Послуги з інженерного проектування (Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі» (Капітальний ремонт)
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2018-09-05-001229-a c084885a0b7b414ca5290fc0027a4689
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Плесо
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт замовника: http://pleso.com.ua/
Місцезнаходження замовника: 02002, Україна, м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7
Контактна особа замовника: Жмурко Андрій Анатолійович
+380505305177
an_zh@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2018 15:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2018 16:30
Початок аукціону: 13 вересня 2018 14:19
Очікувана вартість: 810 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Проектно-вишукувальні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі» (Капітальний ремонт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
Строк виконання робіт до 60 дні: 30%
Строк виконання робіт 61-69 днів: 20%
Строк виконання робіт 70-79 днів: 10%
Строк виконання робіт більше 80 днів: 0%

Тендерна документація

10 вересня 2018 15:28
оголошення Синє.docx
10 вересня 2018 15:28
оголошення Синє.docx
05 вересня 2018 14:27
оголошення Синє.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі (документація на тендер)
Дата подання: 06 вересня 2018 10:21
Дата відповіді: 06 вересня 2018 11:30
1. Що Ви мали на увазі про накази про призначення або цивільно-правові угоди із співробітниками зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Ці речі робляться після виграшу тедера і заключення договору. 2. Що Ви мали на увазі про додатки до договорів. 3. Які акти про приймання-передавання робіт потрібні.
Відповідь: Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянув Ваше запитання до процедури закупівлі «Послуги з інженерного проектування (Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі» (Капітальний ремонт)», очікуваною вартістю 810 000,00 грн. з ПДВ, код за ДК 021:2015: 71320000-7, ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-05-001229-a зареєстроване на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель 06 вересня 2018 о 10:21год та за результатом розгляду повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель», затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до п.6.1. Порядку Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів.
Відповідно до вимог пункту 6.3. Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
На виконання вищезазначеного, Замовником було оголошено про проведення процедури закупівлі та розміщено оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – оголошення).
Усі вимоги, зокрема, кваліфікаційні вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження зазначені у п.10 оголошення, та в повній мірі відповідають вимогам Порядку та містять відповіді на Ваше питання.
Кошторисна документація
Дата подання: 06 вересня 2018 12:30
Дата відповіді: 10 вересня 2018 15:31
Надайте, будь-ласка, розяснення щодо надання у складі пропозиції кошторисної документації, а саме: 3. Локальні кошториси на проектно-вишукувальні роботи. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва" такі кошторисні документи, як "ЛОКАЛЬНІ КОШТОРИСИ" не передбачено. Які форми розрахунків на проектно-вишукувальні роботи необхідно надати учасникам відповідно до діючих норм у сфері будівництва? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуэмо за звернення. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-05-001229-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:31454891
Дата подання: 27 вересня 2018 11:55
Вимога щодо скасування рішення про переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ Європроектбудсервіс в звязку з тим, що порушені принципи здійнення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ Європроектбудсервіс не надав у складі пропозиції всі документи, які вимагалися Замовником до кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 12 вересня 2018 16:30. Тобто Замовник чекав до 25.09.2018 року поки учасник ТОВ Європроектбудсервіс дозавантажує документи, яких не вистачало. Це свідчить про змову між Замовником та ТОВ Європроектбудсервіс. Також зазначаємо що у складі пропозиції все ж таки відсутній кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Прокофєва Сергія Яковича, який зазначений у довідці про працівників.
З метою добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, запобіганням корупційним діям і зловживанням службовим становищем направили запит до Державної аудиторської служби України стосовно перевірки проведення цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2018 11:12
Оскільки вимога про усунення порушень до процедури закупівель не відповідає вимогам наведеним в п.14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, дана вимога підлягає відхиленню.

Документи

01 жовтня 2018 11:12
розгляд вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2018 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Європроектбудсервіс 793 726,04
UAH з ПДВ
735 714,28
UAH з ПДВ
1.4285714286 515 000 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЯ" 808 051,29
UAH з ПДВ
738 051,29
UAH з ПДВ
1.4285714286 516 635.90 Документи

Публічні документи

25 вересня 2018 17:13
акт 5
24 вересня 2018 16:03
Довідка про підприємство
24 вересня 2018 16:03
Додаток 4.1
24 вересня 2018 16:03
Додаток 4
24 вересня 2018 16:03
Додаток 3.4
24 вересня 2018 16:03
Додаток 3.3
24 вересня 2018 16:03
Додаток 3.2
24 вересня 2018 16:03
Додаток 3.1
24 вересня 2018 16:03
Додаток 3.1.3
24 вересня 2018 16:03
Додаток 3.1.2
24 вересня 2018 16:03
Додаток 3.1.1
24 вересня 2018 16:03
Додаток 2
24 вересня 2018 15:56
Додаток 1
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 6.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 5 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 5 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 4 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 4 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 3 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 3 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 2 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 2 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 1 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 1 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:04
драгін_0001.pdf
11 вересня 2018 20:04
драгін.pdf
11 вересня 2018 20:04
Сертифікат ГІП 5.pdf
11 вересня 2018 20:04
Сертифікат ГІП 4.pdf
11 вересня 2018 20:04
Сертифікат ГІП 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
Сертифікат ГІП 1.pdf
11 вересня 2018 20:04
Сертифікат геодезиста.pdf
11 вересня 2018 20:04
Свідоцтво ГІП 5.pdf
11 вересня 2018 20:04
Свідоцтво ГІП 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
Свідоцтво ГІП 1.pdf
11 вересня 2018 20:04
Свідотство інж.проект.pdf
11 вересня 2018 20:04
Диплом.pdf
11 вересня 2018 20:04
Протокол зборів.pdf
11 вересня 2018 20:04
Наказ директор.pdf
11 вересня 2018 20:04
Довідка про податки.pdf
11 вересня 2018 20:04
Кошторис 4.pdf
11 вересня 2018 20:04
Довідка з податкової.pdf
11 вересня 2018 20:04
Кошторис 3 ст.2.pdf
11 вересня 2018 20:04
Довідка з банку.pdf
11 вересня 2018 20:04
Кошторис 3 ст.1.pdf
11 вересня 2018 20:04
Кошторис 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
квитанція.pdf
11 вересня 2018 20:04
Зведений кошторис.pdf
11 вересня 2018 20:04
Договірна ціна.pdf
11 вересня 2018 20:04
баланс2.pdf
11 вересня 2018 20:04
Титульний лист 7.pdf
11 вересня 2018 20:04
баланс.pdf
11 вересня 2018 20:04
Титульний лист 6.pdf
11 вересня 2018 20:04
Технічні вимоги.pdf
11 вересня 2018 20:04
Титульний лист 5.pdf
11 вересня 2018 20:04
Проект договору.pdf
11 вересня 2018 20:04
Титульний лист 4.pdf
11 вересня 2018 20:04
Календарний план.pdf
11 вересня 2018 20:04
Титульний лист 3.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 7 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
Титульний лист 2.pdf
11 вересня 2018 20:04
ЦПД 7 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:04
Титульний лист 1.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 11.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 10.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 9.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 8.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 7.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 6.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 5.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 4.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 3.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 9 (додатки).pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 11.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 10.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 9.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 8.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 7.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 6.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 5.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 4.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 3.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 8 (додатки).pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 11.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 10.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 9.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 8.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 7.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 6.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 5.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 4.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 3.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 7 (додатки).pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 5 стор 5.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 5 стор 4.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 5 стор 3.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 5 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 5 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 4 стор 5.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 4 стор 4.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 4 стор 3.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 4 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 4 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 3 стор 5.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 3 стор 4.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 3 стор 3.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 3 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 3 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 2 стор 7.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 2 стор 6.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 2 стор 5.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 2 стор 4.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 2 стор 3.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 2 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 2 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 1 стор 3.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 1 стор 2.pdf
11 вересня 2018 20:03
Договір 1 стор 1.pdf
11 вересня 2018 20:03
Акт 3.pdf
11 вересня 2018 20:03
Акт 2.pdf
11 вересня 2018 20:03
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2018 20:03
СТАТУТ.pdf
11 вересня 2018 20:03
Довідка про матеріали.pdf
11 вересня 2018 20:03
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

12 вересня 2018 13:39
Договірна ціна.pdf
12 вересня 2018 13:39
Кошториси.pdf
12 вересня 2018 13:39
Цінова.pdf
12 вересня 2018 13:39
статут+виписка.pdf
12 вересня 2018 13:39
проект договору.pdf
12 вересня 2018 13:39
ОПИС.PDF
12 вересня 2018 13:39
наказ+протокол.pdf
12 вересня 2018 13:39
Витяг ПДВ.pdf
12 вересня 2018 13:39
Довідки.pdf
12 вересня 2018 13:39
Титули.pdf
12 вересня 2018 13:39
Титули 1.pdf
12 вересня 2018 13:39
Акти до договорів.pdf
12 вересня 2018 13:39
54.17-43.pdf
12 вересня 2018 13:39
54 17-131.pdf
12 вересня 2018 13:39
ЦПХ Краснова.pdf
12 вересня 2018 13:39
Світлинець.pdf
12 вересня 2018 13:39
Накази+сертифікати.pdf
12 вересня 2018 13:39
Лист згоди.pdf
12 вересня 2018 13:39
Довідка працівники.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
Переможець 735 714,28
UAH з ПДВ
26 вересня 2018 19:17

Документи

26 вересня 2018 19:17
Синє акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2018 19:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
735 714,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2018 19:17
Синє акцепт.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
1053 від 11.10.2018 ТОВ Європроектбудсервіс.pdf укладений
12 жовтня 2018 11:11

Актуальні тендери

До пошуку