Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спортивне обладнання та інвентар для легкої атлетики (3532)
Очікувана вартість
2 193 600,00 UAH
UA-2018-09-06-000189-b ● c86694f2bf634c279e3199d6ced56d69
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів "Укрспортзабезпечення" |
Код ЄДРПОУ: | 03767831 |
Вебсайт: | http://dsmsu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Еспланадна, 30б |
Контактна особа: |
Уповноважена Особа Людмила 380442890042 gradomskaya@usz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2018 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2018 15:27 |
Очікувана вартість: | 2 193 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,68% |
Інформація про предмет закупівлі
Місце приземлення для стрибків з жердиною (мати) - 2 штуки;
Стелаж під мати для стрибка з жердиною - 2 штуки;
Покриття водонепроникне для місця приземлення для стрибків з жердиною - 2 штуки;
Стійка для стрибків з жердиною - 2 комплекти;
Рогульки для встановлення планки - 4 штуки;
Прилад для виміру висоти телескопічний (для стрибків з жердиною) - 2 штуки;
Спис легкоатлетичний змагальний 600 г - 2 штуки
Розгорнути
Згорнути
Стелаж під мати для стрибка з жердиною - 2 штуки;
Покриття водонепроникне для місця приземлення для стрибків з жердиною - 2 штуки;
Стійка для стрибків з жердиною - 2 комплекти;
Рогульки для встановлення планки - 4 штуки;
Прилад для виміру висоти телескопічний (для стрибків з жердиною) - 2 штуки;
Спис легкоатлетичний змагальний 600 г - 2 штуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 Одиниця
Місце приземлення для стрибків з жердиною (мати) - 2 штуки;
Стелаж під мати для стрибка з жердиною - 2 штуки;
Покриття водонепроникне для місця приземлення для стрибків з жердиною - 2 штуки;
Стійка для стрибків з жердиною - 2 комплекти;
Рогульки для встановлення планки - 4 штуки;
Прилад для виміру висоти телескопічний (для стрибків з жердиною) - 2 штуки;
Спис легкоатлетичний змагальний 600 г - 2 штуки
Розгорнути
Згорнути
Стелаж під мати для стрибка з жердиною - 2 штуки;
Покриття водонепроникне для місця приземлення для стрибків з жердиною - 2 штуки;
Стійка для стрибків з жердиною - 2 комплекти;
Рогульки для встановлення планки - 4 штуки;
Прилад для виміру висоти телескопічний (для стрибків з жердиною) - 2 штуки;
Спис легкоатлетичний змагальний 600 г - 2 штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, Еспланадна, 30 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 37420000-8 — Гімнастичний інвентар
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2018 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2018 11:06 |
ТД відкриті торги 2018 рік - легка атлетика.doc | |
06 вересня 2018 10:43 |
Технічні характеристики- легка атлетика.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-06-000189-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Атлетика Віва", Код ЄДРПОУ:39845698
Дата подання: 01 листопада 2018 17:44
На неправомірні дії Державної установи «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «Укрспортзабезпечення» (далі Замовник)
Державній установі «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «Укрспортзабезпечення» (далі Замовник)
Доводимо до вашого відома, ТОВ "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП" (Скаржник) подав скаргу до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.10.2018 № UA-2018-09-06-000189-b.c1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця Процедури закупівлі з наступних підстав.
Скаржник зазначає, що ТОВ "АТЛЕТИКА ВІВА" та ТОВ "НІКОСПОРТ" були вчинені антиконкурентні узгоджені дій, що призвели до спотворення результату конкурсу, оскільки учасники пов’язані між собою, а саме: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься інформація про те, що засновником та керівником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЯРУНЬ" є Гафтанюк Людмила Миколаївна та Нікітін Павло Валерійович, які водночас є керівниками юридичних осіб-учасників процедури.
Але згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) № 10908-р/пк-пз від 24.10.2018
«У складі Пропозиції ТОВ "Атлетика Віва" міститься довідка щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі закупівлі, визначених у статті 17 Закону від 21.09.2018 № 01/925, відповідно до якої, учасник процедури закупівлі повідомляє, що не є пов'язаною особою з іншими учасниками Процедури закупівлі та/або з членами тендерного комітету, уповноваженою особою Замовника (файл "довідка_по_ст.17").
Відповідно до статуту ТОВ "Атлетика Віва", що наданий у складі Пропозиції ТОВ "Атлетика Віва", учасником товариства є Громадська спілка "Федерація легкої атлетики України", яка володіє 100% статутного капіталу і у відповідності до цього вона володіє 100 голосами на загальних зборах учасника товариства.
У складі Пропозиції ТОВ "НІКОСПОРТ" міститься довідка щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі закупівлі, визначених у статті 17 Закону від 23.09.2018 № 01/102, відповідно до якої, учасник процедури закупівлі повідомляє, що не є пов'язаною особою з іншими учасниками Процедури закупівлі та/або з членами тендерного комітету, уповноваженою особою Замовника (файл "довідка по ст.17").
Відповідно до статуту ТОВ "НІКОСПОРТ", що наданий у складі Пропозиції ТОВ "НІКОСПОРТ", учасником товариства є Нікітін Павло Валерійович.
Згідно з інформацією в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником є Громадська спілка "Федерація легкої атлетики України" та кінцевими бенефіціарними власниками ТОВ "Атлетика Віва" є Александров В.Ф, Борзов В.П, Коленко О.М, керівник – Гафтанюк Л.М.
Згідно з інформацією в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ "НІКОСПОРТ" є Нікітін Павло Валерійович.
Згідно з інформацією в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ "ТД "ЯРУНЬ" є, відповідно, Гафтанюк Л.М, керівник – Нікітін П.В. 5
Вказана інформація не свідчить про те, що ТОВ "Нікоспорт" та ТОВ "Атлетика Віва" є пов'язаними особами в розумінні Закону. враховуючи викладене, Скаржник не довів та документально не підтвердив, що Пропозиція, подана ТОВ "Атлетика Віва", є такою, що подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншим учасником Процедури закупівлі в розумінні вимог Закону.
Враховуючи викладене, керуючись частиною третьою статті 8 та статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ПОСТАНОВИЛА:
Відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП" у задоволенні його скарги від 04.10.2018 № UA-2018-09-06-000189-b.c1.
Але у вашому протоколі (рішення) від 30.10.2018 № 29-3532-000189-b щодо дискваліфікації переможця в пункті 6 «Обґрунтування скасування закупівлі» зазначена підстава:
«Обґрунтування скасування закупівлі: в період оскарження рішень на укладання договору про закупівлю було виявлено, що ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА» здійснювали антиконкурентні узгоджені дії, Замовник дискваліфіковує переможця ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА», згідно п.3 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто ви вже фактично маючи рішення державного органу постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.10.2018 за № 10908-р/пк-пз про відсутність антиконкурентних узгоджених дій приймаєте власне рішення 30.10.18, що ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА» та ТОВ «НІКОСПОРТ» здійснювали антиконкурентні узгоджені дії та дискваліфікуєте ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА», але протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30.10.2018 № 31-3532-000189-b тільки відхиляєте пропозицію ТОВ "Нікоспорт" та визнаєте переможцем ТОВ "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП".
Згідно вашого ж протоколу (рішення) від 30.10.2018 № 29-3532-000189-b ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА» здійснювали антиконкурентні узгоджені дії з ТОВ "Нікоспорт", тобто ТОВ "Нікоспорт" повинно бути дискваліфіковане. Тоді остається один учасник ТОВ "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП", та згідно п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій Замовник повинен відмінити торги.
Виходячи з вищенаведеного у ваших діях прослідковується дії порушення Законодавства України.
Вимагаємо:
1. Визнати рішення державного органу постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.10.2018 за № 10908-р/пк-пз про відсутність антиконкурентних узгоджених дій, та визнати переможцем закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-09-06-000189-b ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА»;
2. Скасувати протокол рішення замовника - Державної установи «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «Укрспортзабезпечення» № 29-3532-000189-b від 30.10.18.
У разі не виконання вимог ми будемо вимушені звернутися до суду та в антикорупційні державні органи.
Директор Гафтанюк Л.М.
01.11.18
Розгорнути
Згорнути
Доводимо до вашого відома, ТОВ "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП" (Скаржник) подав скаргу до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.10.2018 № UA-2018-09-06-000189-b.c1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця Процедури закупівлі з наступних підстав.
Скаржник зазначає, що ТОВ "АТЛЕТИКА ВІВА" та ТОВ "НІКОСПОРТ" були вчинені антиконкурентні узгоджені дій, що призвели до спотворення результату конкурсу, оскільки учасники пов’язані між собою, а саме: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься інформація про те, що засновником та керівником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЯРУНЬ" є Гафтанюк Людмила Миколаївна та Нікітін Павло Валерійович, які водночас є керівниками юридичних осіб-учасників процедури.
Але згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) № 10908-р/пк-пз від 24.10.2018
«У складі Пропозиції ТОВ "Атлетика Віва" міститься довідка щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі закупівлі, визначених у статті 17 Закону від 21.09.2018 № 01/925, відповідно до якої, учасник процедури закупівлі повідомляє, що не є пов'язаною особою з іншими учасниками Процедури закупівлі та/або з членами тендерного комітету, уповноваженою особою Замовника (файл "довідка_по_ст.17").
Відповідно до статуту ТОВ "Атлетика Віва", що наданий у складі Пропозиції ТОВ "Атлетика Віва", учасником товариства є Громадська спілка "Федерація легкої атлетики України", яка володіє 100% статутного капіталу і у відповідності до цього вона володіє 100 голосами на загальних зборах учасника товариства.
У складі Пропозиції ТОВ "НІКОСПОРТ" міститься довідка щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі закупівлі, визначених у статті 17 Закону від 23.09.2018 № 01/102, відповідно до якої, учасник процедури закупівлі повідомляє, що не є пов'язаною особою з іншими учасниками Процедури закупівлі та/або з членами тендерного комітету, уповноваженою особою Замовника (файл "довідка по ст.17").
Відповідно до статуту ТОВ "НІКОСПОРТ", що наданий у складі Пропозиції ТОВ "НІКОСПОРТ", учасником товариства є Нікітін Павло Валерійович.
Згідно з інформацією в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником є Громадська спілка "Федерація легкої атлетики України" та кінцевими бенефіціарними власниками ТОВ "Атлетика Віва" є Александров В.Ф, Борзов В.П, Коленко О.М, керівник – Гафтанюк Л.М.
Згідно з інформацією в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ "НІКОСПОРТ" є Нікітін Павло Валерійович.
Згідно з інформацією в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ "ТД "ЯРУНЬ" є, відповідно, Гафтанюк Л.М, керівник – Нікітін П.В. 5
Вказана інформація не свідчить про те, що ТОВ "Нікоспорт" та ТОВ "Атлетика Віва" є пов'язаними особами в розумінні Закону. враховуючи викладене, Скаржник не довів та документально не підтвердив, що Пропозиція, подана ТОВ "Атлетика Віва", є такою, що подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншим учасником Процедури закупівлі в розумінні вимог Закону.
Враховуючи викладене, керуючись частиною третьою статті 8 та статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ПОСТАНОВИЛА:
Відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП" у задоволенні його скарги від 04.10.2018 № UA-2018-09-06-000189-b.c1.
Але у вашому протоколі (рішення) від 30.10.2018 № 29-3532-000189-b щодо дискваліфікації переможця в пункті 6 «Обґрунтування скасування закупівлі» зазначена підстава:
«Обґрунтування скасування закупівлі: в період оскарження рішень на укладання договору про закупівлю було виявлено, що ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА» здійснювали антиконкурентні узгоджені дії, Замовник дискваліфіковує переможця ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА», згідно п.3 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто ви вже фактично маючи рішення державного органу постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.10.2018 за № 10908-р/пк-пз про відсутність антиконкурентних узгоджених дій приймаєте власне рішення 30.10.18, що ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА» та ТОВ «НІКОСПОРТ» здійснювали антиконкурентні узгоджені дії та дискваліфікуєте ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА», але протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30.10.2018 № 31-3532-000189-b тільки відхиляєте пропозицію ТОВ "Нікоспорт" та визнаєте переможцем ТОВ "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП".
Згідно вашого ж протоколу (рішення) від 30.10.2018 № 29-3532-000189-b ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА» здійснювали антиконкурентні узгоджені дії з ТОВ "Нікоспорт", тобто ТОВ "Нікоспорт" повинно бути дискваліфіковане. Тоді остається один учасник ТОВ "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП", та згідно п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій Замовник повинен відмінити торги.
Виходячи з вищенаведеного у ваших діях прослідковується дії порушення Законодавства України.
Вимагаємо:
1. Визнати рішення державного органу постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.10.2018 за № 10908-р/пк-пз про відсутність антиконкурентних узгоджених дій, та визнати переможцем закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-09-06-000189-b ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА»;
2. Скасувати протокол рішення замовника - Державної установи «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «Укрспортзабезпечення» № 29-3532-000189-b від 30.10.18.
У разі не виконання вимог ми будемо вимушені звернутися до суду та в антикорупційні державні органи.
Директор Гафтанюк Л.М.
01.11.18
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2018 16:07
Добрий день! Розглянувши Вашу вимогу від 01.11.2018 року за номером UA-2018-09-06-000189-b.b2 повідомляємо наступне: згідно з статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (надалі – Закон № 2210) передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку; пов'язаними особами є юридичні та/або фізичні особи, які спільно або узгоджено здійснюють господарську діяльність, у тому числі спільно або узгоджено чинять вплив на господарську діяльність суб'єкта господарювання. Зокрема, пов'язаними фізичними особами вважаються такі, які є подружжям, батьками та дітьми, братами та (або) сестрами.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону № 2210 узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання.
Відповідно до пункту 1 статті 50 Закону № 2210 порушенням законодавства про захист економічної конкуренції є, зокрема антиконкурентні узгоджені дії.
У відповідності до частини першої статті 6 названого Закону антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Згідно з пунктом 4 частини другої статті 6 Закону
№ 2210 антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
Для кваліфікації дій суб'єкта господарювання як антиконкурентних узгоджених не є обов'язковою умовою наявність негативних наслідків таких дій у вигляді завдання збитків, порушень прав та охоронюваних законом інтересів інших господарюючих суб'єктів чи споживачів, оскільки достатнім є встановлення самого факту погодження конкурентної поведінки, яка може мати негативний вплив на конкуренцію.
Крім того, недосягнення суб'єктами господарювання мети, з якою вони узгоджують власну конкурентну поведінку, з причин та обставин, що не залежать від їх волі, не є підставою для встановлення відсутності правопорушення, передбаченого статтею 6 Закону № 2210.
А також, відповідно до пункту 7 частини 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі- Закон), замовник відмовляє учаснику в участі в процедурі закупівлі, у разі якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та /або членом (членами) комітету з конкурсних торгів уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до абзацу другого пункту 16 частини першої статті 1 Закону пов’язаною особою є юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником.
Разом з цим, керівники Товариств з обмеженою відповідальністю «АТЛЕТИКА ВІВА» (ЄДРПОУ 39845698) та «НІКОСПОРТ» (ЄДРПОУ 41219399), котрі були учасниками вищезазначеної закупівлі є пов’язані між собою, а саме: згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено, що засновником та керівником Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЯРУНЬ» (ЄДРПОУ 38241466) є Гафтанюк Людмила Миколаївна та Нікітін Павло Валерійович, які водночас є керівниками зазначених юридичних осіб-учасників процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018- 09-06-000189-b).
Згідно п. 3, ч. 1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
Таким чином, оскільки одним із принципів здійснення публічних закупівель, є добросовісна конкуренція серед учасників, а замовник повинен дотримуватись норм Закону України «Про публічні закупівлі», необхідно дійти висновку про те, що у відповідності до ст. п. 3, ч. 1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлю» замовник, тобто Управління «Укрспортзабезпечення», повинен відхилити тендерні пропозиції зазначеним вище учасникам, а саме ТОВ «Атлетика Віва» та ТОВ «НІКОСПОРТ», кваліфікувавши переможцем наступного учасника.
У період оскарження рішення на укладання договору про закупівлю по закупівлі була отримана скарга за номером UA-2018-09-06-000189-b.c1 від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП» в якій була зазначена інформація по Товариству з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЯРУНЬ». В подальшому опрацювавши дану інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті (minjust.gov.ua) Міністерства юстиції України, щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЯРУНЬ» підтвердилося, що керівники ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА» та ТОВ «НІКОСПОРТ» є пов’язаними особами, а саме: засновником та керівником Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЯРУНЬ» є Гафтанюк Людмила Миколаївна та Нікітін Павло Валерійович, які водночас є керівниками юридичних осіб-учасників процедури закупівлі.
За результатами виявленого, Управлінням «Укрспортзабезпечення» було проаналізовано закупівлі за номерами UA-2018-07-18-000281-a, UA-2018-07-18-000351-c, UA-2018-05-25-000035-a, UA-2018-05-31-000022-a, UA-2017-03-07-000666-a, UA-2017-06-08-000917-b в яких також відслідковуються подібні дії. З метою захисту суспільних інтересів та відвернення негативних, непоправних наслідків, що призведуть до усунення чи обмеження конкуренції, або ущемлення інтересів інших суб’єктів господарювання, втрат бюджетних коштів, ми зобов’язанні відреагувати на Ваші антиконкурентні узгоджені дії.
Щодо Вашого розуміння рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, доводимо до Вашого відома, що у ході розгляду зазначеної скарги встановлено наступне: питання встановлення факту вчинення антиконкурентних узгоджених дій учасника процедури закупівлі тощо не належить до компетенції органу оскарження, у зв'язку з чим наведене питання не може бути предметом розгляду органу оскарження.
Замовник діє згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно вищезазначеного Ваша вимога буде відхилена.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону № 2210 узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання.
Відповідно до пункту 1 статті 50 Закону № 2210 порушенням законодавства про захист економічної конкуренції є, зокрема антиконкурентні узгоджені дії.
У відповідності до частини першої статті 6 названого Закону антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Згідно з пунктом 4 частини другої статті 6 Закону
№ 2210 антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
Для кваліфікації дій суб'єкта господарювання як антиконкурентних узгоджених не є обов'язковою умовою наявність негативних наслідків таких дій у вигляді завдання збитків, порушень прав та охоронюваних законом інтересів інших господарюючих суб'єктів чи споживачів, оскільки достатнім є встановлення самого факту погодження конкурентної поведінки, яка може мати негативний вплив на конкуренцію.
Крім того, недосягнення суб'єктами господарювання мети, з якою вони узгоджують власну конкурентну поведінку, з причин та обставин, що не залежать від їх волі, не є підставою для встановлення відсутності правопорушення, передбаченого статтею 6 Закону № 2210.
А також, відповідно до пункту 7 частини 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі- Закон), замовник відмовляє учаснику в участі в процедурі закупівлі, у разі якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та /або членом (членами) комітету з конкурсних торгів уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до абзацу другого пункту 16 частини першої статті 1 Закону пов’язаною особою є юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником.
Разом з цим, керівники Товариств з обмеженою відповідальністю «АТЛЕТИКА ВІВА» (ЄДРПОУ 39845698) та «НІКОСПОРТ» (ЄДРПОУ 41219399), котрі були учасниками вищезазначеної закупівлі є пов’язані між собою, а саме: згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено, що засновником та керівником Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЯРУНЬ» (ЄДРПОУ 38241466) є Гафтанюк Людмила Миколаївна та Нікітін Павло Валерійович, які водночас є керівниками зазначених юридичних осіб-учасників процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018- 09-06-000189-b).
Згідно п. 3, ч. 1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
Таким чином, оскільки одним із принципів здійснення публічних закупівель, є добросовісна конкуренція серед учасників, а замовник повинен дотримуватись норм Закону України «Про публічні закупівлі», необхідно дійти висновку про те, що у відповідності до ст. п. 3, ч. 1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлю» замовник, тобто Управління «Укрспортзабезпечення», повинен відхилити тендерні пропозиції зазначеним вище учасникам, а саме ТОВ «Атлетика Віва» та ТОВ «НІКОСПОРТ», кваліфікувавши переможцем наступного учасника.
У період оскарження рішення на укладання договору про закупівлю по закупівлі була отримана скарга за номером UA-2018-09-06-000189-b.c1 від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП» в якій була зазначена інформація по Товариству з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЯРУНЬ». В подальшому опрацювавши дану інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті (minjust.gov.ua) Міністерства юстиції України, щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЯРУНЬ» підтвердилося, що керівники ТОВ «АТЛЕТИКА ВІВА» та ТОВ «НІКОСПОРТ» є пов’язаними особами, а саме: засновником та керівником Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЯРУНЬ» є Гафтанюк Людмила Миколаївна та Нікітін Павло Валерійович, які водночас є керівниками юридичних осіб-учасників процедури закупівлі.
За результатами виявленого, Управлінням «Укрспортзабезпечення» було проаналізовано закупівлі за номерами UA-2018-07-18-000281-a, UA-2018-07-18-000351-c, UA-2018-05-25-000035-a, UA-2018-05-31-000022-a, UA-2017-03-07-000666-a, UA-2017-06-08-000917-b в яких також відслідковуються подібні дії. З метою захисту суспільних інтересів та відвернення негативних, непоправних наслідків, що призведуть до усунення чи обмеження конкуренції, або ущемлення інтересів інших суб’єктів господарювання, втрат бюджетних коштів, ми зобов’язанні відреагувати на Ваші антиконкурентні узгоджені дії.
Щодо Вашого розуміння рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, доводимо до Вашого відома, що у ході розгляду зазначеної скарги встановлено наступне: питання встановлення факту вчинення антиконкурентних узгоджених дій учасника процедури закупівлі тощо не належить до компетенції органу оскарження, у зв'язку з чим наведене питання не може бути предметом розгляду органу оскарження.
Замовник діє згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно вищезазначеного Ваша вимога буде відхилена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-06-000189-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39884941
Дата подання: 04 жовтня 2018 15:55
Дата подання: 04 жовтня 2018 15:55
Скарга на рішення кваліфікації по учаснику "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛЕТИКА ВІВА"
Порушення принципів здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Були вчинені антиконкурентні узгоджені дій учасниками процедури закупівель.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2018 18:45
Рішення від 08.10.2018 № 10283 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 18:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2018 № 10908.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2018 17:31
Рішення від 24.10.2018 № 10908.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2018 18:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Атлетика Віва" |
2 138 373,00
UAH з ПДВ
|
2 074 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НІКОСПОРТ" |
2 090 000,00
UAH з ПДВ
|
2 075 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП" |
2 084 880,00
UAH з ПДВ
|
2 084 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Атлетика Віва" #39845698 |
Рішення скасоване |
2 074 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 10:06
|
ТОВ "Атлетика Віва" #39845698 |
Відхилено |
2 074 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 10:19
|
ТОВ "НІКОСПОРТ" #41219399 |
Відхилено |
2 075 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 10:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП" #39884941 |
Переможець |
2 084 880,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:08
|
Додаткова угода від 21.12.18 до договору від 12.11.2018 №0057-18.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2018 17:51
|
Додаткова угода №1 до договору №0057-18.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2018 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2018 19:48
|
0057-18_12.11.18_Спорт Маркетинг.pdf | укладений |
13 листопада 2018 19:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання передання товару. |
Номер договору про закупівлю: | 0057/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода в №1 до договору №0057/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження термінів постачання товару. |
Номер договору про закупівлю: | 0057/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угод. від 21.12.18№2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |