Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
464 303,00 UAH
UA-2018-09-04-002259-a c794f53d12a44416888c0b943821380d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кармазіна Інна Вячеславівна

+380535420615 yulia1408@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гадяцька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01999218
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., місто Гадяч, вулиця Лохвицька, будинок 1
Контактна особа: Кармазіна Інна Вячеславівна
+380535420615
yulia1408@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Через відсутність конкуренції на території розташування Гадяцької центральної районної лікарні в м. Гадяч функції постачальника для потреб Замовника, про що свідчить Перелік суб’єктів природних монополій розміщений в установленому порядку на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України „Перелік суб’єктів природних монополій Полтавської області” за адресою http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/94020. Лише це єдине підприємство має можливість постачати визначений товар в 2018 році. З урахуванням викладеного, згідно з Законом України „Про публічні закупівлі” та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг тендерний комітет Гадяцької центральної районної лікарні прийняв рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі як найбільш прийнятну процедуру для проведення даної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2018 18:16
Оскарження наміру укласти договір: 10 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175000 кВт/год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

04 вересня 2018 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Полтаваобленерго" в особі Гадяцької філії
#25693582
Переможець 464 303,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 18:16

Документи

04 вересня 2018 18:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2018 18:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Полтаваобленерго" в особі Гадяцької філії
#25693582
464 303,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2018 18:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 10:50
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 21:30
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 21:28
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 15:00
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 14:58
Електронний підпис укладений
11 вересня 2018 15:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 вересня 2018 15:58
Електронний підпис укладений
11 вересня 2018 15:28
Договір укладений
11 вересня 2018 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-УП, сторони дійшли згоди зменшити суму Договору (з урахуванням суми відповідних бюджетних асигнувань) на 211828,29 грн. (двісті одинадцять тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 29 коп.). 2. Перший абзац п.3.1. Розділу III «Сума договору» викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить 252474 грн. 71 коп. (двісті п’ятдесят дві тисячі чотириста сімдесят чотири гривні 71 копійка), в тому числі ПДВ 20% - 42079грн. 12коп. (сорок дві тисячі сімдесят дев’ять гривень 12 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 8-з
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-УП, в зв’язку з узгодженим зменшенням суми Договору, сторони домовились зменшити кількість товарів - обсяги постачання електричної енергії (з урахуванням фактичних обсягів видатків) на 79840 кВт.год. 2. Другий абзац п. 1.2. Розділу І «Предмет договору» викласти в наступній редакції: «Кількість товарів - Очікувані обсяги постачання електричної енергії на 2018 рік становлять 95160 кВт.год.».
Номер договору про закупівлю: 8-з
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-УІІІ, сторони дійшли згоди зменшити кількість товарів - обсяги постачання електричної енергії на 1157 кВт.год. та зменшити суму Договору на 5202,58 грн. (п ’ять тисяч двісті дві гривні 58 коп.). 2. Другий абзац п.1.2. Розділу І «Предмет договору» викласти в наступній редакції: «Кількість товарів - Очікувані обсяги постачання електричної енергії на 2018 рік становлять 94003 кВт.год.» 3. Перший абзац п.3.1. Розділу III «Сума договору» викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить 247272 грн. 13 коп. (двісті сорок сім тисяч двісті сімдесят дві гривні 13 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 41212 грн.02коп. (сорок одна тисяча двісті дванадцять гривень 02 копійки).»
Номер договору про закупівлю: 8-з
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 247 272,13
UAH з ПДВ