Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція напірного каналізаційного колектора по вул. Київська на ділянці від вул. Осипенка до вул. Танасчишина в м. Вознесенськ Миколаївської області
Очікувана вартість
14 033 877,00 UAH
UA-2018-09-06-001187-a d964890d97d543838077db277856593a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Вербицька

+380505133551 voznesenskvoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Водопостачання м. Вознесенська"
Код ЄДРПОУ: 33321803
Місцезнаходження: 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, вул.Михайлівська 2
Контактна особа: Людмила Вербицька
+380505133551
voznesenskvoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2018 16:00
Початок аукціону: 24 вересня 2018 14:56
Очікувана вартість: 14 033 877,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280 677,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

ВАЖЛИВО: В зв"язку з перевищенням максимально допустимого розміру файлу (максимальний розмір файлу 51.38 MB) в роботі системи, Додаток 3.3. до Тендерної документації завантажити не являється можливим. Вказаний додаток (креслення), за зверненням будь-якого учасника, буде надано на адресу електронної пошти або особисто за місцем знаходження Замовника.
Детальна інформація про предмет закупівлі вказана в Тендерній документації та додатках до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція напірного каналізаційного колектора по вул. Київська на ділянці від вул. Осипенка до вул. Танасчишина в м. Вознесенськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, ділянка від вул. Осипенка до вул. Танасчишина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  28 лютого 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2018 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 14:33
Додаток 5.docx
06 вересня 2018 14:33
Додаток 4.docx
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.2.docx
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.4.pdf
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.6.rtf
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.1. Технічне завдання .docx
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.7..rtf
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.5.rtf
06 вересня 2018 14:20
Додаток 1.docx
06 вересня 2018 14:20
Додаток 2.doc
06 вересня 2018 14:20
Тендерна документація.docx
06 вересня 2018 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 14:33
Додаток 5.docx
06 вересня 2018 14:33
Додаток 4.docx
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.2.docx
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.4.pdf
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.6.rtf
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.1. Технічне завдання .docx
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.7..rtf
06 вересня 2018 14:20
Додаток 3.5.rtf
06 вересня 2018 14:20
Додаток 1.docx
06 вересня 2018 14:20
Додаток 2.doc
06 вересня 2018 14:20
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про відсутність документа
Дата подання: 10 вересня 2018 09:57
Дата відповіді: 10 вересня 2018 13:26
Просимо додати додаток 3,3 у звязку з його відсцтністю на сайті
Відповідь: Вказаний додаток 3.3. має перебільшення допустимого розміру файлу ( в заяві заповненій в системі прозоро є про це помітка), через це він не може бути завантажей до системи прозоро. Вкажіть будь ласка ел.адресу куди можна відправити Додаток 3.3. до Тендерної документації. Або, Ви можете ознайомитися з вказаним додатком особисто за фактичною адресою Замовника вказаною в Тендерній документації.
Надання документів преможцем торгів
Дата подання: 10 вересня 2018 11:05
Дата відповіді: 10 вересня 2018 13:30
Розясніть положення п. 2.10 документації: маєтья на увазі, що у разі перемоги учасник має надати повний пакет документів, який був розміщений на веб-порталі з метою прийняття участі в аукціоні або необхідно надати лише довідку про відутність судимості та заборгованості? Дякуємо!
Відповідь: У разі визнання Вас переможцем, Вам необхідно буде до підписання договору про закупівлю, надати повний пакет документів, які завантажено до системи , в тому числі довідку про судимість та заборгованість.
Клас наслідків
Дата подання: 10 вересня 2018 11:07
Дата відповіді: 10 вересня 2018 13:31
До якого класу наслідків відноститься обєкт, що є предметом закупівлі?
Відповідь: клас наслідків - СС2
Щодо освіти працівників
Дата подання: 10 вересня 2018 12:12
Дата відповіді: 10 вересня 2018 13:33
Чи достатньо у графі освіта Таблиці 2 зазначати слова "вища" або "середня" чи слід повністю прописувати назву кваліфікації тощо?
Відповідь: Потрібно повністю вказувати освіту, спеціальність, кваліфікацію
Тендерна пропозиція
Дата подання: 10 вересня 2018 12:39
Дата відповіді: 10 вересня 2018 13:53
Доброго дня! Згідно ТД учасник не зазначає в тендерній пропозиції цінові показники, у разі якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 133 тисячі євро. Тобто маються на увазі закупівля з предкваліфікацією. В той же час очікувана вартість даної закупівлі становить 14033877.00 грн. Її статус Відкриті торги. Відповідно до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" за процедурою з предкваліфікацією проводяться закупівлі, сума яких перевищує для товарів і послуг - 133 тисячам євро; а для робіт - 5150 тисячам євро. Предметом даної закупівлі є роботи, тобто відштовхуватися необхідно від суми 5150 тисячам євро. У зв'язку з цим виникає питання: чи необхідно учаснику у тендерній пропозиції (додаток 5) зазначати вартість пропозиції з огляду на норми закону? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено зазначеного Вами виду публічних закупівель , такого як "Процедура з передкваліфікацією". Ч.1 ст 10 Закону передбачає, щог оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Частина 4 Закону - Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Вказаний вартісний показник щодо вказаного предмету закупівлі не перевищено. Тому Учаснику необхідно подати тендерну пропозицію у відповідності з умовами Тендерної документації.
Реквізити договору
Дата подання: 10 вересня 2018 12:47
Дата відповіді: 10 вересня 2018 13:58
У довідці про наявність обладнання у разі відсутності власного обладнання учасник має зазначити реквізити договору, на підставі якого використовує майно. Яку інформацію має на увазі Замовник під цим поняттям "реквізити договору"? Дякую!
Відповідь: Реквізити договору, це: найменування договору (оренда, найм тощо) , реєстраційний номер договору та дата його підписання. Також зазначте сторону контрагента, його код ЄДРПОУ, перерахуйте орендоване обладнання та його кількість, та надайте копію договору, реквізити якого Ви вказуєте.
Кваліфікація
Дата подання: 10 вересня 2018 12:52
Дата відповіді: 10 вересня 2018 14:06
До довідки про працівників Учасником окремо надаються завірені копії чинних документів, які посвідчують кваліфікацію працівників, що будуть задіяні при виконанні робіт - ОПЦИОНАЛЬНО. Роз'ясніть, будь ласка, що означає "ОПЦИОНАЛЬНО". Одночасно, на виконання цих вимог учасник має надати документи про освіту та інші подібні документи працівників? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ОПЦИОНАЛЬНО означає "можливо, але не обовязково". Тобто, мова йде про працівників, яких можливо буде залучено додатково до виконання робіт.
Аналогічний договір
Дата подання: 10 вересня 2018 12:59
Дата відповіді: 10 вересня 2018 14:11
Чи будуть аналогічними договорами для даної закупівлі договори з предметом закупівлі на будівництво/ремонт/реконструкцію водопровідних мереж/водопроводу/каналізації/каналізаційних мереж/каналізаційного колектору? Дякую!
Відповідь: Питання не зрозуміле! Але, одним з додатків до Тендерної документації (додаток 2) є проект договору, де зазначені істотні умови , які мають бути враховані учасниками закупівлі.
Про базу
Дата подання: 10 вересня 2018 13:22
Дата відповіді: 10 вересня 2018 14:17
Чи повино відображатись у складі документів пропозиції навяність нерухомого майна у якому буде здерігатись рухоме майно, що використовуватиметься для виконання робіт?
Відповідь: ні
Підтвердження відсутності підстав за ст. 17
Дата подання: 10 вересня 2018 13:23
Дата відповіді: 10 вересня 2018 14:16
Додаток 1 ТД містить перелік документів, що підтверджує відсутність підстав, визначених ч. 1та ч. 2 ст. 17 Закону. той же час цей додаток містить форму довідки про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону. Роз'ясніть, будь ласка, на якому етапі додається вказана довідка? Або учасник може подати одну вказану довідку замість декількох довідок за вказаним переліком? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказана довідка подається додатково до інших документів. Вона подається учасником у складі своєї тендерної пропозиції. Потім, після визначення переможця, Довідка разом з іншими документами подається на паперовому носії переможцем закупівлі, до підписання договору.
Аналогічний договір
Дата подання: 10 вересня 2018 14:53
Дата відповіді: 11 вересня 2018 08:19
Перепрошуємо за незрозуміле питання! За ТД учасник має надати довідку про виконання аналогічного договору. Який договір буде вважатися аналогічним для цієї закупівлі? Чи буде вважатися аналогічним договір, за предметом якого було будівництво , або ремонт, або реконструкція водопровідних мереж, або водопроводу, або каналізації, або каналізаційних мереж або каналізаційного колектору? Чи тільки реконструкція каналізаційного колектору? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мова йде про договори у сфері будівництва (реконструкції ,капітального чи поточного ремонту) каналізаційних мереж
Кваліфікація праціників
Дата подання: 10 вересня 2018 15:01
Дата відповіді: 11 вересня 2018 08:22
Чи повинен учасник до довідки про працівників надавати документи, які посвідчують кваліфікацію працівників, які будуть задіяні при виконання робіт? Які документи це мають бути? Дякую!
Відповідь: За бажанням. Дипломи, свідоцтва, сертифікати або ін.
Страхування
Дата подання: 10 вересня 2018 15:09
Дата відповіді: 11 вересня 2018 08:24
Чи є обов'язковим страхування Виконавцем матеріалів та обладнання, що поставляється на об'єкт, відповідно до вимог п. 7.1. проекту Договору? Дякую!
Відповідь: не огбовязково. Цей пункт говорить про те, що у разі страхування витрати несе Виконавець.
Додаток 3
Дата подання: 10 вересня 2018 15:24
Дата відповіді: 11 вересня 2018 08:25
Наявні додаток 3.1., 3.2 тощо, а відсутній безпосередньо додаток 3. Додайте його, будь-ласка
Відповідь: Вказаний додаток 3.3. має перебільшення допустимого розміру файлу ( в заяві заповненій в системі прозоро є про це помітка), через це він не може бути завантажей до системи прозоро. Вкажіть будь ласка ел.адресу куди можна відправити Додаток 3.3. до Тендерної документації. Або, Ви можете ознайомитися з вказаним додатком особисто за фактичною адресою Замовника вказаною в Тендерній документації.
Про розрахунок
Дата подання: 10 вересня 2018 15:27
Дата відповіді: 11 вересня 2018 08:29
Просимо підтвердити, що для участі в аукціоні розрахунок тендерної пропозиції у електроному вигляді може не надаватись?
Відповідь: Не зрозуміло, що мається на увазі під словом "Розрахунок". Якщо це додаток 3.5, додаток 3.6 та додаток 3.7, то необхідно
Перевозка грунта
Дата подання: 10 вересня 2018 16:32
Дата відповіді: 13 вересня 2018 09:02
По нормативу С311-5 пункты 7, 8, 27, 28, 46, 47, 69, 70, 93, 94, 113, 114, 135, 136, 157, 158, 179, 180, 201, 202, 223, 224, 245, 246, 265, 266, 285, 286, 305, 306, 326, 327- это перевозка грунта на 5 км. На все эти пункты отсутствует операция - погрузка грунта на автомобили. Та погрузка грунта, которая имеется в задании не совпадает по количеству с этими объёмами. Откорректируйте, пожалуйста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розраховуйте вартість робіт згідно заявлених Замовником обємів в Тендерній документації! Погрузка грунта буде здійснюватися Замовником.
Бордюр
Дата подання: 10 вересня 2018 16:38
Дата відповіді: 13 вересня 2018 09:16
По нормативу ЕН6-1-1 по устройству временного бетонного бордюра – вероятно должен гласить как демонтаж бетонного бордюра - п. 60, 82, 106, 126, 148, 170, 192, 214, 236, 278, 298, 318, 339. Разъясните, пожалуйста!
Відповідь: Так, дійсно, це є опечатка в тексті. Мається на увазі демонтаж тимчасових бордюрів! Дякуємо за питання.
Установка
Дата подання: 10 вересня 2018 16:40
Дата відповіді: 13 вересня 2018 09:19
В техзадании присутствует п.362 (фланец д.300мм) и 363 (буртовая втулка д.315мм),. однако отсутствует работа по их установке. Разъясните, пожалуйста, нужно ли предусматривать их установку в расчете предложения? Спасибо!
Відповідь: Дійсно, пропущена робота по встановленню фланців та бортових втулок. Проте, проектом передбачені витрати на ризики.
Техника
Дата подання: 10 вересня 2018 16:56
Дата відповіді: 11 вересня 2018 08:49
Чи зобов'язаний учасник використовувати для виконання робіт всі зазначені Замовником у додатку 3.6 "Підсумкова відомість ресурсів" будівельні машини і механізми? Чи перелік будівельних машин і механізмів учасника може відрізнятися від наданого замовником? дякую!
Відповідь: Перелік будівельних машин і механізмів учасника може відрізнятися від наданого замовником, при умовах якщо ці машини сертифіковані і оснащені необхідним обладнанням для очистки зношеного трубопровода, протягування, зварювання та монтажу поліетиленових труб.
Про ціну пропозиції
Дата подання: 11 вересня 2018 10:09
Дата відповіді: 11 вересня 2018 10:28
Тендерною документацію вимагається надання тендерної пропозиції згідно з Додатком 5. Водночас не встановлено вимогу надання розрахунку ціни такої пропозиції (у форматі АВК або у паперовому вигляді). Таким чином данання цих розрахунків не потрібно. Просимо підтвердити або спростувати цей висновок. Крім того, означена серед питань для обговорення вимога щодо надання додатку 3.5 і 3.6 та 3.7 жодним чином не встановлена у тендерній документації. Просимо надати пояснення яким чином надавати ці документи або внести відповідні зміни у тенедерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання зрозуміле! Відповідь: Кожен Учасник який має намір подати свою тендерну пропозицію для участі у аукціоні та подальшому розгляді Тендерним комітетом, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції заявленим Замовником обємам робіт та технічним характеристикам закупівлі, повинен у складі своєї Тендерної пропозиції надати додатки 3.5, 3.6 та 3.7 до Тендерної документації у власному виконанні. Формат документа АВК.
Завантаження
Дата подання: 11 вересня 2018 10:17
Дата відповіді: 11 вересня 2018 14:17
Файли для завантаження мають бути згруповані за тематикою наведених розділів або кожен документ має бути окремо в окремому файлі?
Відповідь: Критерii по завантаженню файлiв до системи Учасниками вiдсутнi.
Про безпеку руху
Дата подання: 13 вересня 2018 13:01
Дата відповіді: 14 вересня 2018 08:55
Відповідно до п. 7 Додатку 3.1. документації необхідно здійснити розробку та погодження схеми руху автотранспорту. Такий документ має надаватись на стадії укладання догвору. У звязку з цим просимо пояснити чи необхідно такий документ надавати у складі тенедерної пропозиції та у якому вигляді?
Відповідь: Схема безпечного руху автотранспорту розробляється та погоджується Замовником!
погодження замовника
Дата подання: 13 вересня 2018 13:04
Дата відповіді: 14 вересня 2018 09:01
Просимо розяснити необхідність надання графічних матеріалів (креслення) плану та повздовжнього профілю напірного трубопроводу (пункт 7 додаток 3.1.) у складі тенедерної пропозиції. Ці матераіли мають надаватись після укладання договору або надаватись у складі тенедерної пропозиції? У такому разі яким чином підтвердити відповідність у замовника?
Відповідь: Питання не зрозуміло! Будь ласка, сформулюйте питання конкретніше. Зазначений Вами п.7додатка 3.1 стосується схеми безпечного руху автотранспорту (виконується Замовником), ане графічних матеріалів плану та повздовжнього профілю напірного трубопроводу.
щодо подання ТП
Дата подання: 13 вересня 2018 15:10
Дата відповіді: 14 вересня 2018 08:54
П.7 Загальних положень Тендерної документації визначено: «Тендерна пропозиція та всі документи, що стосуються її, складаються учасником українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами) (крім російської), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Виняток: документи, що надаються в складі тендерної документації російською мовою, які видані (розроблені) не учасниками процедури закупівлі, не є обов’язковими для перекладу (до таких документів також відносяться документи, що посвідчують кваліфікацію працівників, договори з додатками, що надаються як підтвердження виконання аналогічного договору). Чи необхідно здійснювати переклад на українську мову, документів, а саме договорів укладених між учасником та його контрагентом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання! Визначальним є текст, викладений українською мовою. Документи, які складаються Учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, що які видані (розроблені) не учасниками процедури закупівлі, не є обов’язковими для перекладу.
Щодо кваліфікації
Дата подання: 13 вересня 2018 15:11
Дата відповіді: 14 вересня 2018 09:07
У додатку №2 (таблиця 1) до ТД визначено, що у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази та використання їх на договірних умовах – зазначається найменування, ідентифікаційний код/код ЄДРПОУ контрагента, перелік орендованого обладнання, реквізити та предмет договору, на підставі якого Учасник використовує майно у своїй господарській діяльності, також надаються копії відповідних договорів. Просимо надати роз’яснення де необхідно зазначити інформацію щодо використання матеріально-технічної бази на договірних умовах (найменування, ідентифікаційний код/код ЄДРПОУ контрагента, перелік орендованого обладнання, реквізити та предмет договору), адже у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не визначено де необхідно зазначати таку інформацію ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання! Додатком 1 таблиця 1 п.2 зазначається техніка, яка планується орендувати. Інформацію про договір можна розмістити, як у графі 2 "найменування обладнання, машин і механізмів" , так і у графі 3 "Кількість" пункту 2 таблиці 1 .
щодо надання документів переможця
Дата подання: 13 вересня 2018 15:12
Дата відповіді: 14 вересня 2018 09:09
П.2.8. розділу «оцінка тендерної документації» визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених:1) пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. 2) частиною другою статті 17 Закону: Просимо надати роз’яснення, яким чином учасник повинен надати зазначені документи Замовнику. Учасник повинен завантажити зазначені документи в електронному вигляді через електронну систему закупівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказані оригінали документів подаються Переможцем закупівлі в паперовому вигляді (поштою або особисто).
щодо надання документів
Дата подання: 13 вересня 2018 15:12
Дата відповіді: 14 вересня 2018 09:24
П.2.10. розділу «оцінка тендерної документації» визначено, що переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в тендерній документації, на поштову адресу, зазначену в пiдпунктi 2.2. пункту 2 розділу «Загальні положення» тендерної документації. При цьому документ, визначений частиною другою статті 17 Закону, може бути наданий переможцем шляхом завантаження його в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Просимо надати роз’яснення, які саме документи повинен надати учасник на поштову адресу Замовника ? документи переможця чи всі документи, які учасник надавав для участі у закупці ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможцем подаються в паперовому вигляді всі документи, які учасник надавав для участі у закупці.
щодо відхилення
Дата подання: 13 вересня 2018 15:13
Дата відповіді: 14 вересня 2018 09:20
В пункті 3 розділу «оцінка тендерної документації» визначено, що Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1учасник: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Вiдмовою переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації вважається також ненадання переможцем документів (iнформацiї) згідно з пiдпунктом 2.6. пункту 2 цього розділу тендерної документації; Пiдпунктом 2.6. пункту 2 цього розділу визначено, що Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону становить 2%. Просимо надати уточнення стосовно цього пункту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання! В тексті має місце опечатка. Вiдмовою переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації вважається також ненадання переможцем документів (iнформацiї) згідно з пiдпунктом 2.8. пункту 2 цього розділу тендерної документації.
Пунктом 2.8. визначено: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених:
1) пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону:
- довідку/інформацію у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей у фізичної особи, яка є учасником (датована не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій або більш пізнішої дати);
- оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію (датована не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій або більш пізнішої дати);
- довідку/інформацію у довільній формі про відсутність інших обставин для відмови, визначених частиною 1 статті 17 Закону;
2) частиною другою статті 17 Закону:
- оригінал або нотаріально завірену копію довідки (документа), виданої (виданого) уповноваженим органом, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на території України (на території країни походження – для іноземного суб’єкта господарювання), дійсну (дійсний) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або більш пізнішу дату.
Просимо вибачення за допущену помилку!
Розгорнути всі запитання: 28 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-06-001187-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Укргазифікація Південь, Код ЄДРПОУ:20972455
Дата подання: 05 жовтня 2018 16:10
Скарга
Скарга
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічна помилка
Дата: 05 жовтня 2018 16:57
Рішення від 09.10.2018 № 10335.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 13:49
Номер скарги: UA-2018-09-06-001187-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Укргазифікація Південь, Код ЄДРПОУ:20972455
Дата подання: 05 жовтня 2018 16:12
Платіжне доручення
Плата за подання скарги
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічна помилка
Дата: 05 жовтня 2018 16:57
рішення від 10.10.2018 №10429.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 17:55
Номер скарги: UA-2018-09-06-001187-a.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Укргазифікація Південь, Код ЄДРПОУ:20972455
Дата подання: 05 жовтня 2018 16:17
Додаток до скарги
Рішення
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічна помилка
Дата: 05 жовтня 2018 16:58
рішення від 10.10.2018 №10430.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 17:53
Номер скарги: UA-2018-09-06-001187-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Укргазифікація Південь, Код ЄДРПОУ:20972455
Дата подання: 05 жовтня 2018 17:01
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2018 17:43
рішення від 09.10.2018 №10344+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2018 17:43
рішення від 25.10.2018 №10960.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2018 19:43

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

10 жовтня 2018 17:55
рішення від 10.10.2018 №10429.pdf

Документи Органу Оскарження

10 жовтня 2018 17:53
рішення від 10.10.2018 №10430.pdf

Документи подані скаржником

05 жовтня 2018 17:01
Скарга
05 жовтня 2018 17:01
Платіжне доручення
05 жовтня 2018 17:01
Рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" 13 615 923,01
UAH з ПДВ
10 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" 13 382 526,00
UAH з ПДВ
11 255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укргазифікація Південь 12 199 999,99
UAH з ПДВ
11 918 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД" 12 955 699,52
UAH з ПДВ
12 522 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 12 523 108,12
UAH з ПДВ
12 523 108,12
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Миколаївміськбуд" 13 448 708,16
UAH з ПДВ
12 945 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 16:46
Договірна ціна.pdf
01 жовтня 2018 16:45
Документи переможця.pdf
21 вересня 2018 18:52
420.imd
21 вересня 2018 18:52
Відомості про учасника.pdf
21 вересня 2018 18:52
Довідка санкції.pdf
21 вересня 2018 18:52
Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2018 18:52
Витяг з ЄДР.pdf
21 вересня 2018 18:52
Статут.pdf
21 вересня 2018 18:52
Довідка договір.pdf
21 вересня 2018 18:52
Проект договору.pdf
21 вересня 2018 18:52
Довідка ст. 17.pdf
21 вересня 2018 18:52
Повноваження.pdf
21 вересня 2018 18:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 15:42
Електронний підпис
21 вересня 2018 15:39
тех. завдання.pdf
21 вересня 2018 15:39
тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2018 15:39
статут.pdf
21 вересня 2018 15:39
Смета 2.pdf
21 вересня 2018 15:39
Смета 1.pdf
21 вересня 2018 15:39
Протокол.pdf
21 вересня 2018 15:39
проект договору.pdf
21 вересня 2018 15:39
Отзыв.pdf
21 вересня 2018 15:39
накази працівники.pdf
21 вересня 2018 15:39
наказ директор.pdf
21 вересня 2018 15:39
мтб.pdf
21 вересня 2018 15:39
додаткова мтб.pdf
21 вересня 2018 15:39
додатк працівники.pdf
21 вересня 2018 15:39
договора цпу.pdf
21 вересня 2018 15:39
договора оренди.pdf
21 вересня 2018 15:39
довідка ст17.pdf
21 вересня 2018 15:39
д. санкції.pdf
21 вересня 2018 15:39
д. проект договору.pdf
21 вересня 2018 15:39
д. працівники.pdf
21 вересня 2018 15:39
д. підпис.pdf
21 вересня 2018 15:39
д. корупція.pdf
21 вересня 2018 15:39
д. беніфіціари.pdf
21 вересня 2018 15:39
д. банкрутство.pdf
21 вересня 2018 15:39
д. аналогічний договір.pdf
21 вересня 2018 15:39
відомості про учасника.pdf
21 вересня 2018 15:39
витяг.pdf
21 вересня 2018 15:39
витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2018 15:39
виписка з протоколу.pdf
21 вересня 2018 15:39
149.imd

Публічні документи

21 вересня 2018 17:29
Електронний підпис
21 вересня 2018 17:26
12 Кошторис.imd
21 вересня 2018 17:26
11. Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2018 17:26
10 Інші документи.pdf
21 вересня 2018 17:26
9 Витяг з ПДВ.pdf
21 вересня 2018 17:26
8 Повний витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 вересня 2018 17:26
5 Проект договору.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 15:50
Кошторис.rar

Публічні документи

21 вересня 2018 20:02
кч 4.rar
21 вересня 2018 20:02
к.ч.3.pdf
21 вересня 2018 20:02
К.Ч.8.pdf
21 вересня 2018 20:02
К.Ч. 7.pdf
21 вересня 2018 20:02
К.Ч. 6.pdf
21 вересня 2018 20:02
К.Ч. 5.pdf
21 вересня 2018 20:02
К.Ч.2.pdf
21 вересня 2018 20:02
К.Ч. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"

ТОВ Укргазифікація Південь

ТОВ "ІВЕКО-БУД"

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВ "Миколаївміськбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
Переможець 10 500 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 09:41

Документи

28 вересня 2018 09:41
Електронний підпис
28 вересня 2018 09:35
протокол переможця 2.JPG
28 вересня 2018 09:35
протокол переможця.JPG
24 вересня 2018 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2018 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
10 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2018 09:41
Електронний підпис
28 вересня 2018 09:35
протокол переможця 2.JPG
28 вересня 2018 09:35
протокол переможця.JPG
24 вересня 2018 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 09:34
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 08:26
IMG_0001.jpg зміни до договору
14 червня 2019 08:23
IMG_0002.jpg зміни до договору
14 червня 2019 08:23
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 15:09
Додаткова угода 2 колектор.jpg зміни до договору
16 квітня 2019 15:06
Календарний план колектор 2.jpg зміни до договору
16 квітня 2019 15:06
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 10:17
доп.угода к.jpg зміни до договору
18 січня 2019 10:16
доп.угода к.jpg зміни до договору
18 січня 2019 10:16
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 14:44
Договор 1.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 2.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 3.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 4.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 5.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 6.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 7.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 8.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 9.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 10.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 11.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 12.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41
Договор 13.JPG укладений
02 листопада 2018 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №1 до Договору в частині фінансування робіт, а саме: в 2018році зменшено фінансування, а в 2019році збільшено фінансування. Сума договору, при цьому, не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 18/074
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 18/074
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з затримкою фінансування та згідно частини4 пункта 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 18/074
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2018 — 15 березня 2019
Сума оплати за договором: 5 160 787,70
UAH (в тому числі ПДВ 860 129,32 UAH)