ДК 021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
75 595,40 UAH
UA-2018-09-05-001008-a f855c05fd9f54439a65a9c05a1f44222
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПАТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20509800
Місцезнаходження замовника: 69005, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133
Контактна особа замовника: Олеся Мірошник
+380501500877,+380501506631
tenderzap@ukrposhta.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2018 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2018 23:59
Початок аукціону: 24 вересня 2018 15:32
Очікувана вартість: 75 595,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 377,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

кількість послуг відповідно до умов тендерної документації (Додаток 3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 штука
заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 вересня 2018 16:41
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2018 16:40
Зміни у ТД.doc
10 вересня 2018 16:40
ТД_картриджи_НР.doc
10 вересня 2018 16:41
Електронний цифровий підпис
05 вересня 2018 13:29
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2018 16:40
Зміни у ТД.doc
10 вересня 2018 16:40
ТД_картриджи_НР.doc
05 вересня 2018 13:28
ТД_картриджи.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-05-001008-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Круглов С.І., Код ЄДРПОУ:2422404470
Дата подання: 28 вересня 2018 16:37
Додаток
На вашу відхилення нашої пропозиції відповідаємо , що надані нами сертифікати працівників належать працівникам які працюють згідно штатного розкладу та приймають беспосередню участь у технічному обслуговуванні компьютерної та оргтехніки . Довідку з ПІБ працівників згідно штатного розкладу (для порівняння з сертифікатами) додаємо до вимоги. Прохаємо переглянути нашу пропозицію знову.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2018 15:39
Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції», крім того згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, вимога учасника ФОП Круглов С.І. відхиляється.
Номер вимоги: UA-2018-09-05-001008-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Круглов С.І., Код ЄДРПОУ:2422404470
Дата подання: 02 жовтня 2018 17:55
Додаток 2
Що це за відповідь ?? -(Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції», крім того згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, вимога учасника ФОП Круглов С.І. відхиляється). - Ми так розуміємо Ви таким чином самі з собою поспілкувалися ??? Ви хоть перечитали нашу вимогу та доданий документ , чи написали просто аби щось написати , щоб відхилити нашу пропозицію не взявши до уваги наше пояснення та доданий список працівників згідно штатного розкладу. Ви відхилили нашу пропозицію ссилаючись на те , що фамілії у сертифікатах наданих нами не відповідають ПІБ працівників які беруть беспосередню участь у технічному обслуговуванні оргтехніки .Прохаємо ще раз переглянути нашу пропозицію , звірити ПІБ працівників у сертифікатах наданих нами вчасно ,а також ПІБ працівників у довідці та порівняти . Додаємо перекладений на українську ,сертифікат одного з працюючих інженерів (можливо у вас проблеми з іноземними мовами). Або надайте обгрунтовану відповідь з причин відхилення найбільш єкономічно вигідної пропозиції .С початку було зрозуміло , що пропозиція ТОВ ІН-ВЕРСІЯ безумовно буде вами прийнята тому якщо планували відхилення інших кандидатів так робіть це обгрунтовано , а не відмахуйтесь якимось вирваним з інтернету уривком закону який не стосується нашої справи .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2018 16:31
Згідно умов тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (у разі наявності), у довідці повинна бути наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації (ПІБ працівника, його освіта та спеціальність, досвід роботи не менше 2 років), яких планується залучити до виконання послуг, що є предметом закупівлі (Додаток 3,4 тендерної документації), учасником ФОП Круглов С.І. у складі пропозиції надана довідка, але в супереч вимогам тендерної документації не з повним переліком інформації (у поданій довідці відсутні ПІБ працівників), яка вимагалась, тому згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ФОП Круглов С.І. відхилена. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» документи подані після спливу строку на подання пропозицій не розглядаються. Крім того, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право оскаржити рішення тендерного комітету в Антимонопольний комітет України. Таким чином, вимога відхиляється
Номер вимоги: UA-2018-09-05-001008-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Круглов С.І., Код ЄДРПОУ:2422404470
Дата подання: 03 жовтня 2018 17:42
Додаток 3
Учасник ФОП Круглов С.І. надав у складі тендерної документацію довідку -де вказані працівники які беспосередньо беруть участь у технічному обслуговуванні оргтехніки ,освіта,спеціалізація ,стаж роботи який більший ніж 2 роки ,а також надані сертифікати де вказані ПІБ працівників для вичерпної інформації по працівникам.(не вистачає тільки вказати сімейний стан та прописку ) Що вам не вистачає для підтвердження того , що надана нами документація цілком і повністю відповідає вимогам вашої тендерної документації та ми законно вимагаємо переглянути ще раз нашу пропозицію. Пропозиція ТОВ ІНВЕРСІЯ звичайно вам більш "єкономічно вигідна" ,заради чого ви порушуючи процедуру відхиляєте пропозицію переможця торгів без переконливих та обгрунтованих причин. Минулого разу на торгах № UA-2018-05-10-001361-a ви відхилили нашу пропозицію з причини , що ми не вписали єлектронну адресу ,а зараз ПІБ працівників не знайшли. Наступного разу коми невірно розставим ??? Прохаємо ще раз переглянути нашу пропозицію !!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 14:40
Шановний, Сергій Івановичу! ПАТ «Укрпошта» в особі Запорізької дирекції вдячна Вам за участь у відкритих торгах. Ми сподіваємось на співпрацю з вами в майбутньому, але на жаль не маємо змоги прийняти Вашу пропозицію, через відсутність ПІБ в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Представлені Вами сертифікати на людей, не можуть бути прийняті для підтвердження, що дані люди є працівниками Вашої компанії. На жаль додатково надані довідки, документи теж не можуть бути прийняті до розгляду, через сплив терміну подання тендерних пропозицій на участь у торгах. Ми також сподіваємось на подальшу Вашу участь у торгах ПАТ «Укрпошта» та плідну співпрацю.

Документи подані скаржником

28 вересня 2018 16:37
Список працівників..pdf

Документи

02 жовтня 2018 15:39
Протокол _47-4_02.10.2018.pdf

Документи подані скаржником

02 жовтня 2018 17:47
ПРАЦІВНИКИ.rar
02 жовтня 2018 17:55
ПРАЦІВНИКИ.pdf
02 жовтня 2018 17:55
ПРАЦІВНИКИ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Круглов С.І. 50 500,00
UAH з ПДВ
48 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ ЛОГІСТИКА" 63 930,00
UAH з ПДВ
48 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІН-ВЕРСІЯ 75 414,00
UAH з ПДВ
75 414,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2018 16:17
ЦП оновлена.pdf
21 вересня 2018 18:03
Кваліфікація додаток.pdf
21 вересня 2018 18:02
ПАКЕТ ДОГОВОРОВ Круглов.rar
21 вересня 2018 17:56
Гарантійний лист.pdf
21 вересня 2018 17:52
ЦП.pdf
21 вересня 2018 17:52
проект договору.pdf
21 вересня 2018 17:51
проект договору.pdf
21 вересня 2018 17:41
ВИТЯГ 2018.pdf
21 вересня 2018 17:41
Витяг ЭДР Круглов 2018.pdf
21 вересня 2018 17:41
Договори та відгуки.rar
21 вересня 2018 17:39
инд-код.pdf
21 вересня 2018 17:39
лист гарантія общ.pdf
21 вересня 2018 17:39
Ліцензування.pdf
21 вересня 2018 17:39
МТБ.pdf
21 вересня 2018 17:39
Паспорт.pdf
21 вересня 2018 17:39
Право підпису.pdf
21 вересня 2018 17:39
ПРАЦІВНИКИ.pdf
21 вересня 2018 17:39
ПРАЦІВНИКИ.rar
21 вересня 2018 17:38
СЕРТИФИКАТЫ.rar
21 вересня 2018 17:38
Сертифікація.pdf
21 вересня 2018 17:38
Справка счет Круглов 2018.pdf
21 вересня 2018 17:31
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 11:10
Цін.Пропозиція.pdf
21 вересня 2018 11:10
Статут.pdf
21 вересня 2018 11:10
Паспорт Корнієнко Т.Г.pdf
21 вересня 2018 11:10
Лист Сільпо.pdf
21 вересня 2018 11:10
Лист ОТП Банк.pdf
21 вересня 2018 11:10
Договір Сільпо Фуд.pdf
21 вересня 2018 11:10
Договір Банк Юнекс.pdf
21 вересня 2018 11:10
Договір Банк ОТР.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 12:46
податкова
05 жовтня 2018 09:20
на кваліфікацію
20 вересня 2018 15:24
цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2018 15:24
техніка безпеки.pdf
20 вересня 2018 15:24
Статут.PDF
20 вересня 2018 15:24
Проект договору.pdf
20 вересня 2018 15:24
персонал.pdf
20 вересня 2018 15:24
Опис новий ІН-Версія.PDF
20 вересня 2018 15:24
лист гарантія.pdf
20 вересня 2018 15:24
захист довкілля.pdf
20 вересня 2018 15:24
додаток 7.pdf
20 вересня 2018 15:24
додаток 5.pdf
20 вересня 2018 15:24
Додаток 4.pdf
20 вересня 2018 15:24
додаток 2.pdf
20 вересня 2018 15:24
Довідка зі статистики.PDF
20 вересня 2018 15:24
відгук.PDF
20 вересня 2018 15:24
Витяг з ЄДР.PDF
20 вересня 2018 15:24
Виписка ТОВ ІН-ВЕРСІЯ.PDF
20 вересня 2018 15:24
Аналогічні договори.pdf
20 вересня 2018 15:24
Vutyag_PDV.pdf
20 вересня 2018 15:24
Rishenya2.pdf
20 вересня 2018 15:24
Protokol.pdf
20 вересня 2018 15:24
Prikaz2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Круглов С.І.
#2422404470
Відхилено 48 300,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 15:09
ТОВ "АЙТІ ЛОГІСТИКА"
#38393008
Відхилено 48 400,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 13:43
ТОВ ІН-ВЕРСІЯ
#37129488
Переможець 75 414,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 16:14

Документи

28 вересня 2018 15:09
sign.p7s
24 вересня 2018 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 жовтня 2018 13:43
sign.p7s
28 вересня 2018 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 жовтня 2018 16:14
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2018 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІН-ВЕРСІЯ
#37129488
75 414,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2018 16:14
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 жовтня 2018 16:54
19-1455 Договiр Додатки 1-2 (2018-10-17).pdf укладений
18 жовтня 2018 16:53
19-1455 Договiр (2018-10-17).pdf укладений
18 жовтня 2018 16:53
sign.p7s зміни до договору
01 квітня 2019 10:27
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 09:11
ДУ № 1 від 27.12.2018_19-1455_17.10.18.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни згідно ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", сума договору складає 90494,40 грн., строк дії договору до 31.03.2019
Номер договору про закупівлю: 19-1455
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-1455
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 90 252,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку