Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
101 256,00 UAH
UA-2018-09-07-000885-a ● 413395d7b8e844fda86a9b20c5f63ec5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 39459195 |
Вебсайт: | http://zt.sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 |
Контактна особа: |
Тетяна Вінель +380679689382 zt.upr10@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2018 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2018 15:28 |
Очікувана вартість: | 101 256,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 506,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6788 одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, м.Житомир, Юрка Тютюнника, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2018 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2018 12:55 |
ТД_Житомир податкова.doc | |
07 вересня 2018 12:55 |
ПД_Житомир податкова.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-07-000885-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торговий Дім Укрканцторг", Код ЄДРПОУ:36356781
Дата подання: 01 жовтня 2018 12:20
Невідповідність тендерної пропозиції
ТОВ «Торговий дім Укрканцторг» приймали участь у електронному аукціоні (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-07-000885-a) на закупівлю «Канцелярські товари» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Головне управління ДФС у Житомирській області. За результатами електронного аукціону найнижчу ціну запропонував ТОВ «Профі Сервіс Гарант»: 55 690,00 грн з ПДВ. Компанія ТОВ «Профі Сервіс Гарант» в своїй Тендерній пропозиції та в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі повторив всі назви та опис включно з написом «або еквівалент», та в позиціїї №60 Ватман не вказав точну щільність, що не дає змогу як для Замовника, так і для інших Учасників процедури закупівлі ідентифікувати товар, який запропонував ТОВ «Профі Сервіс Гарант», що суперечить підготовці та подачі тендерних пропозицій для участі в електронних закупівлях. Враховуючи вище викладену інформацію хочемо повідомити про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Профі Сервіс Гарант», так як найменування запропонованого товару повинно вказуватись конкретне у первинній тендерній пропозиції та технічній специфікації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2018 17:46
Шановний учасник
На Вашу вимогу від 01.10.2018 №1/40 щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Профі Сервіс Гарант» повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовник закупівлі не переслідував обрання конкретної торгової марки товару і єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є інформація про розрахунок вартості пропозиції.
Щодо позиції №60 Ватман – учасник ТОВ «Профі Сервіс Гарант» згоден поставити Ватман формату А3 щільністю 170/180 і нас, як Замовника, влаштовує зазначена позиція товару щільністю від 170 г/м2 до 180г/м2 згідно наданого розрахунку вартості пропозиції.
На Вашу вимогу від 01.10.2018 №1/40 щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Профі Сервіс Гарант» повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовник закупівлі не переслідував обрання конкретної торгової марки товару і єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є інформація про розрахунок вартості пропозиції.
Щодо позиції №60 Ватман – учасник ТОВ «Профі Сервіс Гарант» згоден поставити Ватман формату А3 щільністю 170/180 і нас, як Замовника, влаштовує зазначена позиція товару щільністю від 170 г/м2 до 180г/м2 згідно наданого розрахунку вартості пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2018 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Профі Сервіс Гарант" |
61 664,59
UAH з ПДВ
|
55 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
63 245,58
UAH з ПДВ
|
55 699,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПАЛЕЙ" |
66 000,00
UAH з ПДВ
|
55 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
64 655,54
UAH з ПДВ
|
56 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий Дім Укрканцторг" |
65 814,54
UAH з ПДВ
|
57 669,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Профі Сервіс Гарант" #36126727 |
Переможець |
55 690,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2018 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2018 13:26
|
Dod ugoda 1.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2018 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 13:06
|
Dog 147.pdf | укладений |
19 жовтня 2018 13:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договор |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 147 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |