Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модуль КТП 630 кВА 63,3 кВ
Module KTP 630 kVA 63.3 kV
Очікувана вартість
5 274 000,00 UAH
UA-2018-09-07-000451-b ad64a96fac7e4e799dad19955222d38a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway”
National ID: 41022900
Contact point: Romanchuk Viktor provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 вересня 2018 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 13 листопада 2018 15:52
Очікувана вартість: 5 274 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 156000 UAH
Publication date: 07 вересня 2018 13:52
Enquiries until: 21 жовтня 2018 15:00
Complaints submission until: до 27 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 жовтня 2018 15:00

Information

Estimated total value: 5 274 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Модуль КТП 630 кВА 63,3 кВ – 1 шт - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2018 року (до 31.12.2018 року)
Розгорнути Згорнути
Number of goods or scope of work or services.
Module KTP 630 kVA 63.3 kV - 1 pcs. - in accordance with the provisions of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.
Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2018 (until 31.12.2018)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

Module KTP 630 kVA 63.3 kV
CPV: 31170000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 17:53
ТД_445_нова редакція.doc
23 жовтня 2018 17:53
ТД_445_з закр.даними.doc
23 жовтня 2018 17:53
Перелік змін.docx
11 жовтня 2018 16:44
ДОДАТОК 1-3 (проект).rar
11 жовтня 2018 16:44
ДОДАТОК 1-2 (арк. 15.1,15.2; 16-16.5 РОБ. ПРОЕКТУ 11255-0-ЕП-1).rar
11 жовтня 2018 16:44
ДОДАТОК1-1 (обнулена модель кошториса).rar
07 вересня 2018 13:49
оголошення англ (1).docx
07 вересня 2018 13:49
Оголошення.doc
07 вересня 2018 13:49
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
23 жовтня 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2018 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2018 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 17:53
ТД_445_нова редакція.doc
11 жовтня 2018 16:44
ТД_445 нова редакція.doc
23 жовтня 2018 17:53
ТД_445_з закр.даними.doc
11 жовтня 2018 16:44
ТД_445 з закресленими данними.doc
07 вересня 2018 13:49
ТД_445 Модуль КТП 630 кВА 63,3 кВ.doc
23 жовтня 2018 17:53
Перелік змін.docx
11 жовтня 2018 16:44
Перелік змін.docx
11 жовтня 2018 16:44
ДОДАТОК 1-3 (проект).rar
11 жовтня 2018 16:44
ДОДАТОК 1-2 (арк. 15.1,15.2; 16-16.5 РОБ. ПРОЕКТУ 11255-0-ЕП-1).rar
11 жовтня 2018 16:44
ДОДАТОК1-1 (обнулена модель кошториса).rar
07 вересня 2018 13:49
оголошення англ (1).docx
07 вересня 2018 13:49
Оголошення.doc
07 вересня 2018 13:49
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання 1
Дата подання: 13 вересня 2018 13:41
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 16:45
У розділі «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» у п. 1 вказано: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів……». Просимо надати роз’яснення: даний документ на підтвердження відповідності продукції потрібно окремо надати на сам модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВА? Чи його потрібно окремо надати на КРП-6 кВ, КРП-3,3 кВ та трансформатор ТС-630 кВА 6/3,3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник торгів надає:
- сертифікат відповідності (або декларацію про відповідність) на модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВ, на шафу низьковольтної апаратури ШНВА та шафу обліку електроенергії ШУЕ;
- зразок сертифікату якості на комірку КРП-6 кВ, комірку КРП-3,3 кВ.
При постачанні продукції надає:
- сертифікат відповідності (або декларацію про відповідність), паспорт, експлуатаційну та технічну документацію, протоколи заводських випробувань на модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВ, комірку КРП-6 кВ, комірку КРП-3,3 кВ, шафу низьковольтної апаратури ШНВА, шафу обліку електроенергії ШУЕ, трансформатор сухий ТС 630кВА 6/3кВ;
- свідоцтва про державну повірку електровимірювальних приладів та трансформаторів.
Питання 2
Дата подання: 13 вересня 2018 13:42
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 16:46
У розділі «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» у п. 2.2 вказано: «На кожен вид продукції надати зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)» і у п. 3.1 вказано: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником…». Тобто, документи потрібно надати на складові силові частини модулю, а саме: комірки КРП-6 кВ, комірки КРП-3,3 кВ та трансформатор ТС-630 кВА 6/3,3 чи на сам модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВА? Так, як модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВА складається з високовольтної та низьковольтної частини, а ті в свою чергу складаються з великої кількості самого різноманітного обладнання (продукції), просимо надати роз’яснення на яку саме продукцію необхідно надати вищевказані документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник торгів надає:
- сертифікат відповідності (або декларацію про відповідність) на модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВ, на шафу низьковольтної апаратури ШНВА та шафу обліку електроенергії ШУЕ;
- зразок сертифікату якості на комірку КРП-6 кВ, комірку КРП-3,3 кВ.
При постачанні продукції надає:
- сертифікат відповідності (або декларацію про відповідність), паспорт, експлуатаційну та технічну документацію, протоколи заводських випробувань на модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВ, комірку КРП-6 кВ, комірку КРП-3,3 кВ, шафу низьковольтної апаратури ШНВА, шафу обліку електроенергії ШУЕ, трансформатор сухий ТС 630кВА 6/3кВ;
- свідоцтва про державну повірку електровимірювальних приладів та трансформаторів.
Учасник торгів надає :
- сертифікат відповідності на модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВ, на шафу низьковольтної апаратури ШНВА та шафу обліку електроенергії ШУЕ;
- зразок сертифікату якості на комірку КРП-6 кВ, комірку КРП-3,3 кВ.
При постачанні продукції надає:
- сертифікат відповідності, паспорт, експлуатаційну та технічну документацію, протоколи заводських випробувань на модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВ, комірку КРП-6 кВ, комірку КРП-3,3 кВ, шафу низьковольтної апаратури ШНВА, шафу обліку електроенергії ШУЕ, трансформатор сухий ТС 630 кВА 6/3кВ;
- свідоцтва про державну повірку електровимірювальних приладів та трансформаторів
Надати робочий проект
Дата подання: 21 вересня 2018 13:28
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 16:46
Для точного розрахунку пропозиції просимо направити проектну документацію в повному обсязі та обнулену інформаційну модель кошторису на електронну адресу: victor_m_2015@ukr.net
Відповідь: Інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі модуля КТП 630 кВА 6/3,3 кВ викладено в розділі 2 «Загальні технічні вимоги» додатку №1 тендерної документації.
Тендерна документація буде доповнена необхідною інформацією
ШНВА-1
Дата подання: 21 вересня 2018 13:28
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 16:46
У розділі «Загальні технічні вимоги» у п. «Шафа ШНВА» вказано: Габаритні розміри шафи ШНВА повинні відповідати рішенням, наведеним у робочому проекті11255-0-ЕП1. Просимо вказати габаритні розміри шафи або доповнити тендерну документацію відповідними листами робочого проекту.
Відповідь: Тендерна документація буде доповнена необхідною інформацією
ШНВА-2
Дата подання: 21 вересня 2018 13:29
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 16:47
У розділі «Загальні технічні вимоги» у п. «Шафа ШНВА» вказано: Склад обладнання ШНВА і схемотехнічні рішення та габаритні розміри повинні відповідати листам 15, 15.2 і 16-16.5. Просимо доповнити тендерну документацію відповідними листами робочого проекту із схемотехнічними рішеннями шафи ШНВА.
Відповідь: Тендерна документація буде доповнена необхідною інформацією
щодо підтвердження відповідності
Дата подання: 24 вересня 2018 10:05
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 16:47
У зв’язку з тим, що з 01.01.2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993р.№46-93, державна система сертифікації припинила своє існування. Разом з тим, зникає необхідність застосування «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 (зі змінами та доповненнями). Враховуючи вищезазначене, на сьогодні в Україні відсутня обов’язкова сертифікація продукції в державній системі сертифікації. Стосовно декларації відповідності, то згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, цей стандарт встановлює загальні вимоги до декларації постачальника про відповідність у разі, коли бажано або необхідно, щоб була підтверджена відповідність. Отже, вищезгадані документи оформляються у разі необхідності. Тому, просимо Вас відмінити вимогу щодо надання сертифікату відповідності або декларації про відповідність у складі тендерної пропозиції та внести відповідні зміни до Додатку №1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, в пункті 1.1., щодо підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, а саме модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Незважаючи на те, що з 01.01.2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993р.№46-93, відповідно до статті 673 ЦК України та ч. 2 статті 6 «Про захист прав споживачів» – «Продавець» на вимогу «Споживача» повинен надати документи, які підтверджують якість продукції. Тому надання сертифікату відповідності (або декларації про відповідність) є вимогою Замовника з метою забезпечення придбання якісної продукції.
щодо строку поставки
Дата подання: 24 вересня 2018 17:03
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 16:47
Умовами тендерної документації передбачено термін поставки обладнання до 31.12.2018г. Беручи до уваги можливі терміни проведення аукціону (08.11.2018р.), кваліфікацію переможця (до 5-20 р. днів) та підписання договору (не раніше 10 календарних днів , до 20 календарних днів) поставка продукції в зазначені замовником терміни є неможливою. Специфіка предмета закупівлі визначена багатоскладовим технічним обладнанням, виробленим під замовлення. З причини вищевикладеного просимо перенести термін поставки продукції до 27.02.2019г. і внести відповідні зміни в умови тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється у відповідності до річного плану на 2018 рік, тобто плану, встановленого на 1 календарний рік. Тому змінювати терміни поставки продукції не є можливим.
Робочий проект
Дата подання: 26 вересня 2018 11:57
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 16:48
При звернені до посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками з технічних питань, було отримано відповідь про неможливість ознайомлення з Робочим проектом (в т.ч. у обсязі, що відповідає за модуль КТП 630 кВА 6/3,3 кВ). Метою Закону України “Про публічні закупівлі” є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно ст.3 Закону принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відсутність Робочого проекту не дає можливості учасникам точно розрахувати пропозицію через недостатність технічних даних, що унеможливлює участь у торгах та порушує ст.3 Закону. Просимо до складу документів, які опубліковано на сайті Уповноваженого органу додати Робочий проект.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Робочий проект наданий на сайті.
ТТ
Дата подання: 12 жовтня 2018 11:26
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:54
У тендерній документації в опитувальному аркуші 10 КРП-3,3 кВ, вказаний трансформатор струму нульової послідовності типу ТЗЛУ-70, тоді як у опитувальному листі 11255-0-ЕП.1 самого Робочого проекту вказаний інший тип даного трансформатору струму ТЗЛМ1. Просимо надати роз’яснення та при необхідності внести зміни до тендерної документації зважаючи на те, що склад і обладнання комірок КРП - 3,3 кВ повинні повністю відповідати вимогам зазначеним в опитувальному листі 11255-0-ЕП.1 Робочого проекту згідно тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: розглянувши вимогу прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Модуль
Дата подання: 12 жовтня 2018 11:27
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:54
Чи можливо поставити модуль, що за геометричними розмірами буде меншим ніж зазначений у тендерній документації? Просимо внести зміни до тендерної документації, зазначивши граничні розміри модулю КТП-630 кВА 6/3,3 кВ вказавши: «не більше» у основних технічних вимогах.
Відповідь: розглянувши вимогу прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 листопада 2018
UA-2018-09-07-000451-bad64a96fac7e4e799dad19955222d38a
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АДАМАТ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 листопада 2018 10:14
Протокол.docx
07 листопада 2018 10:14
Електронний підпис

Публічні документи

31 жовтня 2018 13:31
Статут.PDF
31 жовтня 2018 13:31
Протокол зборів.PDF
31 жовтня 2018 13:31
Проект договору.PDF
31 жовтня 2018 13:31
Порівняльна таблиця.PDF
31 жовтня 2018 13:30
Паспорт-зразок КРП 3,3.pdf
31 жовтня 2018 13:30
Наказ на директора.PDF
31 жовтня 2018 13:30
Лист-відгук.pdf
31 жовтня 2018 13:30
Додаток 4.pdf
31 жовтня 2018 13:30
БГ ДОРБУД-МОНТАЖ 5360 (2).rar

Документи

07 листопада 2018 10:14
Протокол.docx
07 листопада 2018 10:14
Електронний підпис

Публічні документи

31 жовтня 2018 13:46
Електронний підпис
31 жовтня 2018 13:45
Електронний підпис
31 жовтня 2018 13:44
3 Витяг з ПДВ.pdf
31 жовтня 2018 13:44
29 паспорт ТС 630.pdf
31 жовтня 2018 13:44
28 декларация.PDF
31 жовтня 2018 13:44
27 паспорт крп 3,3.pdf
31 жовтня 2018 13:44
25 паспорт Шафа ШНВА.pdf
31 жовтня 2018 13:44
24 паспорт шафа ШУЕ.pdf
31 жовтня 2018 13:44
23 порівняльна таблиця.pdf
31 жовтня 2018 13:44
22 Ліцензія.zip
31 жовтня 2018 13:44
21 Доверенность 121.zip
31 жовтня 2018 13:44
20 Гарантия 7073.zip
31 жовтня 2018 13:44
19 лист відгук.pdf
31 жовтня 2018 13:44
16 дані на товар.pdf
31 жовтня 2018 13:44
15 дилерський договір.pdf
31 жовтня 2018 13:44
14 технічний опис.PDF
31 жовтня 2018 13:44
13 сертификат КТП 630.pdf
31 жовтня 2018 13:44
12 паспорт модуль 630.pdf
31 жовтня 2018 13:44
1 Тендерна пропозиція.pdf

Документи

07 листопада 2018 10:15
Протокол.docx
07 листопада 2018 10:15
Електронний підпис

Публічні документи

31 жовтня 2018 14:47
Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2018 14:47
ст17.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Св-во платника ПДВ.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Проект договору.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Порівняльна таблиця.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Передача ТУ.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Лист-згода.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Лист щодо Постанови 1147.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Довідка санкції.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Диллерство. Sirmet.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Диллерство УЕК.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Дані на товар.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Гарантія Адамат ЛТД.zip
31 жовтня 2018 14:47
Відгук.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Витяг з ТУ ШОЕ та ШНВА.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Витяг з ТУ КТПБМ.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Витяг з ТУ КСО.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"

ТОВ "АДАМАТ ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" 5 168 520,00
UAH з ПДВ
5 168 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДАМАТ ЛТД" 5 179 068,00
UAH з ПДВ
5 179 068,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ" 5 274 000,00
UAH з ПДВ
5 274 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2018 13:46
Електронний підпис
31 жовтня 2018 13:45
Електронний підпис
31 жовтня 2018 13:44
3 Витяг з ПДВ.pdf
31 жовтня 2018 13:44
29 паспорт ТС 630.pdf
31 жовтня 2018 13:44
28 декларация.PDF
31 жовтня 2018 13:44
27 паспорт крп 3,3.pdf
31 жовтня 2018 13:44
25 паспорт Шафа ШНВА.pdf
31 жовтня 2018 13:44
24 паспорт шафа ШУЕ.pdf
31 жовтня 2018 13:44
23 порівняльна таблиця.pdf
31 жовтня 2018 13:44
22 Ліцензія.zip
31 жовтня 2018 13:44
21 Доверенность 121.zip
31 жовтня 2018 13:44
20 Гарантия 7073.zip
31 жовтня 2018 13:44
19 лист відгук.pdf
31 жовтня 2018 13:44
16 дані на товар.pdf
31 жовтня 2018 13:44
15 дилерський договір.pdf
31 жовтня 2018 13:44
14 технічний опис.PDF
31 жовтня 2018 13:44
13 сертификат КТП 630.pdf
31 жовтня 2018 13:44
12 паспорт модуль 630.pdf
31 жовтня 2018 13:44
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2018 14:47
Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2018 14:47
ст17.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Св-во платника ПДВ.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Проект договору.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Порівняльна таблиця.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Передача ТУ.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Лист-згода.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Лист щодо Постанови 1147.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Довідка санкції.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Диллерство. Sirmet.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Диллерство УЕК.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Дані на товар.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Гарантія Адамат ЛТД.zip
31 жовтня 2018 14:47
Відгук.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Витяг з ТУ ШОЕ та ШНВА.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Витяг з ТУ КТПБМ.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Витяг з ТУ КСО.pdf
31 жовтня 2018 14:47
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2018 13:31
Статут.PDF
31 жовтня 2018 13:31
Протокол зборів.PDF
31 жовтня 2018 13:31
Проект договору.PDF
31 жовтня 2018 13:31
Порівняльна таблиця.PDF
31 жовтня 2018 13:30
Паспорт-зразок КРП 3,3.pdf
31 жовтня 2018 13:30
Наказ на директора.PDF
31 жовтня 2018 13:30
Лист-відгук.pdf
31 жовтня 2018 13:30
Додаток 4.pdf
31 жовтня 2018 13:30
БГ ДОРБУД-МОНТАЖ 5360 (2).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"

ТОВ "АДАМАТ ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"
#42019312
Переможець 5 168 520,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 11:03

Документи

14 листопада 2018 11:03
Електронний підпис
14 листопада 2018 11:03
Намір.docx
14 листопада 2018 11:03
Протокол нам.docx
13 листопада 2018 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2018 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"
#42019312
5 168 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2018 11:03
Електронний підпис
14 листопада 2018 11:03
Намір.docx
14 листопада 2018 11:03
Протокол нам.docx
13 листопада 2018 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 12:54
Угода про розірвання Договору №УЗ-ЦЛ-18698-Ю від 18.07.2018р..jpg укладений
22 липня 2019 12:54
ЗВІТ про виконання Договору №УЗ-ЦЛ-18698-Ю від 04.12.18.docx укладений
22 липня 2019 12:54
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 12:47
модуль УЗ-ЦЛ-18698-Ю.pdf укладений
05 грудня 2018 12:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник та Постачальник на добровольних засадах дійшли згоди розірвати Договір № *№УЗ/ЦЛ-18698/Ю від 04.12.2018р.