Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. («Ремонтно-реставраційні роботи на фасадах та даху будинку № 3 (пам’ятка історії місцевого значення) по бульв. Тараса Шевченка у Шевченківському районі м. Києва»).
Очікувана вартість
3 588 000,00 UAH
UA-2018-09-05-000952-b a2f8ab423d0248ef824ad3cee032c08a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степічева Леся Володимирівна

380442797290 lvs04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02231933
Вебсайт: http://dk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,3
Контактна особа: Степічева Леся Володимирівна
380442797290
lvs04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2018 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 13:10
Очікувана вартість: 3 588 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
(«Ремонтно-реставраційні роботи на фасадах та даху будинку № 3 (пам’ятка історії місцевого значення) по бульв. Тараса Шевченка у Шевченківському районі м. Києва»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, бульв. Т. Шевченка, 3,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ж.О.К." 3 587 999,99
UAH з ПДВ
3 570 059,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" 3 578 400,00
UAH з ПДВ
3 578 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2018 16:12
дфс.pdf
08 жовтня 2018 15:04
пояснювальна зап..pdf
08 жовтня 2018 15:04
підсумкова відомість.pdf
08 жовтня 2018 15:04
локальний кошт. 3.pdf
08 жовтня 2018 15:04
локальний кошт. 2.pdf
08 жовтня 2018 15:04
локальний кошт. 1.pdf
08 жовтня 2018 15:04
календарний графік.pdf
08 жовтня 2018 15:04
зведений кошторис.pdf
08 жовтня 2018 15:04
договірна ціна.pdf
05 жовтня 2018 16:46
тенд пропозиц.pdf
05 жовтня 2018 16:46
статут з описом.pdf
05 жовтня 2018 16:46
наказ про призначення.pdf
05 жовтня 2018 16:46
Ліцензія Ж.О.К..pdf
05 жовтня 2018 16:46
дозвіл Ж.О.К..pdf
05 жовтня 2018 16:46
довідка МВС.pdf
05 жовтня 2018 16:46
дов. корупція.pdf
28 вересня 2018 15:25
дод. угоди ЖОК. 26.06.17.pdf
28 вересня 2018 15:25
дог ЖОК. 26.06.17.pdf
28 вересня 2018 15:25
КБ-3. КБ-2В 26.06.17.pdf
28 вересня 2018 15:25
дог. Златовлад.pdf
28 вересня 2018 15:25
5.2_Об єктний кошторис.pdf
28 вересня 2018 15:25
5.2_Договір підряду ЖОК..pdf
28 вересня 2018 15:25
5.2_Довідка 2 КБ-3.pdf
28 вересня 2018 15:25
5.2_Довідка 1 КБ-3.pdf
28 вересня 2018 15:25
5.2_АКТ № 2 КБ-2в.pdf
28 вересня 2018 15:25
5.2_АКТ № 1 КБ-2в.pdf
28 вересня 2018 15:25
тенд пропозиція.PDF
28 вересня 2018 15:25
статут з описом.pdf
28 вересня 2018 15:25
ст 17.PDF
28 вересня 2018 15:25
смета 2.PDF
28 вересня 2018 15:25
смета 1.PDF
28 вересня 2018 15:25
наказ про призначення.pdf
28 вересня 2018 15:25
Ліцензія Ж.О.К..pdf
28 вересня 2018 15:25
лист-згода персон. дані.PDF
28 вересня 2018 15:25
лист про санкціїї.PDF
28 вересня 2018 15:25
лист згода Дод 7.PDF
28 вересня 2018 15:25
календарний план.PDF
28 вересня 2018 15:25
календ. графік.PDF
28 вересня 2018 15:25
дозвіл Ж.О.К..pdf
28 вересня 2018 15:25
довідка про гол. бух.PDF
28 вересня 2018 15:25
довідка працівники.PDF
28 вересня 2018 15:25
довідка МТБ ЖОК.PDF
28 вересня 2018 15:25
довідка МТБ Ж.О.К..PDF
28 вересня 2018 15:25
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2018 15:25
47.imd

Публічні документи

28 вересня 2018 17:44
тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2018 17:44
субпідрядники.pdf
28 вересня 2018 17:44
статут.pdf
28 вересня 2018 17:44
санкції.pdf
28 вересня 2018 17:44
про антиконкурентні дії.pdf
28 вересня 2018 17:44
персональні дані.pdf
28 вересня 2018 17:44
опис.pdf
28 вересня 2018 17:44
Наказ Яремчук.pdf
28 вересня 2018 17:44
ліцензія 2015-2020 ПТБ.pdf
28 вересня 2018 17:44
лист про посадові особи.pdf
28 вересня 2018 17:44
лист про несудимість.pdf
28 вересня 2018 17:44
Лист про ЄДР.pdf
28 вересня 2018 17:44
лист згода.pdf
28 вересня 2018 17:44
лист до ліцензії.pdf
28 вересня 2018 17:44
захист довкілля.pdf
28 вересня 2018 17:44
дозвіл.pdf
28 вересня 2018 17:44
договір оренди складу.pdf
28 вересня 2018 17:44
Графік.pdf
28 вересня 2018 17:44
Відомості про учасника.pdf
28 вересня 2018 17:44
відгук Ваш дім.pdf
28 вересня 2018 17:44
Витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2018 17:44
Акт виконаних робіт.pdf
28 вересня 2018 17:44
47_ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ж.О.К."

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ж.О.К."
#41821647
Переможець 3 570 059,99
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 17:53

Документи

03 жовтня 2018 17:52
Електронний підпис
03 жовтня 2018 17:51
Протокол від 03.10.2018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2018 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ж.О.К."
#41821647
3 570 059,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2018 17:52
Електронний підпис
03 жовтня 2018 17:51
Протокол від 03.10.2018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 17:25
Додаток 14.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:24
Пояснювальна записка до додаткової угоди №5.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:23
Додаток 13.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:23
Додаток 12.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:23
Додаток 11.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:23
Додаток 10.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:23
Додаток 9.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:23
Додаток 8.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:23
Додаток 7.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:23
Додаток 6.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:23
Додаткова угода №5 від 21.11.2019.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 17:22
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 14:20
Додаток 14.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 13.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 12.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 11.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 10.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 9.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 8.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 7.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 6.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 5.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 4.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Додаток 3.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:18
Додаток 2.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:18
Додаток 1.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:18
Длдаткова угода №4 від 07.08.19.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 15:48
Додаткова угода від 18.04.2019.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 15:47
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 10:56
dog19_10_18_1406000 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2018 10:15
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 14:49
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 14:38
Додаток 3.pdf укладений
19 жовтня 2018 14:25
Додаток 4.pdf укладений
19 жовтня 2018 14:25
Додаток 6.pdf укладений
19 жовтня 2018 14:25
Додаток 7.pdf укладений
19 жовтня 2018 14:24
Додаток 5.pdf укладений
19 жовтня 2018 14:24
Додаток 1.pdf укладений
19 жовтня 2018 14:24
Додаток 2.pdf укладений
19 жовтня 2018 14:24
Договір 191018 від 19.10.2018.pdf укладений
19 жовтня 2018 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в особі директора Попової Діни Олегівни, що діє на підставі Положення, (далі – Замовник) з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «Ж.О.К.», в особі директора Гончаренко Марії Вікторівни, яка діє на підставі Статуту (далі - Підрядник), з іншої сторони, а разом Сторони, уклали цю Додаткову угоду до договору підряду від 19 жовтня 2018 року № 19/10/18 на виконання робіт «Ремонтно-реставраційні роботи на фасадах та даху будинку № 3 (пам’ятка історії місцевого значення) по бульв. Тараса Шевченка у Шевченківському районі м. Києва» (далі - Договір) про наступне: 1. На підставі п. 12.4. Договору, Сторони вирішили: 1.1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить: 3 570 059,99 грн. (Три мільйона п’ятсот сімдесят тисяч п’ятдесят дев’ять грн. 99 коп.), у тому числі ПДВ 20% 595 010,00 грн., а саме: 2018 рік – 940 000,0 грн., у тому числі ПДВ 156 666,67 грн.; 2019 рік – 2 630 059,99 у тому числі ПДВ 438 343,33 грн. (фінансування робіт буде визначено додатково в розрізі джерел відповідно до нормативно-правових актів).». 1.2. Викласти п. 3.5. Договору в наступній редакції: «Залежно від реального фінансування видатків можливе зменшення обсягів закупівлі по Об’єкту. Для оплати робіт у 2018 році передбачені бюджетні кошти у розмірі 940 000,0 грн. (дев’ятсот сорок тисяч грн. 00 коп.).». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 19/10/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 12.4. Договору, Сторони вирішили: 1.1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить: 3 570 059,99 грн. (Три мільйона п’ятсот сімдесят тисяч п’ятдесят дев’ять грн. 99 коп.), у тому числі ПДВ 20% 595 010,00 грн., а саме: 2018 рік – 703 800,0 грн., у тому числі ПДВ 117 300,0 грн.; 2019 рік – 2 866 259,99 у тому числі ПДВ 477 710,0 грн.». 1.2. Доповнити п. 13.1. Договору новим абзацом наступного змісту: «Додаток № 8 – Графік фінансування робіт». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 19/10/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 12.4. Договору, Сторони вирішили: 1.1. Викласти п.1.1. Договору в наступній редакції: «1.1 Замовник доручає, а Підрядник бере на себе зобов'язання виконати: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. («Ремонтно-реставраційні роботи на фасадах та даху будинку № 3 (пам’ятка історії місцевого значення) по бульв. Тараса Шевченка у Шевченківському районі м. Києва») (далі – Роботи) відповідно до проектно-кошторисної документації, будівельних норм і стандартів в термін до 29.11.2019 та відповідно до календарного плану виконання Робіт (Додаток № 13 до Договору), а Замовник бере на себе зобов’язання сплатити вартість виконаних Підрядником Робіт згідно з умовами Договору». 1.2. Викласти п. 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1 Термін виконання робіт: до 29 листопада 2019 року згідно з календарним планом виконання Робіт, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток № 13 до Договору)». 1.3. Викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31.12.2019, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, передбачених Договором». 1.4. Відповідно до рішення Київської міської ради № 485/6536 від 20.12.2018 «Про встановлення для комунальних підприємств, установ, організацій розміру кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нове будівництво, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів місцевого бюджету», викласти п. 13.1. Договору в наступній редакції: «13.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток № 1 – Договірна ціна № 1; Додаток № 2 – Локальний кошторис 2-1-1 до Договірної ціни № 1; Додаток № 3 – Локальний кошторис 2-2-1 до Договірної ціни № 1; Додаток № 4 – Локальний кошторис 8-1-1 до Договірної ціни № 1; Додаток № 5 – Пiдсумкова вiдомiсть ресурсів до Договірної ціни № 1; Додаток № 6 – Договірна ціна № 2 Додаток № 7 – Локальний кошторис 2-1-1 до Договірної ціни № 2 Додаток № 8 – Локальний кошторис 2-2-1 до Договірної ціни № 2; Додаток № 9 – Локальний кошторис 8-1-1 до Договірної ціни № 2; Додаток № 10 – Пiдсумкова вiдомiсть ресурсів до Договірної ціни № 2; Додаток № 11 – Зведена договірна ціна Додаток № 12 – Зведений кошторис Додаток № 13 – Календарний план виконання робіт Додаток № 14 – Графік фінансування робіт.» 1.5. Викласти Додатки №№ 1-13 до Договору в новій редакції, що додається. 1.6. У тексті Договору слова та цифри «Додаток № 1 – Договірна ціна» у всіх відмінках замінити словами та цифрами «Додаток № 11 – Зведена договірна ціна» у відповідних відмінках. 1.7. У тексті Договору слова та цифри «Додаток № 7 – Календарний план виконання робіт» у всіх відмінках замінити словами та цифрами «Додаток № 13 – Календарний план виконання робіт» у відповідних відмінках. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 19/10/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 12.4. Договору та враховуючи експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 26.09.2019 № 00-0913-19/ЦБ, Сторони вирішили: 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 3 004 007,64 грн. (три мільйона чотири тисячі сім грн. 64 коп.), у тому числі ПДВ 20% 500 667,94 грн. (п’ятсот тисяч шістсот шістдесят сім грн. 94 коп.)., а саме: 2018 рік – 703 800,0 грн, у тому числі ПДВ 117 300,0 грн.; 2019 рік – 2 300 207,64 грн у тому числі ПДВ 383 367,94 грн.». 1.2. Викласти Додатки №№ 6-14 до Договору в редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 19/10/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 002 744,80
UAH (в тому числі ПДВ 500 457,47 UAH)