Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Севофлуран/Sevoflurane)
Очікувана вартість
375 890,40 UAH
UA-2018-09-06-001529-a 9ebfab5f0b8f4a7391ea2b18ce53c4a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Михайлівна Нечепоренко

+380522553334 kol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградська обласна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
Контактна особа: Вікторія Михайлівна Нечепоренко
+380522553334
kol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2018 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 11:00
Очікувана вартість: 375 890,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 879,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 флакон
Севофлуран, рідина для інгаляцій 100% у пластиковому флаконі 250 мл з ковпачком системи Quik-Fil №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sevoflurane

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 17:19
ТД зі змінами.docx
12 жовтня 2018 17:19
Протокол № 229.pdf
12 жовтня 2018 17:19
Протокол № 230.pdf
12 жовтня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 17:19
ТД зі змінами.docx
06 вересня 2018 15:23
Тендерна документація.docx
12 жовтня 2018 17:19
Протокол № 229.pdf
12 жовтня 2018 17:19
Протокол № 230.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-06-001529-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 10 вересня 2018 13:55
Вимога щодо медико-технічних вимог до предмету закупівлі

За тендером
внести зміни в тендерну документацію
Добрий день, Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою внести зміни в медико- технічні вимоги Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ДК 021:2015 – код 33600000-6 Фармацевтична продукція (Севофлуран/Sevoflurane).
Медико-технічні вимоги до препарату з діючою речовиною Севофлуран (Sevoflurane), що прописані в Додатку 2 в таблиці, в рядку « Характеристика» точно повторюють медико-технічні характеристики препарату з торговою назвою «Севоран». Також наголошуємо, що «ковпачок системи Quik fil» запатентований виключно для флаконів лікарського засобу під торговим найменуванням «Севоран» і, як наслідок, аналоги обладнуватися ним не можуть, відповідно така вимога обмежує виробників аналогів пропонувати свою продукцію, і як наслідок – обмежує конкуренцію, даючи можливість виробникам лиже одного торгівельного найменування брати участь у даній закупівлі. Також звертаємо вашу увагу, що виробники еквівалентів «Севоран» (препаратів з такою ж діючою речовиною та ідентичними властивостями) вправі оснащувати свою продукцію конструкціями, які не повторюють ковпачок системи Quiсk-Fill (наприклад, адаптерами), але придатні для заповнення випарників із системою заливки Quiсk-Fill. Зважаючи на всю вищенаведену інформацію, можна дійти до висновку, що Замовник, прописавши медико-технічні вимоги одного з найменувань предмету закупівлі під препарат з торговим найменуванням «Севоран», порушив вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.3 частини другої статті 22 – «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». І хоча Замовник в п.12 розяснює, що є «еквівалентом (аналогом) лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації», вимоги до «еквіваленту» прописані таким чином, що жоден інший виробник аналогу не зможе повністю відповідати таким вимогам. Відповідно до п.3 частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. У випадку технічної специфікації Додатку 2, Замовник зробив посилання на препарат з торговою назвою «Севоран», медико технічні вимоги в точності повторюють медико-технічні характеристики «Севорану» та не притаманні будь-якому іншому аналогу. І хоча у Додатку 2 п.12 міститься вираз «еквівалент», Замовник не обгрунтував необхідність посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію предмета закупівлі, як цього вимагає п.3 частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі вищенаведеного, з метою недопущення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмеження конкуренції, вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації: в медико-технічних вимогах препарата з діючою речовиною Севофлуран (Sevoflurane) у Додатку 2 до тендерної документації замінити на такі, які не порушують права учасників, які пропонують аналоги, наприклад «Севофлуран 100% у флаконах по 250 мл, який сумісний з системою quick-fill» або аналогічне за змістом формулювання.
Також зазначаємо, що Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»,в п.14 зазначена наступна вимога: «У разі якщо пропонується флакон з конектором (адаптером) для системи Quik-fil надати підтвердження виробника чи офіційного представника виробника наркозного апарату Leon про сумісність та безпеку використання такого конектору (адаптеру) із випаровувачем системи Quik-fil до апарату Leon виробництва Heinen Lowenstein GmbH & Co, Німеччина». Вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною. Оскільки останній рік на фармацевтичному ринку Україні лікарський препарат з аналогічною діючою речовиною представлений трьома виробниками, а саме:
1.СЕВОРАН, рідина для інгаляцій 100 % по 250 мл у пластиковому флаконі з ковпачком системи Quik fil; по 1 флакону в картонній коробці (Аесіка Квінборо Лтд, Великобританія, Еббві С.р.л., Італія).
2.СЕВОФЛУРАН, рідина для інгаляцій 100 %, по 250 мл препарату у флаконі (Пірамал Крітікал Кер Інк, США).
3.СЕВОФЛУРАН, ЮСП рідина для інгаляцій 100 %, по 250 мл у флаконі, по 1 флакону в картонній коробці (Галокарбон Продактс Корп., Сполучені Штати Америки (США).
З усіх вище перелічених виробників, тільки один виробник Севофлурану ( МНН), а саме лікарській засіб Севоран (Еббві) має флакон оснащений ковпачком Quik fil, виходячи з вищезазначеного, вимога, що викладена в Додатку 2, п.14 стосується не всіх виробників, а тільки виробників Севофлуран (Пірамал) та Севофлуран ЮСП (Галакарбон), що надалі створює додаткові вимоги учасникам тендерної закупівлі. Такі дії Замовника є свідомим обмеженням в участі виробників севофлурана і призводять до порушення статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме Принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
На підставі вищенаведеного, з метою недопущення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмеження конкуренції, вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації: в Додатку 2 п.14, видаливши вимогу: «у разі якщо пропонується флакон з конектором (адаптером) для системи Quik-fil надати підтвердження виробника чи офіційного представника виробника наркозного апарату Leonпро сумісність та безпеку використання такого конектору (адаптеру) із випаровувачем системи Quik-fil до апарату Leon виробництва а Heinen Lowenstein GmbH & Co, Німеччина».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2018 12:54
Щодо першої частини вимоги повідомляємо наступне: тендерну документацію розроблено відповідно до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та передбачено можливість надання еквіваленту.
Також звертаємо увагу на Рішення АМКУ від 25.05.2018р. №5002-р/пк-пз, в якому чітко зазначено, що дії Тендерного комітету Кіровоградської обласної лікарні були правомірними у відхиленні тендерної пропозиції по причині невідповідності скляного флакона по відношенню до пластикового.

Щодо другої частини вимоги повідомляємо наступне: зазначена вимога вже була предметом розгляду ПДАК АМКУ (UA-2018-05-24-003359-a.a1), в результаті чого ПДАК АМКУ було встановлено, що відсутні порушення законодавства в частині встановлення в документації цієї вимоги.
Номер вимоги: UA-2018-09-06-001529-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕДЕК КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:40918444
Дата подання: 11 вересня 2018 16:39
Усунення дискримінаційних умов
Посилання Замовника у тендерній документації на чітко визначений тип предмету закупівлі «Рідина для інгаляцій 100% у пластиковому флаконі 250 мл з ковпачком системи Quik-Fil №1» є дискримінаційною умовою, яка повністю обмежує інших учасників в участі у відкритих торгах UA-2018-09-06-001529-a. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.3 ч.2 статті 22 – «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"».
В порушення відповідних вимог Закону, Замовник у тендерній документації у Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: вказує на конкретні вимоги стосовно форми випуску, типу предмету закупівлі та конструкції лікарського засобу, а саме: Рідина для інгаляцій 100% у пластиковому флаконі 250 мл з ковпачком системи Quik-Fil №1», чим зробив пряме посилання на препарат під торговою назвою «Севоран» (Реєстраційне посвідчення на лікарський засіб № UA/4139/01/01, від 30.12.2015). Описані Замовником технічні вимоги, а саме «характеристики форми випуску – пластиковий флакон» та характеристики конструкції лікарського засобу «ковпачок системи Quik-Fil №1», точно повторюють медико-технічні характеристики препарату «Севоран» та є дискримінаційною умовою, яка повністю обмежує конкуренцію, даючи можливість виробнику лиже одного торгівельного найменування брати участь у даній закупівлі, оскільки лише лікарський засіб «Севоран» виробництва Аесіка Квінборо ЛТД Великобританія Еббві С.р.л., Італія, випускає даний лікарський засіб у пластиковому флаконі, а відповідний ковпачок системи Quik-Fil запатентований також виключно для флаконів лікарського засобу під найменуванням «Севоран». Такими діями, Замовник створив умови, якими повністю обмежив інші препарати з аналогічною діючою речовиною брати участь у даній закупівлі та повністю дискримінує їх оскільки форма випуску лікарського засобу «Севофлуран, ЮСП», виробництва Галокарбон Продактс Корп., який є абсолютним аналогом (еквівалентом) препарату Севофлуран, з тією ж діючою речовиною «Севофлуран»,- це рідина для інгаляцій 100%, форма випуску та матеріал первинної упаковки: скляний флакон, який поставляється з відповідним конектором (адаптером) для системи Quiсk-Fill». Встановлювати у тендерній документації технічні вимоги щодо матеріалу флакону, зокрема прописувати матеріал первинної упаковки «пластиковий флакон» та посилатися на запатентовану конструкцію лікарського засобу (ковпачок системи Quik-Fil №1)– є дискримінаційною умовою відносно інших учасників та прямим порушенням процедури відкритих торгів і основоположних принципів публічних закупівель, зокрема порушення вимог ч.1. ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників; та ч.2 ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій (що зробити неможливо, якщо зазначається матеріал упаковки- пластиковий флакон та запатентовану конструкції предмету закупівлі, оскільки аналогів у пластиковому флаконі з ковпачком системи Quik-Fil №1 не існує на ринку). Відповідна позиція підтверджується рішенням Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5830-р/пк-пз від 15.06.2018.
Крім того, у Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зокрема пункт 14 «Інформації та документи для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі» вказує на обов’язкову вимогу: «У разі якщо пропонується флакон з конектором (адаптером) для системи Quik-fil надати підтвердження виробника чи офіційного представника виробника наркозного апарату Leon про сумісність та безпеку використання такого конектору (адаптеру) із випаровувачем системи Quik-fil до апарату Leon виробництва Heinen Lowenstein GmbH & Co, Німеччина.» Проте, відповідна вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників даних торгів та повністю обмежує конкуренцію, даючи можливість виробнику лиже одного торгівельного найменування брати участь у даній закупівлі, оскільки відповідне підтвердження може отримати лише дистриб’ютор або інший представник, який безпосередньо співпрацює з виробником Heinen Lowenstein GmbH & Co, Німеччина, зокрема це компанія виробник лікарського засобу «Севоран» - виробництва Аесіка Квінборо Лтд, Великобританія, Еббві С.р.л., Італія та цілком очевидно, що відповідний висновок не буде наданий іншим учасникам даної процедури закупівлі. До того ж, відповідний висновок щодо сумісності та безпеки може бути наданий будь-якою іншою незалежною, компетентною, уповноваженою на це чинним законодавством організацією.
Також, слід зазначити, що на сьогоднішній день в Україні взагалі не зареєстровано будь-якого офіційного представництва виробника наркозного апарату Leon - «Heinen Lowenstein GmbH & Co, Німеччина, крім того, відповідна вимога суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі.
Враховуючи усе вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: 1) виключити з вимог до предмету закупівлі зазначення форми випуску (матеріалу первинної упаковки) – «пластиковий флакон» та посилання на конструкцію лікарського засобу, а саме зазначити у Додатку 2 до тендерної документації наступне: «Рідина для інгаляцій 100 % у флаконі 250 мл або еквівалент»; 2) виключити з п. 14 Додатку 2 до тендерної документації «Інформації та документи для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі» вимогу: «У разі якщо пропонується флакон з конектором (адаптером) для системи Quik-fil надати підтвердження виробника чи офіційного представника виробника наркозного апарату Leon про сумісність та безпеку використання такого конектору (адаптеру) із випаровувачем системи Quik-fil до апарату Leon виробництва Heinen Lowenstein GmbH & Co, Німеччина.»
У випадку відсутності належного реагування з Вашого боку, будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України із відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2018 14:57
Щодо першої частини вимоги повідомляємо наступне: тендерну документацію розроблено відповідно до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та передбачено можливість надання еквіваленту. Також звертаємо увагу на Рішення АМКУ від 25.05.2018р. №5002-р/пк-пз, в якому чітко зазначено, що дії Тендерного комітету Кіровоградської обласної лікарні були правомірними у відхиленні тендерної пропозиції по причині невідповідності скляного флакона по відношенню до пластикового. Щодо другої частини вимоги повідомляємо наступне: зазначена вимога вже була предметом розгляду ПДАК АМКУ (UA-2018-05-24-003359-a.a1), в результаті чого ПДАК АМКУ було встановлено, що відсутні порушення законодавства в частині встановлення в документації цієї вимоги.

Документи подані скаржником

10 вересня 2018 13:54
Електронний підпис

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-06-001529-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 14 вересня 2018 16:42
Скарга на умови тендерної документації
Текст скарги та супровідні документи у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2018 16:27
Рішення вд 19.09.2018 № 9666 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 16:27
Рішення від 03.10.2018 № 10174.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2018р №10174-р/пк-пз членами тендерного комітету Кіровоградської обласної лікарні виконано повністю.
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2018 17:30

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

12 жовтня 2018 17:30
Протокол № 229.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 325 600,04
UAH з ПДВ
325 600,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 355 589,98
UAH з ПДВ
355 589,98
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 358 913,32
UAH з ПДВ
358 913,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 10:26
Пропозиція БЦФ.PDF

Публічні документи

30 жовтня 2018 11:29
Акцепт UA-2018-09-06-001529-a.pdf
20 вересня 2018 11:43
ТЧ.pdf
20 вересня 2018 11:43
КЧ_p341-405.pdf
20 вересня 2018 11:43
КЧ_p273-340.pdf
20 вересня 2018 11:43
КЧ_p239-272.pdf
20 вересня 2018 11:43
КЧ_p205-238.pdf
20 вересня 2018 11:43
КЧ_p171-204.pdf
20 вересня 2018 11:43
КЧ_p137-170.pdf
20 вересня 2018 11:43
КЧ_p069-136.pdf
20 вересня 2018 11:43
КЧ_p001-068.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

ТОВ "БАДМ-Б"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
Відхилено 325 600,04
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 15:08
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 355 589,98
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 15:16

Документи

26 жовтня 2018 15:08
Електронний підпис
26 жовтня 2018 15:07
ПРОТОКОЛ №239.pdf

Документи

26 жовтня 2018 15:16
Електронний підпис
26 жовтня 2018 15:15
ПРОТОКОЛ №240.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
355 589,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 15:16
Електронний підпис
26 жовтня 2018 15:15
ПРОТОКОЛ №240.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 09:44
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 11:42
ДУ 7 57-ТР18.pdf зміни до договору
19 березня 2019 11:41
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 08:46
ДУ 6 57-ТР18.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 08:45
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 11:24
ДУ 5 57-ТР18.pdf зміни до договору
30 січня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:15
ДУ 4 57-ТР18.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:12
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 09:59
ДУ 3 57-ТР18.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 09:58
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 15:39
ДУ 2 57-ТР18.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 15:38
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2018 09:17
ДУ 1 57-ТР18.pdf зміни до договору
07 листопада 2018 09:16
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 08:30
57-ТР18.pdf укладений
06 листопада 2018 08:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 57-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 57-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 57-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року,
Номер договору про закупівлю: 57-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 57-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 57-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 57-ТР/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 385 765,31
UAH з ПДВ