Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі»
Очікувана вартість
12 240 208,96 UAH
UA-2018-09-05-001493-b 66385058cadb406bbe21672761c13070
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
7 лютого 2018 року було оголошено про проведення відкритих торгів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі» Переможцем визначено ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» та було укладено Договір № 48/4 від 18.04.2018. Оскільки частина робіт уже виконана і технологічно пов’язана з роботами, які плануються, а саме: 1. Улаштуванням зовнішнього освітлення; 2. Прокладення кабелю для зони Wi-Fi; 3. Виконання робіт для улаштування фундаменту вхідної групи; 4. Встановлення елементів благоустрою (лави та урни) виготовлених за індивідуальним проектом; 5. Прокладання електричного кабелю (резервного) відповідно до вимог КП «Київпастранс»; 6. Влаштування закладних елементів для інженерних комунікацій фонтану вхідної групи; 7. Влаштування газонів – 1100 м2 , існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, додаткові роботи, не визначені під час укладення договору, технічно та економічно пов’язані з первинним договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Підстава: Позитивний експертний звіт № 0731—18/ПРОЕКСП від 03.08.2018.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2018 18:04
Оскарження наміру укласти договір: 16 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк "Совки" в Святошинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

05 вересня 2018 17:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРБУДІНЖИНІРІНГ"
#38800331
Переможець 12 240 208,96
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 18:04

Документи

05 вересня 2018 18:04
Електронний підпис
05 вересня 2018 18:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2018 18:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРБУДІНЖИНІРІНГ"
#38800331
12 240 208,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2018 18:04
Електронний підпис
05 вересня 2018 18:03
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 14:26
Умови припинення контракту укладений
19 червня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 12:35
ДУ 3.pdf зміни до договору
11 травня 2019 12:27
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 17:46
ДУ 2.pdf зміни до договору
21 січня 2019 17:34
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:46
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:44
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 15:17
договір укладений
25 вересня 2018 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 164/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 164/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.п.1.1.,2.1.,2.5. Договору та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 164/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 164/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністраціі) від 22.03.2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по! Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п.1.1, 2.1, 2.5, п.п. 11.1 та скоригований Календарний графік (Додаток №7 до Договору) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 164/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 164/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 141 912,34
UAH (в тому числі ПДВ 190 318,72 UAH)
Причини розірвання договору: Пунктом 5.2.4. Договору встановлено, що Замовник має право відмовитись від цього Договору в будь-який час до закінчення виконаних робіт, оплативши підряднику виконану і документально підтверджену частину робіт. Необхідно звернути увагу, що Підрядником було виконано частину робіт, згідно з календарним графіком, а Замовник оплатив дану їх частину. Отже, обов’язкова умова, яка необхідна для односторонньої відмови від Договору з боку Замовника, була в повній мірі виконаною останнім, а тому КО «Київзеленбуд» наділений правом в односторонньому порядку ініціювати розірвання Договору за правилами визначними статтею 849 ЦКУ. Відповідно до ч. 2 статті 849 ЦК України, якщо підрядник своєчасно не розпочав роботу або виконує її настільки повільно, що закінчення її у строк стає явно неможливим, замовник має право відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків. Згідно п. 5.2.3. Договору, Замовник має право відмовитись від цього Договору, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи (у термін не більше ніж 10 календарних днів від дати початку згідно календарного графіку). Тут, необхідно наголосити, що як уже було зазначено вище, роботи, згідно календарного графіку, повинні були бути розпочаті 13.05.2019 року, однак ці строки початку виконання робіт порушенні Підрядником, що є підставою для односторонньої відмови від Договору, шляхом його розірвання. Пунктом п. 5.2.6. Договору, Замовник має право, достроково, в односторонньому порядку, розірвати Договір у разі невиконання договірних зобов’язань Підрядником. У даному випадку, мають місце порушення умов п. 1.1., 3.1. Договору, що тягнуть за собою настання негативних наслідків для Сторін (розірвання Договору). Згідно п. 11.1. Договору, Договір може бути розірваний в односторонньому порядку: - у випадку порушення Підрядником строків виконання робіт за Договором, у тому числі строків виконання окремих етапів робіт. Таким чином, Замовнику законом та Договором надано право відмовитися в односторонньому порядку від договору підряду у будь-який час до закінчення роботи і визначене цією нормою право не може бути обмежене. В силу ч. 3 ст. 651 ЦК України у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Відповідно до ч. 2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо про односторонню відмову від Договору та звертаємо увагу, що одностороння відмова від договору в такому випадку не потребує узгодження з Підрядником, так як самостійний юридичний факт зумовлює його розірвання, та беручи до уваги пункт 11.1 Договору, додатково повідомляємо, що договір вважається припиненим з 17.06.2019 року.