Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень дитячої онкогематології Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні по вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі»
Очікувана вартість
6 007 015,00 UAH
UA-2018-09-06-001412-b ● 86748566887f47d7a130e39c913e19a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тернопількомунінвест |
Код ЄДРПОУ: | 32865587 |
Місцезнаходження: | 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а |
Контактна особа: |
Чуй Павло Павлович +380352289449 pavlo.chuy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2018 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2018 17:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2018 17:09 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2018 12:20 |
Очікувана вартість: | 6 007 015,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 070,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
(ДК:021:2015 (CPV) 45200000-9 –Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень дитячої онкогематології Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні по вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46020, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Академіка Сахарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2018 19:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2018 19:03 |
Тендерна документація Онкогематологія (нова редакція) 2.docx | |
14 вересня 2018 19:03 |
Зміни 2.docx | |
06 вересня 2018 17:05 |
Тендерна документація Онкогематологія.docx | |
06 вересня 2018 17:05 |
Проект договору Онкогематологія.docx | |
06 вересня 2018 17:05 |
Технічне завдання Онкогематологія.rtf |
14 вересня 2018 19:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 вересня 2018 19:03 |
Тендерна документація Онкогематологія (нова редакція) 2.docx
|
|||
14 вересня 2018 19:03 |
Зміни 2.docx
|
|||
06 вересня 2018 17:05 |
Тендерна документація Онкогематологія.docx
|
|||
06 вересня 2018 17:05 |
Проект договору Онкогематологія.docx
|
|||
06 вересня 2018 17:05 |
Технічне завдання Онкогематологія.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-06-001412-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Тернобуд", Код ЄДРПОУ:30750231
Дата подання: 11 вересня 2018 16:02
Вимога щодо медичного обладнання.
В тендерній документації в Розділі 3 п.1.1.6 Замовник потребує у складі пропозиції здійснити поставку та монтаж медичного обладнання в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації. Зазвичай будівельні організації на мають права купівлі та продажу, а тим більше встановлення медичного обладнання, а також робіт, пов,язаних із гарантією та експлуатацією даного обладнання. Просимо Замовника виділити вартість будівельних робіт окремим лотом.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2018 19:04
Пунктом 18 частини першої статті 1 Закону встановлено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Пунктом 37 цієї ж статті встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. Замовник під час складання та затвердження тендерної документації передбачив можливість залучення субпідрядних організацій у разі неможливості забезпечити виконання усього комплексу робіт, що передбачені у технічному завданні. Отож, тендерна документація відповідає вимогам Закону в цій частині.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, тобто саме замовник визначає предмет закупівлі, виходячи з його потреб та фінансування. Учасники ж не вправі впливати на визначення замовником предмета закупівлі, Закон не передбачає такого права учасників.
Замовник визначив предмет закупівлі з урахуванням потреб та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, розділом ІІІ якого встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Під час складання та затвердження тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі за об'єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Об’єднання виконання будівельних робіт та поставка і монтаж медичного обладнання в межах однієї процедури закупівлі не забороняється законодавством. Навпаки їх окрема закупівля може призвести до зловживань у цій сфері. Згідно з цією закупівлею замовник гарантовано отримає реконструйований об’єкт разом із медичним обладнанням, відповідальність покладено на одну організацію.
Тому, замовник визначив предмет закупівлі та розробив технічне завдання відповідно до вимог закону
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, тобто саме замовник визначає предмет закупівлі, виходячи з його потреб та фінансування. Учасники ж не вправі впливати на визначення замовником предмета закупівлі, Закон не передбачає такого права учасників.
Замовник визначив предмет закупівлі з урахуванням потреб та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, розділом ІІІ якого встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Під час складання та затвердження тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі за об'єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Об’єднання виконання будівельних робіт та поставка і монтаж медичного обладнання в межах однієї процедури закупівлі не забороняється законодавством. Навпаки їх окрема закупівля може призвести до зловживань у цій сфері. Згідно з цією закупівлею замовник гарантовано отримає реконструйований об’єкт разом із медичним обладнанням, відповідальність покладено на одну організацію.
Тому, замовник визначив предмет закупівлі та розробив технічне завдання відповідно до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "ВАЛК" |
5 930 316,00
UAH з ПДВ
|
5 930 316,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС" |
6 007 009,20
UAH з ПДВ
|
6 007 009,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "ВАЛК" #40682650 |
Переможець |
5 930 316,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 17:43
|
додаткова угода _ 4 дог.12.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 13:28
|
д.у. онкогематологія 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 15:46
|
д.у онкогематологія.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2018 09:50
|
дод угода 2 | зміни до договору |
18 жовтня 2018 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2018 17:31
|
договір 12 | зміни до договору |
12 жовтня 2018 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне призначення |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна суми коштів виділених для виконання робіт у 2018 році |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума коштів виділених для виконання робіт у 2018 році |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнити підпункт 2.1. пункту 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнити підпункт 2.1. пункту 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |