Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по провулку Медичному,5 у с.Білилівка Ружинського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
6 749 460,00 UAH
UA-2018-09-07-001277-a fbedd2bbad2f4d8db8c0bcd637ab7d36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубченко Оксана Володимирівна

+380412474388 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2018 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2018 18:27
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2018 18:27
Початок аукціону: 24 вересня 2018 12:33
Очікувана вартість: 6 749 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по провулку Медичному,5 у с.Білилівка Ружинського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13642, Україна, Житомирська область, Ружинський район, с.Білилівка, провулок Медичний,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2018 14:50
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc
16 вересня 2018 14:50
Технічне завдання амбулаторії 2 (1).rtf
16 вересня 2018 14:50
ТД амбулаторія Білилівка2.doc
16 вересня 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2018 00:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2018 14:50
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc
16 вересня 2018 14:50
Технічне завдання амбулаторії 2 (1).rtf
07 вересня 2018 18:23
Технічне завдання.rtf
16 вересня 2018 14:50
ТД амбулаторія Білилівка2.doc
07 вересня 2018 18:23
ТД амбулаторія Білилівка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд" 6 709 460,00
UAH з ПДВ
6 709 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Прогрес-Буд 6 716 718,00
UAH з ПДВ
6 716 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2018 09:23
пропозиція
22 вересня 2018 18:08
Електронний підпис
22 вересня 2018 18:06
частина 5.rar
22 вересня 2018 18:06
частина 4.rar
22 вересня 2018 18:06
частина 3.rar
22 вересня 2018 18:06
частина 2.rar
22 вересня 2018 18:06
частина 1.rar

Публічні документи

23 вересня 2018 18:07
Статут.PDF
23 вересня 2018 18:07
Паспорт фактичні ЗВВ.PDF
23 вересня 2018 18:07
Основні умови договору.PDF
23 вересня 2018 18:07
Довідки.PDF
23 вересня 2018 18:07
Довідки 2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УК "Комфорт-Буд"

ПП Прогрес-Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 6 709 460,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 18:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2018 18:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
6 709 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 17:48
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:36
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:48
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 18:07
Білилівка.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 18:06
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 17:01
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 червня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:54
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 13:33
Додаткова угода 1 Білилівка.pdf зміни до договору
03 січня 2019 13:31
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 17:39
Договір підряду укладений
22 жовтня 2018 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи часткове фінансування в 2018 році робіт по даному об'єкту будівництва, керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити термін дії цього Договору підряду до 30 червня 2019 року та внести зміни до пункту 18.2 Договору.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи часткове фінансування робіт по об'єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по провулку Медичному,5 у с.Білилівка Ружинського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель) та керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору підряду № 45 від 22.10.2018 до 31.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 15.1. розділу 15. Договору підряду № 45 від 22.10.2018 по об’єкту будівництва: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по провулку Медичному,5 у с.Білилівка Ружинського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель) Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 2.5. розділу 2 Договору в новій редакції: «2.5. Ціна Договору становить 6 507 283,00 грн (шість мільйонів п'ятсот сім тисяч двісті вісімдесят три гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 1 006 398,00 грн (один мільйон шість тисяч триста дев'яносто вісім гривень 00 копійок)". Доповнити абз. 2 п. 2.5. Договору реченням наступного змісту: «Обсяг фінансування на 2020 рік викладено в Додатку 3 «Протокол погодження договірної ціни». 2. Внести зміни в пункт 20.1. розділу 20 «Додатки до договору», виклавши його в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "2.6. Ціна цього Договору може бути змінена у випадках, передбачених ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", ДСТУ, Господарського кодеску України, Цивільного кодексу України та інших нормативно-правових документів в галузі будівництва". "15.6. Зміна істотних умов може здійснюватися за згодою сторін у випадках, що передбачені ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 року, про що укладається додаткова угода із подальшим оприлюдненням таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: №5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 476 863,11
UAH (в тому числі ПДВ 1 079 477,18 UAH)