08 листопада 2018 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2018 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2018 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 13:47
Додаток 3 проект договору-10.docx
07 вересня 2018 14:41
Додаток 3 - проект договору.pdf
08 листопада 2018 13:47
5889-ТД -10.doc
06 листопада 2018 14:22
5889-ТД -9.doc
01 листопада 2018 09:16
5889-ТД -8.doc
30 жовтня 2018 13:58
5889-ТД-7.doc
25 жовтня 2018 10:54
5889-ТД-6.doc
24 жовтня 2018 11:32
5889-ТД-5.doc
23 жовтня 2018 16:40
5889-ТД-4.doc
17 жовтня 2018 14:01
5889-ТД-3.doc
11 жовтня 2018 12:19
5889-ТД-2.doc
02 жовтня 2018 14:40
5889-ТД-1.doc
07 вересня 2018 14:41
5889-ТД.doc
08 листопада 2018 13:47
5889-перелік ЗТД-10 .doc
06 листопада 2018 14:22
5889-перелік ЗТД-9 .doc
01 листопада 2018 09:16
5889-перелік ЗТД-8 .doc
30 жовтня 2018 13:58
5889-перелік ЗТД-7 .doc
25 жовтня 2018 10:54
5889-перелік ЗТД-6 .doc
24 жовтня 2018 11:32
ТВтаУП (Додаток 4) -5.pdf
07 вересня 2018 14:41
Додаток 4 - ТВ.pdf
24 жовтня 2018 11:32
5889-перелік ЗТД-5 .doc
23 жовтня 2018 16:40
5889-перелік ЗТД-4 .doc
17 жовтня 2018 14:01
5889-перелік ЗТД-3 .doc
11 жовтня 2018 12:19
5889-перелік ЗТД-2 .doc
02 жовтня 2018 14:40
5889-перелік ЗТД-1 .doc
07 вересня 2018 14:41
5889- витяг з протоколу ТК.pdf
07 вересня 2018 14:41
Додаток 7 - митні платежі.docx
07 вересня 2018 14:41
Оголошення англійською.docx
07 вересня 2018 14:41
Додаток 2 інф про тех хар -.docx
07 вересня 2018 14:41
Додаток 5 - досвід виконання.docx
07 вересня 2018 14:41
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
07 вересня 2018 14:41
Додаток 1 тен проп цін.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-07-001288-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Код ЄДРПОУ:363767565
Дата подання: 20 вересня 2018 20:04
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації згідно оголошення про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-07-001288-c
Інформуємо Вас про те, що наша компанія, як представник заводу-виробника дизелів 12ZV40/48 та запасних частин до них Adriadiesel d.d., має намір прийняти участь у процедурі закупівлі ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС).
Умовами пункту 2 Розділу V тендерної документації передбачені умови оплати для учасників нерезидентів:
- оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.
З огляду на досвід виконання нашим підприємством аналогічних договорів процедура проведення митного оформлення товару і вхідного контролю першого і другого етапів (ВК1, ВК2) не залежить від Постачальника продукції в повній мірі і може бути розтягнута в часі на невизначений термін з невідомих нам причин, що робиться не прогнозованими терміни оплати за поставлену продукцію. Відсутність розуміння про чіткі терміни оплати за поставлену продукцію ставить підприємство в скрутне становище в частині оплати обов'язкових платежів (податків та зборів), виплати заробітної плати співробітникам і розрахунків з контрагентами. У свою чергу інформуємо що Adriadiesel d.d. не починає виробництво продукції без авансу в розмірі 50% і не відвантажує продукцію без остаточного розрахунку.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до пункту 2 Розділу V тендерної документації та передбачити для учасників нерезидентів наступну форму розрахунку за поставлену продукцію:
Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином:
– для нерезидентів – в еквіваленті у валюті пропозиції на дату укладення договору по курсу НБУ, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни.
Умови відкриття та здійснення оплати коштів за акредитивом визначаються Сторонами при укладенні Договору.
Оплата за поставлену Продукцію здійснюється шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600.
Акредитив відкривається на суму Партії Продукції. Строк дії акредитиву – 3 місяці.
По готовності кожної партії Продукції до відвантаження, але не пізніше ніж за 20 календарних днів, за умови виконання пункту 5.3.6 Контракту, Постачальник направляє на адресу Покупця письмове звернення про необхідність відкриття акредитиву.
Покупець, протягом 30 робочих днів від дати отримання повідомлення щодо готовності партії Продукції до відвантаження, за умови виконання пункту 5.3.6 Контракту, відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий акредитив з депонуванням_ коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» в розмірі 100% вартості партії Продукції, що поставляється згідно умов Контракту.
Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену партію Продукцію в після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних
документів:
- рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2018 13:59
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 08.11.2018 були внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-09-07-001288-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Дата подання: 27 вересня 2018 08:12
Об предоставлении разъяснений относительно тендерной документации
Этим запросом об предоставлении разъяснений наша компания Wärtsilä France S.A.S. хотела бы уточнить положения Вашей компании по позициям тендерной документации по вышеуказанному открытому тендеру.
После рассмотрения тендерной документации мы не смогли найти требования, которые мы запросили, нашими просьбами, которые были переданы вам во время нашей встречи на WNE в Париже в этом году и параллельно направлены Вам по факсу в отношении прав интеллектуальной собственности на двигатели Sulzer нашей компании. Вместо этого мы с удивлением отметили, что положения нр. 6, главы III - идентичны положениям тендера Nr. 2539827 (ID Prozorro UA-2018-06-04-000835-b) - упоминают, что оригинальным оборудованием с точки зрения вашей компании считается помимо оборудования Sulzer, также оборудование изготовленное в соответствии с технической документацией Jugoturbina. Далее в документе указывается, что одного доказательства того, что компания является преемником Jugoturbina, по умолчанию для подтверждения подлинности (оригинальности) продукции.

Такие заявления тендерной документации неприемлемы, поскольку они не отражают реальности, а именно того факта, что существует только один обладатель прав интеллектуальной собственности двигателей Sulzer, и это компания Sulzer и, следовательно, только один поставщик по всему миру, который может претендовать на клеймо оригинальности запасных частей - Wärtsilä Group.
Мы хотели бы еще раз подчеркнуть тот факт, что Jugoturbina и / или Zgoda никогда не были обладателями прав интеллектуальной собственности двигателей Sulzer. В течение некоторого времени эти компании были лицензиатами Sulzer, действующие в качестве субподрядчиков под полным контролем системы качества Sulzer. Wärtsilä Group приобрела права на двигатели Sulzer и является эксклюзивным обладателем прав интеллектуальной собственности марки Sulzer по всему миру, имеющей право продавать оборудование, включая, но не ограничиваясь, запасными частями и компонентами для всех двигателей Sulzer в соответствии с клеймом «Оригинальные детали и компоненты». Сопровождая это заявление, мы прилагаем оригинальное Лицензионное соглашение о товарных знаках, выданное топ-менеджментом Sulzer Management AG.
Мы также хотели бы обратить ваше внимание на то, что лицензии как Adriadiesel d.d. (Jugoturbina) так и Baltic Spare Service Sp.z.o.o (Zgoda) были расторгнуты в 90-х годах нашей компанией. После расторжения лицензий эти две компании больше не имеют юридического права производить и/или продавать запасные части для Z-двигателей Sulzer в любой форме или конфигурации под любым брендом или логотипом. Эти компании должны были передать всю имеющуюся в их распоряжении производственную и конструкторскую документацию Sulzer или же уничтожить ее после прекращения действия лицензии. Тот факт, что эти компании продолжают предлагать запасные части на ядерный рынок, рассматривается как нарушение наших прав и нарушение авторских прав Sulzer, что, в свою очередь, приводит к потере прибыли нашей компании. Wärtsilä Group находится в процессе принятия юридических мер в отношении этих компаний.
Более того, вопрос вытекает из выводов, сделанных выше: если Adriadiesel d.d. / Jugoturbina поставляла запасные части в «Энергоатом» в период после расторжения лицензии по настоящее время, то на каких правах и условиях? Считались ли поставленные запчасти оригинальными или эквивалентными? В случае, если это были эквивалентные запчасти, какова была техническая квалификация, включая сейсмическую квалификацию запчастей?...

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 11:35
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Відповідно до організаційно-розпорядчої документації ДП «НАЕК «Енергоатом», виробництво запасних частин та комплектуючих для ремонту обладнання систем важливих для безпеки (СВБ) енергоблоків АЕС повинно здійснюватися:
- Підприємствами, що є безпосередніми виробниками проектного обладнання АЕС, запчастин та комплектуючих СВБ або їх правонаступниками;
- Підприємствами, що виготовляють зазначену продукцію згідно з власною конструкторською документацією, погодженою ДП НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання України у встановленому порядку.
На ЮУАЕС у складі РДЕС експлуатуються дизелі виробництва підприємства «JUGOTURBINA» (Хорватія).
Питання утримання прав інтелектуальної власності та можливості використання конструкторської документації просимо вирішувати в рамках чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2018-09-07-001288-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Дата подання: 27 вересня 2018 08:15
Об предоставлении разъяснений относительно дискриминационных положений тендерной документации, касающейся новых ппоставщиков, без действительного положительного решения от Закупщикa о подтверждении поставщика
С этим запросом об предоставлении разъяснений наша компания Wärtsilä France S.A.S. хотел бы запросить уточнения по позициям конкурсной документации по вышеуказанному открытому тендеру.

После рассмотрения тендерной документации и ее приложений наша компания хотела бы уточнить следующее, на наш взгляд, дискриминирующее требование для новых поставщиков, вступающих в договорные отношения с вашей компанией.

В соответствии с требованиями главы 5 Приложения 4 к тендерной документации изготовитель продукции должен иметь действительное положительное решение от Закупщика о подтверждении поставщика и внесении его в список одобренных поставщиков до подписания контракта на поставку. Изготовитель, который не имеет действительного положительного решения от Закупщика о подтверждении поставщика и внесении его в список одобренных поставщиков, должен предoставить официальное письмо-согласие в пакете документов тендерной пропозиции о предоставлении необходимой поддержки и согласия на проведение такой проверки / оценки на месте производства.

Хотим обратить Ваше внимание на тот факт, что в связи с требованием согласно п. 2 глава VI победитель тендера обязуется подписать договор поставки с Закупщиком не позже чем 20 дней после объявления победителя тендера. Неподписание контракта на поставку в течение этого срока автоматически приведет к перерассмотрению объявленного победителя.

В соответствии с требованиями тендерной документации, описанной выше, мы хотели бы отметить, что Закупщик и производитель будут располагать только лишь 20 днями (календарне дни, еффективно 14-16 рабочих дней) для проведения аудита по месту производства и заключения договора поставки.

Наша компания глубоко уважает все требования тендерной документации без исключения и темнеменее просит Вас подтвердить, что это требование является абсолютным требованием и желанием Закупщика о проведении аудита / оценки поставщика в течение такого короткого периода времени в 14-16 рабочих дней.
Обратите внимание, что наша компания должным образом подготовлена к любым аудитам и настоящим подтверждает любую необходимую поддержку в проведении аудита / оценки включая организационную поддержку поездки экспертов «Энергоатома» и любую другую организационную поддержку, которая может потребоваться с нашей стороны, как например помощь в бронировании проживания, и т.п.
Тем не менее, для того, чтобы обеспечить доступность человеческого ресурса для необходимой поддержки проведения аудита и чтобы не нарушать 20-дневный период, отведенный для подписания контракта, мы хотели бы, чтобы вы официально подтвердили, что команда экспертов «Энергоатома» будит должным образом готова отправится на производство в городе Суржер, Франция в течение 2 календарных дней после объявления победителя тендера. После визита в Суржере, Франция, команда аудиторов, по их просьбе, также будет иметь возможность посетить наш централизованный складской центр в Кампене, Нидерланды, а также посетить Мюлуз, Франция где сосредоточена команда по управлению и закупками.

Мы также хотели бы попросить вас предоставить нам подробный план аудита / оценки и список необходимых документов, которые должны быть предоставлены Wärtsilä France S.A.S. и потребуются вашими экспертами для проведения аудита и поддержки его подготовительных работ с вашей стороны. Не имея такой информации на этой ранней стадии тендера, излишне сложно обеспечить соответствующий уровень готовности и доступности информации, а также адекватное время реакции с нашей стороны.

Кроме того, если команда экспертов «Энергоатома» не сможет совершить поездку в течение этого короткого периода времени после объявления победителя тендера, Wärtsilä France S.A.S. не может нести ответственность за неспособность иметь действительное положительное решение от Закупщика о подтверждении поставщика и внесении его в список одобренных поставщиков до подписания контракта на поставку....

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2018 11:36
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Вимоги та порядок оцінки постачальників ДП «НАЕК «Енергоатом» встановлені документом СОУ НАЕК 012:2012 «Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників». Даний документ є у вільному доступі на сайті ДП «НАЕК «Енергоатом». Вимога щодо наявності оцінки постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» є обов’язковою при здійсненні постачання продукції, що буде використовуватися у системах важливих для безпеки енергоблоку АЕС. При цьому, будь яке зацікавлене підприємство, не залежно від проведення тендеру, має право звернутися та подати заявку на проведення оцінки постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом».
При цьому звертаємо Вашу увагу що направлена через систему Prozorro вимога не в повній мірі відповідає змісту ТД і нормативним документам ДП НАЕК «Енергоатом».
За змістом вимоги компанії «Wärtsilä France S.A.S.», ви пропонуєте визначити процедуру оцінки постачальника в період до укладення договору. Тендерною документацією, для учасника торгів що не пройшов оцінку та не має рішення «Про затвердження постачальника ДП НАЕК «Енергоатом», передбачено надання листа – підтвердження від виробника про надання згоди на проведення такої оцінки. У такому випадку, відповідно до змісту тендерної документації, пропозиція учасника, який не має рішення про постачальника, буде відповідати вимогам тендерної документації за умови, якщо у складі тендерної пропозиції наявний документ, що підтверджує згоду виробника на проведення такої оцінки у відповідності до вимог СОУ НАЕК 012:2012.
Проведення такої оцінки може бути здійснено на стадії виконання договору до факту відвантаження товару в адресу Вантажоодержувача.
Номер вимоги: UA-2018-09-07-001288-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Дата подання: 27 вересня 2018 08:17
Запрос На предоставление примера приемлемого плана качества согласно
С этим запросом на предоставление примера приемлемого плана качества наша компания Wärtsilä France S.A.S. хотела бы понять ожидания Закупщика в отношении такого документа.

После рассмотрения тендерной документации и ее приложений наша компания хотела бы уточнить ожидания Закупщика по плану качества. Такой документ упоминается в контексте тендерной документации, включая Приложение 3 и Приложение 4, и считается неотъемлемой частью заключаемого контракта.

Необходимость в плане качества и испытаний является неоспоримой необходимостью, особенно для частей и компонентов, классифицированных как важные для безопасности. Наша компания имеет большой опыт удовлетворения и превзойдения ожиданий наших клиентов в предоставлении необходимой документации качества.

Поскольку в тендерной документации нет подробного объяснения положений или примера такого документа, мы хотели бы попросить вас предоставить нам пример плана качества (план качества прошлых закупок), соответствующего запрашиваемым позициям тендера.

Такая информация позволит точно понять ваши ожидания. Это также обеспечит точное соответствие понимания между нашими компаниями в отношении приложения необходимых усилий со стороны поставщика, чтобы предоставить вам запрошенные документы.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 11:37
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Надання постачальником продукції СВБ плану якості проводиться з метою недопущення у виробництво (монтаж та експлуатацію) такої продукції, що не відповідає умовам договорів (контрактів) на закупівлю, технічним вимогам та умовам постачання, конструкторській документації, вимогам діючих правил, норм та стандартів з ядерної і радіаційної безпеки.
Вимоги, порядок оформлення встановлені документом СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва». Форма плану якості приведена у додатку Б СОУ НАЕК 039:2013. Даний документ є у вільному доступі на сайті ДП НАЕК «Енергоатом».
Згідно проекту договору (додаток 3 до ТД) план якості надається Постачальником протягом 10 днів з моменту укладання договору.
Номер вимоги: UA-2018-09-07-001288-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:11
На получение разъяснений относительно дискриминационных позиций тендерной документации в связи с неправомерного рассмотрением оригинальности запасных частей и наших прав на интеллектуальную собственность, отсутствие требования о том, что запасные части..
С этим запросом наша компания Wärtsilä France S.A.S. хотела бы еще раз обратить ваше внимание на дискриминационные позиции тендерной документации в связи с юридическим термином «изготовитель оригинальных запасных частей» и дальнейшие позиции, как описано ниже.
В нашем предыдущем запросе UA-2018-09-07-001288-c.a2 от 27.09.2018, загруженному в систему электронных закупок Prozorro, наша компания уже убедительно доказала эксклюзивность прав интеллектуальной собственности на товарные знаки Sulzer, а также эксклюзивность наших прав на предоставление оригинальных запасных частей и полного спектра услуг для двигателей Sulzer по всему миру, предоставляя вам оригинальное подтверждающее письмо от Sulzer Management AG в качестве доказательства. Мы еще раз прилагаем это письмо к этому запросу.

Мы обеспокоены тем, что наши запросы игнорируются, неверно истолковываются и / или неверно интерпретируются тендерной комиссией и / или инициатором открытого тендера «Атомкомплект». Причиной такого заявления является ответ «Атомкомплект», размещенный в системе электронного закупок Prozorro 4.10.2018 на наш похожый запрос UA-2018-06-04-000835-b.a6 от 31.08.2018 г., в котором не рассматриваются (адресируются) следующие наши вопросы:
(1) Вопрос в отношении наших прав на интеллектуальную собственность в необходимой глубине этого вопроса, на основе предоставленных убедительных доказательств и, следовательно, не отвечает на наш запрос;
(2) Вопрос в отношении того, что в тендерной документации не упоминается, что запрошенные запасные части должны являться новыми и неиспользованными и, следовательно, не отвечает на наш запрос;
(3) Вопрос в отношении того, что квалификационные критерии для изготовителей были ослаблены, а именно необходимость иметь в наличии необходимый машинный парк механической обработки и материально-техническую базу, которые необходимы для изготовления новых запасных частей, были исключены из требований тендерной документации и, следовательно, не отвечает на наш запрос;
Поэтому мы намерены вновь четко заявить о наших требованиях:
(1) Существует только один производитель, который может претендовать на оригинальность (подлинность) новых запасных частей пользуясь эксклюзивными правами на интеллектуальную собственность, переданными ему владельцем технологии Sulzer, и это Wärtsilä Group.
Никакой другой производитель не имеет юридического права заявлять об оригинальности новых запасных частей перед лицом действующего законодательства.
(2) В тендерной документации должно быть четко указано, что запасные части должны быть новыми и неиспользованными илиже четко указано, что запасные части могут быть использованными и / или неизвестного происхождения.
(3) Исходя из (2) в тендерной документации должно быть четко указано, что машинный парк обработки и материально-техническая база, которые необходимы для изготовления запасных частей, должен находится в наличии производителя илиже должно быть четко указано, что машинный парк обработки и материально-техническая база не требуется и физическая обработка и, следовательно, обеспечение качества необходимых этапов производства не важны для Закупщика.

В качестве вывода из выше сказанного наша компания хотела бы еще раз запросить удаление Jugoturbina и ее преемников или любого другого производителя, кроме Sulzer или его преемника, из списка оригинальных производителей запасных частей из тендерной документации на основании предоставленных доказательств и попросить тщательно рассмотреть и ответить на все вышеупомянутые пункты в Вашем будущем ответе на этот запрос.

На этом этапе следует упомянуть, что в соответствии с общепринятыми положениями в сфере коммерческой ядерной промышленности во всем мире и перед лицом действующего законодательства терминология оригинальных частей / компонентов и противоположный термин поддельных частей / компонентов четко разделяется их определениями согласно позиции МАГАТЭ и, в частности, в рамках текущей кампании МАГАТЭ по борьбе с поддельными, мошенническими и подозрительными.....
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 11:38
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: По суті викладених питань у даному запиті інформуємо про наступне:
1. Пропозиції щодо виключення із змісту пункту 6 розділу ІІІ ТД вимогу (інформацію), щодо оригінальності продукції виготовленої за конструкторською та технологічною документацією «JUGOTURBINA» (Хорватія) не можуть бути задоволені з наступних підстав:
- На ЮУАЕС у складі РДЕС експлуатуються дизелі виробництва «JUGOTURBINA» (Хорватія);
- Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 замовлені у відповідності до «Кодової книги запасних частин дизелів «JUGOTURBINA-SULZER» для дизель-агрегатів типу 12ZV40/48, наданої заводом-виробником «JUGOTURBINA» (Хорватія). По умовам ліцензії SULZER (Швейцарія) виробники-ліцензиати мали перелік рекомендованого навісного та допоміжного обладнання для дизелів 12ZV40/48, але рішення про його використання залишалося на розгляд ліцензіату. В зв’язку з цим багато вузлів навісного та допоміжного обладнання не можуть бути відображені в вихідній кодовій книзі SULZER (Швейцарія), так як виготовлялись/модернізувались по власній конструкторській документації «JUGOTURBINA» (Хорватія), а більш пізній час «ADRIADIESEL» (Хорватія).
Іншою замовною документацією ВП ЮУАЕС не володіє. Комплектуючі, вузли, деталі та ущільнення ідентифікуються п’ятизначним числовим кодом з «Кодової книги…» в повному обсязі. При цьому, на позиції, які відсутні в кодовій книзі, в заявці були зазначені креслення виробника дизель-агрегатів 12ZV40/48;
- Запропонований підхід носить дискримінаційний характер по відношенню до виробника дизель-агрегатів 12ZV40/48 «JUGOTURBINA» (Хорватія) або його правонаступників.
2. В технічні вимоги № ТТ.0.0009.0240 (додаток 4 до ТД) внесені зміни розділу 4 в частині виключення пункту що передбачав можливість постачання відновленої продукції. Відповідні зміни внесені у ТД.
3. Стосовно Вашого звернення щодо уточнення кваліфікаційних вимог до учасників, в частині наявності матеріально-технічної бази необхідної для виготовлення продукції інформуємо, що такі вимоги передбачено пунктом 6 розділу ІІІ ТД та додатком 6 до ТД (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Окрім того, враховуючи що обладнання відноситься до систем важливих для безпеки АЕС (СВБ), учасник процедури закупівлі повинен надати:
- засвідчену виробником копію сертифікату системи якості або документа, що підтверджує наявність системи якості на підприємстві - виробнику товару;
- інформацію про проходження виробником оцінки у встановленому в ДП «НАЕК «Енергоатом» порядку або лист - згоду виробника на проведення такої оцінки.
Вимоги щодо проходження такої оцінки викладені в документі СОУ НАЕК 012:2012.
Повний зміст документу СОУ НАЕК 012:2012 знаходиться на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом».
Номер вимоги: UA-2018-09-07-001288-c.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:46
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації
Беручи до уваги зміни строків подання тендерних пропозицій та проведення аукціону інформуємо Вас, що виконати поставку запасних частин у термін, передбачений додатком 2 тендерної документації (до 01.04.2019 р.) неможливо. За приблизними розрахунками, при умові проведення аукціону 30.11.2018 р. та враховуючи терміни визначені чинним законодавством на акцептування пропозиції переможця тендеру та укладання договору на поставку – орієнтовна можлива дата підписання договору сторонами кінець грудня 2018 року. Крім того, враховуючи що продукція, що є предметом закупівлі, належить до СВБ (клас 3О) – її виробництво можливе лише згідно планів якості, узгоджених з кінцевим споживачем (ВП ЮУАЕС), що мають бути направлені на узгодження після підписання договору. Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів, узгодження планів якості може тривати орієнтовно 10-15 днів. З огляду на вищенаведене, орієнтовна дата початку виробництва продукції може бути не раніше середини/кінця січня 2019 р. Строк виготовлення продукції що відносяться до механічної частини (циліндро-поршнева група), паливної системи та системи охолодження тощо складає до 8 місяців. Враховуючи вищенаведені об’єктивні обставини вимагаємо внести зміни в Додаток 2 до Тендерної документації в графі “Термін постачання” та зазначити термін постачання продукції “Протягом 8 місяців з дати узгодження планів якості”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2018 12:28
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Терміни ремонту систем безпеки АЕС обмежені за часом та проводяться строго по запланованому графіку.
Для якісного проведення ремонтних робіт, запланованих в 2019 році на дизелях РДЕС та ОРДЕС енергоблоків № 1, 2, 3 потрібно виконати поставку запасних частин у терміни, передбачені додатком 2 тендерної документації. Невиконання цієї вимоги може привести до виходу з ладу дизель-генератора, що у свою чергу може спричинити зупинку енергоблоку.
Номер вимоги: UA-2018-09-07-001288-c.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Дата подання: 31 жовтня 2018 13:10
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації
Умовами проекту договору (Додаток 3 до ТД) передбачена можливість здійснення поставки продукції партіями. Будьласка уточніть які саме позиціі та терміни їх поставки відповідно до обєму запланованних ремонтних робіт, передбачені додатком 2 тендерної документації, потрібні для якісного проведення ремонтних робіт, запланованих в 2019 році на дизелях РДЕС та ОРДЕС енергоблоків № 1, 2, 3.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2018 17:23
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: ТД передбачено постачання продукції до 01.04.2019. Разом с тим, згідно проекту договору (Додаток 3 до ТД) за погодженням з Покупцем, допускається дострокова поставка Продукції та поставка Продукції партіями. В такому випадку розмір партії визначається та пропонується безпосередньо Постачальником, та погоджується Покупцем.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

27 вересня 2018 08:15
Request_Energoatom_2890214_Audit_24092018.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-07-001288-c.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Дата подання: 19 жовтня 2018 17:07
карга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі
Скарга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі 25.12.2015 N 922-VIII. Це звернення містить наступні запити щодо публічного тендеру Nr. 2539827: Вимоги до стану запасних частин що закуповуються і ослаблені кваліфікаційні критерії для учасників тендера, що призводить до загального ослаблення вимог до закупівлі. Захист прав інтелектуальної власності
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.10.2018 № 10895.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2018 15:01
Номер скарги: UA-2018-09-07-001288-c.b8
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Дата подання: 27 жовтня 2018 09:15
Скарга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі
Скарга до АМКУ через неодноразову бездіяльність, ігнорування і неправильне тлумачення наших запитів про роз'яснення і зміни в тендерній документації з боку закупника, що, у свою чергу, являє собою порушення статей Закон Україна про публічні закупівлі 25.12.2015 N 922-VIII. Просимо взяти до уваги, що предметом цієї скарги є виключно зміни документа ТД-5889, редакція 6 від 25.10.2018. Наша компанія оскаржує положення цього документа зокрема, положення щодо захисту інтелектуальних прав та положення кваліфікаційних критеріїв – наявності матеріально-технічної бази
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 31.10.2018 № 11002.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 17:52
Номер скарги: UA-2018-09-07-001288-c.b10
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Дата подання: 16 грудня 2018 11:11
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
07.09.2018 р. Державним підприємством "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" (далі – "Замовник") було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оголошення про проведення процедури закупівлі - Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС (далі – "Закупівля"). У зазначеній Закупівлі компанії WARTSILA FRANCE SAS (далі – "Скаржник" або "WARTSILA"), DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (далі – "DIMIDA") та ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." (далі – "VJ TRGOVINA IN STORITVE") виявили бажання взяти участь. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій учасників на закупівлю ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС) № 5889 від 11.12.2018 р. (далі – "Протокол розгляду тендерних пропозицій учасників"), Замовник допустив до аукціону всіх учасників Закупівлі Скаржник не погоджується з рішенням Замовника відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій учасників, оскільки тендерні пропозиції учасників Закупівлі не відповідають установленим кваліфікаційним критеріям та умовам Тендерної документації. З огляду на викладене, Скаржник звертається до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України з проханням зобов’язати Замовника скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій учасників та відхилити тендерні пропозиції учасника DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ та учасника ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O., згідно з пунктом 1, 3 та 4 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв’язку з порушенням, відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" принципів закупівлі, а саме Закупівля здійснювалася без об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Свої вимоги Скаржник підтверджує наступним.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2018 18:25
рішення від 19.12.2018 № 12891 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 18:25
Рішення від 09.01.2019 № 228.pdf
Дата публікації: 14 січня 2019 20:01

Документи подані скаржником

19 жовтня 2018 17:07
Appeal_AMKU_2890214_complete.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

16 грудня 2018 11:11
Claim tender_2_final_complete.pdf
28 грудня 2018 10:44
POA_Pavlo_Gubin_WARTSILA_tender_2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-22-000012 ● ca6627181eda4859a6e9b5ca91a4b140
  • Статус: завершено ● Дата: 17 вересня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.04.2019 № 111

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-09-07-001288-c 07.09.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-06 16:33:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі державним підприємством «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) запасних частин до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-06-04-000835-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. За яких підстав Замовником було прийнято рішення щодо укладання договору з WARTSILA FRANCE SAS, відповідно до підпункту 8.2 якого розмір пені за несвоєчасне постачання продукції менший ніж той, що був передбачений підпунктом 7.2 проекту договору, який міститься в тендерній документації?
2. Чи в повному обсязі виконані сторонами зобов’язання за укладеним договором станом на 06.05.2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-08 13:06:51

щодо надання інформації на запит

Питання 1. Ст.180 Господарського кодексу України передбачено, що істотними умовами, є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Умови контракту відповідають тендерній пропозиції переможця торгів. При цьому, п.8.2 Контракту не є його істотною умовою.
Граничний розмір пені за несвоєчасне постачання продукції був викладений в редакції, запропонованій переможцем торгів, з урахуванням загальноєвропейської прийнятої практики. Вказана умова компанії Wartsila France S.A.S. було обов’язковою для можливості підписання Контрактів з її боку. З огляду на значну економію державних коштів, яку було досягнуто в результаті перемоги у відкритих торгах вказаною компанією, ДП «НАЕК «Енергоатом» погодився на такі умови.
Питання 2. Сторонами, станом на 06.05.2019 за Контрактом № 53-129-01-19-01764 від 11.02.2019 проводиться робота щодо узгодження документів, обов’язкова наявність яких передбачена згідно з п. 7.3.1. та п. 7.3. цього Контракту. Постачання продукції та розрахунки за неї на даний момент не здійснювались.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2018
UA-2018-09-07-001288-c59a921b23c1f4b56aa0df283a0ef8783
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
WARTSILA FRANCE SAS Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." Документи
Допущено до аукціону
Документи
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 13:13
7. Confirmation_no sanctions.pdf
25 січня 2019 13:13
5. Recalculated price Tender.pdf

Конфіденційні документи

15 листопада 2018 13:33
Guarantee_18-1GR0097.rar

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
9 Attestation TRADUCTA INTERNATIONAL.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
8 Consent to support the audit at WFR_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
7 Confirmation_no reason to reject the bidder participation_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5.3 Appendix 2 Додаток 2 інф про тех хар_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5.2 Energoatom Trademark Licence Agreement.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5.2 Energoatom Trademark Licence Agreement_ru.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5.1 Appendix.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5 Confirmation as OEM and IPR holder_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
4 Information on shareholders_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
3 Power of attorney.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.5 ohsas18001_eng_082018_ RU.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.5 hsas18001_eng_082018.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.4 iso14001_eng_082018.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.4 iso14001_eng_082018_ RU.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.3 iso9001_eng_082018.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.3 iso9001_eng_082018_ RU.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.2 Appendix 5 Додаток 5 - досвід виконання_ru_eng_ready_new.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.1 Appendix 6 Додаток 6 - мат-тех база_ru_eng_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
11 Confirmation_no sanctions.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
10 Declaration on IPR.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
1 Tender 2 Appendix 1 Додаток 1 тен проп цін 2807562.07.11.2018 (002).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

WARTSILA FRANCE SAS

ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O."

DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
WARTSILA FRANCE SAS 80 154 336,27
UAH з ПДВ
80 154 336,27
UAH з ПДВ
Документи
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 223 104 206,76
UAH з ПДВ
223 104 206,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." 229 619 697,70
UAH з ПДВ
229 619 697,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 13:13
7. Confirmation_no sanctions.pdf
25 січня 2019 13:13
5. Recalculated price Tender.pdf

Конфіденційні документи

15 листопада 2018 13:33
Guarantee_18-1GR0097.rar

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
9 Attestation TRADUCTA INTERNATIONAL.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
8 Consent to support the audit at WFR_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
7 Confirmation_no reason to reject the bidder participation_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5.3 Appendix 2 Додаток 2 інф про тех хар_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5.2 Energoatom Trademark Licence Agreement.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5.2 Energoatom Trademark Licence Agreement_ru.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5.1 Appendix.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
5 Confirmation as OEM and IPR holder_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
4 Information on shareholders_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
3 Power of attorney.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.5 ohsas18001_eng_082018_ RU.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.5 hsas18001_eng_082018.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.4 iso14001_eng_082018.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.4 iso14001_eng_082018_ RU.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.3 iso9001_eng_082018.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.3 iso9001_eng_082018_ RU.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.2 Appendix 5 Додаток 5 - досвід виконання_ru_eng_ready_new.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
2.1 Appendix 6 Додаток 6 - мат-тех база_ru_eng_ready.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
11 Confirmation_no sanctions.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
10 Declaration on IPR.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

15 листопада 2018 13:33
1 Tender 2 Appendix 1 Додаток 1 тен проп цін 2807562.07.11.2018 (002).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденціална інформація, ноу-хау, коммерційна тайна

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

WARTSILA FRANCE SAS

DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
WARTSILA FRANCE SAS
#FR38946650686
Переможець 80 154 336,27
UAH з ПДВ
22 січня 2019 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
WARTSILA FRANCE SAS
#FR38946650686
80 154 336,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:19
Додаткова угода 3 до договору 53-129-01-19-01764 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:41
Додаткова угода 3 до договору 53-129-01-19-01764 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 14:45
Додаткова угода 2 до договору 53-129-01-19-01764 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 09:50
Додаткова угода 1 до договору 53-129-01-19-01764 (1).pdf зміни до договору
08 серпня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 11:51
Договір 53-129-01-19-01764.pdf укладений
12 лютого 2019 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у розділ IV Контракту «Порядок здійснення оплати»; у розділ V Контракту «Поставка та приймання продукції за якістю та кількістю»; у Специфікацію № 1 Додаток 1 до Контракту була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» 2. Внесення змін у термін поставки товару, а саме - 01.10.2019
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01764
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Специфікацію до договору та викладення її у новій редакції (зміна терміну поставки продукції за поз. № 3, 5-11, 13-16, 18-23, 25, 26, 28-38, 40, 42, 44-48, 51-53, 55-61, 63-70, 74-76, 78-81, 88-98, 100-107, 109-112, 114-119 на «з 01.02.2020 по 29.02.2020» та уточнення реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01764
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у термін дії Контракту – до 31.12.2021, розділ ІІІ «Ціна Контракту», розділ IV «Порядок здійснення оплати» та Специфікацію до Контракту. Сума договору після внесення змін до договору становить 78 638 534,38 грн у т. ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 1950 од.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01764
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у термін дії Контракту – до 31.12.2021, розділ ІІІ «Ціна Контракту», розділ IV «Порядок здійснення оплати» та Специфікацію до Контракту. Сума договору після внесення змін до договору становить 78 638 534,38 грн. Кількість товару після внесення змін становить – 1950 од.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01764
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML