Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з інженерного проектування (Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі» (Капітальний ремонт)
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2018-09-05-001229-a ● c084885a0b7b414ca5290fc0027a4689
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Плесо |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | http://pleso.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7 |
Контактна особа: |
Жмурко Андрій Анатолійович +380505305177 an_zh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2018 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2018 15:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2018 16:30 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2018 14:19 |
Очікувана вартість: | 810 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Проектно-вишукувальні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі» (Капітальний ремонт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 30% |
Строк виконання робіт до 60 дні: | 30% |
Строк виконання робіт 61-69 днів: | 20% |
Строк виконання робіт 70-79 днів: | 10% |
Строк виконання робіт більше 80 днів: | 0% |
10 вересня 2018 15:28 |
оголошення Синє.docx |
10 вересня 2018 15:28 |
оголошення Синє.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі (документація на тендер)
Дата подання: 06 вересня 2018 10:21
Дата відповіді: 06 вересня 2018 11:30
1. Що Ви мали на увазі про накази про призначення або цивільно-правові угоди із співробітниками зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Ці речі робляться після виграшу тедера і заключення договору.
2. Що Ви мали на увазі про додатки до договорів.
3. Які акти про приймання-передавання робіт потрібні.
Відповідь: Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянув Ваше запитання до процедури закупівлі «Послуги з інженерного проектування (Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі» (Капітальний ремонт)», очікуваною вартістю 810 000,00 грн. з ПДВ, код за ДК 021:2015: 71320000-7, ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-05-001229-a зареєстроване на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель 06 вересня 2018 о 10:21год та за результатом розгляду повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель», затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до п.6.1. Порядку Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів.
Відповідно до вимог пункту 6.3. Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
На виконання вищезазначеного, Замовником було оголошено про проведення процедури закупівлі та розміщено оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – оголошення).
Усі вимоги, зокрема, кваліфікаційні вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження зазначені у п.10 оголошення, та в повній мірі відповідають вимогам Порядку та містять відповіді на Ваше питання.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель», затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до п.6.1. Порядку Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів.
Відповідно до вимог пункту 6.3. Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
На виконання вищезазначеного, Замовником було оголошено про проведення процедури закупівлі та розміщено оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – оголошення).
Усі вимоги, зокрема, кваліфікаційні вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження зазначені у п.10 оголошення, та в повній мірі відповідають вимогам Порядку та містять відповіді на Ваше питання.
Кошторисна документація
Дата подання: 06 вересня 2018 12:30
Дата відповіді: 10 вересня 2018 15:31
Надайте, будь-ласка, розяснення щодо надання у складі пропозиції кошторисної документації, а саме: 3. Локальні кошториси на проектно-вишукувальні роботи. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва" такі кошторисні документи, як "ЛОКАЛЬНІ КОШТОРИСИ" не передбачено. Які форми розрахунків на проектно-вишукувальні роботи необхідно надати учасникам відповідно до діючих норм у сфері будівництва? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуэмо за звернення. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-05-001229-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 27 вересня 2018 11:55
Вимога щодо скасування рішення про переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ Європроектбудсервіс в звязку з тим, що порушені принципи здійнення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ Європроектбудсервіс не надав у складі пропозиції всі документи, які вимагалися Замовником до кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 12 вересня 2018 16:30. Тобто Замовник чекав до 25.09.2018 року поки учасник ТОВ Європроектбудсервіс дозавантажує документи, яких не вистачало. Це свідчить про змову між Замовником та ТОВ Європроектбудсервіс. Також зазначаємо що у складі пропозиції все ж таки відсутній кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Прокофєва Сергія Яковича, який зазначений у довідці про працівників.
З метою добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, запобіганням корупційним діям і зловживанням службовим становищем направили запит до Державної аудиторської служби України стосовно перевірки проведення цієї закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ Європроектбудсервіс не надав у складі пропозиції всі документи, які вимагалися Замовником до кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 12 вересня 2018 16:30. Тобто Замовник чекав до 25.09.2018 року поки учасник ТОВ Європроектбудсервіс дозавантажує документи, яких не вистачало. Це свідчить про змову між Замовником та ТОВ Європроектбудсервіс. Також зазначаємо що у складі пропозиції все ж таки відсутній кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Прокофєва Сергія Яковича, який зазначений у довідці про працівників.
З метою добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, запобіганням корупційним діям і зловживанням службовим становищем направили запит до Державної аудиторської служби України стосовно перевірки проведення цієї закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2018 11:12
Оскільки вимога про усунення порушень до процедури закупівель не відповідає вимогам наведеним в п.14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, дана вимога підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2018 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Європроектбудсервіс |
793 726,04
UAH з ПДВ
|
735 714,28
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 515 000 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" |
808 051,29
UAH з ПДВ
|
738 051,29
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 516 635.90 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Європроектбудсервіс #42053594 |
Переможець |
735 714,28
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2018 19:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
1053 від 11.10.2018 ТОВ Європроектбудсервіс.pdf | укладений |
12 жовтня 2018 11:11
|