Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «32420000-3 Мережеве обладнання (Система збору, збереження, аналізу та розповсюдження даних спостереження повітряного руху України)»
DK 021:2015 “32420000-3 Network equipment (System of collection, storage, analysis and distribution of air traffic surveillance data of Ukraine)”
Очікувана вартість
3 763 535,61 EUR
UA-2018-09-06-002134-a db02b5f9dfa24c3db9f7dd066a8c9a52
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тарасенко

+0443516581 tarasenko_om@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Оксана Тарасенко
+0443516581
tarasenko_om@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Алла Матлак
0443515838
matlak_am@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Tarasenko Oksana
+0443516581
tarasenko_om@uksatse.aero
Additional contacts: Алла Матлак
0443515838
matlak_am@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 вересня 2018 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2018 12:31
Очікувана вартість: 3 763 535,61 EUR з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 000,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Publication date: 06 вересня 2018 17:45
Enquiries until: 28 вересня 2018 17:00
Complaints submission until: до 04 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 жовтня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 3 763 536 EUR including VAT
Minimal lowering step: 37 000 EUR
Minimal lowering step, %: 0,98 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
ДК 021:2015 «32420000-3 Мережеве обладнання (Система збору, збереження, аналізу та розповсюдження даних спостереження повітряного руху України)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

DK 021:2015 “32420000-3 Network equipment (System of collection, storage, analysis and distribution of air traffic surveillance data of Ukraine)”
CPV: 32420000-3
Період постачання: по 30 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2018 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 17:45
ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.docx
06 вересня 2018 17:45
ТД ССПРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2018 14:11
Дата відповіді: 21 вересня 2018 15:24
Після ознайомлення з документом «Технічні вимоги до системи збору, збереження, аналізу та розповсюдження даних спостереження повітряного руху України (Шифр: ССПРУ)» виникають наступні запитання: 1) Яка мета створення такої системи? Вочевидь, навіть розробники цього документу не змогли її сформулювати, тому що у його Змісті такий розділ відсутній. Мета не визначена, проте визначено вимоги. Які із перелічених вимог до ССПРУ не виконуються нині функціонуючими системами: 1. Автоматизованими системами керування повітряним рухом, встановлені у РСП «Київцентраеро», Дніпровському, Харківському, Львівському, Одеському РСП Украероруху? 2. Магістральною телекомунікаційною мережею (МТМ) яка встановлена та функціонує в Украерорусі? 3. Комплексами збору, аналізу та обробки радіолокаційних даних? 2) Яку нову функцію виконує ССПРУ? Прийом даних спостереження від джерел, їх обробка, та архівування виконується АС КПР у тих же самих протоколах, які вказані в пункті вимог GEN-0010. Тому що саме ці протоколи визначені згаданими документами Євроконтролю і є обов’язковими для систем КПР, і на цій підставі, реалізовані усіма виробниками таких систем, які встановлені в РСП Украерорусі. Перенаправлення (маршрутизація) потоків даних від будь якого джерела інформації спостереження будь якому споживачу виконується за допомогою МТМ. Немає сенсу перелічувати інші вимоги до ССПРУ тому що вони безсоромно повторюють більшість функціональних можливостей вище перелічених систем. Незрозуміло для чого створювати систему кругообігу інформації спостереження, якщо продуктом такої системи залишається виключно ця ж сама інформація у тих же самих протоколах. 3) Чи забезпечує ССПРУ більшу швидкість розповсюдження інформації спостереження? Однозначно ні, тому що ССПРУ буде працювати в існуючому операційному середовищі, як зазначено у пункті 2.1 «Технічних вимог». Фактично це означає, що швидкість передачі інформації ССПРУ не зміниться, тому що її маршрут буде проходити через усі проблемні ділянки існуючих ліній зв’язку і телекомунікаційної інфраструктури Украероруху. Таким чином, ССПРУ просто забезпечує обіг інформації спостереження існуючими каналами зв’язку і комунікаційними мережами між визначеними «вузлами». Навіть якщо кожний вузол буде мати змогу отримати дані спостереження від іншого, це не вплине на процеси управління повітряним рухом, тому що система управління передбачає синхронізацію заходів зв’язку, навігації та спостереження для генерування системних і функціональних рішень. Ізольована вторинна система обігу інформації спостереження не має сенсу і фактично зводиться до архівування та запису даних, що вже і так виконується спеціалізованими підсистемами кожної АС КПР. Слід відзначити, що ССПРУ таки пропонує щось нове, і це не 5 вузлів, які просто дублюють частини функцій систем КПР, МТМ та обробки радіолокаційної інформації. Це «один вузол для тестування програмного забезпечення та навчання персоналу на базі Навчального Сертифікаційного Центру Украероруху, одне центральне робоче місце керування та моніторингу ССПРУ та три переносні пристрої запису еталонної траєкторії для льотних перевірок». 4) Для чого потрібні 3 (три) «переносних пристрої запису еталонної траєкторії», якщо ССПРУ позиціонується як сучасна система розповсюдження інформації спостереження у необхідних для споживачів форматах та протоколах мережею Украероруху? Навіщо носити переносний пристрій, коли всі радіолокатори та АС КПР працюють в одній мережі і підключитись до них може будь-який споживач цієї мережі. Тобто, еталонну траєкторію можна сформувати і завантажити в мережу для доставки необхідному споживачу. До речі, формування еталонної траєкторії дозволяють вже функціонуючі комплекси збору, аналізу та обробки радіолокаційних даних, як уже зазначалось вище. Таки чином, за 3,5 млн. Євро (це ціна сучасної системи АС КПР або 2-3 радіолокаційних комплексів виробництва провідних світових компаній) Замовник хоче купити 2 робочих місця – одне для тестування, друге для моніторингу системи, яка не виконує ніяких нових функцій, а виключно дублює частину функцій АС КПР і інших функціонуючих систем та три «переносних пристрої запису еталонної траси» для льотних перевірок із вельми сумнівною доцільністю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Створення Системи збору, збереження, аналізу та розповсюдження даних спостереження повітряного руху України (ССПРУ) передбачено «Планом реалізації Стратегії розвитку Державного підприємства обслуговування повітряного руху України до 2030 року» та Local Single Sky Implementation Plan (LSSIP) та пов’язано з потребою в об’єднанні інформації від різних джерел спостереження, створення можливості у застосуванні нових типів даних, гнучкого конфігурування та управління потоками даних спостереження в IP-базованому транспортному середовищі з централізованим адмініструванням.
2. Автоматизовані системи керування повітряним рухом (АС КПР) не передбачають управління потоками даних спостереження. Також в АС КПР відсутній функціонал для фільтрації даних за будь-якими критеріями (ні за географічними, ні за категоріями ASTERIX).
Функціонал АС КПР не забезпечує збір та збереження даних спостереження, інформацію про їх потоки для подальшого аналізу їх якості за відсутністю в АС КПР інструменту для здійснення такого аналізу.
В АС КПР обмежений розмір сховища даних спостереження, відсутній оперативний доступ до архівів даних спостереження.
3. У стеку протоколів моделі OSI Магістральна телекомунікаційна мережа (МТМ) займає мережний та транспортний рівні та не призначена для гнучкого та оперативного адміністрування та управління будь-якими даними прикладних програм верхнього рівня цієї моделі.
4. Приведено хибне уявлення про використання переносних пристроїв запису еталонної траєкторії, що спотворює принцип застосування цих пристроїв. Дані пристрої призначені для використання на літаках – лабораторіях, рейсових повітряних суднах, а також на військових літаках з метою запису точної еталонної траєкторії польоту повітряного судна для подальшого порівняння цієї траєкторії на робочих станціях аналізу із записаними траєкторіями, які надійшли від радіолокаторів та системного треку АС КПР.
5. Також зазначимо, що ССПРУ слугуватиме своєрідним захисним екраном між критично важливими системами та користувачами. В умовах останніх подій з кібератаками в Україні та світі зазначена функція є вкрай важливою та забезпечить функцію шлюзу між різними протоколами та форматами даних.
6. Системи, подібні ССПРУ, вже впроваджені в країнах-членах Євроконтролю та за досвідом використання підтверджують свою ефективність. На сьогодні створення ССПРУ є лише кроком у модернізації аеронавігаційної системи України. Особливу роль ССПРУ має грати в рамках Об’єднаної цивільно-військової системи (ОЦВС) ОрПР на Сході та Півдні України й над відкритим морем, де відповідальність за ОрПР покладена на Украерорух. ССПРУ має забезпечити інтеграцію з ОЦВС у повітряному просторі України та Системою Євроконтролю System Wide Information Management (SWIM).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-09-21-000007 ● d401c061dc534d74ba82d216de8091cf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    3. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    4. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    5. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2018 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

21.09.2018 № 208

Київ

Про тестування
персонального кабінету
Держаудитслужби в
електронній системі
закупівель

Відповідно до пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з метою тестування механізму зворотного зв'язку із замовниками та напрацювання практичного досвіду стосовно функціональних можливостей персонального кабінету Держаудитслужби в електронній системі закупівель під час проведення моніторингу закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Провести тестування шляхом здійснення заходів у персональному кабінеті Держаудитслужби в електронній системі закупівель, передбачених для здійснення моніторингу закупівель відповідно до переліку, що додається (за згодою відповідних замовників).
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення тестування персонального кабінету Держаудитслужби в електронній системі закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Голова підпис Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 21.09.2018 № 208

Перелік
закупівель, щодо яких здійснюється тестування моніторингу закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-08-03-002144-b 03 серпня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
2 UA-2018-09-13-000201-a 13 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
3 UA-2018-06-13-000667-b 13 червня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
4 UA-2018-09-06-002134-a 06 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
5 UA-2018-09-13-000379-c 13 вересня 2018 р. Інформація, отримана від замовника
6 UA-2017-07-07-001332-b 07 липня 2017 р. Інформація, отримана від замовника
7 UA-2018-08-31-000153-a 31 серпня 2018 р. Інформація, отримана від замовника


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель підпис С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2018
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 жовтня 2018
UA-2018-09-06-002134-adb02b5f9dfa24c3db9f7dd066a8c9a52
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Учасник Документи Рішення
ALES a.s. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІТВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 жовтня 2018 17:04

код ЄДРПОУ 36293440 у ЄДР не знайдено.

12 жовтня 2018 16:15
Пр 3 розгляду.pdf
12 жовтня 2018 16:17
Електронний підпис

Публічні документи

08 жовтня 2018 14:16
9_2_Power of attorney.pdf
08 жовтня 2018 14:16
11_ДОДАТОК 8.pdf
08 жовтня 2018 14:16
5_ДОДАТОК 6.pdf
08 жовтня 2018 14:16
3_ДОДАТОК 5.pdf
08 жовтня 2018 14:16
4_ДОДАТОК 1_B_.pdf
08 жовтня 2018 14:16
4_ДОДАТОК 1_A_.pdf
08 жовтня 2018 14:16
25_ДОДАТОК 10_.pdf
08 жовтня 2018 14:16
24_ДОДАТОК 9_.pdf
08 жовтня 2018 14:16
7_Technical description_.pdf

Документи

12 жовтня 2018 16:16
Пр 3 розгляду.pdf
12 жовтня 2018 16:17
Електронний підпис

Публічні документи

26 жовтня 2018 13:38
Зміни_ЦП.pdf
26 жовтня 2018 12:47
Довідка з МВС України.pdf
26 жовтня 2018 12:47
Довідка .pdf
26 жовтня 2018 12:47
ЦП.pdf
08 жовтня 2018 14:41
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ALES a.s.

ТОВ "ІТВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТВ" 3 600 000,00
EUR з ПДВ
3 124 000,00
EUR з ПДВ
Документи
ALES a.s. 3 753 202,00
EUR з ПДВ
3 125 000,00
EUR з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 13:38
Зміни_ЦП.pdf
26 жовтня 2018 12:47
Довідка з МВС України.pdf
26 жовтня 2018 12:47
Довідка .pdf
26 жовтня 2018 12:47
ЦП.pdf
08 жовтня 2018 14:41
Документи.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2018 14:16
9_2_Power of attorney.pdf
08 жовтня 2018 14:16
11_ДОДАТОК 8.pdf
08 жовтня 2018 14:16
5_ДОДАТОК 6.pdf
08 жовтня 2018 14:16
3_ДОДАТОК 5.pdf
08 жовтня 2018 14:16
4_ДОДАТОК 1_B_.pdf
08 жовтня 2018 14:16
4_ДОДАТОК 1_A_.pdf
08 жовтня 2018 14:16
25_ДОДАТОК 10_.pdf
08 жовтня 2018 14:16
24_ДОДАТОК 9_.pdf
08 жовтня 2018 14:16
7_Technical description_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТВ"

ALES a.s.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТВ"
#41902262
Переможець 3 124 000,00
EUR з ПДВ
23 жовтня 2018 16:48

Документи

23 жовтня 2018 16:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2018 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТВ"
#41902262
3 124 000,00
EUR з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2018 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 15:11
Звіт про виконання договору № 12-644_2018.PDF укладений
19 листопада 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 13:56
ДодДоговір 6 до Дог 12-644_2018.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 13:46
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 13:41
ДодДоговір 5 до Дог 12-644_2018.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 15:47
ДодДоговір 4 до Дог 12-644_2018.pdf зміни до договору
13 червня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 15:41
ДодДоговір 3 до Дог 12-644_2018.pdf зміни до договору
13 червня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 17:15
ДодДоговір 2 до Дог 12-644_2018.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 12:20
ДодДоговір 1 до Дог 12-644_2018.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 12:18
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 16:24
Договір 12-644_2018.pdf укладений
09 листопада 2018 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У пунктах 1.4 таблиць № 3 та № 5 Додатку № 1 до Договору «Специфікація Обладнання та надання Послуг» та у пунктах 3.4, 5.4 таблиці № 1 Додатку № 2 до Договору «Технічне завдання» слова, цифри та знаки «19" Шафа підлогова Evoline 42U 600х800 мм» замінити словами, цифрами та знаками «19" Шафа підлогова Evoline 42U 600х1000 мм».
Номер договору про закупівлю: 12-644/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 12-644/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Додатку № 1 та Додатку № 2 до Договору внести зміни: «Переносний пристрій еталонної траєкторії для льотних перевірок GPS AsteRx SB» замінити на «Переносний пристрій еталонної траєкторії для льотних перевірок S660P»; «Центральне робоче місце керування та моніторингу (портативна робоча станція) HP Probook 470 G5 17,3” з встановленою ОС і ППЗ» замінити на «Центральне робоче місце керування та моніторингу (портативна робоча станція) HP DSC 470 G5 17,3” з встановленою ОС і ППЗ»; для Одеського РСП Украероруху «19” Шафа підлогова Evoline 42U 600х800мм» замінити на «19” Шафа підлогова Evoline 42U 600х1000мм»; для РСП «Київцентраеро» Украероруху та для Львівського РСП Украероруху «Сервер точного часу з GPS приймачем LANTIME M200/GPS» замінити на «Сервер точного часу з GPS приймачем LANTIME M300/GPS».
Номер договору про закупівлю: 12-644/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 12-644/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У пунктах 1.4 таблиць № 1 та № 2 Додатку № 1 до Договору «Специфікація Обладнання та надання Послуг» та у пунктах 1.4, 2.4 таблиці № 1 Додатку № 2 до Договору «Технічне завдання» слова, цифри та знаки «19" Шафа підлогова Evoline 42U 600х800 мм» замінити словами, цифрами та знаками «19" Шафа підлогова Evoline 42U 600х1000 мм»
Номер договору про закупівлю: 12-644/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 12-644/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання супровідних послуг та дії договору
Номер договору про закупівлю: 12-644/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 12-644/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В пункті 1 таблиці № 7 Додатку № 1 до Договору «Специфікація Обладнання та надання Послуг» та у пункті 7 таблиці № 1 Додатку № 2 до Договору «Технічне завдання» слова, цифри та знаки «Центральне робоче місце керування та моніторингу (портативна робоча станція) HP DSC 470 G5 17,3" з встановленою ОС і ППЗ» замінити словами, цифрами та знаками «Центральне робоче місце керування та моніторингу (портативна робоча станція) DELL Inspiron 5767 17,3" з встановленою ОС і ППЗ».
Номер договору про закупівлю: 12-644/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання супровідних послуг та дії договору
Номер договору про закупівлю: 12-644/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2018 — 18 листопада 2021
Сума оплати за договором: 3 124 000,00
EUR (в тому числі ПДВ 520 666,66 EUR)