Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світлодіодні прожектори
Очікувана вартість
78 587,60 UAH
UA-2018-09-07-000028-a ● 32927aa7c59a4e0abc3de9f01eab9a94
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2018 08:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2018 12:56 |
Очікувана вартість: | 78 587,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 393,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 31 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Структурний підрозділ «Криворізьке локомотивне депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», 50023, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Серафимовича, 97. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Структурний підрозділ «Криворізьке локомотивне депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», 50023, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Серафимовича, 97. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт
Світлодіодні прожектори.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2018 08:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2018 08:30 |
Додаток 4.docx | |
07 вересня 2018 08:30 |
Додаток 3.docx | |
07 вересня 2018 08:30 |
Додаток 1.docx | |
07 вересня 2018 08:30 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Призначення прожекторів
Дата подання: 11 вересня 2018 11:19
Дата відповіді: 11 вересня 2018 16:22
Уточніть, будь ласка - прожектори мають кріпитися до твердої поверхні, чи висіти, як люстри?
Відповідь: Надаємо для опублікування відповідь на запитання до закупівлі №UA-2018-09-07-000028-a (Smarttender.biz 2888529), яка надійшла 11.09.2018 о 11:19:56.
«Прожектори будуть підвішуватись в цехах. Дякуємо за звернення.»
«Прожектори будуть підвішуватись в цехах. Дякуємо за звернення.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-07-000028-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МОСТОВИЙ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2935424252
Дата подання: 27 жовтня 2018 17:56
Скарга
Скарга на неправомірні дії Замовника, а саме: відхилення тендерної пропозиції ФОП Мостовий В.М. через те що, ФОП Мостовий В.М. надав Електронну довідку про відкриті рахунки в банку без підпису установи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2018 16:17
«Шановний Мостовий В.М.! Вашу пропозицію було відхиллено за двома пунктами тендерної документації:
1. Наданий Вами документ, який підтверджує наявність рахунку в банку, був сформований через сайт Приват 24, на якому відсутня дата формування та підпис банку, яка повинна бути обов’язково, для підтвердження чинності електронної довідки. Цей документ не є довідкою з банківської установи, чим порушено вимоги п. 2.1.3 Додатку 2 тендерної документації: «2.1.3 Довідка з обслуговуючої банківської установи про відкриття рахунку із зазначенням всіх банківських реквізитів станом на 2017-2018 рік». Ця услуга у банківській установі є платною. Подібні довідки з банку, сформовані за електронним запитом, надаються зі сканованим підписом банку або завірені цифровим підписом.
2. Вами не надана інформація згідно вимог п. 5 Додатку 3 тендерної документації.
Інформаційна Довідка №68 від 25.09.2018 не містить інформації, яка вимагалася згідно вимог п.5 Додатку 3 тендерної документації: «Інформацію щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару, року виготовлення, гарантійні зобов’язання виробника, які повинні бути не менше, ніж передбачено стандартами, технічними умовами на дану продукцію». Про посилання на паспорт продукції не йдеться.
Всі інші документи, які надані в електронному вигляді та перераховані Вами у листі-скарги, не вимагалися на момент подачі тендерної пропозиції, так як їх надає переможець у п’ятиденний термін після акцепту (ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, скасувати рішення, яке зазначене в Протоколі №1577 від 25.10.2018, не можливо. Аргументація відхилення є достатньою.
Дякуємо за звернення».
1. Наданий Вами документ, який підтверджує наявність рахунку в банку, був сформований через сайт Приват 24, на якому відсутня дата формування та підпис банку, яка повинна бути обов’язково, для підтвердження чинності електронної довідки. Цей документ не є довідкою з банківської установи, чим порушено вимоги п. 2.1.3 Додатку 2 тендерної документації: «2.1.3 Довідка з обслуговуючої банківської установи про відкриття рахунку із зазначенням всіх банківських реквізитів станом на 2017-2018 рік». Ця услуга у банківській установі є платною. Подібні довідки з банку, сформовані за електронним запитом, надаються зі сканованим підписом банку або завірені цифровим підписом.
2. Вами не надана інформація згідно вимог п. 5 Додатку 3 тендерної документації.
Інформаційна Довідка №68 від 25.09.2018 не містить інформації, яка вимагалася згідно вимог п.5 Додатку 3 тендерної документації: «Інформацію щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару, року виготовлення, гарантійні зобов’язання виробника, які повинні бути не менше, ніж передбачено стандартами, технічними умовами на дану продукцію». Про посилання на паспорт продукції не йдеться.
Всі інші документи, які надані в електронному вигляді та перераховані Вами у листі-скарги, не вимагалися на момент подачі тендерної пропозиції, так як їх надає переможець у п’ятиденний термін після акцепту (ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, скасувати рішення, яке зазначене в Протоколі №1577 від 25.10.2018, не можливо. Аргументація відхилення є достатньою.
Дякуємо за звернення».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МОСТОВИЙ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ |
40 300,00
UAH з ПДВ
|
26 939,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕР ЕЛЕКТРО ЛАЙФ" |
43 710,00
UAH з ПДВ
|
26 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА" |
41 191,56
UAH з ПДВ
|
31 685,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САНПАУЕР" |
55 800,00
UAH з ПДВ
|
55 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАНІБРАТЕЦЬ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ" |
65 131,00
UAH з ПДВ
|
65 131,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІТЛОЛЕД" |
78 120,00
UAH з ПДВ
|
78 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МОСТОВИЙ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ #2935424252 |
Відхилено |
26 939,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2018 11:10
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕР ЕЛЕКТРО ЛАЙФ" #33750957 |
Переможець |
26 970,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2018 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2018 15:32
|
ПрТ181206НЮ 09112018.pdf | укладений |
09 листопада 2018 15:31
|