Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по Харківському шосе, 9-13 у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
1 350 925,00 UAH
UA-2018-09-06-000467-c 5cb4fc4afb1d414aa6d112c7703c85bc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2018 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2018 18:00
Очікувана вартість: 1 350 925,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 754,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по Харківському шосе, 9-13 у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02090, Україна, Київська область, м. Київ, Сквер по Харківському шосе, 9-13 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2018 13:54
Проект договору (Додаток 3).docx
06 вересня 2018 13:54
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
06 вересня 2018 13:54
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
06 вересня 2018 13:54
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДОПТИМУМ" 1 339 217,08
UAH з ПДВ
1 339 217,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2018 14:09
Довідка скан.rar
17 вересня 2018 14:09
Скан кошт.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДОПТИМУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
#38871884
Переможець 1 339 217,08
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 17:06

Документи

21 вересня 2018 17:06
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2018 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
#38871884
1 339 217,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2018 17:06
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 6.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 09:42
ДУ 5.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 16:40
ДУ 4.pdf зміни до договору
19 липня 2019 16:10
ДУ 3.pdf зміни до договору
11 травня 2019 12:21
ДУ 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:17
ДУ 1.pdf зміни до договору
12 жовтня 2018 16:13
договір укладений
10 жовтня 2018 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 2004,94 та викласти п.п. 2.1 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 175/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 175/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 175/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 175/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.03.2019 року № 507 "Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1 Договору, а також скоригований Календарний графік (Додаток №7 до Договору) викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 175/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 175/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської Державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1.,2.1 Договору та викласти його у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 175/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 175/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 175/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони Дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1 у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) До Договору викласти в новій редакції, що Додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 175/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML