Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів-гімназія №6 ВМР» по вул. Стрілецька, 12 в м. Вінниця
Очікувана вартість
6 321 203,00 UAH
UA-2018-09-05-000720-a 7255e7ebf04b40d6ac2c3d112cb86bbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тітова

+380432651101
+380432664221
zsh06@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 6 Вінницької міської ради»"
Код ЄДРПОУ: 26176245
Вебсайт: http://sch6.edu.vn.ua
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, 12
Контактна особа: Наталія Тітова
+380432651101,+380432664221
zsh06@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2018 15:00
Початок аукціону: 24 вересня 2018 12:14
Очікувана вартість: 6 321 203,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 212,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31606 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів-гімназія №6 ВМР» по вул. Стрілецька, 12 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Стрілецька, 12, м. Вінниця, Вінницька область, 21009, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 10 вересня 2018 12:27
Дата відповіді: 10 вересня 2018 14:57
1. Відповідно пунктів 3,4 та 15, 16 дефектного акту 2-1-1 Технічного завдання вимагається "Утеплення покриттiв плитами iз мiнеральної вати або перлiту на бiтумнiй мастицi в один шар" та "Додавати на кожний наступний шар при утепленні покриттiв плитами iз мiнеральної вати або перлiту на бiтумнiй мастицi". Просимо уточнити товщину вказаних шарів утеплення та технічні характеристики матеріалу утеплення. 2. Відповідно пунктів 5,6 та 17,18 дефектного акту 2-1-1 Технічного завдання вимагається "Улаштування цементної вирiвнювальної стяжки" та "На кожнi 5 мм змiни товщини шару цементної вирiвнювальної стяжки додавати або виключати". Просимо уточнити товщину цементної стяжки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь з приводу Додатку 1 "Технічне завдання" по закупівлі "Капітальний ремонт покрівлі КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів-гімназія №6 ВМР» по вул. Стрілецька, 12 в м. Вінниця":
1. Товщина мінеральної вати - 220 мм (160мм+60мм). Щільність мінеральної вати - 135 кг/м.куб.
2.Товщина цементної стяжки похилоутворюючої - 80мм.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-05-000720-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 01 жовтня 2018 10:39
Вважаємо дискваліфікацію нашої пропозиції з причини надання Статуту не в повному обсязі неправомірною.
ТОВ «ТБС-ПРОФ» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з причини надання копії Статуту не у повному обсязі.
Товариством з обмеженою відповідальністю «ТБС-ПРОФ» надано у складі своєї тендерної пропозиції оригінал і копію Статуту У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, який містить 10 (десять) аркушів, Затверджений Установчими зборами учасників Товариства протокол №1 від 06.09.2017, остання 10-та (десята) сторінка якого засвідчена підписом учасника Товариства Юрківським О.І. та містить відбиток печатки Товариства, що свідчить про завершення створення документа.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дискваліфікацію нашої пропозиції з вказаної причини неправомірною. Просимо тендерний комітет взяти до уваги надане заперечення і скасувати своє рішення №9-7-6 від 28.09.2018 щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТБС-ПРОФ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2018 12:55
Доброго дня! Стосовно статуту підприємства, на останній сторінці завіреної копії є відбиток печатки, що свідчить про неповний обсяг статуту. Також, статут підприємства повинен бути нотаріально незавірений, а саме: прошнурований, пронумерований (прописом кількістю сторінок) та скріплений підписом та печаткою, що дійсно ставить підсумніви тендерний комітет, чи дійсно в статуті 10 (десять) сторінок.
Номер вимоги: UA-2018-09-05-000720-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 01 жовтня 2018 11:33
ТОВ «ТБС-ПРОФ» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з причини відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника Товариства у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
ТОВ «ТБС-ПРОФ» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з причини відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника Товариства у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 17 Закону України замовник відмовляє учаснику в участі у процедурі закупівлі у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Враховуючи вищезазначене, звертаємо увагу членів тендерного комітету, що відповідно до Статуту Товариства, затвердженого протоколом установчих зборів учасників №1 від 06.09.2017 та Протоколу №1 від 06.09.2017 власником і керівником Товариства є фізична особа Юрківський Олександр Іванович, який володіє 100% статутного капіталу Товариства, дані про якого зазначені у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Відповідно до абзацу другого пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається».
Враховуючи те, що відповідно до установчих документів Товариства, які надані замовнику у повному обсязі при участі у процедурі закупівлі, фізична особа Юрківський О.І. є бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи Товариства, яке зареєстровано у відповідності до вимог чинного законодавства, ТОВ «ТБС-ПРОФ» не мало підстав надавати згідно Додатку 4 до тендерної документації довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), в звя’зку із тим, що кінцевий бенефіціарний власник (контролер) ТОВ «ТБС-ПРОФ» в наявності і встановлений в особі Юрківського О.І.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дискваліфікацію нашої пропозиції з вказаної причини неправомірною. Просимо тендерний комітет взяти до уваги надане заперечення і скасувати своє рішення №9-7-6 від 28.09.2018 щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТБС-ПРОФ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2018 12:56
Доброго дня! Учасник закупівлі по відкритим торгам, не надав довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника, лише гарантує листом №18-09/18 від 18 вересня 2018 року проте, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в наявності інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань", тому на підставі Додатку 4 тендерної документації, Замовником було прийняте рішення про відхилення №9-7-6 від 28.09.2018року.
Номер вимоги: UA-2018-09-05-000720-a.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 02 жовтня 2018 15:47
повторно наголошуємо щодо неправомірності відхилення ТОВ "ТБС-ПРОФ"
ТОВ «ТБС-ПРОФ» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з причини подання не повного обсягу Статуту і повідомляє тендерний комітет замовника, що відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон) Розділом IV «ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ» пунктом 9 Статті 15. «Вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації» передбачено наступне:
9) установчий документ викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи).
Враховуючи вищевикладене, вказуємо, що Статут Товариства прошито, пронумеровано і підписано засновником Юрківським О.І., що можна побачити на скан-копії з оригіналу документа (повторно наголошуємо, що завершення документу засвідчується підписом засновника і печаткою Товариства). При державній реєстрації юридичної особи правильність оформлення установчого документу перевірена державним реєстратором, тому у тендерного комітету не повинно виникати сумнівів щодо повноти наданого документу.
Вважаємо відхилення нашої пропозиції з зазначеної причини неправомірним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2018 11:22
Доброго дня! В Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагалося надати – статут (у останній редакції) із змінами та доповненнями.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ТБС-ПРОФ» надав 2 (дві) скан-копії копії статуту – чорно-білу та кольорову, однак, не в повному обсязі. Як зазначається у Вашій вимозі, установчий документ повинен бути прошитий, пронумерований та підписаний засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Відповідно, установчий документ сканується у повному обсязі, де прописано на останній сторінці прописом: прошито, пронумеровано, ставиться підпис та печатка засновників.
Згідно п.п. 1.4. п.1 Розділу. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом учасника.
Щодо можливості отримання Замовником інформації з відкритих джерел, то, звертаємо Вашу увагу, що отримати інформацію про статут ТОВ «ТБС-ПРОФ» можна лише за допомогою унікального коду доступу, який вводиться у відповідне поле на офіційному сайті https://usr.minjust.gov.ua, а без зазначеного коду отримання Замовником інформації про статут є неможливим. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутня інформація про унікальний код доступу.
Номер вимоги: UA-2018-09-05-000720-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛАДОГА 77", Код ЄДРПОУ:35200359
Дата подання: 01 жовтня 2018 21:49
Неправомірне відхилення
Статут міститься у відкритих джерелах і практика Антимонопольного комітету свідчить, що відхилення за статут, який учасником ПП "Ладога 77" подавався є неправомірним.

Вимагаємо скасувати рішення про відхилення ПП "Ладога 77" і визнати переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2018 11:18
Доброго дня!
Щодо можливості отримання Замовником інформації з відкритих джерел, то, звертаємо Вашу увагу, що отримати інформацію про статут ПП "Ладога 77" можна лише за допомогою унікального коду доступу, який вводиться у відповідне поле на офіційному сайті https://usr.minjust.gov.ua.
Однак, учасником ПП «Ладога 77» у складі своєї тендерної пропозиції не вказано унікального коду доступу, а надано скановану чорно-білу копію статуту, який не завірений печаткою (при наявності) та підписом Учасника. Разом з тим, в Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагалося надати – статут (у останній редакції) із змінами та доповненнями.



Згідно п.п. 1.4. п.1 Розділу. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом учасника.
Отже, Учасником ПП «Ладога 77» надано копію статуту, яка не відповідає тендерній документації Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-05-000720-a.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛАДОГА 77", Код ЄДРПОУ:35200359
Дата подання: 01 жовтня 2018 21:54
Неправомірне відхилення
Учасником ПП "Ладога 77" подано і наказ про призначення і протокол зборів і статут, що Вам ще потрібно? Взагалі не зрозуміла причина і безпідставна.

Вимагаємо скасувати рішення про відхилення ПП "Ладога 77" і визнати переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2018 11:19
Доброго дня! Згідно вимог, визначених у Кваліфікаційних критеріях, встановлених відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», у Додатку 4 до тендерної документації, Учасник ПП «Ладога 77» у складі тендерної пропозиції надав довідку про персонал №19/2 від 19.09.2018, в якій вказано те, що Гринь А.В. працює на посаді директора, інженер з охорони праці протягом 13 років, а в копії протоколу зборів власників вказано, що він на посаді директора затверджений від 13 червня 2007 року та наказу №1 від 30 червня 2007 року «Про призначення директора. Відповідно, на аналогічній посаді директора ПП «Ладога 77» Гринь А.В. працює 11 років (2018 рік-2007 рік=11 років), що вказує про недостовірно подану інформацію Учасником Замовнику, тому Замовник відхиляє таку тендерну пропозицію Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-05-000720-a.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛАДОГА 77", Код ЄДРПОУ:35200359
Дата подання: 01 жовтня 2018 21:57
Неправомірне відхилення
Учасник ПП "Ладога 77" у своїй пропозиції подав весь свій аналогічний досвід і підтвердження своїх робіт (договір. акти, лист-відгук) на відміну від ТОВ "Спредом". В нашому досвіді містяться і виконані роботи і ті об'єкти, які ще виконуються і це не може бути причиною для відхилення, про що є неодноразова практика Антимонопольного комітету.

Вимагаємо скасувати рішення про відхилення ПП "Ладога 77" і визнати переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2018 11:20
Доброго дня!Учасник ПП «Ладога 77» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про досвід №19/3 від 19.09.2018, в якій вказано, що Учасник виконував аналогічні роботи протягом 2015-2018рр.
У довідці Учасника, були вказані договори N9 від 19.06.18p. та №55 від 28.08.18 p., де роботи ще не виконанні повністю, що суперечать тендерній документації Замовника. Згідно ст.16 Додатку 4 до тендерної документації Замовника вказано чітко, що Учасник має надати довідку про виконання аналогічного договору 2016-2018рр. Тому, надані договора N9 від 19.06.18p. та №55 від 28.08.18 p. ПП «Ладога 77» не відповідають тендерній документації Замовника.
Також зазначаємо, що у тендерній документації Замовника не вимагалося подання Учасниками актів виконання робіт по аналогічним договорам.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-05-000720-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 01 жовтня 2018 17:05
вимога дискваліфікувати ТОВ "СПРЕДОМ" за невідповідність вимогам замовника
Пропозиція ТОВ "СПРЕДОМ"підлягає дискваліфікації за відповідповідність вимогам замовника, а саме: довідка ТОВ «СПРЕДОМ» про виконання аналогічного договору № 5-к від 20.09.2018 містить інформацію щодо виконання аналогічних договорів у кількості 45 шт., але підтвердження вказаної інформації з відгуками від замовників надано лише за двома договорами: договір з ДНЗ №27 № 25 від 27.04.2016 і договір ЗОШ I-III ст. №12 ВМР №8 від 30.03.2016, чим не дотримано вимоги замовника, визначені у Кваліфікаційних критеріях, встановлених замовником відповідно до ст. 16 Закону, пункт 3 «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 4 до тендерної документації, а саме:
- довідка про виконання аналогічного договору протягом 2016-2018рр.;
- завірена учасником скан-копія зазначеного у довідці аналогічного договору;
- позитивний лист-відгук за підписом керівника організації з якою укладено договір, котрий надається учасником у складі своєї пропозиції та є зазначеним в довідці про виконання аналогічного договору з обов'язковим зазначенням номеру, дати, суми такого договору, а також стану та якості виконання робіт».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2018 11:15
Доброго дня!
Відповідно до вимог, визначених у Кваліфікаційних критеріях, встановлених відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 3 «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 4 до тендерної документації замовником вимагалося подання учасниками:
- довідки про виконання аналогічного договору протягом 2016-2018рр.;
- завіреної учасником скан-копії зазначеного у довідці аналогічного договору;
- позитивний лист-відгук за підписом керівника організації з якою укладено договір, котрий надається учасником у складі своєї пропозиції та є зазначеним в довідці про виконання аналогічного договору з обов'язковим зазначенням номеру, дати, суми такого договору, а також стану та якості виконання робіт.
Таким чином, для замовника було достатнім подання учасником інформації щодо виконання хоча б одного аналогічного договору.
Учасник ТОВ «СПРЕДОМ» у складі своєї тендерної пропозиції надав:
- Довідку про виконання 45 аналогічних договорів;
- Дві завірені скан-копії аналогічних договорів, із числа тих, що були зазначені у довідці
- Відповідні листи-відгуки по аналогічних договорах.
Отже, учасником ТОВ «Спредом» дотримано вимоги замовника, визначних у Додатку 4 до тендерної документації, оскільки в Тендерній документації замовника не вимагалося подання скан-копії договорів та відповідних позитивних відгуків по всіх договорах, які зазначені у довідці про виконання аналогічного договору протягом 2016-2018рр.
Номер вимоги: UA-2018-09-05-000720-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 01 жовтня 2018 17:09
Учасником ТОВ «СПРЕДОМ» надано не завірені скан-копії аналогічних договорів, чим порушено вимогу замовника надати саме завірені копії договорів
Учасником ТОВ «СПРЕДОМ» надано не завірені скан-копії аналогічних договорів, чим порушено вимогу замовника, визначену у Кваліфікаційних критеріях, встановлених замовником відповідно до ст. 16 Закону, пункт 3 «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 4 до тендерної документації, а саме:
- завірена учасником скан-копія зазначеного у довідці аналогічного договору.
За невиконання вимог замовника пропозиція ТОВ "СПРЕДОМ" підлягає дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2018 11:15
Доброго дня!
Учасник ТОВ «СПРЕДОМ» у своїй тендерній документацій надав 2 (дві) скан-копії оригіналів аналогічних договорів по капітальному ремонту – Договір підряду №25 від 27.04.16 та Договір підряду №8 від 30.03.16, які завірені печатками та підписами сторін, тому Учасником дотримано вимогу Замовника, зазначену у Кваліфікаційних критеріях, встановлених замовником відповідно до ст. 16 Закону, пункт 3 «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 4 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-09-05-000720-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛАДОГА 77", Код ЄДРПОУ:35200359
Дата подання: 01 жовтня 2018 21:45
Неправомірне визнання переможця
ТОВ «Спредом» не відповідає умовам тендерної пропозиції з наступних підстав:
1. Учасник в складі тендерної пропозиції не подав розрахунок заробітної плати.
2. В складі поданої тендерної пропозиції учасником надано дозвіл Управління Держпраці у Вінницікій області №050.18.05 в якому передбачено такі види робіт: «газополум’яні роботи». Разом з тим роботи будуть виконуватись на висоті з перекриття і робочого настилу, про що має бути дозвіл на роботи на висоті, якого в учасника немає. Отже наданий учасником дозвіл з видом робіт, не відповідає вимогам технічного завдання.
3. У субпідрядника ТОВ «Будспец монтаж» станом на 01.10.18 наявні 14 судових рішень, з яких всі рішення є кримінальними.
4. У ТОВ «Спредом» станом на 01.10.18 наявні 13 судових рішень, з яких всі рішення є кримінальними.
5. Керівник Атаманюк Олег Миколайович притягувався до відповідальності 3 рази, про що свідчать відкриті джерела, а саме, рішення: 127/10332/17, 149/3084/17, 686/17148/17.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2018 11:17
Доброго дня!
1. Учасник ТОВ «СПРЕДОМ» у складі своєї тендерної пропозиції надав розрахунок заробітної плати. Разом з тим інформуємо, що згідно абз.3 п.2 Розділу. «Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації» тендерної документації Замовника розрахунок заробітної плати подається лише Учасником- переможцем.
2. У Додатку 4 до тендерної документації Замовника вимагалось надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки з додатками. Учасник ТОВ «СПРЕДОМ» у складі своєї тендерної пропозиції надав дозвіл із прикріпленим сканованим листом Управління Держпраці у Вінницькій області №580/17-13/11 від 20.02.2018, в абзаці якого зазначено, що згідно з діючим Порядком на роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу та наплавні роботи дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не передбачені.
Відповідно до п.п. 1.4. п.1 Розділу. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вказано, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом учасника.
Таким чином, Учасником дотримано усі вимоги Замовника згідно тендерної документації з додатками до неї.
3. Відповідно до п.7 Розділу. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вказано, що Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Особливих умов щодо перевірки субпідрядників ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні в тендерній документації Замовника не передбачено. Відповідальність щодо залучення субпідрядника та своєчасне виконання ним робіт несе Учасник, з яким буде укладено договір на виконання робіт.
4.Враховуючи інформацію зазначену у Вашій вимозі, Замовником перевірено Учасника ТОВ «СПРЕДОМ» у єдиному державному реєстрі судових рішень https://kap.minjust.gov.ua. За вказаним запитом було перевірено рішення 127/10332/17, в якому зазначено, що провадження у справі про адміністративне правопорушення ТОВ «СПРЕДОМ» та Головного управління ДФС у Вінницькій області закрите, а рішення 149/3084/17, 686/17148/17 по справі ТОВ «СПРЕДОМ» у єдиному державному реєстрі судових рішень не знайдено.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації Замовника Учасник надає довідку в довільній формі про відсутність підстав визначених в частинах першій і другій статті 17 Закону для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхиленні тендерних пропозицій, а саме:
– відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
– суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
– фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
– службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
– у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України;
– учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
У п.п. 5 п.5 Розділу. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вказано, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, а саме наступні документи:
- На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність такої підстави.
- На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
- На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
- На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону - довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту.

Таким чином, Замовником до моменту укладання договору буде перевірено достовірність інформації поданої Учасником ТОВ «СПРЕДОМ» у складі тендерної пропозиції при подані ним оригіналів документів, передбачені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIIІ.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП ЮЛIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 5 480 000,04
UAH з ПДВ
5 135 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 5 500 000,00
UAH з ПДВ
5 135 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛАДОГА 77" 5 573 000,00
UAH з ПДВ
5 135 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПРЕДОМ 6 240 000,00
UAH з ПДВ
5 136 787,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Теплоенергетична компанія" 5 699 736,19
UAH з ПДВ
5 198 989,99
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 6 185 022,00
UAH з ПДВ
6 185 022,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" 6 211 487,38
UAH з ПДВ
6 211 487,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2018 10:22
Електронний підпис
25 вересня 2018 10:21
1.1.. Цінова пропозиція_New.pdf
21 вересня 2018 10:40
Електронний підпис
21 вересня 2018 10:37
1.11. Довкіля.pdf
21 вересня 2018 10:37
1.13. Довідка персонал.pdf
21 вересня 2018 10:37
5. Довідка договір.pdf
21 вересня 2018 10:37
1.7. Погодження договір.pdf
21 вересня 2018 10:37
Гарантия 6580.zip
21 вересня 2018 10:37
1.12. Довідка обладнання.pdf
21 вересня 2018 10:37
1.4. Повноваження.pdf
21 вересня 2018 10:37
1.2. Статут.pdf
21 вересня 2018 10:37
Ліцензія.zip
21 вересня 2018 10:37
1.6. Субпідрядники.pdf
21 вересня 2018 10:37
15.Тех.відповідність.pdf
21 вересня 2018 10:37
1.14. Аналогічні договора.pdf
21 вересня 2018 10:37
Доверенность 121.zip
21 вересня 2018 10:37
2. Довідка стаття 17.pdf
21 вересня 2018 10:37
1.1.. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 11:01
Електронний підпис
21 вересня 2018 11:00
Л_ЦЕНЗ_Я НБУ.pdf
21 вересня 2018 11:00
Гарант_я 3511-0918.pdf
21 вересня 2018 11:00
ВИТЯГ З_ СТАТУТУ.pdf
21 вересня 2018 10:49
9.Витяг з ЄДР від 20.09.2018.pdf
21 вересня 2018 10:49
15.КАЛЕНДАРНИЙ_ГРАФIК.pdf
21 вересня 2018 10:49
12.Аналогічний договір 2.pdf
21 вересня 2018 10:49
11.Аналогічний договір 1.pdf
21 вересня 2018 10:49
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 12:42
Електронний підпис
21 вересня 2018 12:41
Проект договору.PDF
21 вересня 2018 12:41
Витяг з ЄДР Ладога 2018.PDF
21 вересня 2018 12:41
Статут.pdf
21 вересня 2018 12:41
Календарний графік.PDF
21 вересня 2018 12:41
Відгук А і К.pdf
21 вересня 2018 12:41
Відгук ОЦЗ.PDF
21 вересня 2018 12:41
Акти Замостянська.PDF
21 вересня 2018 12:41
Довідка про договір.PDF
21 вересня 2018 12:41
Паспорт і код.PDF
21 вересня 2018 12:41
Договір Гнівань.PDF
21 вересня 2018 12:41
Договір ЦЗ.PDF
21 вересня 2018 12:41
Тендерна пропозиція.PDF
21 вересня 2018 12:41
Ліцензія.PDF
21 вересня 2018 12:41
Акти Космонавтів 1.PDF
21 вересня 2018 12:41
Довідка про строк.PDF
21 вересня 2018 12:41
Акт Космонавтів 2.PDF
21 вересня 2018 12:41
Акти ЦЗ.PDF
21 вересня 2018 12:41
Довідка про персонал.PDF
21 вересня 2018 12:41
Договір Укртелеком.PDF
21 вересня 2018 12:41
Витяг РП ПДВ.PDF
21 вересня 2018 12:41
Відгук Космонавтів.PDF
21 вересня 2018 12:41
Довідка про довкілля.PDF
21 вересня 2018 12:41
Договір Корпус8.PDF
21 вересня 2018 12:41
Відгук 11 Школа.pdf
21 вересня 2018 12:41
Відгук Укртелеком.pdf
21 вересня 2018 12:41
Стаття 17.PDF
21 вересня 2018 12:41
Акт А і К.pdf
21 вересня 2018 12:41
Договір Школа 11.PDF
21 вересня 2018 12:41
Договір Замостянська.PDF
21 вересня 2018 12:41
Наказ.PDF
21 вересня 2018 12:41
Довідка про досвід.PDF
21 вересня 2018 12:41
Протокол зборів.PDF
21 вересня 2018 12:41
Договір Укртелеком2.PDF
21 вересня 2018 12:41
Довіреність.PDF
21 вересня 2018 12:41
Характеристики.PDF
21 вересня 2018 12:41
Відгук Школа 11.pdf
21 вересня 2018 12:41
Школа 6.rar
21 вересня 2018 12:41
Довідка про обладнання.PDF
21 вересня 2018 12:41
Довідка про ЕЦП.PDF
21 вересня 2018 12:41
Відомості про учасника.PDF
21 вересня 2018 12:41
Договір Космонавтів.PDF
21 вересня 2018 12:41
Лист погодження.PDF
21 вересня 2018 12:41
Акт Школа 11.PDF
21 вересня 2018 12:41
Дозвіл Ладога.PDF
21 вересня 2018 12:41
Відгук Замостянська.PDF
21 вересня 2018 12:41
Договір А і К.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2018 15:55
Електронний підпис
11 жовтня 2018 15:48
Довідка МВС (1).pdf
11 жовтня 2018 15:48
кошторис
11 жовтня 2018 15:48
кошторис
11 жовтня 2018 15:48
кошторис
11 жовтня 2018 15:48
кошторис
11 жовтня 2018 15:48
кошторис
11 жовтня 2018 15:48
кошторис
11 жовтня 2018 15:48
кошторис
11 жовтня 2018 15:48
кошторис
21 вересня 2018 14:41
Електронний підпис
21 вересня 2018 13:35
Електронний підпис
21 вересня 2018 13:29
18. Лист-гарантія - 1.pdf
21 вересня 2018 13:29
Цінова пропозиція - 1 - 1.pdf
21 вересня 2018 13:29
Довіреність (банк).pdf
21 вересня 2018 13:29
Банківська ліцензія.pdf
21 вересня 2018 13:29
Таблиця 3.pdf
21 вересня 2018 13:29
Банківська гарантія.pdf
21 вересня 2018 13:29
Таблиця 2.pdf
21 вересня 2018 13:29
Статут оригінал - 1.pdf
21 вересня 2018 13:29
Таблиця 1.pdf
21 вересня 2018 13:29
Проект договору - 1.pdf
21 вересня 2018 13:29
Протокол - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Ліцензія оригінал.pdf
21 вересня 2018 13:28
Витяг розширений - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Додаток-2.pdf
21 вересня 2018 13:28
Витяг з ПДВ оригінал.pdf
21 вересня 2018 13:28
Додаток-1.pdf
21 вересня 2018 13:28
договору - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Виписка з ЄДРЮО та ФОП - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Договір на самоскид - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Договір на мерседес - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Договір на кран - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Договір ЗОШ 12 - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Договір ДНЗ 27 - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Графік - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Відгук ЗОШ 12 - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Відгук ДНЗ 27 - 1.pdf
21 вересня 2018 13:28
Договірна ціна - 1.pdf

Публічні документи

20 вересня 2018 14:20
Електронний підпис
20 вересня 2018 14:10
Електронний підпис
20 вересня 2018 14:08
Сертифікати_Будсуміші .pdf
20 вересня 2018 14:08
ЗВВ і АВ_завірений.pdf
20 вересня 2018 14:08
Висновок ТЕРМОЛАЙФ.pdf
20 вересня 2018 14:08
АВК_r_РЗПК_Розрахунок зп.pdf
20 вересня 2018 14:08
АВК_r_90_ДЦ_ОПР_ЗВВ.pdf
20 вересня 2018 14:08
Сертифікати_фарба.pdf
20 вересня 2018 14:08
14_Ліцензія з додатком.pdf
20 вересня 2018 14:08
11_Додаток 5_завірений.pdf
20 вересня 2018 14:08
4_Наказ (завірений).pdf
20 вересня 2018 14:08
0_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 14:46
Електронний підпис
21 вересня 2018 14:44
Цінова пропозиція.pdf
21 вересня 2018 14:44
Уповноваження на підпис.pdf
21 вересня 2018 14:44
Статут оригінал+копія.pdf
21 вересня 2018 14:44
Проект договору.pdf
21 вересня 2018 14:44
Паспорт та код.pdf
21 вересня 2018 14:44
наказ.zip
21 вересня 2018 14:44
Ліцензія.zip
21 вересня 2018 14:44
Ліцензія оригінал+копія.pdf
21 вересня 2018 14:44
Лист відгук.pdf
21 вересня 2018 14:44
Кошторис.pdf
21 вересня 2018 14:44
Календарний графік.pdf
21 вересня 2018 14:44
Договір ДНЗ 4.pdf
21 вересня 2018 14:44
Довідка ст17.pdf
21 вересня 2018 14:44
Довідка про працівників.pdf
21 вересня 2018 14:44
Довідка про обладнання.pdf
21 вересня 2018 14:44
Довідка про обладнання 2.pdf
21 вересня 2018 14:43
Довідка про договори.pdf
21 вересня 2018 14:43
Гарантия.zip
21 вересня 2018 14:43
Витяг.pdf
21 вересня 2018 14:43
витяг з протоколу №32.zip

Публічні документи

20 вересня 2018 19:33
Статут.rar
20 вересня 2018 19:33
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2018 19:33
Проект договору.pdf
20 вересня 2018 19:33
Повноваження директора.pdf
20 вересня 2018 19:33
Ліцензія, додаток.pdf
20 вересня 2018 19:33
Довідки.pdf
20 вересня 2018 19:33
Довідка з поліції.pdf
20 вересня 2018 19:33
Відгуки та договора.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП ЮЛIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ТБС-ПРОФ"

ПП "ЛАДОГА 77"

ТОВ СПРЕДОМ

ТОВ "Теплоенергетична компанія"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."

ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МП ЮЛIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#13317261
Відхилено 5 135 700,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 15:26
ТОВ "ТБС-ПРОФ"
#41571234
Відхилено 5 135 776,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 15:37
ПП "ЛАДОГА 77"
#35200359
Відхилено 5 135 777,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 15:56
ТОВ СПРЕДОМ
#39177989
Переможець 5 136 787,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПРЕДОМ
#39177989
5 136 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 16:38
Календарний графік зш №6.pdf укладений
12 жовтня 2018 16:34
Договірна ціна зш №6.pdf укладений
12 жовтня 2018 16:34
Договір кап.ремонт зш №6.pdf укладений
12 жовтня 2018 16:34
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 12:43
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 12:42
Додаткова угода № 4 .pdf зміни до договору
26 квітня 2019 12:41
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 16:31
ДУ №3 кап.ремонт зш №6.pdf зміни до договору
18 березня 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:50
ДУ №2 кап.ремонт зш №6.jpg зміни до договору
28 грудня 2018 14:49
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 14:49
ДУ №1 кап.ремонт зш №6.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №32
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №32
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №32
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №32
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2018 — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 5 136 786,70
UAH з ПДВ