Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

препарати лікарські – 13 лотів: Лот №1 – Combdrug; Лот №2 - Ertapenem; Лот №3 – Tigecycline; Лот №4 - Norepinephrine; Лот №5 - Combdrug; Лот №6 - Arginineglutamate; Лот №7 – Electrolytes incombination with other drugs; Лот №8 - Electrolytes; Лот №9 - Sodiumchloride; Лот №10 - Octreotide; Лот №11 - Thiopental; Лот №12 - Ciprofloxacin; Лот №13 - Propofol
Очікувана вартість
2 456 328,97 UAH
UA-2018-09-06-000012-b 0f0eccf7e2d547c49cfc84530098969d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2018 08:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 11:00
Очікувана вартість: 2 456 328,97 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2018 року

Тендерна документація

13 вересня 2018 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 10:07
Перелік змін до ТД 2.pdf
13 вересня 2018 10:07
ТД- ліки 26 13 лотів (нова редакція) 2.doc
13 вересня 2018 10:07
Додаток 3 медико-технічні вимоги (нова редакція) 2.docx
12 вересня 2018 11:25
змін до ТД.pdf
06 вересня 2018 08:16
2 проект договору поставки.docx
06 вересня 2018 08:16
1 форма тендерної пропозиції.docx
13 вересня 2018 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2018 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 10:07
Перелік змін до ТД 2.pdf
13 вересня 2018 10:07
ТД- ліки 26 13 лотів (нова редакція) 2.doc
12 вересня 2018 11:25
- ліки 26 13 лотів (нова редакція).doc
06 вересня 2018 08:16
- ліки 26 13 лотів.doc
13 вересня 2018 10:07
Додаток 3 медико-технічні вимоги (нова редакція) 2.docx
12 вересня 2018 11:25
3 медико-технічні вимоги (нова редакція).docx
06 вересня 2018 08:16
3 медико-технічні вимоги.docx
12 вересня 2018 11:25
змін до ТД.pdf
06 вересня 2018 08:16
2 проект договору поставки.docx
06 вересня 2018 08:16
1 форма тендерної пропозиції.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000564 ● 95dc485cc4c54968804b705c95b920ee
  • Статус: завершено ● Дата: 23 травня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2018 18:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_3

RISK1-8_1

RISK2-13

RISK2-17_2

RISK2-2_1

RISK1-13_1

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_2

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

RISK2-13

RISK2-17_2

RISK2-2_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Combdrug
Опис предмету закупівлі:
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2018 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 348 153,07 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 вересня 2018 13:57
Закінчення: 27 вересня 2018 14:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 шт
Combdrug
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 169 761,00
UAH з ПДВ
151 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 188 208,00
UAH з ПДВ
154 617,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 158 683,14
UAH з ПДВ
151 499,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 194 451,00
UAH з ПДВ
194 451,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 194 463,00
UAH з ПДВ
194 463,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2018 10:44
ТЧ_p158-313.pdf
26 вересня 2018 10:44
ТЧ_p001-157.pdf
26 вересня 2018 10:44
КЧ_p063-123.pdf
26 вересня 2018 10:44
КЧ_p001-062.pdf

Публічні документи

25 вересня 2018 15:05
Технічна частина.PDF
25 вересня 2018 15:05
Кваліфікаційна частина.PDF

Публічні документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "Фармпротект"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 151 499,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 08:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 08:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
151 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 16:12
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:54
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:53
ПЗД № 2 від 19.12.2018 Оптіма Фарм 17.10.6.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:53
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 14:46
Договір № 17.10.6 від 17.10.2018р. Олікліномель Оптима Фарм.pdf укладений
17 жовтня 2018 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17/10/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/10/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 133 316,44
UAH з ПДВ