Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень дитячої онкогематології Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні по вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі»
Очікувана вартість
6 007 015,00 UAH
UA-2018-09-06-001412-b 86748566887f47d7a130e39c913e19a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2018 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2018 17:09
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2018 17:09
Початок аукціону: 26 вересня 2018 12:20
Очікувана вартість: 6 007 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 070,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

(ДК:021:2015 (CPV) 45200000-9 –Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень дитячої онкогематології Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні по вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46020, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Академіка Сахарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-06-001412-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Тернобуд", Код ЄДРПОУ:30750231
Дата подання: 11 вересня 2018 16:02
Вимога щодо медичного обладнання.
В тендерній документації в Розділі 3 п.1.1.6 Замовник потребує у складі пропозиції здійснити поставку та монтаж медичного обладнання в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації. Зазвичай будівельні організації на мають права купівлі та продажу, а тим більше встановлення медичного обладнання, а також робіт, пов,язаних із гарантією та експлуатацією даного обладнання. Просимо Замовника виділити вартість будівельних робіт окремим лотом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2018 19:04
Пунктом 18 частини першої статті 1 Закону встановлено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Пунктом 37 цієї ж статті встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. Замовник під час складання та затвердження тендерної документації передбачив можливість залучення субпідрядних організацій у разі неможливості забезпечити виконання усього комплексу робіт, що передбачені у технічному завданні. Отож, тендерна документація відповідає вимогам Закону в цій частині.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, тобто саме замовник визначає предмет закупівлі, виходячи з його потреб та фінансування. Учасники ж не вправі впливати на визначення замовником предмета закупівлі, Закон не передбачає такого права учасників.
Замовник визначив предмет закупівлі з урахуванням потреб та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, розділом ІІІ якого встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Під час складання та затвердження тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі за об'єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Об’єднання виконання будівельних робіт та поставка і монтаж медичного обладнання в межах однієї процедури закупівлі не забороняється законодавством. Навпаки їх окрема закупівля може призвести до зловживань у цій сфері. Згідно з цією закупівлею замовник гарантовано отримає реконструйований об’єкт разом із медичним обладнанням, відповідальність покладено на одну організацію.
Тому, замовник визначив предмет закупівлі та розробив технічне завдання відповідно до вимог закону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "ВАЛК" 5 930 316,00
UAH з ПДВ
5 930 316,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС" 6 007 009,20
UAH з ПДВ
6 007 009,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 10:48
Електронний підпис
01 жовтня 2018 10:28
Локальні кошториси
01 жовтня 2018 10:28
Договірна ціна
24 вересня 2018 17:41
Електронний підпис
24 вересня 2018 17:35
79. Банківська гарантія.pdf
24 вересня 2018 17:35
62. Копія Виписки з ЄДР.pdf
24 вересня 2018 17:35
61. Витяг з ЄДР.pdf
24 вересня 2018 17:35
58. Інформація про Статут.pdf
24 вересня 2018 17:35
51. Фотокопії обєктів.pdf
24 вересня 2018 17:34
1. Лист Згода учасника.pdf

Публічні документи

25 вересня 2018 16:25
72.imd
25 вересня 2018 16:25
72_ДЦ_ОС_2-1.rtf
25 вересня 2018 16:25
72_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
25 вересня 2018 16:25
72_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
25 вересня 2018 16:25
72_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
25 вересня 2018 16:25
72_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
25 вересня 2018 16:25
72_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
25 вересня 2018 16:25
72_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
25 вересня 2018 16:25
72_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
25 вересня 2018 16:24
72_ДЦ_ИВР.rtf
25 вересня 2018 16:24
Банківська Гарантія200918.rar
25 вересня 2018 16:24
Проект договору.pdf
25 вересня 2018 16:24
КК_Ліцензія.pdf
25 вересня 2018 16:24
КК_Додаток до ліцензії.pdf
25 вересня 2018 16:24
КК_Дов про обл та МТБ.pdf
25 вересня 2018 16:24
ІД_Статут.pdf
25 вересня 2018 16:24
ІД_Протокол.pdf
25 вересня 2018 16:24
ІД_Копія витягу з ЄДР.pdf
25 вересня 2018 16:24
ІД_Довіреність.pdf
25 вересня 2018 16:24
ІД_Витяг платнка ПДВ.pdf
25 вересня 2018 16:24
Зміст.pdf
25 вересня 2018 16:24
Договірна ціна.pdf
25 вересня 2018 16:24
ВПВ17_Довідка ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна компанія "ВАЛК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна компанія "ВАЛК"
#40682650
Переможець 5 930 316,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 16:45

Документи

27 вересня 2018 16:45
Електронний підпис
27 вересня 2018 16:43
розгляд 27.09.docx
26 вересня 2018 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "ВАЛК"
#40682650
5 930 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2018 16:45
Електронний підпис
27 вересня 2018 16:43
розгляд 27.09.docx
26 вересня 2018 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 17:43
додаткова угода _ 4 дог.12.pdf зміни до договору
08 липня 2019 17:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 13:28
д.у. онкогематологія 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:22
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:46
д.у онкогематологія.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:37
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 09:50
дод угода 2 зміни до договору
18 жовтня 2018 09:29
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 17:31
договір 12 зміни до договору
12 жовтня 2018 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетне призначення
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна суми коштів виділених для виконання робіт у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума коштів виділених для виконання робіт у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнити підпункт 2.1. пункту 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнити підпункт 2.1. пункту 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML