Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи баз даних - код ДК 021:2015 – 48610000-7 (Програмно-апаратний комплекс Національної освітньої електронної платформи)
Database systems - code of the SC 021:2015 - 48610000-7 (Software and hardware complex of the National educational electronic platform)
Database systems - code of the SC 021:2015 - 48610000-7 (Software and hardware complex of the National educational electronic platform)
Очікувана вартість
47 974 000,00 UAH
UA-2018-09-05-001518-b ● 37d3627351a446cfb0bdf1b00df76010
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Інфоресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 37533381 |
Вебсайт: | http://www.inforesurs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київ обл., Київ, О. Довженка, 3 |
Контактна особа: |
Лазнюк Наталія Петрівна 380442901814 info@inforesurs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise "Inforesurs" |
National ID: | 37533381 |
Contact point: |
Nataliia Lazniuk 380442901814 info@inforesurs.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2018 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2018 18:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2018 18:30 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2018 14:45 |
Очікувана вартість: | 47 974 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,21% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1400000 UAH |
Publication date: | 05 вересня 2018 18:13 |
Enquiries until: | 25 вересня 2018 18:30 |
Complaints submission until: | до 01 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 жовтня 2018 18:30 |
Information
Estimated total value: | 47 974 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,21 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Системи баз даних - код ДК 021:2015 – 48610000-7 (Програмно-апаратний комплекс Національної освітньої електронної платформи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Олександра Довженка 3
ДК 021:2015: 48610000-7 — Системи баз даних
Database systems - code of the SC 021:2015 - 48610000-7 (Software and hardware complex of the National educational electronic platform)
CPV: 48610000-7
Період постачання:
по 21 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2018 18:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2018 18:19 |
Додаток 7 до ТД НОЕП.pdf | |
05 вересня 2018 18:18 |
ТД НОЕП.docx |
05 вересня 2018 18:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 вересня 2018 18:19 |
Додаток 7 до ТД НОЕП.pdf
|
|||
05 вересня 2018 18:18 |
ТД НОЕП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сертифікату ISO 14001:2015
Дата подання: 13 вересня 2018 11:22
Дата відповіді: 18 вересня 2018 10:52
Прохання роз’яснити пункт 9 (стор.16) тендерної документації про необхідність надання:
«Копія чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату учасника на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на постачання програмно-апаратних комплексів або розробку програмного забезпечення».
Оскільки розробка програмного забезпечення не несе ризиків негативного впливу на довкілля, чи достатньо надати в тендерній пропозиції учасника копію сертифіката ISO 14001:2015 від виробника апаратної частини (обладнання)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Предметом закупівлі у цих торгах є цілісний програмно-апаратний комплекс, а не окремі його частини (зокрема, апаратна), що включає будь-які товари і супровідні послуги. Замовник не має компетенції і не зобов’язаний самостійно оцінювати фактичний чи майбутній вплив на довкілля, пов’язані із цим відносні ризики тощо. Натомість, Замовник зобов’язаний переконатись у складі вимог тендерної документації і шляхом перевірки відповідності їм у тому, що заходи із захисту довкілля є необхідними для застосування для потенційних постачальників, згідно з Законом. Будь-які описові декларації учасника торгів щодо поширення на нього такої необхідності у зв’язку із деякими заходами не можуть бути змістовно оціненими Замовником, окрім як на підставі виданих компетентними організаціями документів про відповідність таких заходів вимогам чинних у цій сфері національних стандартів (обов’язкових чи рекомендованих). Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. ДСТУ ISO 14001 є чинним Національним стандартом України у сфері заходів із захисту довкілля і, на думку Замовника, являє собою достатній для цілей цих торгів перелік вимог, належне підтвердження відповідності яким щодо предмета закупівлі в цілому дає підстави вважати вимоги Закону у зв’язку з цим дотриманими.
Слід зазначити також, що ст. 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначено, що одним із основних принципів навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов’язковість додержання екологічних стандартів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності. Зазначений принцип підтверджується метою та цілями, які визначені в основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року, затвердженої Законом України від 21.12.2010 № 2818-VІ. Відтак, зазначена в тендерній документації вимога щодо наявності копії сертифікату на систему екологічного управління має на меті виконання вищезазначених законодавчих актів.
Звертаємо увагу, що відповідно до розділу І стандарту ISO 14001, цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати.
Слід зазначити також, що ст. 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначено, що одним із основних принципів навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов’язковість додержання екологічних стандартів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності. Зазначений принцип підтверджується метою та цілями, які визначені в основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року, затвердженої Законом України від 21.12.2010 № 2818-VІ. Відтак, зазначена в тендерній документації вимога щодо наявності копії сертифікату на систему екологічного управління має на меті виконання вищезазначених законодавчих актів.
Звертаємо увагу, що відповідно до розділу І стандарту ISO 14001, цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати.
Щодо вимог тендерної документації та додатку №7 до неї
Дата подання: 21 вересня 2018 15:22
Дата відповіді: 26 вересня 2018 18:16
Шановний замовнику!
Нами вивчена тендерна документація те є декілька питань щодо вимог, викладених до апаратного забезпечення, викладених в Додатку №7 до тендерної документації:
1. Щодо вимоги "Для фізичних реалізацій СЗД - розподілений "кластер зберігання", федерація, метро-кластер фізичних СЗД, в мережі зберігання даних (SAN) з пропускною здатністю не гірше, ніж 16Gb" -
Питання: просимо пояснити чи потрібна реалізація запропонованого функціоналу в проекті (розподілений «кластер зберігання», федерація, метро-кластер фізичних СЗД чи мається на увазі підтримка даного функціоналу масивами для розширення платформи збереження в майбутньому? Варто зазначити, що класичні зовнішні масиви збереження даних архітектурно побудовані таким чином, щоб не містити «єдиної точки відмови» та мати доступність на рівні 99,999%, а саме дублювання усіх важливо критичних компонентів та захист даних на фізичних носіях масиву. Технології як то: розподілений «кластер зберігання», федерація, метро-кластер фізичних СЗД використовуються для побудови рішень з доступністю на рівні 99,9999%, але потребують фізичного створення двох серверних сайтів та рознесення як мінімум двох масивів по цих площадках.
2. Щодо "Вимоги до об'єму зберігання: Загальна ефективна ємність, не менше - 87ТіВ, в тому числі (HDD - 87 TiB), а також захищений відповідно до вимог видмовостійкості, кеш на основі дисків SSD не менше ніж 6,9 ТіВ з DWPD не менше ніж 5" -
Питання: Просимо повідомити з яких міркувань розраховувався показник зносостійкості твердотільних накопичувачів (DWPD)?
3. Щодо "Вимоги до системи резервного копіювання даних: Загальна ефективна ємність, не менше - 90 ТіВ. Не менше ніж два порти не гірше 10GbE. Підтримка доступу до даних за протоколами CIFS/SMB та NFS" -
Питання: Просимо повідомити яке програмне забезпечення буде використовуватися для організації резервного копіювання?
І на яких апаратних ресурсах планується робота даного ПЗ?
4. Щодо вимоги "Для гіперконвергентного середовища віртуалізації на базі ПЗ VMWare, Cloud Suite Enterprise та VMWare NSX Enterprise, або набір ліцензій, що забезпечує повну відповідність цим пакетам ПЗ по функціональним можливостям" -
Питання: Просимо повідомити чи планується побудова повноцінної хмарної інфраструктури на початкових стадіях проекту?
І за якими функціональними критеріями буде проводитись порівняння пакетів ПЗ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1:
Якщо запропоноване рішення передбачає фізичну реалізацію зовнішньої СЗД, і запропонована СЗД конструктивно відповідає вимогам до надійності, встановленим в Додатку №7 до Тендерної документації (зокрема, п. 4.7 – «резервування функціональних апаратних компонентів та їх елементів»), така СЗД повинна передбачати штатну можливість створення територіально розподіленого кластера відмовостійкості із сумісною СЗД у майбутньому.
Щодо питання 2:
Показник DWPD не менший ніж 5 для SSD відповідає експертній оцінці нижнього значення діапазону цього параметра для класу корпоративних систем середнього рівня, для яких прогнозовані навантаження за кількістю операцій зчитування і запису мають приблизно однаковий порядок.
Щодо питання 3:
Обґрунтований вибір спеціалізованого програмного забезпечення для організації резервного копіювання в рамках ПАК НОЕП визначається учасником у своїй пропозиції з урахуванням, зокрема, загальних, викладених в п. 4.1, та інших відповідних вимог до НОЕП, викладених в Додатку №7 до Тендерної документації, а планування розміщення компонентів такого ПЗ здійснюється в межах запропонованого учасником складу апаратного забезпечення ПАК.
Щодо питання 4:
Згідно з п. 4.11 Додатку №7 до Тендерної документації, при створенні ПЗ ПАК НОЕП має бути врахована можливість його розміщення у хмарі, а також підтримка розповсюдження файлів через CDN. Під «хмарою» тут слід розуміти основні публічні хмарні сервіси (Microsoft, Amazon тощо), а під «розміщенням» – використання публічних хмарних сервісів PaaS та SaaS для відтворення функціональності ПЗ ПАК НОЕП у хмарі, оскільки, відповідно до п. 4.1 Додатку №7 до Тендерної документації, «НОЕП є інтегрованою сервісно-орієнтованою інформаційно-телекомунікаційною системою». В рамках цих торгів система НОЕП має бути встановлена on-premises, на передбаченому в пропозиції учасника апаратному забезпеченні, з використанням обраного учасником типу середовища віртуалізації. Разом ці вимоги слід розуміти як намір перспективного розгортання гібридного хмарного рішення для розміщення й експлуатації ПЗ НОЕП (шляхом тісної, але гнучкої й керованої інтеграції приватної хмари і сервісів публічної хмари), можливість чого має бути продемонстрована учасником. При цьому учасник має запропонувати комплексне системне програмне забезпечення для управління таким середовищем в усіх визначених вимогами Додатку №7 до Тендерної документації аспектах, виходячи, в тому числі, з вимог зручності, сумісності тощо, як визначено в п. 4.1 Додатку №7 до Тендерної документації. Згідно з п. 4.12 Додатку №7 до Тендерної документації, на процедури технічного обслуговування НОЕП та її структурних компонентів також поширюються вимоги уніфікації. Тому для конвергентного варіанту середовища віртуалізації у Додатку №7 до Тендерної документації пропонується використовувати відповідне ПЗ Microsoft – для забезпечення віртуалізації, автоматизації та управління гібридною хмарою. Для гіперконвергентного варіанту середовища віртуалізації, з тією ж метою, пропонується використовувати зазначене ПЗ VMWare або його еквівалент з функціональністю, аналогічною за змістом і набором усім тим основним функціям, що пропонуються в продуктах VMWare Cloud Suite Enterprise та VMWare NSX Enterprise, зокрема (але не обмежуючись), у частині організації й управління віртуальним пулом програмно визначених ресурсів для зберігання даних, комплексних засобів інтеграції з основними публічними хмарами у гібридну хмару, підтримки програмно визначених мереж і балансування навантаження у них, засобів управління віртуальними машинами та їх кластеризації, технічного обслуговування тощо. Відповідно до п. 6 Додатку №6 до Тендерної документації, «еквівалентом» вважається товар, який за своїм технічними, якісними характеристиками та метою призначення відповідає вимогам замовника. Вимоги замовника описано в Додатку №7 і роз’ясненнях до Тендерної документації. Поняття «еквіваленту» вживається у значенні, в якому воно використовується в Законі України «Про публічні закупівлі».
Якщо запропоноване рішення передбачає фізичну реалізацію зовнішньої СЗД, і запропонована СЗД конструктивно відповідає вимогам до надійності, встановленим в Додатку №7 до Тендерної документації (зокрема, п. 4.7 – «резервування функціональних апаратних компонентів та їх елементів»), така СЗД повинна передбачати штатну можливість створення територіально розподіленого кластера відмовостійкості із сумісною СЗД у майбутньому.
Щодо питання 2:
Показник DWPD не менший ніж 5 для SSD відповідає експертній оцінці нижнього значення діапазону цього параметра для класу корпоративних систем середнього рівня, для яких прогнозовані навантаження за кількістю операцій зчитування і запису мають приблизно однаковий порядок.
Щодо питання 3:
Обґрунтований вибір спеціалізованого програмного забезпечення для організації резервного копіювання в рамках ПАК НОЕП визначається учасником у своїй пропозиції з урахуванням, зокрема, загальних, викладених в п. 4.1, та інших відповідних вимог до НОЕП, викладених в Додатку №7 до Тендерної документації, а планування розміщення компонентів такого ПЗ здійснюється в межах запропонованого учасником складу апаратного забезпечення ПАК.
Щодо питання 4:
Згідно з п. 4.11 Додатку №7 до Тендерної документації, при створенні ПЗ ПАК НОЕП має бути врахована можливість його розміщення у хмарі, а також підтримка розповсюдження файлів через CDN. Під «хмарою» тут слід розуміти основні публічні хмарні сервіси (Microsoft, Amazon тощо), а під «розміщенням» – використання публічних хмарних сервісів PaaS та SaaS для відтворення функціональності ПЗ ПАК НОЕП у хмарі, оскільки, відповідно до п. 4.1 Додатку №7 до Тендерної документації, «НОЕП є інтегрованою сервісно-орієнтованою інформаційно-телекомунікаційною системою». В рамках цих торгів система НОЕП має бути встановлена on-premises, на передбаченому в пропозиції учасника апаратному забезпеченні, з використанням обраного учасником типу середовища віртуалізації. Разом ці вимоги слід розуміти як намір перспективного розгортання гібридного хмарного рішення для розміщення й експлуатації ПЗ НОЕП (шляхом тісної, але гнучкої й керованої інтеграції приватної хмари і сервісів публічної хмари), можливість чого має бути продемонстрована учасником. При цьому учасник має запропонувати комплексне системне програмне забезпечення для управління таким середовищем в усіх визначених вимогами Додатку №7 до Тендерної документації аспектах, виходячи, в тому числі, з вимог зручності, сумісності тощо, як визначено в п. 4.1 Додатку №7 до Тендерної документації. Згідно з п. 4.12 Додатку №7 до Тендерної документації, на процедури технічного обслуговування НОЕП та її структурних компонентів також поширюються вимоги уніфікації. Тому для конвергентного варіанту середовища віртуалізації у Додатку №7 до Тендерної документації пропонується використовувати відповідне ПЗ Microsoft – для забезпечення віртуалізації, автоматизації та управління гібридною хмарою. Для гіперконвергентного варіанту середовища віртуалізації, з тією ж метою, пропонується використовувати зазначене ПЗ VMWare або його еквівалент з функціональністю, аналогічною за змістом і набором усім тим основним функціям, що пропонуються в продуктах VMWare Cloud Suite Enterprise та VMWare NSX Enterprise, зокрема (але не обмежуючись), у частині організації й управління віртуальним пулом програмно визначених ресурсів для зберігання даних, комплексних засобів інтеграції з основними публічними хмарами у гібридну хмару, підтримки програмно визначених мереж і балансування навантаження у них, засобів управління віртуальними машинами та їх кластеризації, технічного обслуговування тощо. Відповідно до п. 6 Додатку №6 до Тендерної документації, «еквівалентом» вважається товар, який за своїм технічними, якісними характеристиками та метою призначення відповідає вимогам замовника. Вимоги замовника описано в Додатку №7 і роз’ясненнях до Тендерної документації. Поняття «еквіваленту» вживається у значенні, в якому воно використовується в Законі України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-05-001518-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники", Код ЄДРПОУ:38105096
Дата подання: 21 вересня 2018 17:35
Роз'яснення умов тендерної документації
Користуючись правом, передбаченим частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
1. В пункті 4.2 Додатку 7 до тендерної документації встановлено, що Платформа повинна бути заснована на багаторівневій модульній архітектурі. У свою чергу, пунктом 4.4.4 цього додатку встановлено вимоги до модуля «Премодерація та розміщення навчальних матеріалів», яким має забезпечувати імпорт та публікацію навчальних матеріалів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що навчальні матеріали згідно з чинним законодавством є об’єктами права інтелектуальної власності. Однак, умови тендерної документації не містять інформації стосовно заходів, які повинні вживатись з метою захисту цих прав. У зв’язку з цим просимо надати відповідь, чи передбачається в роботі модуля «Премодерація та розміщення навчальних матеріалів» система захисту (заходи по захисту) майнових прав на об’єкти інтелектуальної власності (авторських прав) авторів та/або правовласників? Якщо така система не передбачена, просимо повідомити, яким чином планується забезпечувати захист авторських прав?
Також просимо надати відповідь щодо правових підстав використання об’єктів прав інтелектуальної власності, що будуть імпортуватись та опубліковуватись в рамках роботи даного модулю – чи передбачено укладання угод / ліцензійних договорів з суб’єктами авторських прав ?
2. Пунктом 4.4.4 Додатку 7 до тендерної документації встановлено вимоги до модулю «Бібліотека електронних матеріалів». Просимо Вас навести перелік нормативно-правових актів, якими регламентується спосіб та/або порядок передачі Міністерству освіти і науки України електронних підручників, посібників, та інших об’єктів прав інтелектуальної власності для розміщення на Платформі ?
Також просимо Вас надати відповідь, які заходи захисту від несанкціонованого копіювання об’єктів прав інтелектуальної власності передбачається використовувати в межах функціонування модулю «Бібліотека електронних матеріалів?
3. Пунктом 4.4.6 Додатку 7 до тендерної документації встановлено вимоги до функціонування модулю «Навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників», однією з яких є «Система електронної сертифікації вчителів».
Звертаємо Вашу увагу на те, що поняття «сертифікація» має законодавче визначення, встановлене статтею 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Так, сертифікацією є підтвердження відповідності, в тому числі персоналу, що здійснюється органом оцінки відповідності (орган з сертифікації). За результатами сертифікації видається документ про відповідність (висновок, свідоцтво, сертифікат, тощо). Тобто, правові відносини у сфері сертифікації на сьогоднішній день регулюються спеціальними нормами законодавства. Враховуючи зазначене, просимо роз’яснити, якими нормативними-правовими актами регулюється робота блоку «Система електронної сертифікації вчителів?
Також цим пунктом встановлено вимогу, згідно з якою даний модуль повинен забезпечувати «Автоматичні критерії сертифікації», вичерпний перелік яких умовами тендерної документації не передбачено. Враховуючи зазначене, просимо вказати офіційний документ (методичні рекомендації або ін.), яким необхідно керуватися при розробці функціоналу «Автоматичні критерії сертифікації».
Окрім цього, вимогами до наповнення модулю «Навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників» передбачено, що у модулі повинні міститися електронні курси підвищення кваліфікації. У свою чергу, вимогами до функціонування модулю «Навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників» передбачається «Створення курсів (до складу модуля входить базовий редактор електронних курсів)». Просимо роз’яснити, хто саме (які категорії користувачів) має право забезпечувати та виконувати процес створення/зміни таких електронних курсів?
Розгорнути
Згорнути
1. В пункті 4.2 Додатку 7 до тендерної документації встановлено, що Платформа повинна бути заснована на багаторівневій модульній архітектурі. У свою чергу, пунктом 4.4.4 цього додатку встановлено вимоги до модуля «Премодерація та розміщення навчальних матеріалів», яким має забезпечувати імпорт та публікацію навчальних матеріалів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що навчальні матеріали згідно з чинним законодавством є об’єктами права інтелектуальної власності. Однак, умови тендерної документації не містять інформації стосовно заходів, які повинні вживатись з метою захисту цих прав. У зв’язку з цим просимо надати відповідь, чи передбачається в роботі модуля «Премодерація та розміщення навчальних матеріалів» система захисту (заходи по захисту) майнових прав на об’єкти інтелектуальної власності (авторських прав) авторів та/або правовласників? Якщо така система не передбачена, просимо повідомити, яким чином планується забезпечувати захист авторських прав?
Також просимо надати відповідь щодо правових підстав використання об’єктів прав інтелектуальної власності, що будуть імпортуватись та опубліковуватись в рамках роботи даного модулю – чи передбачено укладання угод / ліцензійних договорів з суб’єктами авторських прав ?
2. Пунктом 4.4.4 Додатку 7 до тендерної документації встановлено вимоги до модулю «Бібліотека електронних матеріалів». Просимо Вас навести перелік нормативно-правових актів, якими регламентується спосіб та/або порядок передачі Міністерству освіти і науки України електронних підручників, посібників, та інших об’єктів прав інтелектуальної власності для розміщення на Платформі ?
Також просимо Вас надати відповідь, які заходи захисту від несанкціонованого копіювання об’єктів прав інтелектуальної власності передбачається використовувати в межах функціонування модулю «Бібліотека електронних матеріалів?
3. Пунктом 4.4.6 Додатку 7 до тендерної документації встановлено вимоги до функціонування модулю «Навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників», однією з яких є «Система електронної сертифікації вчителів».
Звертаємо Вашу увагу на те, що поняття «сертифікація» має законодавче визначення, встановлене статтею 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Так, сертифікацією є підтвердження відповідності, в тому числі персоналу, що здійснюється органом оцінки відповідності (орган з сертифікації). За результатами сертифікації видається документ про відповідність (висновок, свідоцтво, сертифікат, тощо). Тобто, правові відносини у сфері сертифікації на сьогоднішній день регулюються спеціальними нормами законодавства. Враховуючи зазначене, просимо роз’яснити, якими нормативними-правовими актами регулюється робота блоку «Система електронної сертифікації вчителів?
Також цим пунктом встановлено вимогу, згідно з якою даний модуль повинен забезпечувати «Автоматичні критерії сертифікації», вичерпний перелік яких умовами тендерної документації не передбачено. Враховуючи зазначене, просимо вказати офіційний документ (методичні рекомендації або ін.), яким необхідно керуватися при розробці функціоналу «Автоматичні критерії сертифікації».
Окрім цього, вимогами до наповнення модулю «Навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників» передбачено, що у модулі повинні міститися електронні курси підвищення кваліфікації. У свою чергу, вимогами до функціонування модулю «Навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників» передбачається «Створення курсів (до складу модуля входить базовий редактор електронних курсів)». Просимо роз’яснити, хто саме (які категорії користувачів) має право забезпечувати та виконувати процес створення/зміни таких електронних курсів?
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2018 18:28
Щодо питання 1:
В п. 4.4.4 Додатку №7 до Тендерної документації визначено, що публікація матеріалів здійснюється з попередньою перевіркою. Визначення способу проведення такої перевірки, метою якої, зокрема, є забезпечення дотримання прав інтелектуальної власності щодо можливих дій, пов’язаних з тим чи іншим матеріалом, не визначено Додатком №7 до Тендерної документації, оскільки не є предметом цієї закупівлі. Функція згаданого у цьому пункті модуля якраз і полягає у недопущенні неправомірного опублікування чи іншого використання творів шляхом проведення відповідної перевірки у спосіб і на умовах, визначених для цього уповноваженим органом. Автоматизація процесу самої перевірки, який має вести до законного рішення у зв’язку з цим, не є предметом цієї закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що в п. 4.4.3 Додатку №7 до Тендерної документації визначені ролі «Автори» та «Експерти», надання яких, після належної перевірки, відповідним особам у зв’язку з деяким обсягом матеріалів і супровідної інформації до них має на меті забезпечити належним чином обмежений доступ до законних копій творів, виготовлених їх правовласниками із відповідною метою. Договірні питання використання об’єктів інтелектуальної власності як змістовного наповнення НОЕП не є предметом цієї закупівлі.
Щодо питання 2:
Вимоги до модуля «Бібліотека електронних матеріалів» визначені в п. 4.4.5 Додатку №7 до Тендерної документації. Серед функцій згаданого модуля підтримка процесів передачі Міністерству освіти і науки України електронних підручників, посібників, та інших об’єктів прав інтелектуальної власності для розміщення на Платформі у будь-який спосіб та/або згідно з будь-яким порядком не передбачена. Перелік нормативно-правових актів (документів), на основі яких створюється НОЕП, наведений в п. 1.5 Додатку №7 до Тендерної документації. Як зазначено в п. 4.4.5 Додатку №7 до Тендерної документації, зміст бібліотеки – це навчальні матеріали у структурованому (каталогізованому, доступному для пошуку) вигляді. За необхідності, конкретні (у тому числі, технічні) заходи з обмеження доступу до об’єктів інтелектуальної власності, профілактики їх несанкціонованого копіювання реалізовуватимуться в обумовленому у кожному конкретному випадку вигляді й за допомогою узгоджених інструментів. Реалізація таких заходів в рамках цієї закупівлі не передбачена.
Щодо питання 3:
Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічне регулювання – це правове регулювання відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні. Знання, уміння і навички, набуті в процесі навчання і підвищення кваліфікації педагогічними працівниками, не можуть бути класифіковані як продукція і технічному регулюванню не підлягають. Натомість, згідно з підпунктом 47-2 пункту 4 Положення про Міністерство освіти і науки України, МОН, відповідно до покладених на нього завдань, формує та забезпечує функціонування системи сертифікації педагогічних працівників, забезпечує створення умов для підвищення їх кваліфікації, затверджує положення про акредитацію центрів сертифікації педагогічних працівників. Під «автоматичними критеріями сертифікації» (з роз’ясненнями у дужках) слід розуміти автоматичну перевірку відповідей на сформовані для відповідного курсу тестові завдання, із розрахунком відносного рівня засвоєння цього курсу і функцією автоматичного надання електронного сертифікату (спеціального статусу користувача) при досягненні деякого налаштованого для цього курсу порогового значення такого, оціненого за результатами усіх тестувань в його рамках, рівня його засвоєння. Зміст таких тестів є складовою частиною відповідного курсу, який має формуватися і змінюватися його автором (чи іншим актуальним правовласником), а оцінюватися – експертами (див. відповідні ролі в п. 4.4.3 Додатку №7 до Тендерної документації), в порядку премодерації розміщення та внесення наступних змін до будь-яких змістовних матеріалів. Функціональність для підтримки створення тестових завдань, із автоматичною перевіркою відповідей, є частиною функціональності для підтримки створення згаданих курсів, а також аналогічної функціональності для уроків (див. п. 4.4.11 Додатку №7 до Тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
В п. 4.4.4 Додатку №7 до Тендерної документації визначено, що публікація матеріалів здійснюється з попередньою перевіркою. Визначення способу проведення такої перевірки, метою якої, зокрема, є забезпечення дотримання прав інтелектуальної власності щодо можливих дій, пов’язаних з тим чи іншим матеріалом, не визначено Додатком №7 до Тендерної документації, оскільки не є предметом цієї закупівлі. Функція згаданого у цьому пункті модуля якраз і полягає у недопущенні неправомірного опублікування чи іншого використання творів шляхом проведення відповідної перевірки у спосіб і на умовах, визначених для цього уповноваженим органом. Автоматизація процесу самої перевірки, який має вести до законного рішення у зв’язку з цим, не є предметом цієї закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що в п. 4.4.3 Додатку №7 до Тендерної документації визначені ролі «Автори» та «Експерти», надання яких, після належної перевірки, відповідним особам у зв’язку з деяким обсягом матеріалів і супровідної інформації до них має на меті забезпечити належним чином обмежений доступ до законних копій творів, виготовлених їх правовласниками із відповідною метою. Договірні питання використання об’єктів інтелектуальної власності як змістовного наповнення НОЕП не є предметом цієї закупівлі.
Щодо питання 2:
Вимоги до модуля «Бібліотека електронних матеріалів» визначені в п. 4.4.5 Додатку №7 до Тендерної документації. Серед функцій згаданого модуля підтримка процесів передачі Міністерству освіти і науки України електронних підручників, посібників, та інших об’єктів прав інтелектуальної власності для розміщення на Платформі у будь-який спосіб та/або згідно з будь-яким порядком не передбачена. Перелік нормативно-правових актів (документів), на основі яких створюється НОЕП, наведений в п. 1.5 Додатку №7 до Тендерної документації. Як зазначено в п. 4.4.5 Додатку №7 до Тендерної документації, зміст бібліотеки – це навчальні матеріали у структурованому (каталогізованому, доступному для пошуку) вигляді. За необхідності, конкретні (у тому числі, технічні) заходи з обмеження доступу до об’єктів інтелектуальної власності, профілактики їх несанкціонованого копіювання реалізовуватимуться в обумовленому у кожному конкретному випадку вигляді й за допомогою узгоджених інструментів. Реалізація таких заходів в рамках цієї закупівлі не передбачена.
Щодо питання 3:
Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічне регулювання – це правове регулювання відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні. Знання, уміння і навички, набуті в процесі навчання і підвищення кваліфікації педагогічними працівниками, не можуть бути класифіковані як продукція і технічному регулюванню не підлягають. Натомість, згідно з підпунктом 47-2 пункту 4 Положення про Міністерство освіти і науки України, МОН, відповідно до покладених на нього завдань, формує та забезпечує функціонування системи сертифікації педагогічних працівників, забезпечує створення умов для підвищення їх кваліфікації, затверджує положення про акредитацію центрів сертифікації педагогічних працівників. Під «автоматичними критеріями сертифікації» (з роз’ясненнями у дужках) слід розуміти автоматичну перевірку відповідей на сформовані для відповідного курсу тестові завдання, із розрахунком відносного рівня засвоєння цього курсу і функцією автоматичного надання електронного сертифікату (спеціального статусу користувача) при досягненні деякого налаштованого для цього курсу порогового значення такого, оціненого за результатами усіх тестувань в його рамках, рівня його засвоєння. Зміст таких тестів є складовою частиною відповідного курсу, який має формуватися і змінюватися його автором (чи іншим актуальним правовласником), а оцінюватися – експертами (див. відповідні ролі в п. 4.4.3 Додатку №7 до Тендерної документації), в порядку премодерації розміщення та внесення наступних змін до будь-яких змістовних матеріалів. Функціональність для підтримки створення тестових завдань, із автоматичною перевіркою відповідей, є частиною функціональності для підтримки створення згаданих курсів, а також аналогічної функціональності для уроків (див. п. 4.4.11 Додатку №7 до Тендерної документації).
Відповідь на вимогу щодо роз"яснення умов тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-09-05-001518-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Е-Бізнес Солюшенс", Код ЄДРПОУ:39174223
Дата подання: 25 вересня 2018 17:22
Просимо надати роз`яснення умов тендерної документації
Шановний Замовнику!. Детально вивчивши умови тендерної документації та керуючись нормами статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII звертаємось за роз’ясненнями до тендерної документації з наступних питань:
1. Просимо роз’яснити, чи будуть пов’язані між собою електронні журнали та існуючі на сьогоднішній день паперові журнали? Чи буде відбуватися синхронізація відомостей між електронними та паперовими журналами?
2. Також просимо роз’яснити, якими нормативно-правовими актами України або локальними нормативними документами органів системи освіти регламентована діяльність вчителя по системі електронного навчання?
3. Просимо роз’яснити який порядок розрахунку оплати праці вчителя в межах виконання функції по системі електронного навчання?
4. Тендерною документацією передбачено, що система електронного навчання передбачає тривалий часовий діапазон навчання учнів при безпосередньому контакті із електронними пристроями (контакт зору із рідкокристалічним дисплеєм). Просимо роз’яснити, якими нормативними документами визначена можливість проводити навчальний процес в умовах довготривалого та безпосереднього контакту учнів із електронними пристроями?
Чекаємо на обґрунтовану відповідь.
Розгорнути
Згорнути
1. Просимо роз’яснити, чи будуть пов’язані між собою електронні журнали та існуючі на сьогоднішній день паперові журнали? Чи буде відбуватися синхронізація відомостей між електронними та паперовими журналами?
2. Також просимо роз’яснити, якими нормативно-правовими актами України або локальними нормативними документами органів системи освіти регламентована діяльність вчителя по системі електронного навчання?
3. Просимо роз’яснити який порядок розрахунку оплати праці вчителя в межах виконання функції по системі електронного навчання?
4. Тендерною документацією передбачено, що система електронного навчання передбачає тривалий часовий діапазон навчання учнів при безпосередньому контакті із електронними пристроями (контакт зору із рідкокристалічним дисплеєм). Просимо роз’яснити, якими нормативними документами визначена можливість проводити навчальний процес в умовах довготривалого та безпосереднього контакту учнів із електронними пристроями?
Чекаємо на обґрунтовану відповідь.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2018 16:58
Щодо питання 1:
Електронні журнали визначені в п. 4.4.9 Додатку №7 до Тендерної документації як різновид зовнішніх автоматизованих систем закладів освіти, інших організацій та установ, із якими програмне забезпечення ПАК НОЕП має на меті перспективну інтеграцію на рівні імпорту-експорту даних. Питання використання як електронних, так і паперових журналів, не є предметом цієї закупівлі.
Щодо питання 2:
Питання професійної діяльності педагогічних працівників, в тому числі її нормативно-правового, науково-методичного, інструктивного, розпорядчого регулювання, не стосується предмету цієї закупівлі.
Щодо питання 3:
Питання розрахунку оплати праці педагогічних працівників не є предметом цієї закупівлі.
Щодо питання 4: У Тендерній документації, включно з усіма її додатками, часовий режим використання електронних пристроїв користувачів НОЕП не описується і не регламентується. Питання часових рамок використання електронних пристроїв користувачами НОЕП не стосується предмету цієї закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Електронні журнали визначені в п. 4.4.9 Додатку №7 до Тендерної документації як різновид зовнішніх автоматизованих систем закладів освіти, інших організацій та установ, із якими програмне забезпечення ПАК НОЕП має на меті перспективну інтеграцію на рівні імпорту-експорту даних. Питання використання як електронних, так і паперових журналів, не є предметом цієї закупівлі.
Щодо питання 2:
Питання професійної діяльності педагогічних працівників, в тому числі її нормативно-правового, науково-методичного, інструктивного, розпорядчого регулювання, не стосується предмету цієї закупівлі.
Щодо питання 3:
Питання розрахунку оплати праці педагогічних працівників не є предметом цієї закупівлі.
Щодо питання 4: У Тендерній документації, включно з усіма її додатками, часовий режим використання електронних пристроїв користувачів НОЕП не описується і не регламентується. Питання часових рамок використання електронних пристроїв користувачами НОЕП не стосується предмету цієї закупівлі.
Відповідь щодо надання роз"яснення умов тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-09-05-001518-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Е-Бізнес Солюшенс", Код ЄДРПОУ:39174223
Дата подання: 25 вересня 2018 17:31
Вимога щодо надання відповідей
Шановний Замовнику!. Детально вивчивши умови тендерної документації та керуючись нормами статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII звертаємось за роз’ясненнями до умов тендерної документації з наступних питань:
1. Просимо роз’яснити питання стосовно модулів «Конструктор уроку» та «Користувачі з вадами зору». Модуль «Конструктор уроку» передбачає можливість для вчителя створювати власний урок чи робочу програму. Вимогами до функціональності модулю «Користувачі з вадами зору» передбачене автоматичне приховування другорядних елементів інтерфейсу, які можуть відвернути учнів від основної інформації. Відтак, яким чином вчитель при розробці власного уроку чи робочої програми визначатиме основні та другорядні елементи інтерфейсу у разі ведення навчального процесу із учнями з вадами зору?
2. Просимо роз’яснити, яким чином відбувається взаємодія модуля «Конструктор уроку» з модулем «Користувачі з вадами зору»?
3. Просимо роз’яснити, на підставі яких нормативних документів функціонуватиме експертиза електронних версій видавничих оригінал-макетів електронних підручників, яка передбачається у модулі «Експертиза електронних версій видавничих оригінал-макетів електронних підручників»?
4. Просимо надати пояснення, яка система захисту від несанкціонованого копіювання електронних версій оригінал-макетів електронних підручників передбачається в межах функціонування модулю «Експертиза електронних версій видавничих оригінал-макетів електронних підручників»?
Чекаємо на обґрунтовану відповідь.
Розгорнути
Згорнути
1. Просимо роз’яснити питання стосовно модулів «Конструктор уроку» та «Користувачі з вадами зору». Модуль «Конструктор уроку» передбачає можливість для вчителя створювати власний урок чи робочу програму. Вимогами до функціональності модулю «Користувачі з вадами зору» передбачене автоматичне приховування другорядних елементів інтерфейсу, які можуть відвернути учнів від основної інформації. Відтак, яким чином вчитель при розробці власного уроку чи робочої програми визначатиме основні та другорядні елементи інтерфейсу у разі ведення навчального процесу із учнями з вадами зору?
2. Просимо роз’яснити, яким чином відбувається взаємодія модуля «Конструктор уроку» з модулем «Користувачі з вадами зору»?
3. Просимо роз’яснити, на підставі яких нормативних документів функціонуватиме експертиза електронних версій видавничих оригінал-макетів електронних підручників, яка передбачається у модулі «Експертиза електронних версій видавничих оригінал-макетів електронних підручників»?
4. Просимо надати пояснення, яка система захисту від несанкціонованого копіювання електронних версій оригінал-макетів електронних підручників передбачається в межах функціонування модулю «Експертиза електронних версій видавничих оригінал-макетів електронних підручників»?
Чекаємо на обґрунтовану відповідь.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2018 17:01
Щодо питання 1: Склад елементів інтерфейсу, вимоги до них та інтерфейсу в цілому описані в п. 4.6 Додатку №7 до Тендерної документації. Модифікація способів відображення будь-яких таких елементів для покращення їх сприйняття особами з вадами зору може здійснюватися на рівні програмного забезпечення НОЕП, на рівні програмного застосунку для відтворення і взаємодії з інтерфейсом НОЕП, на рівні операційної системи термінального пристрою користувача тощо. Забезпечення можливості налаштування такої модифікації у частині приховування окремих елементів інтерфейсу програмного забезпечення НОЕП у спеціальних випадках передбачено п. 4.4.13 Додатку №7 до Тендерної документації. Модифікація способів відображення здійснюється стосовно і на рівні визначених типів елементів, які використовуються в інтерфейсі програмного забезпечення НОЕП. Так, в п. 4.4.13 Додатку №7 до Тендерної документації визначено такий спосіб для елементів типу «шрифт» (елементи шрифтів). При конструюванні власних уроків в рамках функціональності модуля «Конструктор уроку» учителем використовуються лише запропоновані в рамках програмного забезпечення НОЕП елементи інтерфейсу, відображення (у тому числі, приховування) яких має модифікуватися автоматично, згідно з п. 4.4.13 Додатку №7 до Тендерної документації, відповідно до налаштувань програмного забезпечення НОЕП, здійснених його адміністратором, а також обраного режиму відображення (звичайного чи для осіб із вадами зору). Функціональність ручного налаштування альтернативних способів відображення на рівні змісту окремих уроків зі спеціальною метою в Додатку №7 до Тендерної документації як обов’язкова не вимагається.
Щодо питання 2:
Способи взаємодії між модулями системи визначаються архітектурою програмного забезпечення НОЕП, запропонованою учасником торгів. Згідно з п. 4.2 Додатку №7 до Тендерної документації, НОЕП повинна бути заснована на багаторівневій модульній архітектурі, в основі якої лежать СКБД, сервер додатків, програмні модулі, розроблені з використанням Web-технологій, з можливістю розширення програмного забезпечення, побудованого на засадах архітектури мережевих сервісів.
Щодо питання 3:
Згідно з п. 5 розділу I Положення про електронний підручник, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 травня 2018 р. № 440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 травня 2018 р. за № 621/32073, після проведення експертизи е-підручнику надається гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п. 5 розділу I цього ж Положення, електронний підручник визначений як навчальне видання. Систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України визначає Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 р. № 537, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319. Поряд з цим звертаємо увагу на те, що Тендерна документація не містить опису модуля із зазначеною у запитанні назвою.
Щодо питання 4:
Тендерна документація не містить опису модуля із зазначеною у запитанні назвою. Поряд з цим повідомляємо, що у частині організації експертизи, програмне забезпечення НОЕП не передбачає санкціонування анонімного чи відкритого доступу засобами системи до електронних версій видавничих оригінал-макетів підручників, а лише їх адресну передачу експертам для експертизи, згідно з п. 4.4.16 Додатку №7 до Тендерної документації. Згідно з п. 2.1 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 р. № 537, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319, організація проведення експертизи підручників, навчальних посібників, які їх замінюють, інших навчальних видань та засобів навчання і навчального обладнання для загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів покладається на Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (пізніше реорганізований як Інститут модернізації змісту освіти, відповідно до постанови КМУ від 26 листопада 2014 р. № 687). Згідно з частиною 1 розділу III Положення про Національну освітню електронну платформу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 травня 2018 р. № 523, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 червня 2018 р. за № 702/32154, адміністратором е-платформи є Інститут модернізації змісту освіти, який, згідно з ч. 2 цього ж розділу, зобов’язаний забезпечувати збереження та захист інформації, розміщеної на е-платформі, а згідно з ч. 3 цього розділу – надавати користувачам доступ до інформації, що міститься на е-платформі. Відповідно до п. 4.1 Додатку №7 до Тендерної документації НОЕП є інтегрованою сервісно-орієнтованою інформаційно-телекомунікаційною системою. Таким чином, питання режиму використання програмного забезпечення НОЕП, ідентифікації користувачів, інших конкретних (у тому числі, технічних) заходів з обмеження доступу до об’єктів інтелектуальної власності, профілактики їх несанкціонованого копіювання відносяться до компетенції адміністратора е-платформи й організатора проведення відповідних експертиз.
Розгорнути
Згорнути
Щодо питання 2:
Способи взаємодії між модулями системи визначаються архітектурою програмного забезпечення НОЕП, запропонованою учасником торгів. Згідно з п. 4.2 Додатку №7 до Тендерної документації, НОЕП повинна бути заснована на багаторівневій модульній архітектурі, в основі якої лежать СКБД, сервер додатків, програмні модулі, розроблені з використанням Web-технологій, з можливістю розширення програмного забезпечення, побудованого на засадах архітектури мережевих сервісів.
Щодо питання 3:
Згідно з п. 5 розділу I Положення про електронний підручник, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 травня 2018 р. № 440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 травня 2018 р. за № 621/32073, після проведення експертизи е-підручнику надається гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п. 5 розділу I цього ж Положення, електронний підручник визначений як навчальне видання. Систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України визначає Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 р. № 537, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319. Поряд з цим звертаємо увагу на те, що Тендерна документація не містить опису модуля із зазначеною у запитанні назвою.
Щодо питання 4:
Тендерна документація не містить опису модуля із зазначеною у запитанні назвою. Поряд з цим повідомляємо, що у частині організації експертизи, програмне забезпечення НОЕП не передбачає санкціонування анонімного чи відкритого доступу засобами системи до електронних версій видавничих оригінал-макетів підручників, а лише їх адресну передачу експертам для експертизи, згідно з п. 4.4.16 Додатку №7 до Тендерної документації. Згідно з п. 2.1 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 р. № 537, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319, організація проведення експертизи підручників, навчальних посібників, які їх замінюють, інших навчальних видань та засобів навчання і навчального обладнання для загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів покладається на Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (пізніше реорганізований як Інститут модернізації змісту освіти, відповідно до постанови КМУ від 26 листопада 2014 р. № 687). Згідно з частиною 1 розділу III Положення про Національну освітню електронну платформу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 травня 2018 р. № 523, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 червня 2018 р. за № 702/32154, адміністратором е-платформи є Інститут модернізації змісту освіти, який, згідно з ч. 2 цього ж розділу, зобов’язаний забезпечувати збереження та захист інформації, розміщеної на е-платформі, а згідно з ч. 3 цього розділу – надавати користувачам доступ до інформації, що міститься на е-платформі. Відповідно до п. 4.1 Додатку №7 до Тендерної документації НОЕП є інтегрованою сервісно-орієнтованою інформаційно-телекомунікаційною системою. Таким чином, питання режиму використання програмного забезпечення НОЕП, ідентифікації користувачів, інших конкретних (у тому числі, технічних) заходів з обмеження доступу до об’єктів інтелектуальної власності, профілактики їх несанкціонованого копіювання відносяться до компетенції адміністратора е-платформи й організатора проведення відповідних експертиз.
Відповідь на вимогу щодо надання відповідей
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-05-001518-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЕДВАНС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:34044831
Дата подання: 30 вересня 2018 17:24
Дата подання: 30 вересня 2018 17:24
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації, згідно з відомостями, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу в сфері публічних закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-05-001518-b. Документи, що підтверджують здійснення оплати за подання скарги додаються.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 03 жовтня 2018 19:11
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликання скарги здійснено на підставі абзацу 3, п.5, статті 18, Закону "Про публічні закупівлі" із змінами №922 - VIII від 25.12.2015 р.
Дата: 11 жовтня 2018 15:49
Рішення від 03.10.2018 № 10147+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2018 19:11
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2018-09-05-001518-b.c4.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2018 19:03
Рішення від 12.10.2018 № 10539.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2018 16:21
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 жовтня 2018
Найменування: | Державне підприємство "Інфоресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 37533381 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна, Київ обл., Київ, О. Довженка, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне Підприємство "ЛанТек" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО #22945907 |
Переможець |
47 768 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2018 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2020 16:42
|
ДУ 1 до дог 18 11 13-1.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2018 12:49
|
Договір №18-11-13-1 від 13.11.2018 (ПАК НОЕП).pdf | укладений |
13 листопада 2018 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 18/11/13-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |