Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція міського парку в м.Трускавці (благоустрій, інженерні мережі)
Очікувана вартість
74 220 318,00 UAH
UA-2018-09-04-002058-a eff6c3e470664bcab58e01c291d32361
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сов'як

+380324754739 uzkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22410879
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., м.Трускавець, вул.Бориславська,1
Контактна особа: Наталія Сов'як
+380324754739
uzkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2018 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2018 16:22
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 16:22
Початок аукціону: 21 вересня 2018 13:02
Очікувана вартість: 74 220 318,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція міського парку в м.Трускавці (благоустрій, інженерні мережі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2018 16:51
Технічне завдання (Дод.3)новий (2).rar
04 вересня 2018 16:51
Проект договору (Дод.4).doc
04 вересня 2018 16:51
Тендерна документація (ренстр. парк).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-20-000028 ● 4a57346cac254a5b81e70e662fc161bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    3. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 10:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.08.2019 №137

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.08.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-09-04-002058-a 04.09.2018. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція міського парку в м. Трускавці (благоустрій, інженерні мережі) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2018-09-04-002058-a), тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради повідомляє наступне: 1) Щодо вимоги в тендерній документації про надання учасником-переможцем інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завіреної печаткою (у разі її використання) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносили до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення». В таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації замовника містилась вимога щодо надання учасником-переможцем Інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завіреної печаткою (у разі її використання) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносили до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення*. В висновку Держаудитслужби зазначається, що дана вимога замовника суперечить частині 3 статті 17 Закону, де передбачено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, на нашу думку, вимога щодо надання інформації в довільній формі не тотожна вимозі щодо надання документального підтвердження, заборона щодо вимагання якого міститься в коментованій нормі. Такий висновок прямо випливає з аналізу змісту ч. 3 ст.17 Закону: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та час-тиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише пере-можцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Зважаючи на відсутність в тендерній документації замовника вимоги щодо надання саме документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, тендерна документація не порушує вимоги Закону в цій частині. 2.) Щодо ненадання учасником у складі пропозиції сканованого оригіналу/копії антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. В пункті 8 розділу II Додатку 2 тендерної документації на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону була передбачена вимога: «На підтвердження відсутності підстав, передбачених п. 10 та ч. 1 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання) На підтвердження інформації учасником надається сканований оригінал / копія антикорупційної програми та наказ про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи.» Одночасно в абзаці 2 пункту 2 частини 5 розділу 3 ТД було зазначено «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі». Зважаючи на те, що вимога щодо надання сканованого оригіналу / копії антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми є вимогою, щодо надання саме документального підтвердження, виникає певна суперечність вимог по даному пункту в тендерній документації. Будь-які протиріччя в вимогах, на думку тендерного комітету, мають трактуватись на користь учасника, тому відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі ненадання документу, вимога щодо надання якого прописана нечітко і суперечить іншому розділу тендерної документації було б неправомірним. 3.) Щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору на 5 день з дня внесен-ня змін. Просимо взяти до уваги, що відповідно до форми Повідомлення про внесення змін до договору, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 490 від 22.03.2016 р. замовник має заповнити п. 11 «Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"» та п. 12. «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» Зважаючи на вищевикладене, обов’язок оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору виникає в замовника тоді, коли зміна стосується саме істотних умов договору при наявності однієї з підстав визначених частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Додаткова угода №3 від 21.06.2019. не стосувалась змін до істотних умов договору про закупівлю і на неї не поширюється вимога щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору згідно вимог частини 1 статті 10 Закону. Окрім цього, повідомляємо, що нами було вжито заходів щодо запобігання порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому, а саме: проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо вимог до змісту тендерної документації та правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів. Також просимо взяти до уваги, що у відповідності з принципами ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було визнано переможцем торгів учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, в результаті чого було досягнуто максимально можливої у випадку цієї закупівлі економії бюджетних коштів та те, що по факту проведення процедури закупівлі було укладено договір. А відповідно до чинного законодавства, відміна процедури відкритих торгів після укладення договору із переможцем торгів у процесі його успішного виконання є неможливою та незаконною.

2019-09-10 10:11:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП" 72 000 000,00
UAH з ПДВ
71 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "'АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ'" 72 050 000,00
UAH з ПДВ
71 975 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВАДОР 73 902 666,00
UAH з ПДВ
72 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 13:53
тендерна пропозиція
02 жовтня 2018 13:53
Довідка
02 жовтня 2018 13:53
довідка з податкової
02 жовтня 2018 13:53
довідка МВС
20 вересня 2018 14:57
2023.jpg
20 вересня 2018 14:57
2018-09-20.zip
20 вересня 2018 14:57
2018-09-20.zip
20 вересня 2018 09:36
штатний розпис .jpg
20 вересня 2018 09:36
тех паспорта техбудспец.pdf
20 вересня 2018 09:36
тех паспорт РОМБ.pdf
20 вересня 2018 09:36
реєстр документів.zip
20 вересня 2018 09:36
Протокол Засновників.zip
20 вересня 2018 09:36
Проект договору .zip
20 вересня 2018 09:36
Посвідчення Лисович.jpg
20 вересня 2018 09:36
Наказ на призначення.jpg
20 вересня 2018 09:36
Ліцензія.zip
20 вересня 2018 09:36
Листи відгуки ЖКГ.zip
20 вересня 2018 09:36
Лист згода на обробку .jpg
20 вересня 2018 09:36
Лист для клієнтів (3).7z
20 вересня 2018 09:36
лист відгук Малехів .zip
20 вересня 2018 09:36
Кошторис .rar
20 вересня 2018 09:36
Копія Статуту.zip
20 вересня 2018 09:36
Досвід.zip
20 вересня 2018 09:36
Документи кравець (6) (1).pdf
20 вересня 2018 09:36
Дозвіл Кран.pdf
20 вересня 2018 09:36
Дозвіл .zip
20 вересня 2018 09:36
ДОД угода РОМБ.jpg
20 вересня 2018 09:36
Договори ЦПХ (1).zip
20 вересня 2018 09:36
договір ромб .zip
20 вересня 2018 09:36
договір оренди складу.zip
20 вересня 2018 09:36
договір оренди офісу.zip
20 вересня 2018 09:36
Договір Мошковський .zip
20 вересня 2018 09:36
Договір Дрогобич.pdf
20 вересня 2018 09:36
Договір Воровців.pdf
20 вересня 2018 09:36
Довіреність Фролова (1).7z
20 вересня 2018 09:36
Довідки УКСИББАНК.pdf
20 вересня 2018 09:36
довідки Альянс -1-2.pdf
20 вересня 2018 09:36
довідка кран.pdf
20 вересня 2018 09:36
Довідка з статистики .jpg
20 вересня 2018 09:36
дипломи.zip
20 вересня 2018 09:36
Гарантія 5919-18.7z
20 вересня 2018 09:36
Гарантійний термін .jpg
20 вересня 2018 09:36
ВПВ ст 17 .jpg
20 вересня 2018 09:36
Відомість про учасника.jpg
20 вересня 2018 09:36
Витяг ПДВ.jpg
20 вересня 2018 09:36
Банківська ліцензія (7).7z
20 вересня 2018 09:36
Акти Малехів 2.pdf
20 вересня 2018 09:36
Акти Малехів 1.pdf
20 вересня 2018 09:36
Акти Дрогобич.pdf
20 вересня 2018 09:36
акти Вороців.pdf
20 вересня 2018 09:36
2018-09-20 цінова пропозиція.zip
20 вересня 2018 09:36
2018-09-20 Договірна ціна.zip
20 вересня 2018 09:36
2018-08-23 Витяг з ЄДР.zip

Публічні документи

20 вересня 2018 15:58
Електронний підпис
20 вересня 2018 15:57
Електронний підпис
20 вересня 2018 15:39
_1_ Реєстр документів.pdf
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_6-2-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_6-2-3.xls
20 вересня 2018 15:39
_9_ КОПІЯ Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОС_2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_2-3-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_2-2-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_6-2-2.xls
20 вересня 2018 15:39
_.zip
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_2-3-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_7-1-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОС_6-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_6-2-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_6-2-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_2-3-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_7-2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_7-3-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.xls
20 вересня 2018 15:39
_3_ Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ДЦ.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_6-2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
_8_ КОПІЯ Статуту.pdf
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОС_2-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_2-3-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_7-3-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_6-2-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_2-2-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОС_7-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_2-2-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_2-3-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_7-2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОС_2-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_2-2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОС_6-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОС_7-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОС_7-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_2-3-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_6-2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_6-2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_7-2-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_7-3-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_2-2-3.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ССР.xls
20 вересня 2018 15:39
2118_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"

ТОВ "'АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ'"

ТОВ АВАДОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"
#39436052
Переможець 71 925 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 13:51

Документи

27 вересня 2018 13:51
Електронний підпис
27 вересня 2018 13:44
Протокол 27 09 10001.PDF
21 вересня 2018 13:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"
#39436052
71 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2018 13:51
Електронний підпис
27 вересня 2018 13:44
Протокол 27 09 10001.PDF
21 вересня 2018 13:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 15:33
Дод угода 8.PDF укладений
15 грудня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:19
Дод угода 8.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 15:57
Дод. угода Парк.PDF зміни до договору
29 липня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 14:23
Дод угода 6.PDF зміни до договору
05 травня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:59
Дод угода 5 до дог. 09 10 П.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 11:58
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 14:33
Дод. угода 4 (09 10 П).PDF зміни до договору
05 липня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2019 09:25
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
26 червня 2019 09:23
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2019 13:28
Дод угода 2 до дог 09 10 18 П.PDF зміни до договору
09 квітня 2019 13:28
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2018 16:15
Дод угода 1 до дог 09 10 П.PDF зміни до договору
10 жовтня 2018 16:14
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 15:56
договір 09 10 П0001.PDF укладений
10 жовтня 2018 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи затверджені кошторисні призначення на 2018 рік , сторони погодились укласти додаткову угоду про те, що фінансування у 2018 році становитиме 4917795,88 грн., з ПДВ, в т.ч. кошти ОНПС -2000000,00 грн, кошти МБ -2917795,88 грн.
Номер договору про закупівлю: 09/10/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №09/10/П від 09.10.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи затверджені кошторисні призначення на 2019 рік , сторони погодились укласти додаткову угоду про те, що фінансування у 2019 році становитиме 5 000 000,00 грн., з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 09/10/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №2 до договору №09/10/П від 09.10.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи розпорядження голови Львівської ОДА від 17.04.2019р. №359/0/5-19 "Про розподіл видатків на природоохоронні заходи у 2019 році" , сторони погодились укласти додаткову угоду про збільшення фінансування у 2019 році на 2 000 000,00 грн., з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 09/10/П
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни до Договору та викласти реквізити Замовника та Підрядника в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 09/10/П
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи затверджені кошторисні призначення на 2019 рік , сторони погодились укласти додаткову угоду про збільшення фінансування на 2019 рік на 158174,00 грн., з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 09/10/П
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи затверджені кошторисні призначення на 2020 рік , сторони погодились укласти додаткову угоду про те, що фінансування у 2020 році становитиме 3 450 000,00 грн., з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 09/10/П
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи внесення змін до кошторисних призначень на 2020 рік , сторони погодились укласти додаткову угоду про те, що фінансування у 2020 році становитиме 1450000,00 грн., з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 09/10/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились, що фінансування робіт у 2020 році зменшити на 697407,27 грн. ( Шістсот дев’яносто сім тисяч чотириста сім грн. 27 коп.), в т.ч кошти обласного фонду охорони навколишнього середовища – 460850,80 грн. , кошти місцевого бюджету – 236556,47 грн.
Номер договору про закупівлю: 09/10/П
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2018 — 14 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 214 583,13
UAH (в тому числі ПДВ 1 702 430,52 UAH)
Причини розірвання договору: Замовник і Виконавець у зв’язку з неможливістю виконання робіт за цінами, які були зафіксовані за результатами проведеного аукціону через істотне збільшення вартості матеріалів та розрахункової заробітної плати, а також враховуючи необхідність коригування проектно-кошторисної документації дійшли згоди розірвати Договір підряду №09/10/П від 09.10.2018р.