Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Перемога» у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
19 130 508,95 UAH
UA-2018-09-05-001526-b 77eeb23d5289460eb5077a86aaf72315
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
7 лютого 2018 року було оголошено про проведення відкритих торгів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Перемога» у Дніпровському районі» Переможцем визначено ТОВ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ" та було укладено Договір № 41/4 від 11.04.2018. Оскільки частина робіт уже виконана і технологічно пов’язана з роботами, які плануються, а саме: 1. Застосувати на майданчику для волейболу площею 512 м2 штучне покриття конструкції, такої ж як для запроектованого поруч майданчика для мініфутболу : з резинової крихти на поліуретановому клею по бетонній основі, а також огородження з металевої сітки висотою 4м . 2. Для прогулянкової мережі алей та стежок застосувати мощення з ФЕМ безшовного типу по бетонній основі, проробивши доцільність часткового використання існуючої бетонної основи. 3. Додатково включити в обсяги робіт заміну мощень неврахованих 3х стежок зі сторони вул. Жмаченка , 2х алей до території насосної станції, відгалуження алеї в зоні технічної дороги та 3х стежок з західної сторони території парку , застосувавши покриття з ФЕМ безшовного типу по новій чи існуючій бетонній основі та замінити запроектоване покриття стежко-дорожкової мережі з бетону на покриття з безшовного ФЕМ по бетонній основі. З урахуванням додаткових обсягів попередньо визначені обсяги мощень загалом – біля 17, 5 тис м2 уточнити в кресленнях. Врахувати необхідність додаткової щебеневої підсипки підстильного шару доріжок в западинах та в місцях порушеної існуючої бетонної основи . 4. Виконати благоустрій прилеглої території зі сторони вул. Жмаченка з влаштуванням вздовж неї зон екопарковок , замощених ФЕМ відповідного типу, а вздовж пр. Алішера Навої – тротуару шириною від 2х до 4х м, з уточненням кресленнями відмітками , що враховують нормоване заглиблення існуючих транзитних інженерних мереж цієї зони. 5 Врахувати при озелененні влаштування посівного газону з землюванням чи підсипкою грунту до 15 см по всій території виконання ремонту. 6 Включити в обсяги рішення з автоматичного поливу газонів з застосуванням автономного забезпечення системи водою за допомогою свердловин з насосним обладнанням, прокладення під доріжками необхідної кількості футлярів магістралей поливу . 7. Врахувати при влаштуванні освітлення додаткові площі доріжок та в системі підключення - можливість тимчасового електропостачання на період будівництва ТП 6619 від РП 364 . 8. Технічними рішеннями прокладення футлярів, влаштування ліхтарів врахувати можливість подальшого влаштування за окремим проектом системи відео нагляду, існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, додаткові роботи, не визначені під час укладення договору, технічно та економічно пов’язані з первинним договором.Підстава: Позитивний експертний звіт № 0571—18/ПРОЕКСП від 16.07.2018.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 16 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Перемога» у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Перемога» у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

05 вересня 2018 18:21
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
#41086629
Переможець 19 130 508,95
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 18:27

Документи

05 вересня 2018 18:27
Електронний підпис
05 вересня 2018 18:27
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2018 18:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
#41086629
19 130 508,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2018 18:27
Електронний підпис
05 вересня 2018 18:27
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 15:23
договір укладений
25 вересня 2018 15:21
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 14:29
ДУ 9.pdf зміни до договору
18 липня 2019 12:42
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2019 09:29
ДУ 8.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:27
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 19:27
ДУ 7.pdf зміни до договору
26 березня 2019 19:14
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2019 15:56
ДУ 6.pdf зміни до договору
22 січня 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:48
ДУ 5.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:46
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 13:17
ДУ 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 13:07
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 17:30
ДУ 3.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 17:28
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 14:38
ДУ 2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 14:33
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2018 19:52
ДУ 1.pdf зміни до договору
18 жовтня 2018 19:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 165/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 165/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.п. 1.1.,2.1.,4.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 165/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 165/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.п.2.1. Договору у новій редакції. Розділ 14. Місцезнаходження та підписи сторін Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 165/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 165/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.п.2.1 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 165/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 165/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 165/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 165/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.п.1.1.,2.1.,2.5. Договору та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 165/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 165/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 165/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 165/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1, 2.5 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 165/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 165/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 165/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 165/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 018 194,21
UAH (в тому числі ПДВ 3 003 032,36 UAH)