препарати лікарські – 13 лотів: Лот №1 – Combdrug; Лот №2 - Ertapenem; Лот №3 – Tigecycline; Лот №4 - Norepinephrine; Лот №5 - Combdrug; Лот №6 - Arginineglutamate; Лот №7 – Electrolytes incombination with other drugs; Лот №8 - Electrolytes; Лот №9 - Sodiumchloride; Лот №10 - Octreotide; Лот №11 - Thiopental; Лот №12 - Ciprofloxacin; Лот №13 - Propofol
Очікувана вартість
2 456 328,97 UAH
UA-2018-09-06-000012-b 0f0eccf7e2d547c49cfc84530098969d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 11:00
Очікувана вартість: 2 456 328,97 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2018 року

Документація

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000564 ● 95dc485cc4c54968804b705c95b920ee
  • Статус: завершено ● Дата: 23 травня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-11-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-11-13 18:57:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 грудня 2018

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: НДСЛ "Охмадит" МОЗ України, 01994089, Україна, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Propofol, 2456328.97UAH, 33600000-6, ДК021, 1000, Пара, INN
  3. Інформація про оприлюднення: 0f0eccf7e2d547c49cfc84530098969d, 2018-09-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 листопада 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 4 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, тендерна документація, тендерні пропозиції: спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма-фарм, ЛТД», товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМАДІС», товариства з обмеженою відповідальністю «Людмила-Фарм», приватного акціонерного товариства «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР», товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІКОР, ЛТД», товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний Центр «М.Т.К.», товариства з обмеженою відповідальністю «ТД Новофарм-Біосинтез», товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА. ЛТД», товариства з обмеженою відповідальністю «ТД Новофарм-Біосинтез», реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договори від 17.10.2018 № 17/10/6, № 17/10/1, № 17/10/5, № 17/10/7, № 17/10/7, № 17/10/8, № 17/10/2, № 17/10/3, № 17/10/4 та додаткова угода від 25.10.2018 № 1 до нього та від 22.10.2018 № 22/10/2, № 22/10/1, № 22/10/3.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень законодавства на стадії планування закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_3

RISK1-8_1

RISK2-13

RISK2-17_2

RISK2-2_1

RISK1-13_1

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_2

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

RISK2-13

RISK2-17_2

RISK2-2_1

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Combdrug
Опис предмету закупівлі: процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2018 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 348 153,07 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 27 вересня 2018 13:57
Закінчення: 27 вересня 2018 14:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 шт.
Combdrug
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
Доставка: 01135, Україна, Київ, м.Київ, , вул.В.Чорновола,28/1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 194 463,00
UAH з ПДВ
194 463,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 194 451,00
UAH з ПДВ
194 451,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 188 208,00
UAH з ПДВ
154 617,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 169 761,00
UAH з ПДВ
151 500,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 158 683,14
UAH з ПДВ
151 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

25 вересня 2018 15:05
Технічна частина.PDF
25 вересня 2018 15:05
Кваліфікаційна частина.PDF

Публічні документи

26 вересня 2018 10:44
ТЧ_p158-313.pdf
26 вересня 2018 10:44
ТЧ_p001-157.pdf
26 вересня 2018 10:44
КЧ_p063-123.pdf
26 вересня 2018 10:44
КЧ_p001-062.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 151 499,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 08:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 08:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
151 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 жовтня 2018 14:46
Договір № 17.10.6 від 17.10.2018р. Олікліномель Оптима Фарм.pdf укладений
17 жовтня 2018 14:45
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2019 16:12
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 14:54
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 14:53
ПЗД № 2 від 19.12.2018 Оптіма Фарм 17.10.6.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17/10/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/10/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 133 316,44
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку