Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Прибудова до Банівської ЗОШ Приморського району за адресою: с. Банівка, вул. Маяковського, 43 б" Реконструкція"
Очікувана вартість
32 990 000,00 UAH
UA-2018-09-05-000825-c 069c000cd30a404090d36bf523df0e95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бєлєвцов

+380612246585 tender.dkbzoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69000, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Леніна, 164, Запоріжжя, Запорізька область, Украина
Контактна особа: Сергій Бєлєвцов
+380612246585
tender.dkbzoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2018 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 12:00
Початок аукціону: 25 вересня 2018 11:58
Початок аукціону: 25 вересня 2018 11:58
Очікувана вартість: 32 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 329 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 98970 UAH

Інформація про предмет закупівлі

"Прибудова до Банівської ЗОШ Приморського району за адресою: с. Банівка, вул. Маяковського, 43 б" Реконструкція"

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Прибудова до Банівської ЗОШ Приморського району за адресою: с. Банівка, вул. Маяковського, 43 б" Реконструкція"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2018 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 09:47
Перелік змін.pdf
17 вересня 2018 09:47
Протокол 661.pdf
17 вересня 2018 09:47
Додаток 2.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 1 ТЗ.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 3.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 4.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 5.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 6.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 7.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 8.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 9.docx
05 вересня 2018 17:04
ТД.docx
17 вересня 2018 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2018 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 09:47
Перелік змін.pdf
17 вересня 2018 09:47
Протокол 661.pdf
17 вересня 2018 09:47
Додаток 2.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 2.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 1 ТЗ.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 3.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 4.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 5.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 6.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 7.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 8.docx
05 вересня 2018 17:04
Додаток 9.docx
05 вересня 2018 17:04
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2018 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 32 964 657,39
UAH з ПДВ
32 964 657,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Леман-Бетон 32 980 035,78
UAH з ПДВ
32 980 035,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2018 10:12
Електронний підпис
24 вересня 2018 09:39
613.imd
24 вересня 2018 09:39
28. ЄДРПОУ.PDF
24 вересня 2018 09:39
23. Довідка про довкілля.PDF
24 вересня 2018 09:39
22.Дозвіл.PDF
24 вересня 2018 09:39
21. Ліцензія.rar
24 вересня 2018 09:39
19. Довідка про субпідряд.PDF
24 вересня 2018 09:39
18. БГ.zip
24 вересня 2018 09:39
17. Статут.PDF
24 вересня 2018 09:39
15. Календарний графік.PDF
24 вересня 2018 09:39
14. Кошториси 2.rar
24 вересня 2018 09:39
14. Кошториси 1.rar
24 вересня 2018 09:39
13. Розрахунки до ДЦ.PDF
24 вересня 2018 09:39
12. ст17.PDF
24 вересня 2018 09:39
11. Договір.PDF
24 вересня 2018 09:39
10. Лист-згода.PDF
24 вересня 2018 09:39
9. Тендерна пропозиція.PDF
24 вересня 2018 09:39
8.1 КБ2 (1).rar
24 вересня 2018 09:39
8. АКТИ.rar
24 вересня 2018 09:39
7. Аналогічні договора.rar
24 вересня 2018 09:39
6. Довідка про досвід.PDF
24 вересня 2018 09:39
5. накази.rar
24 вересня 2018 09:39
3. Довідка про МТБ.PDF
24 вересня 2018 09:39
1. реєстр.PDF

Публічні документи

24 вересня 2018 10:02
субпідряд.PDF
24 вересня 2018 10:02
Статут.pdf
24 вересня 2018 10:02
ст17.PDF
24 вересня 2018 10:02
смета.rar
24 вересня 2018 10:02
Ліцензія Л.Б..PDF
24 вересня 2018 10:02
КБ3КБ2 Билбасівка ч.2.pdf
24 вересня 2018 10:02
Дозвіл Л.Б.PDF
24 вересня 2018 10:02
довкілля.PDF
24 вересня 2018 10:02
довідка.PDF
24 вересня 2018 10:02
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
24 вересня 2018 10:02
ISO.pdf
24 вересня 2018 10:02
_КБ3КБ2 Билбасівка ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хозхімсервіс

ТОВ Леман-Бетон

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Переможець 32 964 657,39
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 16:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Хозхімсервіс #24157485

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

09 жовтня 2018 16:17
Електронний підпис
09 жовтня 2018 16:16
768.pdf
02 жовтня 2018 17:02
Протокол 732.pdf
25 вересня 2018 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2018 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
32 964 657,39
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2018 16:17
Електронний підпис
09 жовтня 2018 16:16
768.pdf
02 жовтня 2018 17:02
Протокол 732.pdf
25 вересня 2018 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №13 до договору №29 10-Б від 29.10.2018.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:10
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 18:09
Додаткова угода № 12 до договору № 29 10-Б від 29.10.2018.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 18:08
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 12:09
Дод угода № 11 до договору № 29 10 Б від 29 10 2018.pdf зміни до договору
19 травня 2021 12:04
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 16:28
ДУ 10 від 22.04.2021 дог. 29_10 Банівка.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:01
Дод.угода №9 до договору №29_10-Б.pdf зміни до договору
29 січня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 13:02
ДУ № 8 до Д 29 10-Б від 29.10.2018.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 14:06
ДУ №7 29 10-Б.pdf зміни до договору
28 січня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:36
ДУ №6 29 10-Б.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:03
ДУ 5 Банівка.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 15:02
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 11:38
ДУ 4 Банівка.pdf зміни до договору
24 липня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 15:40
ДУ 3 Банівка.pdf зміни до договору
12 липня 2019 15:38
ДУ 3 Банівка.pdf зміни до договору
12 липня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 10:00
ДУ 2 Банівка.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 09:59
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 08:48
ДУ 1 дог. 29 10-Б.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 08:47
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 11:46
Договір Банівка.pdf укладений
29 жовтня 2018 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядної організації
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/10-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із фінансуванням об'єкту у поточному році не в повному обсязі, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та строк дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/10-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у фінансуванні в поточному році *змушена обрати критерій "Зменшення обсягів закупівлі" для зазначення суми договору без ПДВ (технічні умови майданчику)
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/10-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у фінансуванні
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/10-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна у фінансуванні в поточному році та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/10-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п.3.1.
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/10-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин продовження строку виконання зобов'язань та дії договору щодо виконання робіт без збільшення суми. Зміни пунктів 4.6; 4.4.1 договору .
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/10-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та дії договору у зв'язку із відсутністю фінансування об'єкту у поточному році
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/10-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із відсутністю фінансування продовжити строк дії договору до 31.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2021 рік У зв'язку із відсутністю фінансування продовжити строк дії договору до 30.04.2022
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника з Департаменту капітального будівництва Запорізької обласної адміністрації на Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11 від 19.05.2021р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дiйшли згоди п.3.1. договору вiд 29.10.2018 р №29/10-Б в такiй редакцiї: « 3.1. Цiна предмету договору визначаеться на пiдставi договiрно.і. цiни, що додається до цього договору i розрахованої вiдповiдно до вимог ДСТУ БД.1.1 -1 :2013. договiрна цiна складає 32964,65739 тис. грн. (тридцять два мiльйони дев'ятсот шiстдесят чотири тисячi шiстсот п'ятдесят сiм гривень тридцять дев'ять копiйок), у тому числi ПДВ 20О/о -5494,10957 тис. грн., у тому числi (будiвельнi роботи -29386,09561 тис. грн., вартiсть обладнання -3578,56178 тис. грн), у тому числi на 2021 рiк 2663,78398 тис. грн., у тому числi (будiвельнi роботи -1161,52626 тис.грн., вартiсть обладнання -1502,25772). 2. У зв'язку iз вiдсутнiстю фiнансування, Сторони дiйшли згоди внести змiни та викласти п.п.5.і. договору в наступнiй редакцiї .: «5.1. Початок виконання робiт -листопад 2018 року Закiнчення виконання робiт - грудень 2022 року далi текст п.п.5.1. договору залишається незмiнним».
Номер договору про закупівлю: 29/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 13 від 30.12.2021 до договору № 29/10-Б від 29.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML