Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
31 300,00 UAH
UA-2018-09-06-000780-c ● 9d4d7696742e4e328a9f311ad6d116aa
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 34004453 |
Місцезнаходження: | 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця вул. Київська 68 |
Контактна особа: |
Вербська Маріна +38 043 266 54 04 vocdil@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2018 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2018 14:51 |
Очікувана вартість: | 31 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 156,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Згідно умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Актацид хлор (банка 1кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 вересня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
6 шт
Актацид експрес (5л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 квітня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
40 шт
Біонол Септ (1л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 квітня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
30 шт
Біонол Форте (1л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 квітня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2018 16:31 |
ogoloshennya_деззасіб.doc |
06 вересня 2018 16:31 |
dogovir_деззасоби.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-06-000780-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 07 вересня 2018 11:18
Вимога
Шановний Замовнику! Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %, вказані речовини, які не повинні міститись в засобі, вказані унікальні характеристики, які властиві тільки торговим маркам, зазначеним в документації, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Наприклад, вказаний режим стерилізації та ДСО хлорвмістким засобом! Жоден заклад України цього не робить, бо інструмент можна викинути потім на смітник, а інфекційна дитяча в м.Вінниця - робить!!! Вказаний температурний режим зберігання при мінусових температурах, при чому на різні засоби -різні вимоги щодо температури зберігання - на один-15 С, на другий -30 С. Чому? Тому,що "свій постачальник" так підказав, щоб були аргументи для відхилення небажаних пропозицій!Така собі унікальна лікарня! Далі, Замовник зазначає,що не розглядає еквіваленти! На якій підставі? Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, до речі, продукція якого постійно в специфікації цього шановного замовника. Підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу ( мали у складі неагресивні компоненти). Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме діючі речовини повинні бути в засобі для викконання тих чи інших дезінфекційниї робіт. Стогсовно нерозгляду еквівалентів. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Зваждаючи на вищевикладене вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги документації. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2018 14:46
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто та прийнято рішення відповідно до протоколу.
Номер вимоги: UA-2018-09-06-000780-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 22 вересня 2018 12:43
Вимоги!
Як ми і зазначали ще до торгів, Замовник провів чергову корупційну закупівлю у свого постачальника, при цьому В РАЗИ ДОРОЖЧУ!!! Відкат осадовим особам Замовника буде стаовити до 60% від вартості закупівлі. Ще раз наголошуємо, що документації торгів були прописані дискримінаційні вимоги до товару (стерилізація хлорвмісткими засобами не використовується в Україні!) Немає жодного хлорвмісткого засобу іншого виробника, де б був режим стерилізації! Це повна брехня, що заклад використовує цей режим хлорвмісткими засобами. Щодо перекрученого трактування посадовими особами Наказу №236 МОЗ України.
Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2018 15:07
Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу вимогу щодо кваліфікації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
24 660,00
UAH з ПДВ
|
13 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
17 512,80
UAH з ПДВ
|
15 433,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Борейко Олександр Вікторович |
31 150,00
UAH з ПДВ
|
31 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
13 590,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2018 15:00
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
15 433,20
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2018 15:02
|
Фізична особа-підприємець Борейко Олександр Вікторович #2289813898 |
Переможець |
31 150,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2018 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Деззасоби_договір_26.09.pdf | укладений |
27 вересня 2018 11:50
|