послуги з топографо-геодезичної зйомки
Без назви
Очікувана вартість
3 575 000,00 UAH
UA-2018-09-07-000530-c 26b6183d327848989bdf3d6f1cda380c
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ м. ОДЕСА
Код ЄДРПОУ: 08038284
Місцезнаходження замовника: 65014, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, вулиця Єврейська, 13
Контактна особа замовника: Захарюженков Дмитро Костянтинович
+380487221434
zakhariuzhenkov91@gmail.com
Official name: apartment-operational department of the city. Odessa
National ID: 08038284
Contact point: Zaharenkov Dmytro Konstantinovych
+380487221434
zakhariuzhenkov91@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2018 11:41
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2018 11:41
Початок аукціону: 21 вересня 2018 14:57
Очікувана вартість: 3 575 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01 %

Information

Estimated total value: 3 575 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38161300 м.кв
послуги з топографо-геодезичної зйомки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67570, Україна, Одеська область, Лиманський район, Чорноморська селищна рада
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Період постачання: по 30 листопада 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 вересня 2018 11:47
Електронний цифровий підпис
07 вересня 2018 11:37
ТД геодезія Чорноморське.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість аналогічних договорів!
Дата подання: 12 вересня 2018 15:51
Дата відповіді: 14 вересня 2018 11:29
Шановний замовник! Згідно Вашої тендерної документації п. 1.2. Додатку 3: «1.2. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання сертифікованими інженерами - землевпорядниками та геодезистами Учасника (зазначеними в довідці п.1.1.) аналогічних договорів (договорів відповідно до даного предмета закупівлі) за 2016, 2017 та (або) 2018 рік, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Разом з тим у наступному абзаці п. 1.2 Ви зазначаєте наступне: «Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію договору щодо надання аналогічних послуг та документи, що підтверджують його виконання (оригінали відгуку, виданий установою із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків, та акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг))». Просимо роз’яснити яку кількість аналогічних договорів необхідно надати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в додатку № 3 тендерної документації. Одним з кваліфікаційних критеріїв, а саме пункт 1.2. додатку 3 тендерної документації є надання довідки за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання сертифікованими інженерами - землевпорядниками та геодезистами Учасника (зазначеними в довідці п.1.1.) аналогічних договорів (договорів відповідно до даного предмета закупівлі) за 2016, 2017 та (або) 2018 рік, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за формою, що додається. Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію договору щодо надання аналогічних послуг та документи, що підтверджують його виконання (оригінали відгуку, виданий установою із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків, та акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг)). Зазначена вимога чітко без можливості подвійного тлумачення передбачає надання довідки (зо формою, що додається) в якій буде міститися інформація про досвід виконання сертифікованими інженерами - землевпорядниками та геодезистами Учасника (зазначеними в довідці п.1.1.) аналогічних договорів (договорів відповідно до даного предмета закупівлі) за 2016, 2017 (та 2018 у разі наявності) рік або тільки 2018 рік. Для підтвердження наданої інформації учаснику досить додати хоча б один договір щодо надання аналогічних послуг вказаний у довідці та документи що підтверджують його виконання (оригінали відгуку, виданий установою із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків, та акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг))
Кошторис
Дата подання: 12 вересня 2018 16:13
Дата відповіді: 14 вересня 2018 11:28
Запитання з приводу надання кошторису! Вами в тендерній документації визначено, обов’язкова подача кошторису та визначено наступне: Кошторис в обов’язковому порядку повинен містити посилання на чинні нормативно – правові документи та формули на підставі яких здійснювався розрахунок вартості по кожному виду робіт/послуг (з обов’язковим урахуванням відповідних категорій складності та коефіцієнтів, згідно нормативно-правових документів на підставі яких здійснюється розрахунок). Та додано зразок кошторису згідно Додатку 6. Зазначаємо, що на сьогоднішній день втратили чинність: наказ Міністерства екології та природних ресурсів України від 19 лютого 2003 року № 29/м «Про затвердження Збірника укрупнених кошторисних розцінок на топографо-геодезичні та картографічні роботи», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13 червня 2003 року за № 484/7805 (із змінами); та наказ Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 20 вересня 2007 року № 489 «Про затвердження Методики розрахунку плати за топографо-геодезичну та картографічну інформацію», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2007 року за № 1134/14401 (із змінами). Ціни на відповідні роботи визначаються за домовленістю сторін та/або за результатами проведення відповідного аукціону. При цьому Замовник вимагає надати калькуляцію надання послуг з посиланням на чинні нормативно-правові документи та формули на підставі яких здійснювався розрахунок вартості по кожному виду робіт/послуг (з обов’язковим урахуванням відповідних категорій складності та коефіцієнтів, згідно нормативно-правових документів на підставі яких здійснюється розрахунок). Просимо Замовника уточнити інформацію на підставі якого нормативно-правового документу учасникам надавати калькуляцію Або просимо видалити дану вимогу, у зв’язку з відсутністю відповідного чинного нормативно-правового документу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до приміток тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен бути виконаний у вигляді кошторису, в якому обов’язково відображається вартість кожного етапу наданих послуг з розрахунку вартості послуг за один гектар об’єкту, що досліджується. В кошторис не повинні включатись витрати на отримання дозвільної документації, канцелярські та вимірювальні прилади, тощо. Кошторис в обов’язковому порядку повинен містити посилання на чинні нормативно – правові документи та формули на підставі яких здійснювався розрахунок вартості по кожному виду робіт/послуг (з обов’язковим урахуванням відповідних категорій складності та коефіцієнтів, згідно нормативно-правових документів на підставі яких здійснюється розрахунок). Розрахунок ціни тендерної пропозиції Учасник надає в електронному вигляді, а при визнанні його пропозиції найбільш економічно вигідною – в форматі Microsoft Excel на будь-якому носії інформації. Тому для здійснення розрахунків в кошторисах Учаснику необхідно користуватись чинними нормативно – правовими документи та формулами на підставі яких буде здійснюватись розрахунок вартості, наприклад ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Переговорна процедура закупівлі
Дата подання: 13 вересня 2018 11:22
Дата відповіді: 14 вересня 2018 11:28
Чому процедура закупівлі має статус "Переговорна процедура закупівлі"? Відповідно до ст. 35 Закону "Про публічні закупівлі" вузначені конкретні умови застосування переговорної процедури закупівлі!
Відповідь: процедура закупівлі має статус не «Переговорна процедура закупівлі», а «Переговорна процедура для потреб оборони» відповідно до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-07-000530-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АРХІЗЕМ", Код ЄДРПОУ:40219780
Дата подання: 13 вересня 2018 13:32
Скарга на дії та рішення Замовника
Застосування Замовником переговорної процедури закупівлі для гарантованого забезпечення потреб оборони в даному конкретному випадку – при закупівлі послуг з топографо-геодезичної зйомки в м. Одеса – є порушенням норм Законів України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» від 12.05.2016 N 1356-VIII та «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII. Таким чином, проведення переговорної процедури можливе лише а) при наявності однієї з підстав, що перераховані в частині 2 статті 35 Закону та б) при документальному підтвердженні такої підстави. Також звертаємо увагу, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 тендерна документація складається виключно для процедури відкритих торгів та конкурентного діалогу. Документи, які було надано Замовником для оприлюднення закупівлі UA-2018-09-07-000530-c, порушують вимоги Закону N 1356-VIII, а саме частину 3 статті 3. Вказане підтверджується Тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 - 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги (послуги з топографо-геодезичної зйомки) за переговорною процедурою закупівлі для гарантованого забезпечення потреб оборони, затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету Квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса від 07.09.2018 року № 143. (ТД геодезія Чорноморське.docx, тип файлу -Тендерна документація, дата розміщення-7 вер. 11:37).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 18.09.2018 № 9615.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 17:56

Документи подані скаржником

13 вересня 2018 13:31
Скарга (001496-b).pdf
13 вересня 2018 13:31
ТД геодезія Одеса 10.docx
13 вересня 2018 13:31
Квитанція 5439.pdf

Документи Органу Оскарження

18 вересня 2018 17:56
Рішення від 18.09.2018 № 9615.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЛЕНД СВ 3 412 873,89
UAH з ПДВ
3 376 873,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ" 3 507 122,34
UAH з ПДВ
3 399 122,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" 3 484 831,25
UAH з ПДВ
3 448 831,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 18:45
sign.p7s
28 вересня 2018 18:44
довідка
25 вересня 2018 19:44
sign.p7s
25 вересня 2018 19:43
документи
18 вересня 2018 11:33
sign.p7s
18 вересня 2018 11:31
юрист.pdf
18 вересня 2018 11:31
цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2018 11:31
трудові.pdf
18 вересня 2018 11:31
технічне завдання.pdf
18 вересня 2018 11:31
статут.pdf
18 вересня 2018 11:31
ст 17.pdf
18 вересня 2018 11:31
сертефікати.pdf
18 вересня 2018 11:31
проєкт договору.pdf
18 вересня 2018 11:31
повноваження.pdf
18 вересня 2018 11:31
ПДВ.pdf
18 вересня 2018 11:31
освіта.pdf
18 вересня 2018 11:31
освіта 3.pdf
18 вересня 2018 11:31
освіта 2.pdf
18 вересня 2018 11:31
оренда обладнення.pdf
18 вересня 2018 11:31
кошторис ПП ЛЕНД СВ.xlsx
18 вересня 2018 11:31
довідки банк.pdf
18 вересня 2018 11:31
довідка працівники.pdf
18 вересня 2018 11:31
довідка ПДВ.pdf
18 вересня 2018 11:31
довідка МТБ.pdf
18 вересня 2018 11:31
довідка досвід.pdf
18 вересня 2018 11:31
відгук.pdf
18 вересня 2018 11:31
витяг ЄДР.pdf
18 вересня 2018 11:31
аналогічний договір.pdf
18 вересня 2018 11:31
аналогічна робота.rar
18 вересня 2018 11:31
аналогічна робота 2.rar
18 вересня 2018 11:31
АКТ.pdf
18 вересня 2018 11:31
LeicaTCRP1205_R300.pdf
18 вересня 2018 11:31
LeicaTCR1203_R100.pdf
18 вересня 2018 11:31
16-45690.zip

Публічні документи

17 вересня 2018 18:01
sign.p7s
17 вересня 2018 17:59
21.Додаток №6.pdf
17 вересня 2018 17:59
16. Довідка про судимість.pdf
17 вересня 2018 17:59
6. Довідка про Статут.pdf

Публічні документи

18 вересня 2018 10:08
Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2018 10:08
ТОВ РОЗУМ документи..pdf
18 вересня 2018 10:08
Статутні документи ЗКБ.pdf
18 вересня 2018 10:08
Працівники ЗКБ.pdf
18 вересня 2018 10:08
Наявність обладнання.pdf
18 вересня 2018 10:08
Дод 6 Розрахунок ТП.pdf
18 вересня 2018 10:08
Дод 2 Технічне завдання.pdf
18 вересня 2018 10:08
Аналогічні договори.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЛЕНД СВ
#42065091
Переможець 3 376 873,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 16:57

Документи

01 жовтня 2018 16:57
sign.p7s
01 жовтня 2018 16:55
протоко переговорів
26 вересня 2018 18:10
протокол
21 вересня 2018 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЛЕНД СВ
#42065091
3 376 873,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2018 16:57
sign.p7s
01 жовтня 2018 16:55
протоко переговорів
26 вересня 2018 18:10
протокол
21 вересня 2018 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 жовтня 2018 17:14
договір укладений
12 жовтня 2018 17:13
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2019 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 376 873,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку